http://www.estofex.org/quote:Het KNMI verwacht maandag een onstuimige dag met opklaringen afgewisseld door buien. De buien gaan volgens het meteorologisch instituut gepaard met onweer en soms met hagel of windstoten tot 85 kilometer per uur.
Prachtig Hollandsch weer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
Nu is het ook gewoon een compleet blauwe lucht met af en toe een wolk die met een rotvaart langs komt knallen![]()
Deze is er weer. Leukste reeks van afgelopen winterquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:
...
Is er trouwens ook al een speciaal 'winter' topic, kan het niet vinden![]()
Ik ben gisteren om ongeveer 21:00 vertrokken vanuit Nijmegen richting Hoorn NH. Op dat moment trok er een schuin (no-zw richting) buiencomplex in noorderlijke richting over.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
Gister in totaal dus wel 3 lichtflitsen kunnen zien. Nijmegen (15km verder) had wel gewoon langer als een uur hevig onweer![]()
Nu is het ook gewoon een compleet blauwe lucht met af en toe een wolk die met een rotvaart langs komt knallen![]()
dat komt dus mijn kant op en ik moest straks werken in de buitenluchtquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef Nolius het volgende:
In het midden van het land gaat het flink te keer. Van Rotterdam tot Utrecht ligt een dikke hoop onweer en neerslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |