quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:51 schreef ondeugend het volgende:
* verwelkomt het zonnetje in Assen.
Klopt is ook zonde, echter hoop ik snel een ander weerstation te kunnen kopen.quote:
Die van mij werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Da's mooi kut speedy, ik heb volgens mij die 3610 ook en het werkt als een zonnetje.
DOA?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die van mij werkt voor geen meter
De watquote:
Dat heb je dar nu eemnal, geen echte buienquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Het begon vannacht hoopvol te regenen, bleef het bij 1 mm
allemaal de schulde van Al Gorequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:15 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, vrij vervelend. Het droge seizoen duurt al lang en is al droger als normaal, maar regenseizoen.... ho maar...
Ja, ik hoorde ook zoiets.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:48 schreef Adelante het volgende:
uhm... kloppen de voorspellingen en gaan we deze week tien graden inleveren en echt herfstweer krijgen
het zou eens tijd worden ook zegquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:48 schreef Adelante het volgende:
uhm... kloppen de voorspellingen en gaan we deze week tien graden inleveren en echt herfstweer krijgen
het is nog zeker ver weg, maar met het huidige saaie weer ga je toch vooruit kijkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgendeweek kans op stormmaar het is allemaal nog veel te verweg
Ja idd, maar ik denk niet dat het veel wordt, maar het kan ook best zijn dat het zomaar raak kan zijn. Als het woensdag nog zo is dan ga ik me er toch wel verheugenquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is nog zeker ver weg, maar met het huidige saaie weer ga je toch vooruit kijken
quote:
Met 5 graden wordt het vandaag een koude dag, met 18 graden wordt het vandaag een aangename dag en met 30 graden wordt het vandaag een hete dag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 04:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
Kan je beter H. Finkers hebben:
Vannacht overal kans op gladheid, behalve op de Nederlandse Antillen.
Middagtemperaturen worden verwacht tussen 12 uur en 18 uur.
Vast nog nooit hier gepost![]()
Dan heb je toch niet goed gekekenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:04 schreef Christine het volgende:
Ik heb geen zon gezien dit weekend.
Ik bedoel eigenlijk meer al wat voorspellingen, is nog wel redelijk nutteloos op dit moment maar toch....quote:
Tuurlijk kan dat, schaatsend over rivieren, kanalen enzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:08 schreef Erik_84 het volgende:
Koud mag.. zolang ik maar fatsoenlijk van huis naar werk en terug kan
210 km per dag?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, schaatsend over rivieren, kanalen enzo![]()
In Friesland doen ze dat ook wel eens als er genoeg ijs ligtquote:
quote:Blinkt oktober in zonnegoud, de winter volgt dan snel en koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |