Oke danquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef JoeKurr het volgende:
Het klopt inderdaad dat mijn tooltjes het op het moment niet meer doen.
Ik heb mijn domein verhuist naar een andere provider, en heb nog niet de mogelijkheid gehad om alles daar weer te uploaden.
Ik ben overigens wel bezig aan een nieuwe userkaart, die misbruik zoals op de oude het geval was moet voorkomen.
Als het een beetje meezit heb ik in de loop van deze week in ieder geval weer het script online waarmee je direct naar de laatste pagina van dit topic kunt gaan.
Hier ook (alleen voor de douchequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou, hier is de verwarming nog gewoon uit hoor
Mijne hebben??? Die allemaal valse gegevens stuurt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hier ook (alleen voor de douche). Het is gewoon nog 20,6 graden binnen, mét raam open.
EN DE KLOTEBATTERIJEN VAN DIE TAKKE BUITENSENSOR VAN MIJ ZIJN NU ALWEER OP![]()
![]()
![]()
![]()
Argh!
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb alleen buitentemperatuur nodig Speed. Dus als je hem in mijn achtertuin komt plaatsen, wil ik hem wel hebben hoor![]()
Ja idd ik zag het ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:50 schreef firecow het volgende:
Heftig buitje in het zuidoosten des land zeg op buienradar.nl![]()
Hahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]nah we moeten even kijken
ik moet eerst een ander weerstation hebben
anders zit ik zonder
Zit te denken tussen deze 2:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Haha![]()
Zulk kutweer is het toch niet? Droog is het iig. Beetje heiïg. Temperatuur weet ik nietAmper wind. Best lekker..
Kin Hubbard (1868 - 1930)quote:Don't knock the weather. If it didn't change once in a while, nine out of ten people couldn't start a conversation.
Waarin is Oregon beter dan de Cresta? Schilt ook nog eens ¤70,-.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jammermoeilijke keuze iig
Hier staan ze
quote:
Cresta moet nogal kuren hebben met het online zetten van de weergegevens, echter zal er zeker wel een optie zijn om dat te kunnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:44 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Waarin is Oregon beter dan de Cresta? Schilt ook nog eens ¤70,-.
Hier is het grijs. Dus...![]()
Van die storm kan ik me niets meer herinneren, maar aan het weerkaartje te zien moet het idd een heftige geweest zijn: 3 kernen met zeer lage druk!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:18 schreef Againzender het volgende:
Mooi weer vanmorgen![]()
kleine topicspam:
De zeer zware storm van 25 januari 1990
Ik wel, toen was ik aan het sjoelenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van die storm kan ik me niets meer herinneren, maar aan het weerkaartje te zien moet het idd een heftige geweest zijn: 3 kernen met zeer lage druk!
quote:In de loop van de rampdag werden de waarschuwingen opgevoerd tot windkracht 11 en uiteindelijk zelfs orkaankracht 12. Uit onderzoek bleek dat het gros van het publiek zich niets kon voorstellen bij deze krachtige taal, die in ons land zeer ongebruikelijk is. De storm heeft geleid tot een betere voorlichting over de begrippen in het weerbericht en uiteindelijk tot de invoering van het Weeralarm, een ernstige waarschuwing voor extreem weer. Bovendien wordt het windpatroon dat zich bij deze storm voordeed toegepast voor het inschatten van de maximale windstoten bij nieuwe stormen. De metingen die bij deze storm zijn gedaan op de meetmast in Cabauw bij Lopik zijn van grote betekenis geweest voor berekeningen vanwindstoten. Met name de luchtvaart heeft daar profijt van.
Dat is het ook gewordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:27 schreef Nolius het volgende:
Het kon 23 graden worden vanmiddag in Limburg hoorde ik... tering.
en dat geeft aardig wat problemen had ik begrepen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier nog altijd geen druppel regen
Grappig om te zienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef Againzender het volgende:
Hreel klein pittig buitje met onweer op de Twents-Duitse grens zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |