Valt mee hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:27 schreef Nolius het volgende:
Er komen heftige buien aan, zie ik
Ja klopt, ik vond het al apart lijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Die buienlijn trekt richting het westen. Maar de stroming binnen die lijn is wel wat appart. De stroming komt bij de UK vandaan en trekt dan richting Zeeland, waar de stroming dan weer noord waarts is. Op de radarbeelden duidelijk te zien.
SpeedyGJ had het daar ookal over op weerwoord, als hij dit bedoelt tenminste.
[afbeelding]
viel mij ook op net, heel maf iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vond het al apart lijken.
Dat is nu al iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
viel mij ook op net, heel maf idd
Maar dat wordt weer een lekkere plens regen tijdens de spits in de Randstad....
quote:Zwaar weekend voor Groot Brittanniė
De Britse meteorologische dienst heeft vrijdag gewaarschuwd voor zware storm in het weekeinde, in combinatie met de hoogste waterstand in de zee in meer dan twintig jaar. In kustgebieden in met name het westen en zuiden van het land kan die situatie tot overstromingen leiden.
Weerkundigen voorspellen windstoten tot 96 kilometer per uur. Daardoor kunnen sommige zeeweringen het begeven. Verzekeraars hebben huiseigenaren opgeroepen voorzorgsmaatregelen te nemen, bijvoorbeeld door elektronische apparaten en andere dure spullen naar een bovenverdieping te verhuizen.
Ik wacht ook nog altijd met smart.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:47 schreef highway101 het volgende:
Hoe zit dat nou met dat weerforum?
Bizar..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)oor_groot_britt.html :
[..]
zeker, want ik zie geen waarschuwingen bij het Met Office staan....quote:
Op http://www.bbc.co.uk/weat(...)2006_hightides.shtml staat wat meer info. Daar staat ook dat Met Office de situatie volgt en dat door een draaiende wind het risico op overstromingen ineens fors kan toenemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker, want ik zie geen waarschuwingen bij het Met Office staan....
Klopt, had ik ook gezien. Maar dat artikel dat hier werd aangehaald bracht het alsof het al een feit was (vind ik dan he)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op http://www.bbc.co.uk/weat(...)2006_hightides.shtml staat wat meer info. Daar staat ook dat Met Office de situatie volgt en dat door een draaiende wind het risico op overstromingen ineens fors kan toenemen.
Ik heb 400GB online ruimte (met 5TB bandbreedtequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Filmpje Sneeuwjacht 2 maart 2006
Ik heb gister Deel 2 als eerste op google gezet, deze woog wat minder dan Deel 1. Anyway het is me gelukkig toch gelukt, al haalde google mijn volle upload er niet uit waardoor het eerste filmpje nogal een duurde (ander half uurtje voor 423MB)
Ze zijn allemaal op google gezet aangezien ik momenteel niet genoeg webspace daarvoor he. (max 250) binnenkort gaat hier wel verandering in komen, dan zal ik rond de 1 gig aan webruimte beschrikbaar hebben
Hierbij nogmaals de 1 links:
Deel 1. 22 min 9 sec / 423MB
Deel 2. 13 min 30 sec / 168MB
Totale lengte: 35 min 39 sec.
Totale grote: 591MB
Of google de bestanden ook verkleint, dat weet ik zelf niet. Echter is het beeldkwaliteit wat zielig, terwijl de orginele wel goed zijn, dus ik denk het echter wel. Anyway veel plezier!
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 400GB online ruimte (met 5TB bandbreedte), dus als je wat groots online moet hebben, hoor ik 't wel
.
Mooi weer en Stormquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo'n gigantisch kutweer zou worden. Gewoon blauwe lucht hier. Wel aardig wat wind.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo'n gigantisch kutweer zou worden. Gewoon blauwe lucht hier. Wel aardig wat wind.
Hier ook (Utrecht). Heb zelfs een fotoshoot ervoor verplaatst...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
niet slecht voor midden oktober...quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
het wordt gewoon weer 22 graden volgende week.
Wat mij betreft komen er nog 10 zware stormen. Winter hebben we de afgelopen jaren wel aardig gehad, storm ontbrak totaal.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker niet slechtnog even een dikke storm en dan op naar de winter
KNMI rept nergens over..quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
het wordt gewoon weer 22 graden volgende week.
Nou, hier is de verwarming nog gewoon uit hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:26 schreef Christine het volgende:
Nou, ik heb het nog altijd ontzettend koud.
Het is al dagenlang waterkoud en ik heb al een paar dagen de CV weer flink aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |