Mooi weer en Stormquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo'n gigantisch kutweer zou worden. Gewoon blauwe lucht hier. Wel aardig wat wind.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo'n gigantisch kutweer zou worden. Gewoon blauwe lucht hier. Wel aardig wat wind.
Hier ook (Utrecht). Heb zelfs een fotoshoot ervoor verplaatst...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
niet slecht voor midden oktober...quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
het wordt gewoon weer 22 graden volgende week.
Wat mij betreft komen er nog 10 zware stormen. Winter hebben we de afgelopen jaren wel aardig gehad, storm ontbrak totaal.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker niet slechtnog even een dikke storm en dan op naar de winter
KNMI rept nergens over..quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
het wordt gewoon weer 22 graden volgende week.
Nou, hier is de verwarming nog gewoon uit hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:26 schreef Christine het volgende:
Nou, ik heb het nog altijd ontzettend koud.
Het is al dagenlang waterkoud en ik heb al een paar dagen de CV weer flink aan.
Oke danquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef JoeKurr het volgende:
Het klopt inderdaad dat mijn tooltjes het op het moment niet meer doen.
Ik heb mijn domein verhuist naar een andere provider, en heb nog niet de mogelijkheid gehad om alles daar weer te uploaden.
Ik ben overigens wel bezig aan een nieuwe userkaart, die misbruik zoals op de oude het geval was moet voorkomen.
Als het een beetje meezit heb ik in de loop van deze week in ieder geval weer het script online waarmee je direct naar de laatste pagina van dit topic kunt gaan.
Hier ook (alleen voor de douchequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou, hier is de verwarming nog gewoon uit hoor
Mijne hebben??? Die allemaal valse gegevens stuurt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hier ook (alleen voor de douche). Het is gewoon nog 20,6 graden binnen, mét raam open.
EN DE KLOTEBATTERIJEN VAN DIE TAKKE BUITENSENSOR VAN MIJ ZIJN NU ALWEER OP![]()
![]()
![]()
![]()
Argh!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |