ja, maar die heeft nog geen 3 uur in die wagen gereden.....quote:Op woensdag 27 september 2006 07:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan gaat Jeroen Bleekemolen dus racen...
Boeie...quote:Op woensdag 27 september 2006 07:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja, maar die heeft nog geen 3 uur in die wagen gereden.....
ahum.... die rijdt in de f1 aankomend weekend, in chinaquote:Op woensdag 27 september 2006 07:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Boeie...
Misschien wel een mooie kans voor Doornbos...![]()
In tegenstelling tot Jos heeft Robert wel door wat de hoogste klasse isquote:Op woensdag 27 september 2006 07:59 schreef Netsplitter het volgende:
Boeie...
Misschien wel een mooie kans voor Doornbos...![]()
Ach, nog 3 races, dan is dat seizoen ook voorbij...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
ahum.... die rijdt in de f1 aankomend weekend, in china
Beetje meer respect voor Jeroen Bleekemolen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, nog 3 races, dan is dat seizoen ook voorbij...
Dus kan die mooi doorschuiven naar de A1...![]()
Was niet respectloos bedoeld jegens Jeroen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Jeroen Bleekemolen...
Wanneer Lammers een garantie geeft over z'n salaris waarom zou je daar dan nog moeilijk over gaan doen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Jullie zouden natuurlijk allemaal wel voor niks je bed uitkomen natuurlijk.
Ik zou na Zandvoort staken zoals ik al aangafquote:Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Ach, hij heeft al z'n geld binnen. Dan zou ik met alle miljoenen die ik op de bank heb staan niet zo moeilijk doen over 1 race. Het is het verschil tussen het risico nemen om 1 wedstrijd onbetaald te rijden, of 80.000 fans in de kou laten staan. Ik zou het wel weten en gewoon na de eerste race bekijken wat je doet.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Mwoch. Wanneer je gisteren pas nog betalingen van vorig seizoen hebt gehad, en je ziet dat het A1 Team Nederland een historie van wanbetalingen heeft, vind ik het niet zo gek hoor. Daarnaast, Verstappen is een eigenwijze hufter, maar Jan Lammers kan er ook wat van hoor. Niet zo raar dat die 2 botsen.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:10 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer Lammers een garantie geeft over z'n salaris waarom zou je daar dan nog moeilijk over gaan doen...
Maar ga dat pas na Zandvoort uitvechten, niet nu...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. Wanneer je gisteren pas nog betalingen van vorig seizoen hebt gehad, en je ziet dat het A1 Team Nederland een historie van wanbetalingen heeft, vind ik het niet zo gek hoor. Daarnaast, Verstappen is een eigenwijze hufter, maar Jan Lammers kan er ook wat van hoor. Niet zo raar dat die 2 botsen.
Dat is idd het hele probleem. Ik denk dat vele fans zich wel kunnen vinden in z'n besluit of er iig begrip voor op kunnen brengen maar doe dat dan lekker na Zandvoort. Josquote:Op woensdag 27 september 2006 08:17 schreef Netsplitter het volgende:
Maar ga dat pas na Zandvoort uitvechten, niet nu...
Dit komt zeer wanhopig over van jos z'n kant uit om Lammer te chanteren in een betere garantie...
Over de rug van Zandvoort, een race die al maanden is uitverkocht omdat zo'n 80% van de bezoekers direct aan Jos gerelateerd zal zijn (qua fans). Dan vind ik het een zwaktebod om juist die race te gebruiken als breekpunt op de onderhandelingen. Nog geen paar dagen geleden stond op NU.nl een stukje over hoe fantastisch A1 wel niet was en wat voor een gluiperige wereld de F1 isquote:Op woensdag 27 september 2006 08:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar ga dat pas na Zandvoort uitvechten, niet nu...
Dit komt zeer wanhopig over van jos z'n kant uit om Lammer te chanteren in een betere garantie...
quote:'Ik heb nooit een faire kans gehad in Formule 1'
Uitgegeven: 25 september 2006 16:09
Laatst gewijzigd: 25 september 2006 16:10
MAASBRACHT - Wanneer hij over de prille kartcarrière van zijn zoontje Max praat, straalt de vader vol trots. Zodra de A1 Grand Prix het gespreksonderwerp is, praat hij vol passie. Pas op het moment dat de Formule 1 ter sprake komt, verdwijnt de lach op het gezicht van Jos Verstappen.
De 34-jarige Limburger, die komende zondag op Zandvoort deelneemt aan de eerste A1GP-race van het seizoen, heeft niks meer met de raceklasse die hem zo beroemd maakte. De auto's bij Simtek, Tyrell en Stewart noemt hij onomwonden 'brandhout' en de teameigenaren krijgen het etiket 'bandieten'.
Formule 1
Nee, Jos Verstappen mist de Formule 1 geen moment. Zelfs wanneer hij thuis voor de buis zit, kan de race hem meestal niet meer boeien. "Tegenwoordig is het lang niet meer zo spannend", zegt de inwoner van het Belgische Maaseik. "Meestal zet ik na de start de televisie uit. Daarna gebeurt er toch niks meer."
De vele technische snufjes hebben er volgens Verstappen voor gezorgd dat stuurmanskunst amper nog telt. "Ze hebben meer moeite om alle elektronische hulpmiddelen te leren, dan met het sturen", schampert hij. "De Formule 1 is veel te gemakkelijk geworden. Je ziet niks meer fout gaan. Kijk naar zo'n jongen als Vettel. Die stapt in de auto en klokt bij de training meteen de beste rondetijd."
Problemen
Verstappen deed in 1994 zijn intrede in de Formule 1. Nadat hij door Benetton was ingelijfd als derde rijder, mocht hij bij de Grote Prijs van Brazilië zijn debuut maken, omdat de Fin JJ Lehto geblesseerd was. Veel indruk kon de Limburger niet maken. "In de training en kwalificatie ging 't op zich nog wel", meent de coureur die tweemaal een GP als derde beëindigde. "Maar in de wedstrijd kende ik te veel problemen."
Twee races voor het einde werd Verstappen bij Benetton vervangen, waarna hij de daaropvolgende jaren genoegen moest nemen met trage auto's én een plek in het achterveld. "Of ik te vroeg gebracht ben? Nou, dat was niet eens zo belangrijk", spreekt hij. "Er speelde veel meer. Er zijn politieke spelletjes gespeeld, waardoor ik nooit een faire kans heb gehad."
Rel
Die opmerkelijke uitspraak toelichten, wil hij niet: "Dan veroorzaak ik een echte rel. Misschien heb ik die mensen over tien jaar weer nodig", aldus de A1GP-coureur, die doelt op de carrière van zijn 8-jarige zoon Max. Verstappen zegt dat hij achteraf bezien één persoon beter had kunnen mijden. Een naam noemt hij echter niet. Wel is duidelijk dat de coureur 't niet heeft op teameigenaren, die Verstappen 'bandieten' noemt: "Ze hebben te veel macht. Je wordt als coureur gebruikt."
A1GP
Zondag begint voor Verstappen het A1GP-seizoen met een race op Zandvoort. Dat de Limburger nog immer populair is, bleek wel uit de voortvarende kaartverkoop. Ruim 71.000 kaarten vlogen in korte tijd over de toonbank. "Ik sta ervan te kijken dat ik nog steeds zo geliefd ben", zegt Verstappen. "Nu Nederland twee formule 1-coureurs heeft, zou je denken dat mijn populariteit wat minder zou worden. Maar dat is dus niet zo."
De voormalig F1-piloot hoopt mee te strijden voor het kampioenschap. Nadat hij vorig jaar werd tegengewerkt door enkele kinderziektes in het team, verwacht hij nu constanter te kunnen presteren. Verstappen - die mikt op een plek in de top drie - ziet vooral Duitsland, Nieuw-Zeeland en titelverdediger Frankrijk als zijn voornaamste concurrenten.
Zandvoort
Dat de openingsrace op het duinencircuit van Zandvoort wordt verreden, bezorgt hem geen extra motivatie. "Voor een coureur maakt het niet uit waar je rijdt", zegt Verstappen. "Natuurlijk wil ik winnen, maar zoiets kan je niet forceren. Jos Verstappen rijdt altijd op de limiet, geeft altijd 100 procent. Meer kan ik niet doen."
En voor wie nog twijfelt; terugverlangen naar de Formule 1 doet hij niet. "Nee, dat wereldje mis ik niet. Het is een heel onzekere wereld, waar je nooit weet waar je aan toe bent. De laatste zeven jaar was ik alleen bezig met overleven, de eindjes aan elkaar knopen. Nu geniet ik van de A1 Grand Prix. Dat vind ik veel leuker."
Ik denk juist dat dit een flinke doodsteek is richting de fans. De blinde die-hard fans zullen zich zo laten naaien, maar iemand als ik die jaren Verstappen met interesse heb gevolgd en het toch wel een held vond door z'n do-or-die acties vind het een flinke naaistreek van jewelste. Gelukkig toch geen kaartje gekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 08:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is idd het hele probleem. Ik denk dat vele fans zich wel kunnen vinden in z'n besluit of er iig begrip voor op kunnen brengen maar doe dat dan lekker na Zandvoort. Jos![]()
Ach, ik ga sowiezo naar de A1 toe, of verstappen nou wel of niet rijdt...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dit een flinke doodsteek is richting de fans. De blinde die-hard fans zullen zich zo laten naaien, maar iemand als ik die jaren Verstappen met interesse heb gevolgd en het toch wel een held vond door z'n do-or-die acties vind het een flinke naaistreek van jewelste. Gelukkig toch geen kaartje gekocht
Hehehehequote:Op woensdag 27 september 2006 08:45 schreef karel007 het volgende:
Kaarten zijn toch al verkocht dus maakt niets uit.
Wat ik wel wil zeggen als je zo graag wilt dat de A1 in zandvoort rijdt en hij rijdt er, dan mag ik er ook vanuit gaan dat het een eer is te rijden.
Jos zal genoeg geld op de bank hebben staan en dat geld van zandvoort kwam er toch wel.
Ik had gezegd ik ga voor de eer en rij de longen uit mijn lijf.
Laat zien wat ik kan en zeker nu er ook een NL F1 team is.
Jos is wat oud maar je weet maar nooit.
Jammer Jos die kans is verkeken of heb je al getekend voor volgende jaar bij Spyker ???????
Leer eerst eens nederlands voordat je iets roept.....quote:Op woensdag 27 september 2006 08:49 schreef ikbenhetbeu het volgende:
Ze moeten Jos het reibewijs invorderen, wat een misselijke streek, wel mooi voor bleekemolen. Verder zou ik de anwn en route mobiel willen tippen, om een mogelijk contract met Jos onmiddelijk te ontbinden,,,, lijkt me terecht dat zoveel mogelijk mensen kunnen genieten als Jos mijn zijn BMW langs de A2 in de berm staat....
http://www.ikbenhetbeu.nl//index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=47
Hij heeft z'n geld gehad, alleen niet helemaal op tijd heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:50 schreef Stiffmaster het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, als het zo is dat Jos gewoon zijn geld niet krijgt moet ik 'm toch gelijk geven. Gaan jullie wel naar je werk zonder betaald te worden....ik niet in elk geval.
Ben benieuwd wat Lammers te vertellen heeft zometeen op de radio.....
Als ik doordat ik op een maandag onbetaald op m'n werk een substantieel deel van 80.000 mensen gelukkig maak dan kom ik werken voor niets ja. Dan begint m'n staking wel op dinsdag.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:50 schreef Stiffmaster het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, als het zo is dat Jos gewoon zijn geld niet krijgt moet ik 'm toch gelijk geven. Gaan jullie wel naar je werk zonder betaald te worden....ik niet in elk geval.
Zit ook zeker wat in....maar als Verstappen zijnde zal ie altijd de druk op zijn schouders hebben dat ie fans gaat teleurstellen (Ik weet dat Zandvoort extremer is als andere race tracks)quote:Op woensdag 27 september 2006 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik doordat ik op een maandag onbetaald op m'n werk een substantieel deel van 80.000 mensen gelukkig maak dan kom ik werken voor niets ja. Dan begint m'n staking wel op dinsdag.
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:00 schreef Stiffmaster het volgende:
Zit ook zeker wat in....maar als Verstappen zijnde zal ie altijd de druk op zijn schouders hebben dat ie fans gaat teleurstellen (Ik weet dat Zandvoort extremer is als andere race tracks)
De A1-organisatie wilde zelfs meetekenen voor loongarantie dat als het a1-NL team het niet kon ophoesten optijd dat de organisatie ervoor zorgdraagt dat zij het betalen (lees: voorschieten), maar nee dat is ook weer neit voldoende voor die teringmongool.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft z'n geld gehad, alleen niet helemaal op tijd heb ik begrepen.
Dus wilde hij een garantie dat hij nu wel z'n geld op tijd zou krijgen.
Die garantie heeft hij gehad van Lammers, maar niet de garantie die Josje graag zou willen hebben, dus flikt hij dit...
I rest my case...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De A1-organisatie wilde zelfs meetekenen voor loongarantie dat als het a1-NL team het niet kon ophoesten optijd dat de organisatie ervoor zorgdraagt dat zij het betalen (lees: voorschieten), maar nee dat is ook weer neit voldoende voor die teringmongool.
Do not underestimate the power of the dammer...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]die druk heeft hij toch altijd, als je niet met die druk om kan gaan dan had je op dammen moeten gaan
![]()
Het gaat er niet om dat ie niet met druk om kan gaan maar om dat ie, waar ie ook besluit om niet te gaan rijden, altijd zijn fans zal teleurstellen. Alleen is Zandvoort natuurlijk wel het slechte senario......quote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]die druk heeft hij toch altijd, als je niet met die druk om kan gaan dan had je op dammen moeten gaan
![]()
Want?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef teamlead het volgende:
hij heeft gewoon gelijk. Jammer, maar het is niet anders
Ow op die manier, nee klopt dat sowieso maar nu raak je je fans ook nog eens financieel. Die betalen vrij fors bedrag in de veronderstelling Jos te kunnen zien rijden, dat is in het buitenland toch een stuk minder want daar zijn minder Nederlanders aanwezig.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:07 schreef Stiffmaster het volgende:
Het gaat er niet om dat ie niet met druk om kan gaan maar om dat ie, waar ie ook besluit om niet te gaan rijden, altijd zijn fans zal teleurstellen. Alleen is Zandvoort natuurlijk wel het slechte senario......
Vorig seizoen al gezeik over het salaris dat niet op tijd betaald zou worden, het team kan (of wil) nu geen garantie geven dat hij wel zijn salaris krijgt. Waarom zou hij dan moeten rijden? Tis geen vrijwilligerswerkquote:
Lammers heeft wel een garantie gegeven, maar niet diegene die josje wilde hebben...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vorig seizoen al gezeik over het salaris dat niet op tijd betaald zou worden, het team kan (of wil) nu geen garantie geven dat hij wel zijn salaris krijgt. Waarom zou hij dan moeten rijden? Tis geen vrijwilligerswerk
I rest my casequote:Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lammers heeft wel een garantie gegeven, maar niet diegene die josje wilde hebben...
Ook de A1GP organisatie heeft nog geholpen met de garantie, maar dat mocht niet baten...
Dus wie is hier de kneus?
Idd, josje...
Mee eens...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow op die manier, nee klopt dat sowieso maar nu raak je je fans ook nog eens financieel. Die betalen vrij fors bedrag in de veronderstelling Jos te kunnen zien rijden, dat is in het buitenland toch een stuk minder want daar zijn minder Nederlanders aanwezig.
Door bv de aankomende twee races wel te rijden (volgende is in Tsjechie) houdt Verstappen daarna een periode van een maand voor de volgende race in China plaatsvindt. Lijkt mij een topmoment
Dus jos ging niet akoord met 2 organistaties?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Omdat zowel de A1GP-organisatie als het Nederlandse A1GP-team geen bankgarantie wilde afgeven, besloot Verstappen zich terug te trekken.
Bron: NU.nl
Jup...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jos ging niet akoord met 2 organistaties?
Ik denk dat je het niet goed begrijpt.......Beide organisaties wilden Jos GEEN bankgarantie geven.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yep dat zei ik al
Jan Lammers gaf garantie (lees contract) en de A1 organisatie wilde tekenen om in te staan voor loongarantie mocht het NL A1 team het niet kunnen ophoesten, dus JOS, eigen schuld dikke bult, beetje triest dat je met veel tamtam naar de achtergrond verdwijnt en je laatste kans hiermee verkeken is
Eindelijk iemand die goed leestquote:Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef teamlead het volgende:
[..]je leest niet goed.. zowel lammers als de organisatie wilden de garantie NIET geven
tis natuurlijk ook een erg lastige zinquote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die goed leest![]()
![]()
Neeeeeeee! Hou toch eens op met die onzin.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef WesHell het volgende:
Jammer dat hij nooit echt een kans gehad heeft...
That's the $1.000.000 questionquote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom niet? De A1 organistatie heeft toch geld genoeg? Er zal wel wat anders hebben gespeelt.
Een hele opgave iddquote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook een erg lastige zin
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef Libris het volgende:
Wat een ontzettende trieste actie van Verstappen. Vooral natuurlijk omdat het seizoen op zandvoort begint. Wat een gebrek aan karakter toont hij hier. Zols FDJ hierboven al zegt, kap er dan na Tsjechie mee. Hij heeft voor vorig seizoen een miljoen! US$ verdiend. Wat een klootviool.
Ok, Jos heeft een geschil over zijn contract. Ik weet niet of Jos gelijk heeft, maar stel dat 'ie echt wel een heel goed punt heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?
Och, als ik (naast al die miljoenen die ik op m'n bankrekening heb staan) voor het vorige seizoen m'n salaris (van wederom 1 miljoen dollar) wat later krijg hoor je mij niet zeuren. Kijk, als ik er echt van zou moeten leven (huur betalen, eten kopen) zou het een ander verhaal zij, maar dit gaat voor Jos niet op. Bovendien beweert niemand dat hij dit jaar gratis had moeten werken.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?
Dus grijpt hij het weekend waar zoveel fans van hem op afkomen aan om de sjeik vanwege geld onder druk te zetten. Alsof Jos nog niet genoeg op zijn bankrekening heeft staan. Totaal geen respect voor zijn beslissing!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef teamlead het volgende:
hij heeft gewoon gelijk. Jammer, maar het is niet anders
Nee, maar ik kom weleens op een zaterdag terug als studenten dat vragen. Daar krijg ik niet voor betaald, mijn baas weet het geeneens.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lammers kan er niks aan doen... Rothengatter daarentegen...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:08 schreef Joene het volgende:
Wat een ontzettende matennaaier die verstappen en die lammers samen.
Walgelijke actie
Waar lees jij dat danquote:Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef teamlead het volgende:
[..]je leest niet goed.. zowel lammers als de organisatie wilden de garantie NIET geven
http://www.nu.nl/news/834(...)GP_op_Zandvoort.htmlquote:Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar lees jij dat danIk lees op de a1 gp site wat anders
Nu eiste het kamp Verstappen een garantie van A1 Team Nederland en/of de A1GP Organisatie. Hierop vertelde Bruce Holmes dat het contract tussen Verstappen en A1 Team Nederland de garantie moest zijn en dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.
http://netherlands.a1gp.com/currentNewsDisplay.php?id=1846
Wij moeten dan ook het hele jaar werken voor wat centen. Hij mag een beetje lekker rondjes rijden voor een miljoen dollarquote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ben absoluut geen Verstappen fanaat.
Maar ik kan hem hierin niet ongelijk geven, want hij moet wel racen maar optijd geld uitkeren ho maar.
Het is gewoon heel simpel boter bij de vis, en anders NIETS!
En je kan Verstappen wel direct een geldwolf ed noemen, maar als jij met je pauper baantje van 9-5 ook niet eind van de maand uitbetaald krijg ben je er ook snel klaar mee.![]()
Ik denk dat ik de A1GP site en de Verstappen site een betrouwbaardere bron vind.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/834(...)GP_op_Zandvoort.html
Ze hadden dit ruim van te voren moeten regelen , ook lammers is er schuldig aan dat dit soort onderhandelingen 2 dagen voor een seizoensstart nog gaande zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lammers kan er niks aan doen... Rothengatter daarentegen...![]()
Maar hij kan toch wel om de fans denken? Dat is 1 van de verantwoordelijkeheden van een sportman. En de kosten die hij moet maken voor alleen op Zandvoort rijden zijn praktisch nihil!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ben absoluut geen Verstappen fanaat.
Maar ik kan hem hierin niet ongelijk geven, want hij moet wel racen maar optijd geld uitkeren ho maar.
Het is gewoon heel simpel boter bij de vis, en anders NIETS!
En je kan Verstappen wel direct een geldwolf ed noemen, maar als jij met je pauper baantje van 9-5 ook niet eind van de maand uitbetaald krijg ben je er ook snel klaar mee.![]()
Als ik het goed heb is het A1GP seizoen grotendeels afgelopen op moment dat de F1 begint.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Of Jos in de Spyker als Albers inderdaad weg gaat, dat zou pas echt lachen zijn als het gedoe daar stiekum om gaat.
In de F1 is hij uitgerangeerd dus dat kan hij vergeten en anders slaat Spyker toch echt de verkeerde kant opquote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo te zien komen er binnenkort afgeprijsde kaartjes op marktplaats...
Het had handiger gekund, maar mischien is Jos te oud aan het worden om eerst de risico's te nemen, en dan pas na te denken over of je er wat aan overhoud? Autoracen is zakelijk gezien een behoorlijk gluiperig gebeuren volgens mij, en daar kun je gewoon genoeg van krijgen.
Of Jos in de Spyker als Albers inderdaad weg gaat, dat zou pas echt lachen zijn als het gedoe daar stiekum om gaat.
Daarmee sla je de spyker op zijn kopquote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
In de F1 is hij uitgerangeerd dus dat kan hij vergeten en anders slaat Spyker toch echt de verkeerde kant op
Boehoe, dan had je ook maar coureur moeten worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij moeten dan ook het hele jaar werken voor wat centen. Hij mag een beetje lekker rondjes rijden voor een miljoen dollar
Tuurlijk hebben beiden schuld. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef Aibmi het volgende:
Ik begrijp hem wel. Hij levert dus een service die (blijkbaar) veel geld waard is. En onafhankelijk van of hij al veel geld heeft is het gewoon logisch dat dat geld betaald wordt. Jammer dat de fans er de dupe van worden, maar ik zou eerder de schuld bij de organisatie leggen dan dan bij Jos.
Jos: "Ik moet aan mezelf denken."quote:Op woensdag 27 september 2006 10:22 schreef sanger het volgende:
Maar je mag van een sportman, een idool, een BN'er wel verwachten dat hij om de fans denkt.
Cool man...wat een toff peerquote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik heb gelukkig vrijkaarten via Robertje......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het feit dat Zandvoort vol zit vanwege hem zou juist de reden moeten zijn om wel te rijden. Had dan groot laten aantekenen wat de problemen waren, maar rij dan wel voor die fans die komen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Hij zorgt ervoor dat heel Zandvoort vol zit, hij heeft voor enorm veel publiciteit gezorgt, en als je dan je geld niet krijgt, logisch dat je er dan genoeg van hebt.
Als je dat radio gesprek zo hoort krijg ik ook niet meer het idee dat hij nog gaat rijden, wat was hij boos zeg.
Hij was idd goed over de zeik....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik baal er ook gigantisch van en mijn eerste reactie was ook fuck, weer gezeik met Jos over geld.
Maar aan de andere kant, hij heeft toch wel degelijk een punt.
Hij zorgt ervoor dat heel Zandvoort vol zit, hij heeft voor enorm veel publiciteit gezorgt, en als je dan je geld niet krijgt, logisch dat je er dan genoeg van hebt.
Vooral omdat hij in het radio gesprek ook aan gaf dat Lammers al heel lang wist dat dit ging gebeuren maar er niks mee deed verder.
Het is van beide kanten stom maar geheel onbegrijpelijk is het niet van Jos.
Jammer dat de fans altijd de lul zijn met zulke dingen.
Als je dat radio gesprek zo hoort krijg ik ook niet meer het idee dat hij nog gaat rijden, wat was hij boos zeg.
Idd! Dit is hetzelfde als dat Robbie Williams naar Nederland komt om 1 keer op te treden, maar alleen zijn bandleden komen het podium op....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Het feit dat Zandvoort vol zit vanwege hem zou juist de reden moeten zijn om wel te rijden. Had dan groot laten aantekenen wat de problemen waren, maar rij dan wel voor die fans die komen.
Als hij niet rijdt hoop ik dat het einde carierre is voor Jos. Zonde maar het is altijd hetzelfde. Fans hoop geven (Jordan 2004) en vervolgens afketsen op geld.
* zijn A1 kaartje gaat weggooien. Zonde geld, maar hoop eigenlijk dat er van de 70.000 er ca. 20.000 zijn die hetzelfde doen. Misschien is dat een goede les.
Vraag me af in hoeverre dat komt omdat hij beseft dat hij zijn hand heeft overspeelt.........quote:Op woensdag 27 september 2006 10:43 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Hij was idd goed over de zeik....![]()
![]()
Eerder dat een band een andere drummer heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd! Dit is hetzelfde als dat Robbie Williams naar Nederland komt om 1 keer op te treden, maar alleen zijn bandleden komen het podium op....
Hoezo? Ik koop dat kaartje om JV in actie te zien, en niet een coureur die slechts 3 uur in die auto heeft gereden (en daarmee praktisch kansloos is).quote:Op woensdag 27 september 2006 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
Diegene die nu hun A1 kaartje gaan weg doen vanwege het niet rijden van josje zijn niet goed snik naar mijn bescheiden mening...
Dus je bedoeld Robbie Williams zou komen, vervolgens komt alleen zijn band, maar dan ook nog met een andere drummerquote:Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Eerder dat een band een andere drummer heeft.
Het gaat mij om de race zelf, zal mij een worst wezen wie er wint zolang er maar gecrashed wordt bij de Audi S bocht...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo? Ik koop dat kaartje om JV in actie te zien, en niet een coureur die slechts 3 uur in die auto heeft gereden (en daarmee praktisch kansloos is).
Hij had zich populairder gemaakt als hij wel was gaan rijden en pas erna het conflict was aangegaan en had gezegd dat ie het voor zijn fans had gedaan om toch te rijden in Zandvoort, dan had de andere partij alle shit over zich heen gehad denk ik....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre dat komt omdat hij beseft dat hij zijn hand heeft overspeelt.........
JV is de bekendste en meest populaire (f1) coureur uit NL ooit. Tot nu toe dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het gaat mij om de race zelf, zal mij een worst wezen wie er wint zolang er maar gecrashed wordt bij de Audi S bocht...
Ik vind het wel leuk dat er een nl team mee rijd, maar ik ga daar niet speciaal voor naar toe en snap ook de motivatie niet helemaal daarvoor...
Maar dat zal aan mij liggen vrees ik...
www.janlammers.comquote:Op woensdag 27 september 2006 10:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand het interview met Lammers ook toevallig?
Serieus? Alleen dáárom?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef sanger het volgende:
Ik koop dat kaartje om JV in actie te zien
True......of bekend maken wat de problemen zijn, vervolgens aangeven vanwege de fans wel te rijden in Zandvoort en daarna verder te praten met Lammers en cs.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Hij had zich populairder gemaakt als hij wel was gaan rijden en pas erna het conflict was aangegaan en had gezegd dat ie het voor zijn fans had gedaan om toch te rijden in Zandvoort, dan had de andere partij alle shit over zich heen gehad denk ik....![]()
Voor 90% ja.quote:
Joh!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:56 schreef sanger het volgende:
Voor 90% ja.
Dan hadden ze hem waarschijnlijk naast de auto gelaten en alsnog Bleekemolen laten rijden, wat dan ook weer goed was geweest want ook dan zou de schuld bij Lammers terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
True......of bekend maken wat de problemen zijn, vervolgens aangeven vanwege de fans wel te rijden in Zandvoort en daarna verder te praten met Lammers en cs.
Ik heb jos nooit echt een goede coureur gevonden dus wat dat betreft vind ik het geen verlies voor het NL team.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
JV is de bekendste en meest populaire (f1) coureur uit NL ooit. Tot nu toe dan.
Dat is voor mij reden om te gaan, ik wil hem in het echt zien rijden. Ook vorig seizoen was hij 1 van de smaakmakers bij de A1 GP's. Das ook een reden.
Jij hebt dus ook kaarten voor de Audi S? Ik ook.
dan had hij niet de geldwolf geweest die hij nu wel isquote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Hij had zich populairder gemaakt als hij wel was gaan rijden en pas erna het conflict was aangegaan en had gezegd dat ie het voor zijn fans had gedaan om toch te rijden in Zandvoort, dan had de andere partij alle shit over zich heen gehad denk ik....![]()
Zo vader zo zoon hè, Jos had zelf ook een fijn voorbeeld aan zijn pa.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:10 schreef harrie1 het volgende:
of jos zelf anders zal hij de toekomst van zijn zoon ook verkloten
OP Zandvoort wel ja, maar niet in deze auto.....quote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef DaDude1987 het volgende:
Naja, Bleekemolen heeft al een groot aantal rondjes meer gereden op Zandvoort, dus onderschat hem niet. Jos kan van mij de boom in, hoe kan je nu zó je fans teleurstellen, echt een laffe kutstreek.
Tuurlijk is Jeroen een goede coureur, alleen redt hij het (nog) niet bij Jos.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb jos nooit echt een goede coureur gevonden dus wat dat betreft vind ik het geen verlies voor het NL team.
De nieuwe lichting mag het gaan proberen dit seizoen.
Jeroen is nog jong, iig jonger dan jos dus hij kan nog aardig wat leren wat alleen maar gunstig is voor 'm.
Ik heb ter nauwernood kaarten kunnen regelen voor die plaats.
Mocht je iemand zien zitten/staan met een 50-500 kanon dan ben ik dat waarschijnlijk...
Tenzij het regent...![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Let jij dan op spandoeken en rotte eieren en tomaten? Die ga ik namelijk gooien richting paddock van A1 team NL.
Allemaal goede ideeenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
rij ook meteen langs bij zijn kartcentrum
![]()
en ontvoer zijn zoontje en bekogel hem met eieren en tomaten
![]()
Dat zou cool zijn....quote:Op woensdag 27 september 2006 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Tuurlijk is Jeroen een goede coureur, alleen redt hij het (nog) niet bij Jos.
Ik heb de kaarten meteen dag 1 gekocht, in de hoop dat JV zou rijden.
En als ik ga zal ik op dat kanon 50-500 letten. Let jij dan op spandoeken en rotte eieren en tomaten? Die ga ik namelijk gooien richting paddock van A1 team NL.
Naar wie wou je die gooien eigenlijk?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Allemaal goede ideeen
![]()
Ik denk dat het wel terecht is als het publiek zijn ongenoegen hierover kan laten blijken. Overigens zal ik geen gekke dingen doen tijdens de kwali en race. Hooguit wat eieren en tomaten tijdens de trainingen.
Ja dat is wel de bedoeling. Maar ook wel richting de auto van team nl denk ik. Dat is natuurlijk inherent aan elkaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Naar wie wou je die gooien eigenlijk?
Naar Lammers in het paddock mag ik hopen?
[TK] 1x A1GP duinen kaartje voor de zondagquote:Op woensdag 27 september 2006 11:50 schreef 4-elements het volgende:
Als er mensen geen zin meer hebben: kom maar op met die kaartjes
Wat kan Bleekemolen hier nou aan doen...quote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling. Maar ook wel richting de auto van team nl denk ik. Dat is natuurlijk inherent aan elkaar.
De spandoeken ga ik richten aan JV en HR.
Mwoah, als dat gebeurt wordt Sanger aan zijn oortje van de tribune gesleept.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Netsplitter het volgende:
Beetje flauw om die dan te gaan bekogelen wanneer hij z'n rondjes rijdt niet??
en dat de kans dat Jos nog in formule 1 komt zo'n 0,1 % is totdat hij Rothengatter dumpt en heel lief gaat vragen of hij alsjeblieft terug mag...quote:Als ik het goed heb is het A1GP seizoen grotendeels afgelopen op moment dat de F1 begint.
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Dan alleen richting Lammers.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat kan Bleekemolen hier nou aan doen...
Beetje flauw om die dan te gaan bekogelen wanneer hij z'n rondjes rijdt niet??
Er is een overlap van 4 races...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is het A1GP seizoen grotendeels afgelopen op moment dat de F1 begint.
Drie nog....quote:Op woensdag 27 september 2006 12:06 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Er is een overlap van 4 races...
De F1 kalender verandert waarschijnlijk nog wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Drie nog....
China, Japan een Brazilie...
Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef roelofjan het volgende:
Volgens mij staan we in de F1 al bekend als land waar het altijd gedonder is, met idiote fans, een pers die de meeste wilde geruchten verspreidt..
En dan gaan we 'ons' A1GP team tijdens een race in Zandvoort ook nog bekogelen met rotte tomaten..
Wel weer reclame voor Nederland als autosportland natuurlijk.
Waarom Lammers?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand nog een creatieve text richting Lammers voor op mijn Nederlandse vlag?
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:06 schreef Acathla het volgende:
Jos the Bo$$ een idee?
Mee eens..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Naja, ze zijn allebei fout, Lammers en Verstappen.
Ze hadden gewoon de boel op tijd moeten regelen.
Hier ben ik het helemaal mee eens, zijn marktwaarde is door deze actie tot ver beneden het vriespunt gezakt, de zoveelste domme actie van hem en zijn management.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:55 schreef -Jean- het volgende:
Ik vind dit gewoon een slechte actie. Persoonlijk vind ik dat Verstappen zowiezo voor zijn fans morgen had moeten rijden al was het voor noppes. Dan had hij de boel maar gecanceled na Zandvoort.
Lammers is net zo'n eikelbijter hoor. En zet twee van die figuren bij elkaar en het gaat geheid een keer mis.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef TimoBasso het volgende:
Nou moeten we niet allemaal de vinger naar Jos wijzen,ik denk dat Jan ook wel een moraal ridder is van hier tot Lacuna Seca
http://www.l1.nl/nieuwsfi(...)eikers%20bericht.WMAquote:Op woensdag 27 september 2006 10:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand het interview met Lammers ook toevallig?
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:12 schreef starky het volgende:
Ik snap niet waarom er zo´n ophef wordt gemaakt over Jos "De Grindbak Boss"![]()
Volgens mij wilde Jos wel tekenen maar heeft Lammers zijn financien niet op orde. Althans niet op orde genoeg om een bankgarantie af te kunnen geven.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom Lammers?
Jos wilde niet tekenen....![]()
Tsja, stel je voor, je zit in een jaarcontract en vlak voordat dat afloopt krijg je pas je geld van maanden geleden. Daarnaast kan je baas, die graag wil dat je bijtekent, je niet beloven dat -ie komend jaar wél op tijd zal zijn met betalen of uberhaupt kan betalen. Denk dat er maar weinig zijn die dat zullen pikken hier.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Jos wel tekenen maar heeft Lammers zijn financien niet op orde. Althans niet op orde genoeg om een bankgarantie af te kunnen geven.
Jos wilde een bankgarantie.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Jos wel tekenen maar heeft Lammers zijn financien niet op orde. Althans niet op orde genoeg om een bankgarantie af te kunnen geven.
Misschien was racen alleen mogelijk door gelijk in 1 of ander onduidelijk contract te stappen. Wie weet was 'alleen ff Zandvoort en dan zien we wel' wel helemaal geen optie door de opstelling van Lammers en co.We weten het niet he.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:50 schreef Joene het volgende:
Naja ik zou denken als ik jos was leuk om een keer op zandvoort te racen voor 75.000 fans misschien wel te winnenen dan ga ik daarna wel lekker zeiken om salaris.
Sorry, maar als mijn baas geen bankgarantie kan afgeven op mijn salaris ben ik ook weg hoor. En welke garanties zijn er nog meer behalve een bankgarantie? En kun je je voorstellen dat die garanties amper wat waard zijn als het om je salaris gaat? Hoeveel organisaties die ook willen mede-ondertekenen?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jos wilde een bankgarantie.
Die kon Jan niet geven, maar wel andere garantie.
Die wil Jos niet tekeken, ondanks dat de A1GP organisatie het ook wilde tekenen...
Nope het enige wat ik weet is dat ik een kaartje heb van 90 fucking euro voor een a1gp met JOS. Die nu zonder Jos gaat zijn en waar een of andere mallafide idioot die denkt dat die ook een auto kan besturen die geldwolf gaat vervangen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien was racen alleen mogelijk door gelijk in 1 of ander onduidelijk contract te stappen. Wie weet was 'alleen ff Zandvoort en dan zien we wel' wel helemaal geen optie door de opstelling van Lammers en co.We weten het niet he.
Truequote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tsja, stel je voor, je zit in een jaarcontract en vlak voordat dat afloopt krijg je pas je geld van maanden geleden. Daarnaast kan je baas, die graag wil dat je bijtekent, je niet beloven dat -ie komend jaar wél op tijd zal zijn met betalen of uberhaupt kan betalen. Denk dat er maar weinig zijn die dat zullen pikken hier.
quote:Waarom vergelijken sommige mensen dit met een 'gewone' werkgever/nemer situatie? vvvv
Ohja, als je veel geld verdient moet je alles maar pikken.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Acathla het volgende:
We hebben het over Jos Verstappen, ex-F1 coureur. Nu kan ik niet in zijn portemonnee kijken, maar het lijkt me sterk dat hij niet onbemiddeld is. Joehoe, realiteit!
Wat maakt het uit of hij wel of niet onbemiddeld isquote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Acathla het volgende:
Ik zal mezelf eens quoten.
[..]
We hebben het over Jos Verstappen, ex-F1 coureur. Nu kan ik niet in zijn portemonnee kijken, maar het lijkt me sterk dat hij niet onbemiddeld is. Joehoe, realiteit!
Geen enkele ondernemer is bereid een bankgarantie af te geven voor het salaris van zijn personeel, dus dan kan jij nergens werken.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry, maar als mijn baas geen bankgarantie kan afgeven op mijn salaris ben ik ook weg hoor. En welke garanties zijn er nog meer behalve een bankgarantie? En kun je je voorstellen dat die garanties amper wat waard zijn als het om je salaris gaat? Hoeveel organisaties die ook willen mede-ondertekenen?
nouja, dat is natuurlijk ook gewoon de feitelijke situatie nu. Jos heeft aangegeven wel te willen rijden, maar wil ook graag zeker weten dat ie betaald krijgt. En zeker als hij pas deze week de laatste betaling over vorig seizoen heeft ontvangen, snap ik dat hij wat meer zekerheid wil dan de belofte van Lammers dat het allemaal wel goed zal komenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
[..]
Geen enkele ondernemer is bereid een bankgarantie af te geven voor het salaris van zijn personeel, dus dan kan jij nergens werken.
Een bankgarantie werkt als volgt: het bedrijf stort x bedrag op een rekening en kan daar vervolgens niet meer aan komen totdat de andere partij akkoord gaat. Dat zou Jos dus moeten doen. Al die tijd zit dat geld vrijwel nutteloos op die rekening. Bovendien zou een bedrijf dan het salaris van het personeel vooraf moeten financieren. Dat kan natuurlijk niet; dat komt uit de opbrengsten van het bedrijf gedurende het jaar. In dit geval ontvangt Jan Lammers sponsorgeld en prijzengeld gedurende het seizoen. Dat kan hij dus niet vooraf even wegzetten.
Jos had gewoon een contract voor het seizoen; alles was al geregeld. Die vraag om een bankgarantie is vrij absurd. Als je geen vertrouwen in de organisatie hebt, moet je gewoon geen contract afsluiten.
Tuurlijk is dat de situatie, maar als ik dat contract niet teken zal ik geen 75.000 fans teleurstellen. Zou ik dat op die manier wel doen dan zou ik iig dat weekje doorwerken om de fans te plezieren. Dat is nu eenmaal je verantwoordelijkheid naar je fans. Hij geeft zelf al aan dat Zandvoort vol zit oa vanwege hem.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tsja, stel je voor, je zit in een jaarcontract en vlak voordat dat afloopt krijg je pas je geld van maanden geleden. Daarnaast kan je baas, die graag wil dat je bijtekent, je niet beloven dat -ie komend jaar wél op tijd zal zijn met betalen of uberhaupt kan betalen. Denk dat er maar weinig zijn die dat zullen pikken hier.
ik ken de inhoud van zijn contract niet, maar ik kan me voorstellen dat er ook een boeteclausule instaat voor het geval 1 van de partijen gedurende het seizoen het contract wil ontbinden. Da's op zich redelijk gebruikelijk. Als dat het geval is, snap ik best dat Jos niet tekent. Die 75.000 fans gaan die boete niet voor hem betalen neem ik aanquote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat de situatie, maar als ik dat contract niet teken zal ik geen 75.000 fans teleurstellen. Zou ik dat op die manier wel doen dan zou ik iig dat weekje doorwerken om de fans te plezieren. Dat is nu eenmaal je verantwoordelijkheid naar je fans. Hij geeft zelf al aan dat Zandvoort vol zit oa vanwege hem.
En die heeft ie ook gehad, beetje laat maar oke.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef teamlead het volgende:
hoezo gegokt en verlorenHij wil gewoon z'n salaris..da's toch niet zo gek
Maar misschien kán hij wel helemaal niet 'een weekje doorwerken' omdat die contractsvorm er niet is. Hoe zie je dat dan voor je? "Ja eh, dat salaris zien we wel, laat mij maar rijden." "Sorry Jos, je moet wel ff tekenen anders [blah]". Waarom gaat iedereen er klakkeloos vanuit dat de keuze om níet te rijden sec bij Verstappen lag?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat de situatie, maar als ik dat contract niet teken zal ik geen 75.000 fans teleurstellen. Zou ik dat op die manier wel doen dan zou ik iig dat weekje doorwerken om de fans te plezieren. Dat is nu eenmaal je verantwoordelijkheid naar je fans. Hij geeft zelf al aan dat Zandvoort vol zit oa vanwege hem.
Nee, helemaal niet oke. Waarom zou dat oke zijn?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En die heeft ie ook gehad, beetje laat maar oke.
Ik geloof niet dat jij van je baas een bankgarantie krijgt voor je salaris, ik zie nu dat Multatuli daar al een duidelijke opmerking over heeft geplaatstquote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry, maar als mijn baas geen bankgarantie kan afgeven op mijn salaris ben ik ook weg hoor. En welke garanties zijn er nog meer behalve een bankgarantie? En kun je je voorstellen dat die garanties amper wat waard zijn als het om je salaris gaat? Hoeveel organisaties die ook willen mede-ondertekenen?
Nouja, dat is misschien niet de juiste term, maar mijn baas kan mij wel garanderen dat ik over een maandje mijn salaris weer krijg. Ook gezien de stipte betalingen in het verleden. Lammers kan dat kennelijk niet, althans, niet volgens Verstappen. En dat is toch de ontvangende partij in deze.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij van je baas een bankgarantie krijgt voor je salaris
Inderdaad, maar Jos dacht dat af te kunnen dwingen door Jan onder druk te zetten, wat uiteindelijk niet is gelukt.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef teamlead het volgende:
hoezo gegokt en verlorenHij wil gewoon z'n salaris..da's toch niet zo gek
Hij wil meer zekerheid dan hij al contractueel overeengekomen was. Een bankgarantie is absurd. Nogmaals als hij geen geloof had in het nakomen van dat contract dit jaar had hij niet moeten tekenen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
nouja, dat is natuurlijk ook gewoon de feitelijke situatie nu. Jos heeft aangegeven wel te willen rijden, maar wil ook graag zeker weten dat ie betaald krijgt. En zeker als hij pas deze week de laatste betaling over vorig seizoen heeft ontvangen, snap ik dat hij wat meer zekerheid wil dan de belofte van Lammers dat het allemaal wel goed zal komen
de A1 organisatie wilde garant staan voor het salaris en de premies, dat zou toch voldoende moeten zijn, die Sjeik zal niet gauw failliet gaan lijkt me.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, dat is misschien niet de juiste term, maar mijn baas kan mij wel garanderen dat ik over een maandje mijn salaris weer krijg. Ook gezien de stipte betalingen in het verleden. Lammers kan dat kennelijk niet, althans, niet volgens Verstappen. En dat is toch de ontvangende partij in deze.
* Mee eens isquote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
overigens: ik gok dat dit voor zondag opgelost is.... iets over soep eten als ie wordt opgediend en heet is enzo
zowel jos als jan snappen allebei verdomd goed dat het beter voor iedereen is als jos rijdt
En jij zou je niet afvragen wáárom jouw baas je salaris niet kan (wil?) betalen?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
de A1 organisatie wilde garant staan voor het salaris en de premies, dat zou toch voldoende moeten zijn, die Sjeik zal niet gauw failliet gaan lijkt me.
Is dat zo? En wat dan als je baas plotseling in de problemen komt door tegenvallende omzet of e.d.?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, dat is misschien niet de juiste term, maar mijn baas kan mij wel garanderen dat ik over een maandje mijn salaris weer krijg. Ook gezien de stipte betalingen in het verleden. Lammers kan dat kennelijk niet, althans, niet volgens Verstappen. En dat is toch de ontvangende partij in deze.
Hij kan zijn salaris ook zekerstellen door alle wedstrijden te winnen......quote:Op woensdag 27 september 2006 15:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En jij zou je niet afvragen wáárom jouw baas je salaris niet kan (wil?) betalen?
Mijn baas is voor het uitbetalen van mijn salaris niet afhankelijk van omzetten oid, maar goed, ik zit dan ook niet in de racelarij. Maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat zo? En wat dan als je baas plotseling in de problemen komt door tegenvallende omzet of e.d.?
Ja, en als ik morgen de 10 miljoen win hoef ik overmorgen niet om 6 uur mijn bed uit. Zo kun je alles wel rechtlullen wat krom is natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij kan zijn salaris ook zekerstellen door alle wedstrijden te winnen......
Dan werk je of bij de overheid of bij een gulle gever....quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn baas is voor het uitbetalen van mijn salaris niet afhankelijk van omzetten oid, maar goed, ik zit dan ook niet in de racelarij. Maar ik snap je punt.
Hij bleef al door rijden. Toen kreeg hij zijn geld ook niet. Heeft dus geen zin om door te rijden. Hij hoopt waarschijnlijk dat de mensen in zijn moederland bij de race gaan morren..quote:Op woensdag 27 september 2006 15:40 schreef Vitalogy het volgende:
ik zou het chiquer hebben gevonden als hij iedereen het stront voor ogen rijdt op Zandvoort
en dan zegt betalen.
Hier is iedereen de dupe van.
Hij zal het je beloven, maar garanderen kan hij het niet. Het verleden is ook lang niet altijd zo'n voorspeller voor het betaalgedrag.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi he zo een discussieforumquote:Op woensdag 27 september 2006 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en als ik morgen de 10 miljoen win hoef ik overmorgen niet om 6 uur mijn bed uit. Zo kun je alles wel rechtlullen wat krom is natuurlijk.
Als hij nu gewoon van start was gegaan, en de betalingen waren weer stelselmatig te laat had hij echt wel onder het contract uitgekund......quote:Op woensdag 27 september 2006 15:40 schreef Vitalogy het volgende:
ik zou het chiquer hebben gevonden als hij iedereen het stront voor ogen rijdt op Zandvoort
en dan zegt betalen.
Hier is iedereen de dupe van.
Het is de vraag of het de tweede keer wel goed komt natuurlijk. Eens een slechte ervaring gehad... misschien is de volgende ervaring beter, misschien nog slechter.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef Kanjer het volgende:
En die heeft ie ook gehad, beetje laat maar oke.
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
[..]
Geen enkele ondernemer is bereid een bankgarantie af te geven voor het salaris van zijn personeel, dus dan kan jij nergens werken.
Een bankgarantie werkt als volgt: het bedrijf stort x bedrag op een rekening en kan daar vervolgens niet meer aan komen totdat de andere partij akkoord gaat. Dat zou Jos dus moeten doen. Al die tijd zit dat geld vrijwel nutteloos op die rekening. Bovendien zou een bedrijf dan het salaris van het personeel vooraf moeten financieren. Dat kan natuurlijk niet; dat komt uit de opbrengsten van het bedrijf gedurende het jaar. In dit geval ontvangt Jan Lammers sponsorgeld en prijzengeld gedurende het seizoen. Dat kan hij dus niet vooraf even wegzetten.
Jos had gewoon een contract voor het seizoen; alles was al geregeld. Die vraag om een bankgarantie is vrij absurd. Als je geen vertrouwen in de organisatie hebt, moet je gewoon geen contract afsluiten.
Laat ik het ook eens proberen:quote:Maar misschien kán hij wel helemaal niet 'een weekje doorwerken' omdat die contractsvorm er niet is.
Mee eens,quote:Op woensdag 27 september 2006 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zie iedereen heel zorgvuldig om deze vraag heen draaien.
[..]
Laat ik het ook eens proberen:
Als Jos de keuze kreeg van Lammers:
"Nu tekenen voor het hele jaar, en geen spat garantie dat je salaris niet weer een jaar te laat betaald wordt, anders rij jij niet op Zandvoort"
is het dan raar dat hij en Huub de kont tegen de krib gooien? Lijkt me niet.
De discussie over of wij bij onze bazen een bankgarantie vragen is totaal niet van belang voor de vraag of Jos nu wel of niet de fans in de steek heeft gelaten. Als hij de mogelijkheid had om Zandvoort te rijden, en die heeft laten liggen is het zwak. Anders niet.
Er worden regelmatig met sponsordeals en andere contracten gerotzooid in de racewereld (De Gazprom sponsor deal die niet doorging bij Arrows, maar wat pas duidelijk werd nadat ze alle teamkleding al hadden laten inweven met die naam waarna ze geen geld meer hadden om nieuwe kleren te laten maken, bijvoorbeeld, gebeurde toen Jos daar racede volgens mij), laten we niet doen of het een stel padvinders zijn. Die bankgarantie is mischien wat grof geschut, maar als pas vorige week het laatste geld betaald is mischien wel volkomen terecht!
Een profesioneel coureur heeft andere arbeidsverhoudingen dan wij, de vergelijkingen slaan als een lul op een drumstel.
Ben ik niet met je eens.....quote:Op woensdag 27 september 2006 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou wel kansloos zijn als je nu opeens niet meer zou gaan
Idd.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je hebt het tegen Jos Verstappen?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is raar inderdaad. Verder heb ik alle reacties niet gelezen maar ik ben klaar met Jos Verstappen. Ik begrijp volkomen dat hij niet blij is met de gang van zaken, echter vind ik het ronduit zwak dat hij niet bereid is om nog één race te rijden. Notabene in zijn thuisland waar tig-fans speciaal voor hem een kaartje hebben gekocht.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:45 schreef sanger het volgende:
Overigens snap ik niet dat Verstappen zijn contract eerder heeft verlengd met 1 jaar dan dat hij zijn salaris van het jaar daarvoor heeft ontvangen. Dan had hij dat direct in zijn contractonderhandelingen moeten laten merken.
Joss the Bo$$quote:Op woensdag 27 september 2006 19:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jos the Geldboss
Omdat dat gewoon zo is.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom heb ik toch sinds Benneton al het gevoel dat Rothengatter de verziekende factor is in Jos' carrière?
Jos kan wel wat steun gebruiken hoor, die arme jongen heeft het al moeilijk genoeg gehad de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:36 schreef Netsplitter het volgende:
En dan nog van die kneuzen die actie willen gaan voeren voor josje, om 'm te steunen...
quote:Schreef ik vorige week dat ik zelf al ’n heerlijk’avondje had meegemaakt, ik had niet kunnen bevroeden dat de ‘Sintmania’ nu ook in Zandvoort is neergedaald. De zwarte piet in casu is Huub Rothengatter. Jos Verstappen laat verstek gaan bij het grootste Nederlandse autosportevenement van de laatste jaren, de A1 Grand prix. Nauwelijks een uurtje nadat ik China aangekomen was waren daar de eerste sms-jes. Na wat speurwerk op het net de verhalen gezien en gelezen. De tendens is dat men Huub weer de schuld geeft. Weer! Ik ben het daar niet mee eens. Huub is inderdaad een lastpak, azijnpisser en kneiterharde onderhandelaar in een, maar echt geen dromer. Hij kent het klappen van de zweep en is in de aanloop naar de race in Zandvoort lang coulant geweest. Onder het internetbericht op www.telegraaf.nl staan een berg reacties van, terecht, boze fans.
Het blijft echter wel zo dat Huub de man is die de zaken voor Jos moet regelen. Nu blijkt dat ze de hele zomer op hun centjes hebben moeten wachten van het vorige seizoen wilde hij niet nog een keer in die situatie terechtkomen. Voorkomen is beter dan genezen. Als er dan geen garantie gegeven kan worden moet je gewoon niet gaan rijden. Ook geen makkelijke beslissing want hij wist dat de strontkar door de Nederlandse fans over hem, en Jos, uitgestort zou worden. Maar wat moet je? Het is wel werk waar je het over hebt. Veel fans zien dat niet en vinden dat Jos hen in de steek laat. Hoe zou jij reageren als je met je baas afspreekt dat hij je elke maand betaald en vervolgens achter gaat lopen. Zou je dan zonder garanties een nieuwe werkovereenkomst maken? Wel als je niet professioneel bent en het te graag doet. Maar professionaliteit komt van twee kanten. De geruchten waren er al een tijd dat het team van Lammer de fondsen die er waren hard nodig hadden om hun LeMans project te financieren en eerlijkheid gebiedt me ook te zeggen dan Jan een veel betere staat van dienst heeft als rijder dan als manager. Huub heeft hardball moeten spelen en het feit dat de A1 organisatie en Lammers c.s. geen garantie wilden geven, geeft aan dat ze het niet konden! Jos en Huub moesten dus zonder garantie maar geloven dat het beter zou gaan. De organisatie maakte in het seizoen 2005/2006 een verlies van $122 miljoen! Naar ik begrepen heb 100 miljoen meer dan verwacht. Ook de Sheik schijnt zich terug te gaan trekken uit A1.
Dan wil als toprijder,die A1 in het eerste jaar aanzien gegeven heeft, toch wel wat garanties? Salaris is daar dan wel een heel belangrijke van. Ik voel wel mee met de fans die er echt helemaal niets aan kunnen doen maar ik hoop dat ze A1 en Zandvoort nu niet de rug toe keren. Het is een superevenement dat als je liefhebber bent niet alleen van Jos Verstappen af hangt. Ooit is er de dag dat hij zijn helm definitief aan de wilgen hangt en het zou leuk zijn voor de nieuwe generatie als er dan nog steeds racefans in Nederland zijn! Aan de twijfelaars zou ik willen zeggen : Even door de zure appel heen bijten en gewoon op naar Zandvoort!
Groeten uit China
Ollie
Het is net een klein kind dat zijn zin niet krijgtquote:Op donderdag 28 september 2006 09:33 schreef whosvegas het volgende:
http://mgl.digi-dition.nl(...)_20060928_74_827.php
Wat kinderachtig om te gaan roepen dat fans races moeten gaan boycoten.
www.dvhn.nlquote:Fans van Jos Verstappen die speciaal voor de Limburgse autocoureur een kaartje voor de A1GP-race in Zandvoort hebben gekocht kunnen hun geld terug krijgen. De organisatie van de A1GP heeft dit woensdag laten weten als reactie op de afmelding van Verstappen voor de wedstrijd van zondag. Supporters die hun kaarten willen teruggeven moeten dit vrijdag voor middernacht per e-mail laten weten.
Ik heb net dat van die boycot gelezen. Die man (verstappen dus), leeft in een totaal andere wereld, 70.000 mensen die voor Team Nederland kaarten kopen om ze in zandvoort te zien racen. En na zelf niet te rijden, wil Verstappen ook nog eens dat mensen hun kaarten gewoon maar weg doen? Om het laatste beetje plezier te ontnemen?quote:- Ik lees vanmorgen in De digitale Limburger dat je oproept om de race zondag te boycotten. Jos, dit gaat me dus echt te ver!
Veel mensen in Nederland hebben hard gespaard om jou een keer live te zien racen in Zandvoort. Het zou de grote Jos-Verstappen-show worden, laten we eerlijk zijn, zo is het gewoon. Omdat je naar jullie mening niet genoeg zekerheid krijgt over het op tijd ontvangen van je salaris (de vraag OF je het krijgt speelt volgens mij geeneens maar meer de vraag of het wel voor de 27ste binnen is...) laat je 70.000 racefans keihard in de kou staan.
"Je moet aan jezelf denken" zeg je dan. Dat is heel egoistisch en dom gedacht. Het feit dat je nog in de autosport actief bent heb je voor een groot deel te danken aan de massale steun van je fans. Het feit dat de A1GP naar Zandvoort komt is ook te danken aan de steun die de fans op elk circuit ter wereld gaven het afgelopen seizoen. Die supporters waren zo trouw dat het wereldwijd opgemerkt werd. Supporters die voor Team Nederland kwamen maar voor een groot deel voor jou!
Diezelfde supporters sla je nu in het gezicht door te breken met A1GP. Als je een beetje om je supporters had gegeven dan had je de onderhandelingen over het spectacel in Zandvoort heen getilt. Waarom kon je daar niet op wachten? Had je verwacht dat ze zouden zwichten om niet 70.000 mensen teleur te stellen?
- Je roept nu zelfs op tot een boycot. Na de acties van afgelopen week denk ik niet dat veel mensen hier gehoor aan gaan geven, je hebt denk ik 99% van je goodwil, ook bij de hele trouwe aanhang, verspeeld. Voor veel mensen is de A1GP in Zandvoort iets waar heel lang naar uitgekeken wordt, dat is iets bijzonders.
Ook al heb je misschien gelijk in je standpunt, dat is voor een buitenstaander moeilijk te beoordelen, dan had ikzelf voor de fans toch gereden. Je laat nu op een hele lullige manier verstek gaan en dan vraag je ook nog aan de mensen om thuis te blijven om aan te geven dat ze achter je staan? Je zou vanavond op 4 zenders zendtijd moeten kopen om je excuses aan te bieden en uitleg te geven over de situatie!
Heel veel coureurs op de wereld, zowel in de F1, A1GP als alle andere raceklassen, zouden geld mee willen brengen als ze alsjeblieft maar voor eigen publiek zo'n race mochten rijden.
Ik snap ook dat jij je geld wilt krijgen, dat is voor iedereen duidelijk maar op dit moment ben je in een moddergooifestijn beland waar Van Basten en Van Nistelrooij een puntje aan kunnen zuigen. Daarnaast ben je denk ik wel een wat uitgebreidere en persoonlijkere verklaring schuldig aan alle leden van de fanclub en de bezoekers van verstappen.nl, heel veel mensen keren je nu de rug toe, mensen die je jaren gesteund hebben door dik en dun, soms bijna tegen beter weten in. Wat moeten die mensen nu van je denken Jos?
Groeten,
Yupiteru,
Zoals ik al zei is Lammers natuurlijk ook niet clean, maar als zelfs Bruce Holmes van A1GP verklaard dat alles geregeld is... Verstappen heeft gewoon gegokt dat Lammers onder de druk van Zandvoort zou bezwijken, en dat is niet gebeurd.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef sanger het volgende:
@ Libris; ik denk dat de schuld bij Lammers ligt en Verstappen totaal geen schuld treft in deze situatie. Lammers heeft de verhoudingen er dusdanig naar gemaakt dat Verstappen meer zekerheid wilde.
Dat Verstappen weigert Zandvoort te racen kun je hem op gebied van zakelijkheid niet kwalijk nemen, op gebied van sportiviteit en verantwoordelijkheid naar fans toe mag je het hem weer wel aanrekenen.
Het kan ook een "chantage" middel zijn om z'n zin te krijgen...quote:Op donderdag 28 september 2006 11:33 schreef GateWayX het volgende:
Jos heeft (naar mijn idee) wel vaker keuzes gemaakt die erg "berekenend" waren. Racen was bij die keuzes nooit prioriteit nummer 1. Ik snap dat Jos graag salaris wil hebben voor de geleverde prestaties, dat wil iedereen tenslotte. Wat ik niet snap is dat Jos juist de thuisrace waar iedereen al tijden naar uitkijkt op deze manier voor de fans verziekt. Bij deze keuze is racen duidelijk weer geen prioriteit 1.
Jos kan best goed sturen en gas geven, maar is gewoon geen racer pur sang !
Wat mij betreft is het zeker 100% chantage. Racen komt dus weer niet op de eerste plaats.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het kan ook een "chantage" middel zijn om z'n zin te krijgen...
Dit gaat de hele wereld rond, dus teambazen bij alle soorten autosporten zijn op de hoogte waarschijnlijk...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het zeker 100% chantage. Racen komt dus weer niet op de eerste plaats.
Hij heeft gegokt en verloren. Ik denk dat hij meer verloren heeft als hij had verwacht.
Nou ga er maar niet van uit. Bleekemolen is niet zo goed. Hij zal het hooguit aardig doen door zijn baan kennis.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:41 schreef ikbenhetbeu het volgende:
Ik heb kaartjes, en die heb ik zeker niet voor Jos gekocht. Ik vraag me toch af.... stel Jeroen wint zondag gewoon... zou er dan nog een fan zijn die de naam Jos weet te herrinderen? Ik denk het niet. En Jeroen maakt een hele goede kans, ik denk dat het nog een mooie zondag gaat worden!
Persoonlijk ben ik blij dat Jos weg is, en ik denk ook niet dat we hem nog ooi terug zien....
De gast staat ook niet bepaalt bekend als een gezellige gozer. Heb hem ooit eens gezien in zo'n programma met Eddy Zoeë (of hoe je dat schrijft), kerel portie chago aan het doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:16 schreef CLIFFENBERGH het volgende:
Oordeel allen pas over Verstappen als je de feiten kent en niet maar wat gaan schreeuwen als iemand een beslissing maakt, die je niet snapt! Eigenlijk is het gewoon een link spelleke geweest van Lammers. Verstappen is geen geldwolf, anders had hij deze keuze niet gemaakt. Hij koos gewoon eieren voor zijn geld. Verder wens ik Jeroen suc6, want het is een mooie kans voor hem.
Toch zie/zag ik Jos liever rijden. Jos is en blijft Neerland's beste coureur, ondanks dat hij ook degene met de meeste materiaalpech is. Dat zegt uiteindelijk iets over kwaliteit!
kan me dat herinneren ja. was Rob Kamphues trouwens.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef L-IS het volgende:
[..]
De gast staat ook niet bepaalt bekend als een gezellige gozer. Heb hem ooit eens gezien in zo'n programma met Eddy Zoeë (of hoe je dat schrijft), kerel portie chago aan het doen.![]()
Irritante limbo
dubbelop
http://www.tvopjepc.nl/programma/85 Aflevering 4. Staat nog online.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
kan me dat herinneren ja. was Rob Kamphues trouwens.
Net nog even gekeken en wat een drol is het toch ook in de sociale omgang. Wat die Rob inderdaad zei, pak gewoon die lijst aan, doe alsof je er blij mee bent en gooi hem in een hoek. Hij zette zich toen al te kijk voor het publiek, en nu doet hij het wederom. Erg jammer.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef roelofjan het volgende:
[..]
http://www.tvopjepc.nl/programma/85 Aflevering 4. Staat nog online.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Zandvoort A1 bezoekers met nieuwe t-shirts: [afbeelding]
Verstappen was kwaad omdat Kamphues geen 10.000 euro wilde betalen voor dat programma.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:16 schreef Libris het volgende:
[..]
Net nog even gekeken en wat een drol is het toch ook in de sociale omgang. Wat die Rob inderdaad zei, pak gewoon die lijst aan, doe alsof je er blij mee bent en gooi hem in een hoek. Hij zette zich toen al te kijk voor het publiek, en nu doet hij het wederom. Erg jammer.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Hehe, wel een inkoppertje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
hehe die mag er ook wezen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:30 schreef opinionr het volgende:
For the pride of your wallet, start your engine.
Je bent me voor! Ik had er ook al een foto van gemaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Sorry!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bent me voor! Ik had er ook al een foto van gemaakt.
Ze zitten een paar rijen voor me op de TH tribune.
Dat van die 6 races winnen was een geintje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net Jan Lammers op TV. Jos had 9 weken geleden een rekening ingeleverd bij Lammers voor reis onkosten etc van 38.000 euro. Die moesten nog overgemaakt worden. De rest (800.000 euro) was als overgemaakt in Augustus.
Jos wilde pas praten over volgend seizoen als hij die 38.000 euro binnen zou hebben. Dat is toen overgemaakt. Toen wilde jos een bankgarantie geven, en die wilde Jan hem wel geven, maar dan wel met de voorwaarde dat jos 6 races zou winnen in het jaar.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef budha het volgende:
Heb het ook gezien. Trouwens ook de herhaling van vorig seizoen met alle blunders van Verstappen (en z'n mooie acties).
Hij is trouwens wel lekker arrogant. Die gast denkt serieus dat de toeschouwers massaal komen omdat zijn naam eraan verbonden is. Ja natuurlijk...
Misschien zegt het genoeg dat slechts een fractie van de kaartjes is teruggegeven.
Ik vond Jos echt als een foute geldwolf overkomen. Het hele gesprek ging alleen maar over die miljoen dollar die hij zou moeten krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef rubbereend het volgende:
net op RTL zitten kijken, beide kanten kwamen aan het woord......... en dan kies ik toch echt de kant van Jan. Terwijl Jos als hij het slim had gespeeld hier als de held uit had kunnen komen
ik heb niks gezien nog, maar zag wel T-shirts van De Boss is dead, leve the bleek ofzoietsquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:32 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vond Jos echt als een foute geldwolf overkomen. Het hele gesprek ging alleen maar over die miljoen dollar die hij zou moeten krijgen.
Zeikdoos die Jos, voor mij hoeft die gast niet meer.
Dat is natuurlijk onzin. Dit is Verstappen z'n baan, hij moet ervoor betaald worden. Al vind ik Verstappen nog steeds een lul (een thuisrace rijden zonder betaling doet hem geen pijn), kan ik het inmiddels wel een beetje begrijpen. De A1 staat op het moment gewoon op instorten. De sheik is eruit gestapt nadat ze 215 miljoen verlies hebben gedraaid, met de boodschap dat het duidelijk is dat er met de A1 geld verdiend kan worden. Nou, als je er na 1 seizoen zonder al te veel succes al mee nokt als miljardair zijnde, dan is er toch wel wat mis. Zonder sheik geen garantie tot betaling, zonder betaling gaat Jos niet in de auto zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:28 schreef whosvegas het volgende:
Ik vind het zeer jammer wat hier gebeurt
Als Verstappen het ging om die bankgarantie, geef ik Lammers groot gelijk, dan is het je kennelijk alleen om het geld te doen. Het zou juist een eer moeten zijn, om voor je land uit te komen.
Waar haal jij deze onzin vandaan? A1 op instortenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Dit is Verstappen z'n baan, hij moet ervoor betaald worden. Al vind ik Verstappen nog steeds een lul (een thuisrace rijden zonder betaling doet hem geen pijn), kan ik het inmiddels wel een beetje begrijpen. De A1 staat op het moment gewoon op instorten. De sheik is eruit gestapt nadat ze 215 miljoen verlies hebben gedraaid, met de boodschap dat het duidelijk is dat er met de A1 geld verdiend kan worden. Nou, als je er na 1 seizoen zonder al te veel succes al mee nokt als miljardair zijnde, dan is er toch wel wat mis. Zonder sheik geen garantie tot betaling, zonder betaling gaat Jos niet in de auto zitten.
Alleen had Jos een hele stoere meneer geweest wanneer hij dat dus pas na Zandvoort had besloten. Dat hij er nu mee komt, en op deze manier, maakt hem gewoon best wel een triest figuur. Begrijpelijk dat hij uitstapt, onbegrijpelijk dat hij dat op dit moment doet.
Ja, er was een verlies ingecalculeerd, alleen geen verlies van een dikke 200 miljoen US dollar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar haal jij deze onzin vandaan? A1 op instorten![]()
Van tevoren was al ingecalculeert dat het eerste seizoen niet winstgevend zou zijn. In de loop van de jaren moeten de landenteams zelf sponsors gaan zoeken om rond te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |