abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42147871

Aangezien de persoon met wie ik er heen zou gaan op het laatste moment heeft afgehaakt heb ik 1 kaartje voor de A1GP van komende zondag op Zandvoort te koop. Ik denk dat veel fokkers wel een OV hebben, maar geen auto, dus ik wil ook wel afspreken op het hoofdstation van Groningen.
Vraagprijs is 30 euro.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_42147897
Damn... tags vergeten. Kan iemand die nog even zetten? Thanks.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:03:50 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_42147923
Tags gezet.
So we just called him Fred
pi_42160454
kickje
pi_42161098
hmm jv komt niet.. zit ik dan met mijn gold kaartje voor het hele weekend suc6 met de verkoop. ik denk dat 70000 anderen het ook wel willen verkopen
  woensdag 27 september 2006 @ 11:19:24 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42164356
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:01 schreef liquid-orange het volgende:
[afbeelding]

Aangezien de persoon met wie ik er heen zou gaan op het laatste moment heeft afgehaakt
Jij gaat om met Jos Verstappen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42176187
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Jij gaat om met Jos Verstappen
Ja, en hij wil niet meer mee, dus daarom is het kaartje te koop.
  donderdag 28 september 2006 @ 08:06:59 #8
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_42190785
Dan kan je gewoon je geld terug krijgen lees ik net in de telegraaf
quote:
Fans Verstappen krijgen geld terug
ZANDVOORT - Fans van Jos Verstappen die speciaal voor de Limburgse autocoureur een kaartje voor de A1GP-race in Zandvoort hebben gekocht kunnen hun geld terug krijgen. De organisatie van de A1GP heeft dit woensdag laten weten als reactie op de afmelding van Verstappen voor de wedstrijd van zondag.

Supporters die hun kaarten willen teruggeven, moeten dit vrijdag voor middernacht onder vermelding van hun referentienummer per e-mail laten weten: enquiries' 1GPTB.com.

Het Circuit Park Zandvoort rekent zondag desondanks op volle tribunes. „We verwachten dat de meeste mensen toch wel zullen komen”, aldus woordvoerder Dirk Buwalda. „Het blijft toch mooie autosport wat er te zien zal zijn. Natuurlijk heeft Jos een hoop fans. Dat zullen er nu misschien wat minder zijn maar hoeveel zal de tijd leren.”

Buwalda wijst erop dat Verstappen pas in augustus zijn contract bij het team van Jan Lammers heeft verlengd. Daarvoor was ook nog niet zeker dat hij zou rijden. „Op dat moment waren er al heel veel kaarten verkocht”.
http://www.telesport.nl/autosport/article650547.ece

Succes ermee!
Where law ends, tyrrany begins.
pi_42194706
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:06 schreef Gunner het volgende:
Dan kan je gewoon je geld terug krijgen lees ik net in de telegraaf
[..]

http://www.telesport.nl/autosport/article650547.ece

Succes ermee!
Yep. Had ik ook gelezen. Dat ga ik ook maar doen denk. Hier mag dan wel een slotje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')