ja, maar die heeft nog geen 3 uur in die wagen gereden.....quote:Op woensdag 27 september 2006 07:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan gaat Jeroen Bleekemolen dus racen...
Boeie...quote:Op woensdag 27 september 2006 07:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja, maar die heeft nog geen 3 uur in die wagen gereden.....
ahum.... die rijdt in de f1 aankomend weekend, in chinaquote:Op woensdag 27 september 2006 07:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Boeie...
Misschien wel een mooie kans voor Doornbos...![]()
In tegenstelling tot Jos heeft Robert wel door wat de hoogste klasse isquote:Op woensdag 27 september 2006 07:59 schreef Netsplitter het volgende:
Boeie...
Misschien wel een mooie kans voor Doornbos...![]()
Ach, nog 3 races, dan is dat seizoen ook voorbij...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
ahum.... die rijdt in de f1 aankomend weekend, in china
Beetje meer respect voor Jeroen Bleekemolen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, nog 3 races, dan is dat seizoen ook voorbij...
Dus kan die mooi doorschuiven naar de A1...![]()
Was niet respectloos bedoeld jegens Jeroen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Jeroen Bleekemolen...
Wanneer Lammers een garantie geeft over z'n salaris waarom zou je daar dan nog moeilijk over gaan doen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Jullie zouden natuurlijk allemaal wel voor niks je bed uitkomen natuurlijk.
Ik zou na Zandvoort staken zoals ik al aangafquote:Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Ach, hij heeft al z'n geld binnen. Dan zou ik met alle miljoenen die ik op de bank heb staan niet zo moeilijk doen over 1 race. Het is het verschil tussen het risico nemen om 1 wedstrijd onbetaald te rijden, of 80.000 fans in de kou laten staan. Ik zou het wel weten en gewoon na de eerste race bekijken wat je doet.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Mwoch. Wanneer je gisteren pas nog betalingen van vorig seizoen hebt gehad, en je ziet dat het A1 Team Nederland een historie van wanbetalingen heeft, vind ik het niet zo gek hoor. Daarnaast, Verstappen is een eigenwijze hufter, maar Jan Lammers kan er ook wat van hoor. Niet zo raar dat die 2 botsen.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:10 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer Lammers een garantie geeft over z'n salaris waarom zou je daar dan nog moeilijk over gaan doen...
Maar ga dat pas na Zandvoort uitvechten, niet nu...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. Wanneer je gisteren pas nog betalingen van vorig seizoen hebt gehad, en je ziet dat het A1 Team Nederland een historie van wanbetalingen heeft, vind ik het niet zo gek hoor. Daarnaast, Verstappen is een eigenwijze hufter, maar Jan Lammers kan er ook wat van hoor. Niet zo raar dat die 2 botsen.
Dat is idd het hele probleem. Ik denk dat vele fans zich wel kunnen vinden in z'n besluit of er iig begrip voor op kunnen brengen maar doe dat dan lekker na Zandvoort. Josquote:Op woensdag 27 september 2006 08:17 schreef Netsplitter het volgende:
Maar ga dat pas na Zandvoort uitvechten, niet nu...
Dit komt zeer wanhopig over van jos z'n kant uit om Lammer te chanteren in een betere garantie...
Over de rug van Zandvoort, een race die al maanden is uitverkocht omdat zo'n 80% van de bezoekers direct aan Jos gerelateerd zal zijn (qua fans). Dan vind ik het een zwaktebod om juist die race te gebruiken als breekpunt op de onderhandelingen. Nog geen paar dagen geleden stond op NU.nl een stukje over hoe fantastisch A1 wel niet was en wat voor een gluiperige wereld de F1 isquote:Op woensdag 27 september 2006 08:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar ga dat pas na Zandvoort uitvechten, niet nu...
Dit komt zeer wanhopig over van jos z'n kant uit om Lammer te chanteren in een betere garantie...
quote:'Ik heb nooit een faire kans gehad in Formule 1'
Uitgegeven: 25 september 2006 16:09
Laatst gewijzigd: 25 september 2006 16:10
MAASBRACHT - Wanneer hij over de prille kartcarrière van zijn zoontje Max praat, straalt de vader vol trots. Zodra de A1 Grand Prix het gespreksonderwerp is, praat hij vol passie. Pas op het moment dat de Formule 1 ter sprake komt, verdwijnt de lach op het gezicht van Jos Verstappen.
De 34-jarige Limburger, die komende zondag op Zandvoort deelneemt aan de eerste A1GP-race van het seizoen, heeft niks meer met de raceklasse die hem zo beroemd maakte. De auto's bij Simtek, Tyrell en Stewart noemt hij onomwonden 'brandhout' en de teameigenaren krijgen het etiket 'bandieten'.
Formule 1
Nee, Jos Verstappen mist de Formule 1 geen moment. Zelfs wanneer hij thuis voor de buis zit, kan de race hem meestal niet meer boeien. "Tegenwoordig is het lang niet meer zo spannend", zegt de inwoner van het Belgische Maaseik. "Meestal zet ik na de start de televisie uit. Daarna gebeurt er toch niks meer."
De vele technische snufjes hebben er volgens Verstappen voor gezorgd dat stuurmanskunst amper nog telt. "Ze hebben meer moeite om alle elektronische hulpmiddelen te leren, dan met het sturen", schampert hij. "De Formule 1 is veel te gemakkelijk geworden. Je ziet niks meer fout gaan. Kijk naar zo'n jongen als Vettel. Die stapt in de auto en klokt bij de training meteen de beste rondetijd."
Problemen
Verstappen deed in 1994 zijn intrede in de Formule 1. Nadat hij door Benetton was ingelijfd als derde rijder, mocht hij bij de Grote Prijs van Brazilië zijn debuut maken, omdat de Fin JJ Lehto geblesseerd was. Veel indruk kon de Limburger niet maken. "In de training en kwalificatie ging 't op zich nog wel", meent de coureur die tweemaal een GP als derde beëindigde. "Maar in de wedstrijd kende ik te veel problemen."
Twee races voor het einde werd Verstappen bij Benetton vervangen, waarna hij de daaropvolgende jaren genoegen moest nemen met trage auto's én een plek in het achterveld. "Of ik te vroeg gebracht ben? Nou, dat was niet eens zo belangrijk", spreekt hij. "Er speelde veel meer. Er zijn politieke spelletjes gespeeld, waardoor ik nooit een faire kans heb gehad."
Rel
Die opmerkelijke uitspraak toelichten, wil hij niet: "Dan veroorzaak ik een echte rel. Misschien heb ik die mensen over tien jaar weer nodig", aldus de A1GP-coureur, die doelt op de carrière van zijn 8-jarige zoon Max. Verstappen zegt dat hij achteraf bezien één persoon beter had kunnen mijden. Een naam noemt hij echter niet. Wel is duidelijk dat de coureur 't niet heeft op teameigenaren, die Verstappen 'bandieten' noemt: "Ze hebben te veel macht. Je wordt als coureur gebruikt."
A1GP
Zondag begint voor Verstappen het A1GP-seizoen met een race op Zandvoort. Dat de Limburger nog immer populair is, bleek wel uit de voortvarende kaartverkoop. Ruim 71.000 kaarten vlogen in korte tijd over de toonbank. "Ik sta ervan te kijken dat ik nog steeds zo geliefd ben", zegt Verstappen. "Nu Nederland twee formule 1-coureurs heeft, zou je denken dat mijn populariteit wat minder zou worden. Maar dat is dus niet zo."
De voormalig F1-piloot hoopt mee te strijden voor het kampioenschap. Nadat hij vorig jaar werd tegengewerkt door enkele kinderziektes in het team, verwacht hij nu constanter te kunnen presteren. Verstappen - die mikt op een plek in de top drie - ziet vooral Duitsland, Nieuw-Zeeland en titelverdediger Frankrijk als zijn voornaamste concurrenten.
Zandvoort
Dat de openingsrace op het duinencircuit van Zandvoort wordt verreden, bezorgt hem geen extra motivatie. "Voor een coureur maakt het niet uit waar je rijdt", zegt Verstappen. "Natuurlijk wil ik winnen, maar zoiets kan je niet forceren. Jos Verstappen rijdt altijd op de limiet, geeft altijd 100 procent. Meer kan ik niet doen."
En voor wie nog twijfelt; terugverlangen naar de Formule 1 doet hij niet. "Nee, dat wereldje mis ik niet. Het is een heel onzekere wereld, waar je nooit weet waar je aan toe bent. De laatste zeven jaar was ik alleen bezig met overleven, de eindjes aan elkaar knopen. Nu geniet ik van de A1 Grand Prix. Dat vind ik veel leuker."
Ik denk juist dat dit een flinke doodsteek is richting de fans. De blinde die-hard fans zullen zich zo laten naaien, maar iemand als ik die jaren Verstappen met interesse heb gevolgd en het toch wel een held vond door z'n do-or-die acties vind het een flinke naaistreek van jewelste. Gelukkig toch geen kaartje gekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 08:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is idd het hele probleem. Ik denk dat vele fans zich wel kunnen vinden in z'n besluit of er iig begrip voor op kunnen brengen maar doe dat dan lekker na Zandvoort. Jos![]()
Ach, ik ga sowiezo naar de A1 toe, of verstappen nou wel of niet rijdt...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dit een flinke doodsteek is richting de fans. De blinde die-hard fans zullen zich zo laten naaien, maar iemand als ik die jaren Verstappen met interesse heb gevolgd en het toch wel een held vond door z'n do-or-die acties vind het een flinke naaistreek van jewelste. Gelukkig toch geen kaartje gekocht
Hehehehequote:Op woensdag 27 september 2006 08:45 schreef karel007 het volgende:
Kaarten zijn toch al verkocht dus maakt niets uit.
Wat ik wel wil zeggen als je zo graag wilt dat de A1 in zandvoort rijdt en hij rijdt er, dan mag ik er ook vanuit gaan dat het een eer is te rijden.
Jos zal genoeg geld op de bank hebben staan en dat geld van zandvoort kwam er toch wel.
Ik had gezegd ik ga voor de eer en rij de longen uit mijn lijf.
Laat zien wat ik kan en zeker nu er ook een NL F1 team is.
Jos is wat oud maar je weet maar nooit.
Jammer Jos die kans is verkeken of heb je al getekend voor volgende jaar bij Spyker ???????
Leer eerst eens nederlands voordat je iets roept.....quote:Op woensdag 27 september 2006 08:49 schreef ikbenhetbeu het volgende:
Ze moeten Jos het reibewijs invorderen, wat een misselijke streek, wel mooi voor bleekemolen. Verder zou ik de anwn en route mobiel willen tippen, om een mogelijk contract met Jos onmiddelijk te ontbinden,,,, lijkt me terecht dat zoveel mogelijk mensen kunnen genieten als Jos mijn zijn BMW langs de A2 in de berm staat....
http://www.ikbenhetbeu.nl//index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=47
Hij heeft z'n geld gehad, alleen niet helemaal op tijd heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:50 schreef Stiffmaster het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, als het zo is dat Jos gewoon zijn geld niet krijgt moet ik 'm toch gelijk geven. Gaan jullie wel naar je werk zonder betaald te worden....ik niet in elk geval.
Ben benieuwd wat Lammers te vertellen heeft zometeen op de radio.....
Als ik doordat ik op een maandag onbetaald op m'n werk een substantieel deel van 80.000 mensen gelukkig maak dan kom ik werken voor niets ja. Dan begint m'n staking wel op dinsdag.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:50 schreef Stiffmaster het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, als het zo is dat Jos gewoon zijn geld niet krijgt moet ik 'm toch gelijk geven. Gaan jullie wel naar je werk zonder betaald te worden....ik niet in elk geval.
Zit ook zeker wat in....maar als Verstappen zijnde zal ie altijd de druk op zijn schouders hebben dat ie fans gaat teleurstellen (Ik weet dat Zandvoort extremer is als andere race tracks)quote:Op woensdag 27 september 2006 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik doordat ik op een maandag onbetaald op m'n werk een substantieel deel van 80.000 mensen gelukkig maak dan kom ik werken voor niets ja. Dan begint m'n staking wel op dinsdag.
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:00 schreef Stiffmaster het volgende:
Zit ook zeker wat in....maar als Verstappen zijnde zal ie altijd de druk op zijn schouders hebben dat ie fans gaat teleurstellen (Ik weet dat Zandvoort extremer is als andere race tracks)
De A1-organisatie wilde zelfs meetekenen voor loongarantie dat als het a1-NL team het niet kon ophoesten optijd dat de organisatie ervoor zorgdraagt dat zij het betalen (lees: voorschieten), maar nee dat is ook weer neit voldoende voor die teringmongool.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft z'n geld gehad, alleen niet helemaal op tijd heb ik begrepen.
Dus wilde hij een garantie dat hij nu wel z'n geld op tijd zou krijgen.
Die garantie heeft hij gehad van Lammers, maar niet de garantie die Josje graag zou willen hebben, dus flikt hij dit...
I rest my case...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De A1-organisatie wilde zelfs meetekenen voor loongarantie dat als het a1-NL team het niet kon ophoesten optijd dat de organisatie ervoor zorgdraagt dat zij het betalen (lees: voorschieten), maar nee dat is ook weer neit voldoende voor die teringmongool.
Do not underestimate the power of the dammer...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]die druk heeft hij toch altijd, als je niet met die druk om kan gaan dan had je op dammen moeten gaan
![]()
Het gaat er niet om dat ie niet met druk om kan gaan maar om dat ie, waar ie ook besluit om niet te gaan rijden, altijd zijn fans zal teleurstellen. Alleen is Zandvoort natuurlijk wel het slechte senario......quote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]die druk heeft hij toch altijd, als je niet met die druk om kan gaan dan had je op dammen moeten gaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |