abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42211685
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef L-IS het volgende:

[..]

De gast staat ook niet bepaalt bekend als een gezellige gozer. Heb hem ooit eens gezien in zo'n programma met Eddy Zoeë (of hoe je dat schrijft), kerel portie chago aan het doen.

Irritante limbo
dubbelop
kan me dat herinneren ja. was Rob Kamphues trouwens.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_42212894
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef BigFire het volgende:

[..]

kan me dat herinneren ja. was Rob Kamphues trouwens.
http://www.tvopjepc.nl/programma/85 Aflevering 4. Staat nog online.
  vrijdag 29 september 2006 @ 03:16:34 #278
19840 Libris
Live from Singapore
pi_42222922
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef roelofjan het volgende:

[..]

http://www.tvopjepc.nl/programma/85 Aflevering 4. Staat nog online.
Net nog even gekeken en wat een drol is het toch ook in de sociale omgang. Wat die Rob inderdaad zei, pak gewoon die lijst aan, doe alsof je er blij mee bent en gooi hem in een hoek. Hij zette zich toen al te kijk voor het publiek, en nu doet hij het wederom. Erg jammer.
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:48:11 #279
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42243567
Zandvoort A1 bezoekers met nieuwe t-shirts:
pi_42243689
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Zandvoort A1 bezoekers met nieuwe t-shirts: [afbeelding]
pi_42243915
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 03:16 schreef Libris het volgende:

[..]

Net nog even gekeken en wat een drol is het toch ook in de sociale omgang. Wat die Rob inderdaad zei, pak gewoon die lijst aan, doe alsof je er blij mee bent en gooi hem in een hoek. Hij zette zich toen al te kijk voor het publiek, en nu doet hij het wederom. Erg jammer.
Verstappen was kwaad omdat Kamphues geen 10.000 euro wilde betalen voor dat programma.

Ja, je leest het goed, Rob Kamphues maakt een programma over een mega Verstappen fan, en daar wil Jos/Raymond Vermeulen dan 10.000 euro voor vangen.

Het allertriests vond ik nog wel hoe Jos die fan behandelde.. die gozer had notebene zijn kind naar Jos vernoemd, maar Verstappen keurt hem nog geen blik waardig.. geen 'hoi', geen handdruk of wat dan ook...

[ Bericht 6% gewijzigd door roelofjan op 29-09-2006 22:06:28 ]
pi_42243994
quote:
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_42244476
Die aflevering... Wat een kansloze aap die Jos. Hij heeft toch ook een keer een gevecht gehad op de kartbaan omdat iemand hem niet voorbij liet op de baan ofzo?
pi_42244747
quote:
Hehe, wel een inkoppertje.
Ik zat te denken toen ik net de reclame voor A1 op rtl zag:
For the pride of your wallet, start your engine.
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:54:59 #285
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42245399
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:30 schreef opinionr het volgende:

For the pride of your wallet, start your engine.
hehe die mag er ook wezen!

Net nog even Rob Kamphues in de herhaling gezien. Tsja, beetje jammer hoe Verstappen reageert. Maar wel tof dat die fan toch nog in de 2-zitter mocht, dat moet toch wel machtig mooi zijn geweest.
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:38:27 #286
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42246589
quote:
Je bent me voor! Ik had er ook al een foto van gemaakt.

Ze zitten een paar rijen voor me op de TH tribune.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42247138
Net Jan Lammers op TV. Jos had 9 weken geleden een rekening ingeleverd bij Lammers voor reis onkosten etc van 38.000 euro. Die moesten nog overgemaakt worden. De rest (800.000 euro) was als overgemaakt in Augustus.
Jos wilde pas praten over volgend seizoen als hij die 38.000 euro binnen zou hebben. Dat is toen overgemaakt. Toen wilde jos een bankgarantie geven, en die wilde Jan hem wel geven, maar dan wel met de voorwaarde dat jos 6 races zou winnen in het jaar.
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:52:50 #288
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42247146
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:38 schreef sanger het volgende:

[..]

Je bent me voor! Ik had er ook al een foto van gemaakt.

Ze zitten een paar rijen voor me op de TH tribune.
Sorry!

Gewoon plaatsen joh.
pi_42247261
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net Jan Lammers op TV. Jos had 9 weken geleden een rekening ingeleverd bij Lammers voor reis onkosten etc van 38.000 euro. Die moesten nog overgemaakt worden. De rest (800.000 euro) was als overgemaakt in Augustus.
Jos wilde pas praten over volgend seizoen als hij die 38.000 euro binnen zou hebben. Dat is toen overgemaakt. Toen wilde jos een bankgarantie geven, en die wilde Jan hem wel geven, maar dan wel met de voorwaarde dat jos 6 races zou winnen in het jaar.
Dat van die 6 races winnen was een geintje.

Maar het toont wederom aan dat Rothengatter een waardeloos manager is die mijn inziens de F1 carriere van Jos heeft verknalt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 30 september 2006 @ 00:15:14 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42247901
net op RTL zitten kijken, beide kanten kwamen aan het woord......... en dan kies ik toch echt de kant van Jan. Terwijl Jos als hij het slim had gespeeld hier als de held uit had kunnen komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42248036
Heb het ook gezien. Trouwens ook de herhaling van vorig seizoen met alle blunders van Verstappen (en z'n mooie acties).

Hij is trouwens wel lekker arrogant. Die gast denkt serieus dat de toeschouwers massaal komen omdat zijn naam eraan verbonden is. Ja natuurlijk...

Misschien zegt het genoeg dat slechts een fractie van de kaartjes is teruggegeven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 30 september 2006 @ 00:21:39 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42248105
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef budha het volgende:
Heb het ook gezien. Trouwens ook de herhaling van vorig seizoen met alle blunders van Verstappen (en z'n mooie acties).

Hij is trouwens wel lekker arrogant. Die gast denkt serieus dat de toeschouwers massaal komen omdat zijn naam eraan verbonden is. Ja natuurlijk...

Misschien zegt het genoeg dat slechts een fractie van de kaartjes is teruggegeven.
ja, terwijl vrijwel alle kaarten verkocht zijn voor hij tekende!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42248329
Je kan wel lachen maar als Jeroen niet presteert is het heel gauw afgelopen met team Nederland. Zeker nu Spyker F1 ook een deel van de sponsoren lokt. Jos zijn prestaties vorig jaar waren misschien discutabel, maar hij brengt wel iets waar een hoop mensen graag naar kijken. Jos kan het met zijn rijstijl nog enigszins veroorloven om niet (goed) te presteren.

Jeroen pertinent niet.
pi_42248440
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef rubbereend het volgende:
net op RTL zitten kijken, beide kanten kwamen aan het woord......... en dan kies ik toch echt de kant van Jan. Terwijl Jos als hij het slim had gespeeld hier als de held uit had kunnen komen
Ik vond Jos echt als een foute geldwolf overkomen. Het hele gesprek ging alleen maar over die miljoen dollar die hij zou moeten krijgen.

Zeikdoos die Jos, voor mij hoeft die gast niet meer.
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:28:52 #295
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42249929
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:32 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik vond Jos echt als een foute geldwolf overkomen. Het hele gesprek ging alleen maar over die miljoen dollar die hij zou moeten krijgen.

Zeikdoos die Jos, voor mij hoeft die gast niet meer.
ik heb niks gezien nog, maar zag wel T-shirts van De Boss is dead, leve the bleek ofzoiets

en nog iets van Jos the Boss waarbij de B is met een kruis door heen en ervoor KLoss neer gezet werd

die stond een paar post eerder al zie ik
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42256546
Ik vind het zeer jammer wat hier gebeurt
Als Verstappen het ging om die bankgarantie, geef ik Lammers groot gelijk, dan is het je kennelijk alleen om het geld te doen. Het zou juist een eer moeten zijn, om voor je land uit te komen.
Are you nuts??
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:10:23 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42256920
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 12:28 schreef whosvegas het volgende:
Ik vind het zeer jammer wat hier gebeurt
Als Verstappen het ging om die bankgarantie, geef ik Lammers groot gelijk, dan is het je kennelijk alleen om het geld te doen. Het zou juist een eer moeten zijn, om voor je land uit te komen.
Dat is natuurlijk onzin. Dit is Verstappen z'n baan, hij moet ervoor betaald worden. Al vind ik Verstappen nog steeds een lul (een thuisrace rijden zonder betaling doet hem geen pijn), kan ik het inmiddels wel een beetje begrijpen. De A1 staat op het moment gewoon op instorten. De sheik is eruit gestapt nadat ze 215 miljoen verlies hebben gedraaid, met de boodschap dat het duidelijk is dat er met de A1 geld verdiend kan worden. Nou, als je er na 1 seizoen zonder al te veel succes al mee nokt als miljardair zijnde, dan is er toch wel wat mis. Zonder sheik geen garantie tot betaling, zonder betaling gaat Jos niet in de auto zitten.

Alleen had Jos een hele stoere meneer geweest wanneer hij dat dus pas na Zandvoort had besloten. Dat hij er nu mee komt, en op deze manier, maakt hem gewoon best wel een triest figuur. Begrijpelijk dat hij uitstapt, onbegrijpelijk dat hij dat op dit moment doet.
pi_42257074
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Dit is Verstappen z'n baan, hij moet ervoor betaald worden. Al vind ik Verstappen nog steeds een lul (een thuisrace rijden zonder betaling doet hem geen pijn), kan ik het inmiddels wel een beetje begrijpen. De A1 staat op het moment gewoon op instorten. De sheik is eruit gestapt nadat ze 215 miljoen verlies hebben gedraaid, met de boodschap dat het duidelijk is dat er met de A1 geld verdiend kan worden. Nou, als je er na 1 seizoen zonder al te veel succes al mee nokt als miljardair zijnde, dan is er toch wel wat mis. Zonder sheik geen garantie tot betaling, zonder betaling gaat Jos niet in de auto zitten.

Alleen had Jos een hele stoere meneer geweest wanneer hij dat dus pas na Zandvoort had besloten. Dat hij er nu mee komt, en op deze manier, maakt hem gewoon best wel een triest figuur. Begrijpelijk dat hij uitstapt, onbegrijpelijk dat hij dat op dit moment doet.
Waar haal jij deze onzin vandaan? A1 op instorten
Van tevoren was al ingecalculeert dat het eerste seizoen niet winstgevend zou zijn. In de loop van de jaren moeten de landenteams zelf sponsors gaan zoeken om rond te komen.
pi_42257646
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waar haal jij deze onzin vandaan? A1 op instorten
Van tevoren was al ingecalculeert dat het eerste seizoen niet winstgevend zou zijn. In de loop van de jaren moeten de landenteams zelf sponsors gaan zoeken om rond te komen.
Ja, er was een verlies ingecalculeerd, alleen geen verlies van een dikke 200 miljoen US dollar.

Om dit seizoen te financieren hebben ze een lening van 120 miljoen dollar afgesloten, nu moet er nog even 80 miljoen dollar gevonden worden...

Jij gaat er voor het gemak maar van uit dat ze dat zo even ophalen?

En sponsoren staan zeker ook te springen om vele miljoenen in de teams te pompen?

Sheikh Maktoum had al aangekondigd dat hij na een aantal jaar zou stoppen, nu blijkt dat A1GP 200 miljoen per jaar kost lijkt het erop dat hij er ook zo snel mogelijk van af wil.

Zelf verklaart hij dat de serie inmiddels zo succesvol is dat hij met een gerust hart kan opstappen, maar dat valt toch maar moeilijk te rijmen met een verlies van 200 mjln..
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:16:08 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42257684
Wat hij zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')