kan me dat herinneren ja. was Rob Kamphues trouwens.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef L-IS het volgende:
[..]
De gast staat ook niet bepaalt bekend als een gezellige gozer. Heb hem ooit eens gezien in zo'n programma met Eddy Zoeë (of hoe je dat schrijft), kerel portie chago aan het doen.![]()
Irritante limbo
dubbelop
http://www.tvopjepc.nl/programma/85 Aflevering 4. Staat nog online.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
kan me dat herinneren ja. was Rob Kamphues trouwens.
Net nog even gekeken en wat een drol is het toch ook in de sociale omgang. Wat die Rob inderdaad zei, pak gewoon die lijst aan, doe alsof je er blij mee bent en gooi hem in een hoek. Hij zette zich toen al te kijk voor het publiek, en nu doet hij het wederom. Erg jammer.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef roelofjan het volgende:
[..]
http://www.tvopjepc.nl/programma/85 Aflevering 4. Staat nog online.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Zandvoort A1 bezoekers met nieuwe t-shirts: [afbeelding]
Verstappen was kwaad omdat Kamphues geen 10.000 euro wilde betalen voor dat programma.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:16 schreef Libris het volgende:
[..]
Net nog even gekeken en wat een drol is het toch ook in de sociale omgang. Wat die Rob inderdaad zei, pak gewoon die lijst aan, doe alsof je er blij mee bent en gooi hem in een hoek. Hij zette zich toen al te kijk voor het publiek, en nu doet hij het wederom. Erg jammer.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Hehe, wel een inkoppertje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
hehe die mag er ook wezen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:30 schreef opinionr het volgende:
For the pride of your wallet, start your engine.
Je bent me voor! Ik had er ook al een foto van gemaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Sorry!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bent me voor! Ik had er ook al een foto van gemaakt.
Ze zitten een paar rijen voor me op de TH tribune.
Dat van die 6 races winnen was een geintje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net Jan Lammers op TV. Jos had 9 weken geleden een rekening ingeleverd bij Lammers voor reis onkosten etc van 38.000 euro. Die moesten nog overgemaakt worden. De rest (800.000 euro) was als overgemaakt in Augustus.
Jos wilde pas praten over volgend seizoen als hij die 38.000 euro binnen zou hebben. Dat is toen overgemaakt. Toen wilde jos een bankgarantie geven, en die wilde Jan hem wel geven, maar dan wel met de voorwaarde dat jos 6 races zou winnen in het jaar.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef budha het volgende:
Heb het ook gezien. Trouwens ook de herhaling van vorig seizoen met alle blunders van Verstappen (en z'n mooie acties).
Hij is trouwens wel lekker arrogant. Die gast denkt serieus dat de toeschouwers massaal komen omdat zijn naam eraan verbonden is. Ja natuurlijk...
Misschien zegt het genoeg dat slechts een fractie van de kaartjes is teruggegeven.
Ik vond Jos echt als een foute geldwolf overkomen. Het hele gesprek ging alleen maar over die miljoen dollar die hij zou moeten krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef rubbereend het volgende:
net op RTL zitten kijken, beide kanten kwamen aan het woord......... en dan kies ik toch echt de kant van Jan. Terwijl Jos als hij het slim had gespeeld hier als de held uit had kunnen komen
ik heb niks gezien nog, maar zag wel T-shirts van De Boss is dead, leve the bleek ofzoietsquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:32 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vond Jos echt als een foute geldwolf overkomen. Het hele gesprek ging alleen maar over die miljoen dollar die hij zou moeten krijgen.
Zeikdoos die Jos, voor mij hoeft die gast niet meer.
Dat is natuurlijk onzin. Dit is Verstappen z'n baan, hij moet ervoor betaald worden. Al vind ik Verstappen nog steeds een lul (een thuisrace rijden zonder betaling doet hem geen pijn), kan ik het inmiddels wel een beetje begrijpen. De A1 staat op het moment gewoon op instorten. De sheik is eruit gestapt nadat ze 215 miljoen verlies hebben gedraaid, met de boodschap dat het duidelijk is dat er met de A1 geld verdiend kan worden. Nou, als je er na 1 seizoen zonder al te veel succes al mee nokt als miljardair zijnde, dan is er toch wel wat mis. Zonder sheik geen garantie tot betaling, zonder betaling gaat Jos niet in de auto zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:28 schreef whosvegas het volgende:
Ik vind het zeer jammer wat hier gebeurt
Als Verstappen het ging om die bankgarantie, geef ik Lammers groot gelijk, dan is het je kennelijk alleen om het geld te doen. Het zou juist een eer moeten zijn, om voor je land uit te komen.
Waar haal jij deze onzin vandaan? A1 op instortenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Dit is Verstappen z'n baan, hij moet ervoor betaald worden. Al vind ik Verstappen nog steeds een lul (een thuisrace rijden zonder betaling doet hem geen pijn), kan ik het inmiddels wel een beetje begrijpen. De A1 staat op het moment gewoon op instorten. De sheik is eruit gestapt nadat ze 215 miljoen verlies hebben gedraaid, met de boodschap dat het duidelijk is dat er met de A1 geld verdiend kan worden. Nou, als je er na 1 seizoen zonder al te veel succes al mee nokt als miljardair zijnde, dan is er toch wel wat mis. Zonder sheik geen garantie tot betaling, zonder betaling gaat Jos niet in de auto zitten.
Alleen had Jos een hele stoere meneer geweest wanneer hij dat dus pas na Zandvoort had besloten. Dat hij er nu mee komt, en op deze manier, maakt hem gewoon best wel een triest figuur. Begrijpelijk dat hij uitstapt, onbegrijpelijk dat hij dat op dit moment doet.
Ja, er was een verlies ingecalculeerd, alleen geen verlies van een dikke 200 miljoen US dollar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar haal jij deze onzin vandaan? A1 op instorten![]()
Van tevoren was al ingecalculeert dat het eerste seizoen niet winstgevend zou zijn. In de loop van de jaren moeten de landenteams zelf sponsors gaan zoeken om rond te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |