Het is net een klein kind dat zijn zin niet krijgtquote:Op donderdag 28 september 2006 09:33 schreef whosvegas het volgende:
http://mgl.digi-dition.nl(...)_20060928_74_827.php
Wat kinderachtig om te gaan roepen dat fans races moeten gaan boycoten.
www.dvhn.nlquote:Fans van Jos Verstappen die speciaal voor de Limburgse autocoureur een kaartje voor de A1GP-race in Zandvoort hebben gekocht kunnen hun geld terug krijgen. De organisatie van de A1GP heeft dit woensdag laten weten als reactie op de afmelding van Verstappen voor de wedstrijd van zondag. Supporters die hun kaarten willen teruggeven moeten dit vrijdag voor middernacht per e-mail laten weten.
Ik heb net dat van die boycot gelezen. Die man (verstappen dus), leeft in een totaal andere wereld, 70.000 mensen die voor Team Nederland kaarten kopen om ze in zandvoort te zien racen. En na zelf niet te rijden, wil Verstappen ook nog eens dat mensen hun kaarten gewoon maar weg doen? Om het laatste beetje plezier te ontnemen?quote:- Ik lees vanmorgen in De digitale Limburger dat je oproept om de race zondag te boycotten. Jos, dit gaat me dus echt te ver!
Veel mensen in Nederland hebben hard gespaard om jou een keer live te zien racen in Zandvoort. Het zou de grote Jos-Verstappen-show worden, laten we eerlijk zijn, zo is het gewoon. Omdat je naar jullie mening niet genoeg zekerheid krijgt over het op tijd ontvangen van je salaris (de vraag OF je het krijgt speelt volgens mij geeneens maar meer de vraag of het wel voor de 27ste binnen is...) laat je 70.000 racefans keihard in de kou staan.
"Je moet aan jezelf denken" zeg je dan. Dat is heel egoistisch en dom gedacht. Het feit dat je nog in de autosport actief bent heb je voor een groot deel te danken aan de massale steun van je fans. Het feit dat de A1GP naar Zandvoort komt is ook te danken aan de steun die de fans op elk circuit ter wereld gaven het afgelopen seizoen. Die supporters waren zo trouw dat het wereldwijd opgemerkt werd. Supporters die voor Team Nederland kwamen maar voor een groot deel voor jou!
Diezelfde supporters sla je nu in het gezicht door te breken met A1GP. Als je een beetje om je supporters had gegeven dan had je de onderhandelingen over het spectacel in Zandvoort heen getilt. Waarom kon je daar niet op wachten? Had je verwacht dat ze zouden zwichten om niet 70.000 mensen teleur te stellen?
- Je roept nu zelfs op tot een boycot. Na de acties van afgelopen week denk ik niet dat veel mensen hier gehoor aan gaan geven, je hebt denk ik 99% van je goodwil, ook bij de hele trouwe aanhang, verspeeld. Voor veel mensen is de A1GP in Zandvoort iets waar heel lang naar uitgekeken wordt, dat is iets bijzonders.
Ook al heb je misschien gelijk in je standpunt, dat is voor een buitenstaander moeilijk te beoordelen, dan had ikzelf voor de fans toch gereden. Je laat nu op een hele lullige manier verstek gaan en dan vraag je ook nog aan de mensen om thuis te blijven om aan te geven dat ze achter je staan? Je zou vanavond op 4 zenders zendtijd moeten kopen om je excuses aan te bieden en uitleg te geven over de situatie!
Heel veel coureurs op de wereld, zowel in de F1, A1GP als alle andere raceklassen, zouden geld mee willen brengen als ze alsjeblieft maar voor eigen publiek zo'n race mochten rijden.
Ik snap ook dat jij je geld wilt krijgen, dat is voor iedereen duidelijk maar op dit moment ben je in een moddergooifestijn beland waar Van Basten en Van Nistelrooij een puntje aan kunnen zuigen. Daarnaast ben je denk ik wel een wat uitgebreidere en persoonlijkere verklaring schuldig aan alle leden van de fanclub en de bezoekers van verstappen.nl, heel veel mensen keren je nu de rug toe, mensen die je jaren gesteund hebben door dik en dun, soms bijna tegen beter weten in. Wat moeten die mensen nu van je denken Jos?
Groeten,
Yupiteru,
Zoals ik al zei is Lammers natuurlijk ook niet clean, maar als zelfs Bruce Holmes van A1GP verklaard dat alles geregeld is... Verstappen heeft gewoon gegokt dat Lammers onder de druk van Zandvoort zou bezwijken, en dat is niet gebeurd.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef sanger het volgende:
@ Libris; ik denk dat de schuld bij Lammers ligt en Verstappen totaal geen schuld treft in deze situatie. Lammers heeft de verhoudingen er dusdanig naar gemaakt dat Verstappen meer zekerheid wilde.
Dat Verstappen weigert Zandvoort te racen kun je hem op gebied van zakelijkheid niet kwalijk nemen, op gebied van sportiviteit en verantwoordelijkheid naar fans toe mag je het hem weer wel aanrekenen.
Het kan ook een "chantage" middel zijn om z'n zin te krijgen...quote:Op donderdag 28 september 2006 11:33 schreef GateWayX het volgende:
Jos heeft (naar mijn idee) wel vaker keuzes gemaakt die erg "berekenend" waren. Racen was bij die keuzes nooit prioriteit nummer 1. Ik snap dat Jos graag salaris wil hebben voor de geleverde prestaties, dat wil iedereen tenslotte. Wat ik niet snap is dat Jos juist de thuisrace waar iedereen al tijden naar uitkijkt op deze manier voor de fans verziekt. Bij deze keuze is racen duidelijk weer geen prioriteit 1.
Jos kan best goed sturen en gas geven, maar is gewoon geen racer pur sang !
Wat mij betreft is het zeker 100% chantage. Racen komt dus weer niet op de eerste plaats.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het kan ook een "chantage" middel zijn om z'n zin te krijgen...
Dit gaat de hele wereld rond, dus teambazen bij alle soorten autosporten zijn op de hoogte waarschijnlijk...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het zeker 100% chantage. Racen komt dus weer niet op de eerste plaats.
Hij heeft gegokt en verloren. Ik denk dat hij meer verloren heeft als hij had verwacht.
Nou ga er maar niet van uit. Bleekemolen is niet zo goed. Hij zal het hooguit aardig doen door zijn baan kennis.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:41 schreef ikbenhetbeu het volgende:
Ik heb kaartjes, en die heb ik zeker niet voor Jos gekocht. Ik vraag me toch af.... stel Jeroen wint zondag gewoon... zou er dan nog een fan zijn die de naam Jos weet te herrinderen? Ik denk het niet. En Jeroen maakt een hele goede kans, ik denk dat het nog een mooie zondag gaat worden!
Persoonlijk ben ik blij dat Jos weg is, en ik denk ook niet dat we hem nog ooi terug zien....
De gast staat ook niet bepaalt bekend als een gezellige gozer. Heb hem ooit eens gezien in zo'n programma met Eddy Zoeë (of hoe je dat schrijft), kerel portie chago aan het doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:16 schreef CLIFFENBERGH het volgende:
Oordeel allen pas over Verstappen als je de feiten kent en niet maar wat gaan schreeuwen als iemand een beslissing maakt, die je niet snapt! Eigenlijk is het gewoon een link spelleke geweest van Lammers. Verstappen is geen geldwolf, anders had hij deze keuze niet gemaakt. Hij koos gewoon eieren voor zijn geld. Verder wens ik Jeroen suc6, want het is een mooie kans voor hem.
Toch zie/zag ik Jos liever rijden. Jos is en blijft Neerland's beste coureur, ondanks dat hij ook degene met de meeste materiaalpech is. Dat zegt uiteindelijk iets over kwaliteit!
kan me dat herinneren ja. was Rob Kamphues trouwens.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef L-IS het volgende:
[..]
De gast staat ook niet bepaalt bekend als een gezellige gozer. Heb hem ooit eens gezien in zo'n programma met Eddy Zoeë (of hoe je dat schrijft), kerel portie chago aan het doen.![]()
Irritante limbo
dubbelop
http://www.tvopjepc.nl/programma/85 Aflevering 4. Staat nog online.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
kan me dat herinneren ja. was Rob Kamphues trouwens.
Net nog even gekeken en wat een drol is het toch ook in de sociale omgang. Wat die Rob inderdaad zei, pak gewoon die lijst aan, doe alsof je er blij mee bent en gooi hem in een hoek. Hij zette zich toen al te kijk voor het publiek, en nu doet hij het wederom. Erg jammer.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef roelofjan het volgende:
[..]
http://www.tvopjepc.nl/programma/85 Aflevering 4. Staat nog online.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Zandvoort A1 bezoekers met nieuwe t-shirts: [afbeelding]
Verstappen was kwaad omdat Kamphues geen 10.000 euro wilde betalen voor dat programma.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:16 schreef Libris het volgende:
[..]
Net nog even gekeken en wat een drol is het toch ook in de sociale omgang. Wat die Rob inderdaad zei, pak gewoon die lijst aan, doe alsof je er blij mee bent en gooi hem in een hoek. Hij zette zich toen al te kijk voor het publiek, en nu doet hij het wederom. Erg jammer.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Hehe, wel een inkoppertje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
hehe die mag er ook wezen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:30 schreef opinionr het volgende:
For the pride of your wallet, start your engine.
Je bent me voor! Ik had er ook al een foto van gemaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Sorry!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bent me voor! Ik had er ook al een foto van gemaakt.
Ze zitten een paar rijen voor me op de TH tribune.
Dat van die 6 races winnen was een geintje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net Jan Lammers op TV. Jos had 9 weken geleden een rekening ingeleverd bij Lammers voor reis onkosten etc van 38.000 euro. Die moesten nog overgemaakt worden. De rest (800.000 euro) was als overgemaakt in Augustus.
Jos wilde pas praten over volgend seizoen als hij die 38.000 euro binnen zou hebben. Dat is toen overgemaakt. Toen wilde jos een bankgarantie geven, en die wilde Jan hem wel geven, maar dan wel met de voorwaarde dat jos 6 races zou winnen in het jaar.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef budha het volgende:
Heb het ook gezien. Trouwens ook de herhaling van vorig seizoen met alle blunders van Verstappen (en z'n mooie acties).
Hij is trouwens wel lekker arrogant. Die gast denkt serieus dat de toeschouwers massaal komen omdat zijn naam eraan verbonden is. Ja natuurlijk...
Misschien zegt het genoeg dat slechts een fractie van de kaartjes is teruggegeven.
Ik vond Jos echt als een foute geldwolf overkomen. Het hele gesprek ging alleen maar over die miljoen dollar die hij zou moeten krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef rubbereend het volgende:
net op RTL zitten kijken, beide kanten kwamen aan het woord......... en dan kies ik toch echt de kant van Jan. Terwijl Jos als hij het slim had gespeeld hier als de held uit had kunnen komen
ik heb niks gezien nog, maar zag wel T-shirts van De Boss is dead, leve the bleek ofzoietsquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:32 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vond Jos echt als een foute geldwolf overkomen. Het hele gesprek ging alleen maar over die miljoen dollar die hij zou moeten krijgen.
Zeikdoos die Jos, voor mij hoeft die gast niet meer.
Dat is natuurlijk onzin. Dit is Verstappen z'n baan, hij moet ervoor betaald worden. Al vind ik Verstappen nog steeds een lul (een thuisrace rijden zonder betaling doet hem geen pijn), kan ik het inmiddels wel een beetje begrijpen. De A1 staat op het moment gewoon op instorten. De sheik is eruit gestapt nadat ze 215 miljoen verlies hebben gedraaid, met de boodschap dat het duidelijk is dat er met de A1 geld verdiend kan worden. Nou, als je er na 1 seizoen zonder al te veel succes al mee nokt als miljardair zijnde, dan is er toch wel wat mis. Zonder sheik geen garantie tot betaling, zonder betaling gaat Jos niet in de auto zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:28 schreef whosvegas het volgende:
Ik vind het zeer jammer wat hier gebeurt
Als Verstappen het ging om die bankgarantie, geef ik Lammers groot gelijk, dan is het je kennelijk alleen om het geld te doen. Het zou juist een eer moeten zijn, om voor je land uit te komen.
Waar haal jij deze onzin vandaan? A1 op instortenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Dit is Verstappen z'n baan, hij moet ervoor betaald worden. Al vind ik Verstappen nog steeds een lul (een thuisrace rijden zonder betaling doet hem geen pijn), kan ik het inmiddels wel een beetje begrijpen. De A1 staat op het moment gewoon op instorten. De sheik is eruit gestapt nadat ze 215 miljoen verlies hebben gedraaid, met de boodschap dat het duidelijk is dat er met de A1 geld verdiend kan worden. Nou, als je er na 1 seizoen zonder al te veel succes al mee nokt als miljardair zijnde, dan is er toch wel wat mis. Zonder sheik geen garantie tot betaling, zonder betaling gaat Jos niet in de auto zitten.
Alleen had Jos een hele stoere meneer geweest wanneer hij dat dus pas na Zandvoort had besloten. Dat hij er nu mee komt, en op deze manier, maakt hem gewoon best wel een triest figuur. Begrijpelijk dat hij uitstapt, onbegrijpelijk dat hij dat op dit moment doet.
Ja, er was een verlies ingecalculeerd, alleen geen verlies van een dikke 200 miljoen US dollar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar haal jij deze onzin vandaan? A1 op instorten![]()
Van tevoren was al ingecalculeert dat het eerste seizoen niet winstgevend zou zijn. In de loop van de jaren moeten de landenteams zelf sponsors gaan zoeken om rond te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |