Hij heeft z'n geld gehad, alleen niet helemaal op tijd heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:50 schreef Stiffmaster het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, als het zo is dat Jos gewoon zijn geld niet krijgt moet ik 'm toch gelijk geven. Gaan jullie wel naar je werk zonder betaald te worden....ik niet in elk geval.
Ben benieuwd wat Lammers te vertellen heeft zometeen op de radio.....
Als ik doordat ik op een maandag onbetaald op m'n werk een substantieel deel van 80.000 mensen gelukkig maak dan kom ik werken voor niets ja. Dan begint m'n staking wel op dinsdag.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:50 schreef Stiffmaster het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, als het zo is dat Jos gewoon zijn geld niet krijgt moet ik 'm toch gelijk geven. Gaan jullie wel naar je werk zonder betaald te worden....ik niet in elk geval.
Zit ook zeker wat in....maar als Verstappen zijnde zal ie altijd de druk op zijn schouders hebben dat ie fans gaat teleurstellen (Ik weet dat Zandvoort extremer is als andere race tracks)quote:Op woensdag 27 september 2006 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik doordat ik op een maandag onbetaald op m'n werk een substantieel deel van 80.000 mensen gelukkig maak dan kom ik werken voor niets ja. Dan begint m'n staking wel op dinsdag.
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:00 schreef Stiffmaster het volgende:
Zit ook zeker wat in....maar als Verstappen zijnde zal ie altijd de druk op zijn schouders hebben dat ie fans gaat teleurstellen (Ik weet dat Zandvoort extremer is als andere race tracks)
De A1-organisatie wilde zelfs meetekenen voor loongarantie dat als het a1-NL team het niet kon ophoesten optijd dat de organisatie ervoor zorgdraagt dat zij het betalen (lees: voorschieten), maar nee dat is ook weer neit voldoende voor die teringmongool.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft z'n geld gehad, alleen niet helemaal op tijd heb ik begrepen.
Dus wilde hij een garantie dat hij nu wel z'n geld op tijd zou krijgen.
Die garantie heeft hij gehad van Lammers, maar niet de garantie die Josje graag zou willen hebben, dus flikt hij dit...
I rest my case...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De A1-organisatie wilde zelfs meetekenen voor loongarantie dat als het a1-NL team het niet kon ophoesten optijd dat de organisatie ervoor zorgdraagt dat zij het betalen (lees: voorschieten), maar nee dat is ook weer neit voldoende voor die teringmongool.
Do not underestimate the power of the dammer...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]die druk heeft hij toch altijd, als je niet met die druk om kan gaan dan had je op dammen moeten gaan
![]()
Het gaat er niet om dat ie niet met druk om kan gaan maar om dat ie, waar ie ook besluit om niet te gaan rijden, altijd zijn fans zal teleurstellen. Alleen is Zandvoort natuurlijk wel het slechte senario......quote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]die druk heeft hij toch altijd, als je niet met die druk om kan gaan dan had je op dammen moeten gaan
![]()
Want?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef teamlead het volgende:
hij heeft gewoon gelijk. Jammer, maar het is niet anders
Ow op die manier, nee klopt dat sowieso maar nu raak je je fans ook nog eens financieel. Die betalen vrij fors bedrag in de veronderstelling Jos te kunnen zien rijden, dat is in het buitenland toch een stuk minder want daar zijn minder Nederlanders aanwezig.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:07 schreef Stiffmaster het volgende:
Het gaat er niet om dat ie niet met druk om kan gaan maar om dat ie, waar ie ook besluit om niet te gaan rijden, altijd zijn fans zal teleurstellen. Alleen is Zandvoort natuurlijk wel het slechte senario......
Vorig seizoen al gezeik over het salaris dat niet op tijd betaald zou worden, het team kan (of wil) nu geen garantie geven dat hij wel zijn salaris krijgt. Waarom zou hij dan moeten rijden? Tis geen vrijwilligerswerkquote:
Lammers heeft wel een garantie gegeven, maar niet diegene die josje wilde hebben...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vorig seizoen al gezeik over het salaris dat niet op tijd betaald zou worden, het team kan (of wil) nu geen garantie geven dat hij wel zijn salaris krijgt. Waarom zou hij dan moeten rijden? Tis geen vrijwilligerswerk
I rest my casequote:Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lammers heeft wel een garantie gegeven, maar niet diegene die josje wilde hebben...
Ook de A1GP organisatie heeft nog geholpen met de garantie, maar dat mocht niet baten...
Dus wie is hier de kneus?
Idd, josje...
Mee eens...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow op die manier, nee klopt dat sowieso maar nu raak je je fans ook nog eens financieel. Die betalen vrij fors bedrag in de veronderstelling Jos te kunnen zien rijden, dat is in het buitenland toch een stuk minder want daar zijn minder Nederlanders aanwezig.
Door bv de aankomende twee races wel te rijden (volgende is in Tsjechie) houdt Verstappen daarna een periode van een maand voor de volgende race in China plaatsvindt. Lijkt mij een topmoment
Dus jos ging niet akoord met 2 organistaties?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Omdat zowel de A1GP-organisatie als het Nederlandse A1GP-team geen bankgarantie wilde afgeven, besloot Verstappen zich terug te trekken.
Bron: NU.nl
Jup...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jos ging niet akoord met 2 organistaties?
Ik denk dat je het niet goed begrijpt.......Beide organisaties wilden Jos GEEN bankgarantie geven.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yep dat zei ik al
Jan Lammers gaf garantie (lees contract) en de A1 organisatie wilde tekenen om in te staan voor loongarantie mocht het NL A1 team het niet kunnen ophoesten, dus JOS, eigen schuld dikke bult, beetje triest dat je met veel tamtam naar de achtergrond verdwijnt en je laatste kans hiermee verkeken is
Eindelijk iemand die goed leestquote:Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef teamlead het volgende:
[..]je leest niet goed.. zowel lammers als de organisatie wilden de garantie NIET geven
tis natuurlijk ook een erg lastige zinquote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die goed leest![]()
![]()
Neeeeeeee! Hou toch eens op met die onzin.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef WesHell het volgende:
Jammer dat hij nooit echt een kans gehad heeft...
That's the $1.000.000 questionquote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom niet? De A1 organistatie heeft toch geld genoeg? Er zal wel wat anders hebben gespeelt.
Een hele opgave iddquote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook een erg lastige zin
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef Libris het volgende:
Wat een ontzettende trieste actie van Verstappen. Vooral natuurlijk omdat het seizoen op zandvoort begint. Wat een gebrek aan karakter toont hij hier. Zols FDJ hierboven al zegt, kap er dan na Tsjechie mee. Hij heeft voor vorig seizoen een miljoen! US$ verdiend. Wat een klootviool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |