abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 09:08:57 #51
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42161529
hij heeft gewoon gelijk. Jammer, maar het is niet anders
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 09:09:48 #52
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42161542
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef teamlead het volgende:
Want?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42161556
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

I rest my case...
Dan mot ie inderdaad niet lopen zeiken als dat zo is.....
bla bla bla......
pi_42161579
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:07 schreef Stiffmaster het volgende:
Het gaat er niet om dat ie niet met druk om kan gaan maar om dat ie, waar ie ook besluit om niet te gaan rijden, altijd zijn fans zal teleurstellen. Alleen is Zandvoort natuurlijk wel het slechte senario......
Ow op die manier, nee klopt dat sowieso maar nu raak je je fans ook nog eens financieel. Die betalen vrij fors bedrag in de veronderstelling Jos te kunnen zien rijden, dat is in het buitenland toch een stuk minder want daar zijn minder Nederlanders aanwezig.

Door bv de aankomende twee races wel te rijden (volgende is in Tsjechie) houdt Verstappen daarna een periode van een maand voor de volgende race in China plaatsvindt. Lijkt mij een topmoment
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 27 september 2006 @ 09:12:38 #55
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42161592
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:09 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Want?
Vorig seizoen al gezeik over het salaris dat niet op tijd betaald zou worden, het team kan (of wil) nu geen garantie geven dat hij wel zijn salaris krijgt. Waarom zou hij dan moeten rijden? Tis geen vrijwilligerswerk
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 09:15:20 #56
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42161638
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

Vorig seizoen al gezeik over het salaris dat niet op tijd betaald zou worden, het team kan (of wil) nu geen garantie geven dat hij wel zijn salaris krijgt. Waarom zou hij dan moeten rijden? Tis geen vrijwilligerswerk
Lammers heeft wel een garantie gegeven, maar niet diegene die josje wilde hebben...
Ook de A1GP organisatie heeft nog geholpen met de garantie, maar dat mocht niet baten...
Dus wie is hier de kneus?
Idd, josje...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42161662
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Lammers heeft wel een garantie gegeven, maar niet diegene die josje wilde hebben...
Ook de A1GP organisatie heeft nog geholpen met de garantie, maar dat mocht niet baten...
Dus wie is hier de kneus?
Idd, josje...
I rest my case
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 09:17:13 #58
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42161673
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

I rest my case
pi_42161702
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef FJD het volgende:

[..]

Ow op die manier, nee klopt dat sowieso maar nu raak je je fans ook nog eens financieel. Die betalen vrij fors bedrag in de veronderstelling Jos te kunnen zien rijden, dat is in het buitenland toch een stuk minder want daar zijn minder Nederlanders aanwezig.

Door bv de aankomende twee races wel te rijden (volgende is in Tsjechie) houdt Verstappen daarna een periode van een maand voor de volgende race in China plaatsvindt. Lijkt mij een topmoment
Mee eens...
bla bla bla......
pi_42161712
Weet je wat Verstappen kan? Die kan lekker gaan zitten wegkwijnen in z'n huis in Belgie of z'n penthouse in Monace. Ik hoop dat hij nooit meer ergens aan de bak komt. Altijd zo'n grote bek dat de fans altijd alles voor hem doen. Nou man, toon dan ook eens ballen en doe eens wat voor de fans!

*Kots op Jos*
pi_42161725
Omdat zowel de A1GP-organisatie als het Nederlandse A1GP-team geen bankgarantie wilde afgeven, besloot Verstappen zich terug te trekken.

Bron: NU.nl
bla bla bla......
pi_42161738
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Omdat zowel de A1GP-organisatie als het Nederlandse A1GP-team geen bankgarantie wilde afgeven, besloot Verstappen zich terug te trekken.

Bron: NU.nl
Dus jos ging niet akoord met 2 organistaties?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 09:22:56 #63
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42161766
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jup...
Zo zie je maar waar z'n proiriteiten liggen...
pi_42161789
Yep dat zei ik al
Jan Lammers gaf garantie (lees contract) en de A1 organisatie wilde tekenen om in te staan voor loongarantie mocht het NL A1 team het niet kunnen ophoesten, dus JOS, eigen schuld dikke bult, beetje triest dat je met veel tamtam naar de achtergrond verdwijnt en je laatste kans hiermee verkeken is
pi_42161802
quote:

[..]

Ik denk dat je het niet goed begrijpt.......Beide organisaties wilden Jos GEEN bankgarantie geven.
bla bla bla......
  woensdag 27 september 2006 @ 09:27:29 #66
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42161836
quote:

[..]

nee.. beide organisaties wilden hem niet garanderen dat ie zijn salaris krijgt
pi_42161837
Geen bankgarantie nee maar wilde wel tekenen om zekerheid te geven dat hij zijn betaling zou ontvangen......bankgarantie gaat te ver, vind het al knap dat de organisatie zich hiermee wil bemiddelen maarja pech voor hem .....
  woensdag 27 september 2006 @ 09:28:04 #68
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42161845
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yep dat zei ik al
Jan Lammers gaf garantie (lees contract) en de A1 organisatie wilde tekenen om in te staan voor loongarantie mocht het NL A1 team het niet kunnen ophoesten, dus JOS, eigen schuld dikke bult, beetje triest dat je met veel tamtam naar de achtergrond verdwijnt en je laatste kans hiermee verkeken is
je leest niet goed.. zowel lammers als de organisatie wilden de garantie NIET geven
pi_42161888
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

je leest niet goed.. zowel lammers als de organisatie wilden de garantie NIET geven
Eindelijk iemand die goed leest
bla bla bla......
pi_42161893
Maar waarom niet? De A1 organistatie heeft toch geld genoeg? Er zal wel wat anders hebben gespeelt.
pi_42161928
Ik vind het zonde...
Ik vond het altijd een leuke kerel in de F1.. Jammer dat hij nooit echt een kans gehad heeft...
Maar Cristiaan Albers vind ik een leuke opvolger... Doornbos vind daartegen maar NIKS...
pi_42161958
Och, Doornbos vind ik wel een vrolijke vent.....Het is gewoon leuk om Nederlanders in die sport te hebben.
bla bla bla......
  woensdag 27 september 2006 @ 09:34:39 #73
19840 Libris
Live from Singapore
pi_42161968
Wat een ontzettende trieste actie van Verstappen. Vooral natuurlijk omdat het seizoen op zandvoort begint. Wat een gebrek aan karakter toont hij hier. Zols FDJ hierboven al zegt, kap er dan na Tsjechie mee. Hij heeft voor vorig seizoen een miljoen! US$ verdiend. Wat een klootviool.
  woensdag 27 september 2006 @ 09:34:58 #74
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42161971
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die goed leest
tis natuurlijk ook een erg lastige zin
pi_42162000
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef WesHell het volgende:

Jammer dat hij nooit echt een kans gehad heeft...
Neeeeeeee! Hou toch eens op met die onzin.

"Ja, Jos was een geweldige coureur maar die arme jongen heeft nooit een kans gehad. "

Hij heeft bijna 10 jaar in de F1 rondgereden, dat lijkt mij toch meer dan een kans. Als het je in 10 jaar nog niet lukt om de rest van de F1 wereld te overtuigen van jouw kwaliteiten....
pi_42162015
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom niet? De A1 organistatie heeft toch geld genoeg? Er zal wel wat anders hebben gespeelt.
That's the $1.000.000 question
bla bla bla......
pi_42162034
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef teamlead het volgende:

[..]

tis natuurlijk ook een erg lastige zin
Een hele opgave idd
bla bla bla......
pi_42162050
Wat een eikel zeg. Egoistische actie hoor.

Wat vind jij van Verstappen? Geef m ook een cijfer op:

http://www.1of10.nl/index.php?node=item&action=display_reactions&id=82
  woensdag 27 september 2006 @ 09:39:09 #79
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42162064
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef Libris het volgende:
Wat een ontzettende trieste actie van Verstappen. Vooral natuurlijk omdat het seizoen op zandvoort begint. Wat een gebrek aan karakter toont hij hier. Zols FDJ hierboven al zegt, kap er dan na Tsjechie mee. Hij heeft voor vorig seizoen een miljoen! US$ verdiend. Wat een klootviool.
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?
  woensdag 27 september 2006 @ 09:47:52 #80
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_42162251
Aan de ene kant heeft hij gelijk als hij zijn geld niet heeft gehad, aan de andere kant stelt hij 70.000 man teleur. Als hij een beetje sociaal zou zijn, zou hij de races in Zandvoort gewoon rijden. Nu bewijst hij wederom een grote egoïst te zijn die niets geeft om al zijn trouwe fans. Belachelijk dat hij niet rijd dus, aangezien vele mensen speciaal voor hem naar Zandvoort komen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_42162270
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:

[..]

aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?
Ok, Jos heeft een geschil over zijn contract. Ik weet niet of Jos gelijk heeft, maar stel dat 'ie echt wel een heel goed punt heeft.

Jos heeft ook fans. Tienduizenden. Die hem al jaren door dik en dun steunen. Jos te zien racen in Zandvoort zal waarschijnlijk het hoogtepunt van hun leven zijn.

Ook al heeft Jos gelijk, dan is het nog ontzettend triest dat hij zijn gelijk wil krijgen over de hoofden van z'n fans.

Het zou voor Jos toch ook een van zijn hoogtepunten in zijn carriere moeten zijn? Racen in zijn eigen land, aangemoedigd door vele tienduizenden fans?

Wacht dan tot na Zandvoort.

Onbegrijpelijk.
  woensdag 27 september 2006 @ 09:50:13 #82
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42162310
Stop dan gewoon na Zandvoort en wees een vent en rijd je thuisrace! Zelfs het garant staan van de A1GP organisatie is niet genoeg?

Rothengarter is een eikel, zonder hem had Jos veel betere kansen benut in de F1.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42162435
quote:

[..]

Och, als ik (naast al die miljoenen die ik op m'n bankrekening heb staan) voor het vorige seizoen m'n salaris (van wederom 1 miljoen dollar) wat later krijg hoor je mij niet zeuren. Kijk, als ik er echt van zou moeten leven (huur betalen, eten kopen) zou het een ander verhaal zij, maar dit gaat voor Jos niet op. Bovendien beweert niemand dat hij dit jaar gratis had moeten werken.
  woensdag 27 september 2006 @ 09:59:17 #84
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_42162524
Ik lees nu dus dat hij wel zijn geld heeft gehad, maar dat hij vond dat het te lang duurde voordat hij het kreeg. Hij wil dus garanties dat hij het sneller krijgt. Tja, nu vind ik het helemaal belachelijk dat hij niet rijdt, hij heeft verdomme al zijn geld gekregen. Hij en zijn manager (Rothengatter ) denken nog steeds dat Verstappen van alles kan eisen. Hij moet eens terug de realiteit in geschopt worden. Hij is geen topcoureur die van alles kan eisen, hij moet blij zijn met de kansen die hij krijgt. Maar ook die weten ze samen elke keer vakkundig te verkloten...
Murray Walker
pi_42162619
Nu mag Bleekemolen laten zien wat ie kan.....zo heeft elk negatief punt een positieve kant.
bla bla bla......
  woensdag 27 september 2006 @ 10:05:03 #86
65960 sanger
pi_42162662
HIj kna toch op zijn minst voor de fans keizen en alleen deze race rijden? Het is godverdomme een thuisrace! Een race waar heel autosportnederland al jaren op zit te wachten. Een klasse die aanspreekt en leuk is om te zien. Spannend om te volgen. En Jos Verstappen.

Als je dit leest Verstappen: denk eens aan je fans. Je hoeft voor deze race niet (extreem) te reizen, hooguit 2 uurtjes in de auto? De kosten? Hotelletje enzo moet je ook nog wel voor je fans over kunnen hebben lijkt me? Om over evt sponsoren maar niet te spreken. Denk eens na voor je wat laat roepen door die Rothengater. Denk aan je fans en rij gewoon deze race en ga daarna verder lullen met Lammers. Dat je je fans dit durft te flikken zo kort voor de race kan ik me echt niet voorstellen. Had dit dan eerder bekendgemaakt, dan had ik nooit een kaartje gekocht. Lul!
  woensdag 27 september 2006 @ 10:05:11 #87
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_42162665
die Verstappen....het maakt mij echt niets uit of ie mee doet of niet. Ik vind hem een first class loser. Wat een eikel is dat. En dat rondje wat ie dan rijdt voordat ie in de grindbak staat maakt mij niets uit.

Verstappen

En dan huilen bij de media dat hij geen echte kans heeft gehad bij de Formule 1
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 27 september 2006 @ 10:05:44 #88
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42162677
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef teamlead het volgende:
Dus grijpt hij het weekend waar zoveel fans van hem op afkomen aan om de sjeik vanwege geld onder druk te zetten. Alsof Jos nog niet genoeg op zijn bankrekening heeft staan. Totaal geen respect voor zijn beslissing!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 27 september 2006 @ 10:06:14 #89
19840 Libris
Live from Singapore
pi_42162686
quote:

[..]

Nee, maar ik kom weleens op een zaterdag terug als studenten dat vragen. Daar krijg ik niet voor betaald, mijn baas weet het geeneens.
  woensdag 27 september 2006 @ 10:08:42 #90
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_42162732
dit geloof je toch niet
pi_42162738
Wat een ontzettende matennaaier die verstappen en die lammers samen.
Walgelijke actie
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 27 september 2006 @ 10:13:08 #92
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_42162824
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:08 schreef Joene het volgende:
Wat een ontzettende matennaaier die verstappen en die lammers samen.
Walgelijke actie
Lammers kan er niks aan doen... Rothengatter daarentegen...
Murray Walker
pi_42162840
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

Waar lees jij dat dan Ik lees op de a1 gp site wat anders

Nu eiste het kamp Verstappen een garantie van A1 Team Nederland en/of de A1GP Organisatie. Hierop vertelde Bruce Holmes dat het contract tussen Verstappen en A1 Team Nederland de garantie moest zijn en dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.

http://netherlands.a1gp.com/currentNewsDisplay.php?id=1846
  woensdag 27 september 2006 @ 10:15:44 #94
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_42162888
Ik ben absoluut geen Verstappen fanaat.
Maar ik kan hem hierin niet ongelijk geven, want hij moet wel racen maar optijd geld uitkeren ho maar.
Het is gewoon heel simpel boter bij de vis, en anders NIETS!
En je kan Verstappen wel direct een geldwolf ed noemen, maar als jij met je pauper baantje van 9-5 ook niet eind van de maand uitbetaald krijg ben je er ook snel klaar mee.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  woensdag 27 september 2006 @ 10:16:14 #95
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42162898
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Waar lees jij dat dan Ik lees op de a1 gp site wat anders

Nu eiste het kamp Verstappen een garantie van A1 Team Nederland en/of de A1GP Organisatie. Hierop vertelde Bruce Holmes dat het contract tussen Verstappen en A1 Team Nederland de garantie moest zijn en dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.

http://netherlands.a1gp.com/currentNewsDisplay.php?id=1846
http://www.nu.nl/news/834(...)GP_op_Zandvoort.html
pi_42162923
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ben absoluut geen Verstappen fanaat.
Maar ik kan hem hierin niet ongelijk geven, want hij moet wel racen maar optijd geld uitkeren ho maar.
Het is gewoon heel simpel boter bij de vis, en anders NIETS!
En je kan Verstappen wel direct een geldwolf ed noemen, maar als jij met je pauper baantje van 9-5 ook niet eind van de maand uitbetaald krijg ben je er ook snel klaar mee.
Wij moeten dan ook het hele jaar werken voor wat centen. Hij mag een beetje lekker rondjes rijden voor een miljoen dollar
  woensdag 27 september 2006 @ 10:17:47 #97
65960 sanger
pi_42162944
quote:
Ik denk dat ik de A1GP site en de Verstappen site een betrouwbaardere bron vind.
pi_42162945
Idd geen bankgarantie idd wat ik zo lees maar wel het contract ondertekenen zodat het toch wat steviger staat om je geld te ontvangen toch of begrijp ik het gewoon verkeerd
pi_42162946
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Lammers kan er niks aan doen... Rothengatter daarentegen...
Ze hadden dit ruim van te voren moeten regelen , ook lammers is er schuldig aan dat dit soort onderhandelingen 2 dagen voor een seizoensstart nog gaande zijn.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_42162955
En idd A1GP en verstappen site vind ik zeker betrouwbaarder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')