Want?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef teamlead het volgende:
hij heeft gewoon gelijk. Jammer, maar het is niet anders
Ow op die manier, nee klopt dat sowieso maar nu raak je je fans ook nog eens financieel. Die betalen vrij fors bedrag in de veronderstelling Jos te kunnen zien rijden, dat is in het buitenland toch een stuk minder want daar zijn minder Nederlanders aanwezig.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:07 schreef Stiffmaster het volgende:
Het gaat er niet om dat ie niet met druk om kan gaan maar om dat ie, waar ie ook besluit om niet te gaan rijden, altijd zijn fans zal teleurstellen. Alleen is Zandvoort natuurlijk wel het slechte senario......
Vorig seizoen al gezeik over het salaris dat niet op tijd betaald zou worden, het team kan (of wil) nu geen garantie geven dat hij wel zijn salaris krijgt. Waarom zou hij dan moeten rijden? Tis geen vrijwilligerswerkquote:
Lammers heeft wel een garantie gegeven, maar niet diegene die josje wilde hebben...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vorig seizoen al gezeik over het salaris dat niet op tijd betaald zou worden, het team kan (of wil) nu geen garantie geven dat hij wel zijn salaris krijgt. Waarom zou hij dan moeten rijden? Tis geen vrijwilligerswerk
I rest my casequote:Op woensdag 27 september 2006 09:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lammers heeft wel een garantie gegeven, maar niet diegene die josje wilde hebben...
Ook de A1GP organisatie heeft nog geholpen met de garantie, maar dat mocht niet baten...
Dus wie is hier de kneus?
Idd, josje...
Mee eens...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow op die manier, nee klopt dat sowieso maar nu raak je je fans ook nog eens financieel. Die betalen vrij fors bedrag in de veronderstelling Jos te kunnen zien rijden, dat is in het buitenland toch een stuk minder want daar zijn minder Nederlanders aanwezig.
Door bv de aankomende twee races wel te rijden (volgende is in Tsjechie) houdt Verstappen daarna een periode van een maand voor de volgende race in China plaatsvindt. Lijkt mij een topmoment
Dus jos ging niet akoord met 2 organistaties?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Omdat zowel de A1GP-organisatie als het Nederlandse A1GP-team geen bankgarantie wilde afgeven, besloot Verstappen zich terug te trekken.
Bron: NU.nl
Jup...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jos ging niet akoord met 2 organistaties?
Ik denk dat je het niet goed begrijpt.......Beide organisaties wilden Jos GEEN bankgarantie geven.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yep dat zei ik al
Jan Lammers gaf garantie (lees contract) en de A1 organisatie wilde tekenen om in te staan voor loongarantie mocht het NL A1 team het niet kunnen ophoesten, dus JOS, eigen schuld dikke bult, beetje triest dat je met veel tamtam naar de achtergrond verdwijnt en je laatste kans hiermee verkeken is
Eindelijk iemand die goed leestquote:Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef teamlead het volgende:
[..]je leest niet goed.. zowel lammers als de organisatie wilden de garantie NIET geven
tis natuurlijk ook een erg lastige zinquote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die goed leest![]()
![]()
Neeeeeeee! Hou toch eens op met die onzin.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef WesHell het volgende:
Jammer dat hij nooit echt een kans gehad heeft...
That's the $1.000.000 questionquote:Op woensdag 27 september 2006 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom niet? De A1 organistatie heeft toch geld genoeg? Er zal wel wat anders hebben gespeelt.
Een hele opgave iddquote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook een erg lastige zin
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:34 schreef Libris het volgende:
Wat een ontzettende trieste actie van Verstappen. Vooral natuurlijk omdat het seizoen op zandvoort begint. Wat een gebrek aan karakter toont hij hier. Zols FDJ hierboven al zegt, kap er dan na Tsjechie mee. Hij heeft voor vorig seizoen een miljoen! US$ verdiend. Wat een klootviool.
Ok, Jos heeft een geschil over zijn contract. Ik weet niet of Jos gelijk heeft, maar stel dat 'ie echt wel een heel goed punt heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?
Och, als ik (naast al die miljoenen die ik op m'n bankrekening heb staan) voor het vorige seizoen m'n salaris (van wederom 1 miljoen dollar) wat later krijg hoor je mij niet zeuren. Kijk, als ik er echt van zou moeten leven (huur betalen, eten kopen) zou het een ander verhaal zij, maar dit gaat voor Jos niet op. Bovendien beweert niemand dat hij dit jaar gratis had moeten werken.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?
Dus grijpt hij het weekend waar zoveel fans van hem op afkomen aan om de sjeik vanwege geld onder druk te zetten. Alsof Jos nog niet genoeg op zijn bankrekening heeft staan. Totaal geen respect voor zijn beslissing!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef teamlead het volgende:
hij heeft gewoon gelijk. Jammer, maar het is niet anders
Nee, maar ik kom weleens op een zaterdag terug als studenten dat vragen. Daar krijg ik niet voor betaald, mijn baas weet het geeneens.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lammers kan er niks aan doen... Rothengatter daarentegen...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:08 schreef Joene het volgende:
Wat een ontzettende matennaaier die verstappen en die lammers samen.
Walgelijke actie
Waar lees jij dat danquote:Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef teamlead het volgende:
[..]je leest niet goed.. zowel lammers als de organisatie wilden de garantie NIET geven
http://www.nu.nl/news/834(...)GP_op_Zandvoort.htmlquote:Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar lees jij dat danIk lees op de a1 gp site wat anders
Nu eiste het kamp Verstappen een garantie van A1 Team Nederland en/of de A1GP Organisatie. Hierop vertelde Bruce Holmes dat het contract tussen Verstappen en A1 Team Nederland de garantie moest zijn en dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.
http://netherlands.a1gp.com/currentNewsDisplay.php?id=1846
Wij moeten dan ook het hele jaar werken voor wat centen. Hij mag een beetje lekker rondjes rijden voor een miljoen dollarquote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ben absoluut geen Verstappen fanaat.
Maar ik kan hem hierin niet ongelijk geven, want hij moet wel racen maar optijd geld uitkeren ho maar.
Het is gewoon heel simpel boter bij de vis, en anders NIETS!
En je kan Verstappen wel direct een geldwolf ed noemen, maar als jij met je pauper baantje van 9-5 ook niet eind van de maand uitbetaald krijg ben je er ook snel klaar mee.![]()
Ik denk dat ik de A1GP site en de Verstappen site een betrouwbaardere bron vind.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/834(...)GP_op_Zandvoort.html
Ze hadden dit ruim van te voren moeten regelen , ook lammers is er schuldig aan dat dit soort onderhandelingen 2 dagen voor een seizoensstart nog gaande zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lammers kan er niks aan doen... Rothengatter daarentegen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |