Ok, Jos heeft een geschil over zijn contract. Ik weet niet of Jos gelijk heeft, maar stel dat 'ie echt wel een heel goed punt heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?
Och, als ik (naast al die miljoenen die ik op m'n bankrekening heb staan) voor het vorige seizoen m'n salaris (van wederom 1 miljoen dollar) wat later krijg hoor je mij niet zeuren. Kijk, als ik er echt van zou moeten leven (huur betalen, eten kopen) zou het een ander verhaal zij, maar dit gaat voor Jos niet op. Bovendien beweert niemand dat hij dit jaar gratis had moeten werken.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. dus als jouw baas je 1 jaar salaris heeft betaald (na een hoop gedoe en gezeur), werk je het jaar daarna ook gratis?
Dus grijpt hij het weekend waar zoveel fans van hem op afkomen aan om de sjeik vanwege geld onder druk te zetten. Alsof Jos nog niet genoeg op zijn bankrekening heeft staan. Totaal geen respect voor zijn beslissing!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef teamlead het volgende:
hij heeft gewoon gelijk. Jammer, maar het is niet anders
Nee, maar ik kom weleens op een zaterdag terug als studenten dat vragen. Daar krijg ik niet voor betaald, mijn baas weet het geeneens.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lammers kan er niks aan doen... Rothengatter daarentegen...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:08 schreef Joene het volgende:
Wat een ontzettende matennaaier die verstappen en die lammers samen.
Walgelijke actie
Waar lees jij dat danquote:Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef teamlead het volgende:
[..]je leest niet goed.. zowel lammers als de organisatie wilden de garantie NIET geven
http://www.nu.nl/news/834(...)GP_op_Zandvoort.htmlquote:Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar lees jij dat danIk lees op de a1 gp site wat anders
Nu eiste het kamp Verstappen een garantie van A1 Team Nederland en/of de A1GP Organisatie. Hierop vertelde Bruce Holmes dat het contract tussen Verstappen en A1 Team Nederland de garantie moest zijn en dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.
http://netherlands.a1gp.com/currentNewsDisplay.php?id=1846
Wij moeten dan ook het hele jaar werken voor wat centen. Hij mag een beetje lekker rondjes rijden voor een miljoen dollarquote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ben absoluut geen Verstappen fanaat.
Maar ik kan hem hierin niet ongelijk geven, want hij moet wel racen maar optijd geld uitkeren ho maar.
Het is gewoon heel simpel boter bij de vis, en anders NIETS!
En je kan Verstappen wel direct een geldwolf ed noemen, maar als jij met je pauper baantje van 9-5 ook niet eind van de maand uitbetaald krijg ben je er ook snel klaar mee.![]()
Ik denk dat ik de A1GP site en de Verstappen site een betrouwbaardere bron vind.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/834(...)GP_op_Zandvoort.html
Ze hadden dit ruim van te voren moeten regelen , ook lammers is er schuldig aan dat dit soort onderhandelingen 2 dagen voor een seizoensstart nog gaande zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lammers kan er niks aan doen... Rothengatter daarentegen...![]()
Maar hij kan toch wel om de fans denken? Dat is 1 van de verantwoordelijkeheden van een sportman. En de kosten die hij moet maken voor alleen op Zandvoort rijden zijn praktisch nihil!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ben absoluut geen Verstappen fanaat.
Maar ik kan hem hierin niet ongelijk geven, want hij moet wel racen maar optijd geld uitkeren ho maar.
Het is gewoon heel simpel boter bij de vis, en anders NIETS!
En je kan Verstappen wel direct een geldwolf ed noemen, maar als jij met je pauper baantje van 9-5 ook niet eind van de maand uitbetaald krijg ben je er ook snel klaar mee.![]()
Als ik het goed heb is het A1GP seizoen grotendeels afgelopen op moment dat de F1 begint.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Of Jos in de Spyker als Albers inderdaad weg gaat, dat zou pas echt lachen zijn als het gedoe daar stiekum om gaat.
In de F1 is hij uitgerangeerd dus dat kan hij vergeten en anders slaat Spyker toch echt de verkeerde kant opquote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo te zien komen er binnenkort afgeprijsde kaartjes op marktplaats...
Het had handiger gekund, maar mischien is Jos te oud aan het worden om eerst de risico's te nemen, en dan pas na te denken over of je er wat aan overhoud? Autoracen is zakelijk gezien een behoorlijk gluiperig gebeuren volgens mij, en daar kun je gewoon genoeg van krijgen.
Of Jos in de Spyker als Albers inderdaad weg gaat, dat zou pas echt lachen zijn als het gedoe daar stiekum om gaat.
Daarmee sla je de spyker op zijn kopquote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
In de F1 is hij uitgerangeerd dus dat kan hij vergeten en anders slaat Spyker toch echt de verkeerde kant op
Boehoe, dan had je ook maar coureur moeten worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij moeten dan ook het hele jaar werken voor wat centen. Hij mag een beetje lekker rondjes rijden voor een miljoen dollar
Tuurlijk hebben beiden schuld. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef Aibmi het volgende:
Ik begrijp hem wel. Hij levert dus een service die (blijkbaar) veel geld waard is. En onafhankelijk van of hij al veel geld heeft is het gewoon logisch dat dat geld betaald wordt. Jammer dat de fans er de dupe van worden, maar ik zou eerder de schuld bij de organisatie leggen dan dan bij Jos.
Jos: "Ik moet aan mezelf denken."quote:Op woensdag 27 september 2006 10:22 schreef sanger het volgende:
Maar je mag van een sportman, een idool, een BN'er wel verwachten dat hij om de fans denkt.
Cool man...wat een toff peerquote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik heb gelukkig vrijkaarten via Robertje......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het feit dat Zandvoort vol zit vanwege hem zou juist de reden moeten zijn om wel te rijden. Had dan groot laten aantekenen wat de problemen waren, maar rij dan wel voor die fans die komen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Hij zorgt ervoor dat heel Zandvoort vol zit, hij heeft voor enorm veel publiciteit gezorgt, en als je dan je geld niet krijgt, logisch dat je er dan genoeg van hebt.
Als je dat radio gesprek zo hoort krijg ik ook niet meer het idee dat hij nog gaat rijden, wat was hij boos zeg.
Hij was idd goed over de zeik....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik baal er ook gigantisch van en mijn eerste reactie was ook fuck, weer gezeik met Jos over geld.
Maar aan de andere kant, hij heeft toch wel degelijk een punt.
Hij zorgt ervoor dat heel Zandvoort vol zit, hij heeft voor enorm veel publiciteit gezorgt, en als je dan je geld niet krijgt, logisch dat je er dan genoeg van hebt.
Vooral omdat hij in het radio gesprek ook aan gaf dat Lammers al heel lang wist dat dit ging gebeuren maar er niks mee deed verder.
Het is van beide kanten stom maar geheel onbegrijpelijk is het niet van Jos.
Jammer dat de fans altijd de lul zijn met zulke dingen.
Als je dat radio gesprek zo hoort krijg ik ook niet meer het idee dat hij nog gaat rijden, wat was hij boos zeg.
Idd! Dit is hetzelfde als dat Robbie Williams naar Nederland komt om 1 keer op te treden, maar alleen zijn bandleden komen het podium op....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Het feit dat Zandvoort vol zit vanwege hem zou juist de reden moeten zijn om wel te rijden. Had dan groot laten aantekenen wat de problemen waren, maar rij dan wel voor die fans die komen.
Als hij niet rijdt hoop ik dat het einde carierre is voor Jos. Zonde maar het is altijd hetzelfde. Fans hoop geven (Jordan 2004) en vervolgens afketsen op geld.
* zijn A1 kaartje gaat weggooien. Zonde geld, maar hoop eigenlijk dat er van de 70.000 er ca. 20.000 zijn die hetzelfde doen. Misschien is dat een goede les.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |