Maar hij kan toch wel om de fans denken? Dat is 1 van de verantwoordelijkeheden van een sportman. En de kosten die hij moet maken voor alleen op Zandvoort rijden zijn praktisch nihil!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik ben absoluut geen Verstappen fanaat.
Maar ik kan hem hierin niet ongelijk geven, want hij moet wel racen maar optijd geld uitkeren ho maar.
Het is gewoon heel simpel boter bij de vis, en anders NIETS!
En je kan Verstappen wel direct een geldwolf ed noemen, maar als jij met je pauper baantje van 9-5 ook niet eind van de maand uitbetaald krijg ben je er ook snel klaar mee.![]()
Als ik het goed heb is het A1GP seizoen grotendeels afgelopen op moment dat de F1 begint.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Of Jos in de Spyker als Albers inderdaad weg gaat, dat zou pas echt lachen zijn als het gedoe daar stiekum om gaat.
In de F1 is hij uitgerangeerd dus dat kan hij vergeten en anders slaat Spyker toch echt de verkeerde kant opquote:Op woensdag 27 september 2006 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo te zien komen er binnenkort afgeprijsde kaartjes op marktplaats...
Het had handiger gekund, maar mischien is Jos te oud aan het worden om eerst de risico's te nemen, en dan pas na te denken over of je er wat aan overhoud? Autoracen is zakelijk gezien een behoorlijk gluiperig gebeuren volgens mij, en daar kun je gewoon genoeg van krijgen.
Of Jos in de Spyker als Albers inderdaad weg gaat, dat zou pas echt lachen zijn als het gedoe daar stiekum om gaat.
Daarmee sla je de spyker op zijn kopquote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
In de F1 is hij uitgerangeerd dus dat kan hij vergeten en anders slaat Spyker toch echt de verkeerde kant op
Boehoe, dan had je ook maar coureur moeten worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij moeten dan ook het hele jaar werken voor wat centen. Hij mag een beetje lekker rondjes rijden voor een miljoen dollar
Tuurlijk hebben beiden schuld. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef Aibmi het volgende:
Ik begrijp hem wel. Hij levert dus een service die (blijkbaar) veel geld waard is. En onafhankelijk van of hij al veel geld heeft is het gewoon logisch dat dat geld betaald wordt. Jammer dat de fans er de dupe van worden, maar ik zou eerder de schuld bij de organisatie leggen dan dan bij Jos.
Jos: "Ik moet aan mezelf denken."quote:Op woensdag 27 september 2006 10:22 schreef sanger het volgende:
Maar je mag van een sportman, een idool, een BN'er wel verwachten dat hij om de fans denkt.
Cool man...wat een toff peerquote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik heb gelukkig vrijkaarten via Robertje......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het feit dat Zandvoort vol zit vanwege hem zou juist de reden moeten zijn om wel te rijden. Had dan groot laten aantekenen wat de problemen waren, maar rij dan wel voor die fans die komen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Hij zorgt ervoor dat heel Zandvoort vol zit, hij heeft voor enorm veel publiciteit gezorgt, en als je dan je geld niet krijgt, logisch dat je er dan genoeg van hebt.
Als je dat radio gesprek zo hoort krijg ik ook niet meer het idee dat hij nog gaat rijden, wat was hij boos zeg.
Hij was idd goed over de zeik....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik baal er ook gigantisch van en mijn eerste reactie was ook fuck, weer gezeik met Jos over geld.
Maar aan de andere kant, hij heeft toch wel degelijk een punt.
Hij zorgt ervoor dat heel Zandvoort vol zit, hij heeft voor enorm veel publiciteit gezorgt, en als je dan je geld niet krijgt, logisch dat je er dan genoeg van hebt.
Vooral omdat hij in het radio gesprek ook aan gaf dat Lammers al heel lang wist dat dit ging gebeuren maar er niks mee deed verder.
Het is van beide kanten stom maar geheel onbegrijpelijk is het niet van Jos.
Jammer dat de fans altijd de lul zijn met zulke dingen.
Als je dat radio gesprek zo hoort krijg ik ook niet meer het idee dat hij nog gaat rijden, wat was hij boos zeg.
Idd! Dit is hetzelfde als dat Robbie Williams naar Nederland komt om 1 keer op te treden, maar alleen zijn bandleden komen het podium op....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Het feit dat Zandvoort vol zit vanwege hem zou juist de reden moeten zijn om wel te rijden. Had dan groot laten aantekenen wat de problemen waren, maar rij dan wel voor die fans die komen.
Als hij niet rijdt hoop ik dat het einde carierre is voor Jos. Zonde maar het is altijd hetzelfde. Fans hoop geven (Jordan 2004) en vervolgens afketsen op geld.
* zijn A1 kaartje gaat weggooien. Zonde geld, maar hoop eigenlijk dat er van de 70.000 er ca. 20.000 zijn die hetzelfde doen. Misschien is dat een goede les.
Vraag me af in hoeverre dat komt omdat hij beseft dat hij zijn hand heeft overspeelt.........quote:Op woensdag 27 september 2006 10:43 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Hij was idd goed over de zeik....![]()
![]()
Eerder dat een band een andere drummer heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd! Dit is hetzelfde als dat Robbie Williams naar Nederland komt om 1 keer op te treden, maar alleen zijn bandleden komen het podium op....
Hoezo? Ik koop dat kaartje om JV in actie te zien, en niet een coureur die slechts 3 uur in die auto heeft gereden (en daarmee praktisch kansloos is).quote:Op woensdag 27 september 2006 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
Diegene die nu hun A1 kaartje gaan weg doen vanwege het niet rijden van josje zijn niet goed snik naar mijn bescheiden mening...
Dus je bedoeld Robbie Williams zou komen, vervolgens komt alleen zijn band, maar dan ook nog met een andere drummerquote:Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Eerder dat een band een andere drummer heeft.
Het gaat mij om de race zelf, zal mij een worst wezen wie er wint zolang er maar gecrashed wordt bij de Audi S bocht...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo? Ik koop dat kaartje om JV in actie te zien, en niet een coureur die slechts 3 uur in die auto heeft gereden (en daarmee praktisch kansloos is).
Hij had zich populairder gemaakt als hij wel was gaan rijden en pas erna het conflict was aangegaan en had gezegd dat ie het voor zijn fans had gedaan om toch te rijden in Zandvoort, dan had de andere partij alle shit over zich heen gehad denk ik....quote:Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre dat komt omdat hij beseft dat hij zijn hand heeft overspeelt.........
JV is de bekendste en meest populaire (f1) coureur uit NL ooit. Tot nu toe dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het gaat mij om de race zelf, zal mij een worst wezen wie er wint zolang er maar gecrashed wordt bij de Audi S bocht...
Ik vind het wel leuk dat er een nl team mee rijd, maar ik ga daar niet speciaal voor naar toe en snap ook de motivatie niet helemaal daarvoor...
Maar dat zal aan mij liggen vrees ik...
www.janlammers.comquote:Op woensdag 27 september 2006 10:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand het interview met Lammers ook toevallig?
Serieus? Alleen dáárom?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef sanger het volgende:
Ik koop dat kaartje om JV in actie te zien
True......of bekend maken wat de problemen zijn, vervolgens aangeven vanwege de fans wel te rijden in Zandvoort en daarna verder te praten met Lammers en cs.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Hij had zich populairder gemaakt als hij wel was gaan rijden en pas erna het conflict was aangegaan en had gezegd dat ie het voor zijn fans had gedaan om toch te rijden in Zandvoort, dan had de andere partij alle shit over zich heen gehad denk ik....![]()
Voor 90% ja.quote:
Joh!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:56 schreef sanger het volgende:
Voor 90% ja.
Dan hadden ze hem waarschijnlijk naast de auto gelaten en alsnog Bleekemolen laten rijden, wat dan ook weer goed was geweest want ook dan zou de schuld bij Lammers terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
True......of bekend maken wat de problemen zijn, vervolgens aangeven vanwege de fans wel te rijden in Zandvoort en daarna verder te praten met Lammers en cs.
Ik heb jos nooit echt een goede coureur gevonden dus wat dat betreft vind ik het geen verlies voor het NL team.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
JV is de bekendste en meest populaire (f1) coureur uit NL ooit. Tot nu toe dan.
Dat is voor mij reden om te gaan, ik wil hem in het echt zien rijden. Ook vorig seizoen was hij 1 van de smaakmakers bij de A1 GP's. Das ook een reden.
Jij hebt dus ook kaarten voor de Audi S? Ik ook.
dan had hij niet de geldwolf geweest die hij nu wel isquote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Hij had zich populairder gemaakt als hij wel was gaan rijden en pas erna het conflict was aangegaan en had gezegd dat ie het voor zijn fans had gedaan om toch te rijden in Zandvoort, dan had de andere partij alle shit over zich heen gehad denk ik....![]()
Zo vader zo zoon hè, Jos had zelf ook een fijn voorbeeld aan zijn pa.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:10 schreef harrie1 het volgende:
of jos zelf anders zal hij de toekomst van zijn zoon ook verkloten
OP Zandvoort wel ja, maar niet in deze auto.....quote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef DaDude1987 het volgende:
Naja, Bleekemolen heeft al een groot aantal rondjes meer gereden op Zandvoort, dus onderschat hem niet. Jos kan van mij de boom in, hoe kan je nu zó je fans teleurstellen, echt een laffe kutstreek.
Tuurlijk is Jeroen een goede coureur, alleen redt hij het (nog) niet bij Jos.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb jos nooit echt een goede coureur gevonden dus wat dat betreft vind ik het geen verlies voor het NL team.
De nieuwe lichting mag het gaan proberen dit seizoen.
Jeroen is nog jong, iig jonger dan jos dus hij kan nog aardig wat leren wat alleen maar gunstig is voor 'm.
Ik heb ter nauwernood kaarten kunnen regelen voor die plaats.
Mocht je iemand zien zitten/staan met een 50-500 kanon dan ben ik dat waarschijnlijk...
Tenzij het regent...![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Let jij dan op spandoeken en rotte eieren en tomaten? Die ga ik namelijk gooien richting paddock van A1 team NL.
Allemaal goede ideeenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
rij ook meteen langs bij zijn kartcentrum
![]()
en ontvoer zijn zoontje en bekogel hem met eieren en tomaten
![]()
Dat zou cool zijn....quote:Op woensdag 27 september 2006 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Tuurlijk is Jeroen een goede coureur, alleen redt hij het (nog) niet bij Jos.
Ik heb de kaarten meteen dag 1 gekocht, in de hoop dat JV zou rijden.
En als ik ga zal ik op dat kanon 50-500 letten. Let jij dan op spandoeken en rotte eieren en tomaten? Die ga ik namelijk gooien richting paddock van A1 team NL.
Naar wie wou je die gooien eigenlijk?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Allemaal goede ideeen
![]()
Ik denk dat het wel terecht is als het publiek zijn ongenoegen hierover kan laten blijken. Overigens zal ik geen gekke dingen doen tijdens de kwali en race. Hooguit wat eieren en tomaten tijdens de trainingen.
Ja dat is wel de bedoeling. Maar ook wel richting de auto van team nl denk ik. Dat is natuurlijk inherent aan elkaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Naar wie wou je die gooien eigenlijk?
Naar Lammers in het paddock mag ik hopen?
[TK] 1x A1GP duinen kaartje voor de zondagquote:Op woensdag 27 september 2006 11:50 schreef 4-elements het volgende:
Als er mensen geen zin meer hebben: kom maar op met die kaartjes
Wat kan Bleekemolen hier nou aan doen...quote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling. Maar ook wel richting de auto van team nl denk ik. Dat is natuurlijk inherent aan elkaar.
De spandoeken ga ik richten aan JV en HR.
Mwoah, als dat gebeurt wordt Sanger aan zijn oortje van de tribune gesleept.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Netsplitter het volgende:
Beetje flauw om die dan te gaan bekogelen wanneer hij z'n rondjes rijdt niet??
en dat de kans dat Jos nog in formule 1 komt zo'n 0,1 % is totdat hij Rothengatter dumpt en heel lief gaat vragen of hij alsjeblieft terug mag...quote:Als ik het goed heb is het A1GP seizoen grotendeels afgelopen op moment dat de F1 begint.
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Dan alleen richting Lammers.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat kan Bleekemolen hier nou aan doen...
Beetje flauw om die dan te gaan bekogelen wanneer hij z'n rondjes rijdt niet??
Er is een overlap van 4 races...quote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is het A1GP seizoen grotendeels afgelopen op moment dat de F1 begint.
Drie nog....quote:Op woensdag 27 september 2006 12:06 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Er is een overlap van 4 races...
De F1 kalender verandert waarschijnlijk nog wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Drie nog....
China, Japan een Brazilie...
Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:09 schreef roelofjan het volgende:
Volgens mij staan we in de F1 al bekend als land waar het altijd gedonder is, met idiote fans, een pers die de meeste wilde geruchten verspreidt..
En dan gaan we 'ons' A1GP team tijdens een race in Zandvoort ook nog bekogelen met rotte tomaten..
Wel weer reclame voor Nederland als autosportland natuurlijk.
Waarom Lammers?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand nog een creatieve text richting Lammers voor op mijn Nederlandse vlag?
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:06 schreef Acathla het volgende:
Jos the Bo$$ een idee?
Mee eens..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Naja, ze zijn allebei fout, Lammers en Verstappen.
Ze hadden gewoon de boel op tijd moeten regelen.
Hier ben ik het helemaal mee eens, zijn marktwaarde is door deze actie tot ver beneden het vriespunt gezakt, de zoveelste domme actie van hem en zijn management.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:55 schreef -Jean- het volgende:
Ik vind dit gewoon een slechte actie. Persoonlijk vind ik dat Verstappen zowiezo voor zijn fans morgen had moeten rijden al was het voor noppes. Dan had hij de boel maar gecanceled na Zandvoort.
Lammers is net zo'n eikelbijter hoor. En zet twee van die figuren bij elkaar en het gaat geheid een keer mis.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef TimoBasso het volgende:
Nou moeten we niet allemaal de vinger naar Jos wijzen,ik denk dat Jan ook wel een moraal ridder is van hier tot Lacuna Seca
http://www.l1.nl/nieuwsfi(...)eikers%20bericht.WMAquote:Op woensdag 27 september 2006 10:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand het interview met Lammers ook toevallig?
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:12 schreef starky het volgende:
Ik snap niet waarom er zo´n ophef wordt gemaakt over Jos "De Grindbak Boss"![]()
Volgens mij wilde Jos wel tekenen maar heeft Lammers zijn financien niet op orde. Althans niet op orde genoeg om een bankgarantie af te kunnen geven.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom Lammers?
Jos wilde niet tekenen....![]()
Tsja, stel je voor, je zit in een jaarcontract en vlak voordat dat afloopt krijg je pas je geld van maanden geleden. Daarnaast kan je baas, die graag wil dat je bijtekent, je niet beloven dat -ie komend jaar wél op tijd zal zijn met betalen of uberhaupt kan betalen. Denk dat er maar weinig zijn die dat zullen pikken hier.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Jos wel tekenen maar heeft Lammers zijn financien niet op orde. Althans niet op orde genoeg om een bankgarantie af te kunnen geven.
Jos wilde een bankgarantie.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Jos wel tekenen maar heeft Lammers zijn financien niet op orde. Althans niet op orde genoeg om een bankgarantie af te kunnen geven.
Misschien was racen alleen mogelijk door gelijk in 1 of ander onduidelijk contract te stappen. Wie weet was 'alleen ff Zandvoort en dan zien we wel' wel helemaal geen optie door de opstelling van Lammers en co.We weten het niet he.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:50 schreef Joene het volgende:
Naja ik zou denken als ik jos was leuk om een keer op zandvoort te racen voor 75.000 fans misschien wel te winnenen dan ga ik daarna wel lekker zeiken om salaris.
Sorry, maar als mijn baas geen bankgarantie kan afgeven op mijn salaris ben ik ook weg hoor. En welke garanties zijn er nog meer behalve een bankgarantie? En kun je je voorstellen dat die garanties amper wat waard zijn als het om je salaris gaat? Hoeveel organisaties die ook willen mede-ondertekenen?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jos wilde een bankgarantie.
Die kon Jan niet geven, maar wel andere garantie.
Die wil Jos niet tekeken, ondanks dat de A1GP organisatie het ook wilde tekenen...
Nope het enige wat ik weet is dat ik een kaartje heb van 90 fucking euro voor een a1gp met JOS. Die nu zonder Jos gaat zijn en waar een of andere mallafide idioot die denkt dat die ook een auto kan besturen die geldwolf gaat vervangen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien was racen alleen mogelijk door gelijk in 1 of ander onduidelijk contract te stappen. Wie weet was 'alleen ff Zandvoort en dan zien we wel' wel helemaal geen optie door de opstelling van Lammers en co.We weten het niet he.
Truequote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tsja, stel je voor, je zit in een jaarcontract en vlak voordat dat afloopt krijg je pas je geld van maanden geleden. Daarnaast kan je baas, die graag wil dat je bijtekent, je niet beloven dat -ie komend jaar wél op tijd zal zijn met betalen of uberhaupt kan betalen. Denk dat er maar weinig zijn die dat zullen pikken hier.
quote:Waarom vergelijken sommige mensen dit met een 'gewone' werkgever/nemer situatie? vvvv
Ohja, als je veel geld verdient moet je alles maar pikken.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Acathla het volgende:
We hebben het over Jos Verstappen, ex-F1 coureur. Nu kan ik niet in zijn portemonnee kijken, maar het lijkt me sterk dat hij niet onbemiddeld is. Joehoe, realiteit!
Wat maakt het uit of hij wel of niet onbemiddeld isquote:Op woensdag 27 september 2006 15:03 schreef Acathla het volgende:
Ik zal mezelf eens quoten.
[..]
We hebben het over Jos Verstappen, ex-F1 coureur. Nu kan ik niet in zijn portemonnee kijken, maar het lijkt me sterk dat hij niet onbemiddeld is. Joehoe, realiteit!
Geen enkele ondernemer is bereid een bankgarantie af te geven voor het salaris van zijn personeel, dus dan kan jij nergens werken.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry, maar als mijn baas geen bankgarantie kan afgeven op mijn salaris ben ik ook weg hoor. En welke garanties zijn er nog meer behalve een bankgarantie? En kun je je voorstellen dat die garanties amper wat waard zijn als het om je salaris gaat? Hoeveel organisaties die ook willen mede-ondertekenen?
nouja, dat is natuurlijk ook gewoon de feitelijke situatie nu. Jos heeft aangegeven wel te willen rijden, maar wil ook graag zeker weten dat ie betaald krijgt. En zeker als hij pas deze week de laatste betaling over vorig seizoen heeft ontvangen, snap ik dat hij wat meer zekerheid wil dan de belofte van Lammers dat het allemaal wel goed zal komenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef multatuli het volgende:
[..]
Geen enkele ondernemer is bereid een bankgarantie af te geven voor het salaris van zijn personeel, dus dan kan jij nergens werken.
Een bankgarantie werkt als volgt: het bedrijf stort x bedrag op een rekening en kan daar vervolgens niet meer aan komen totdat de andere partij akkoord gaat. Dat zou Jos dus moeten doen. Al die tijd zit dat geld vrijwel nutteloos op die rekening. Bovendien zou een bedrijf dan het salaris van het personeel vooraf moeten financieren. Dat kan natuurlijk niet; dat komt uit de opbrengsten van het bedrijf gedurende het jaar. In dit geval ontvangt Jan Lammers sponsorgeld en prijzengeld gedurende het seizoen. Dat kan hij dus niet vooraf even wegzetten.
Jos had gewoon een contract voor het seizoen; alles was al geregeld. Die vraag om een bankgarantie is vrij absurd. Als je geen vertrouwen in de organisatie hebt, moet je gewoon geen contract afsluiten.
Tuurlijk is dat de situatie, maar als ik dat contract niet teken zal ik geen 75.000 fans teleurstellen. Zou ik dat op die manier wel doen dan zou ik iig dat weekje doorwerken om de fans te plezieren. Dat is nu eenmaal je verantwoordelijkheid naar je fans. Hij geeft zelf al aan dat Zandvoort vol zit oa vanwege hem.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tsja, stel je voor, je zit in een jaarcontract en vlak voordat dat afloopt krijg je pas je geld van maanden geleden. Daarnaast kan je baas, die graag wil dat je bijtekent, je niet beloven dat -ie komend jaar wél op tijd zal zijn met betalen of uberhaupt kan betalen. Denk dat er maar weinig zijn die dat zullen pikken hier.
ik ken de inhoud van zijn contract niet, maar ik kan me voorstellen dat er ook een boeteclausule instaat voor het geval 1 van de partijen gedurende het seizoen het contract wil ontbinden. Da's op zich redelijk gebruikelijk. Als dat het geval is, snap ik best dat Jos niet tekent. Die 75.000 fans gaan die boete niet voor hem betalen neem ik aanquote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat de situatie, maar als ik dat contract niet teken zal ik geen 75.000 fans teleurstellen. Zou ik dat op die manier wel doen dan zou ik iig dat weekje doorwerken om de fans te plezieren. Dat is nu eenmaal je verantwoordelijkheid naar je fans. Hij geeft zelf al aan dat Zandvoort vol zit oa vanwege hem.
En die heeft ie ook gehad, beetje laat maar oke.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef teamlead het volgende:
hoezo gegokt en verlorenHij wil gewoon z'n salaris..da's toch niet zo gek
Maar misschien kán hij wel helemaal niet 'een weekje doorwerken' omdat die contractsvorm er niet is. Hoe zie je dat dan voor je? "Ja eh, dat salaris zien we wel, laat mij maar rijden." "Sorry Jos, je moet wel ff tekenen anders [blah]". Waarom gaat iedereen er klakkeloos vanuit dat de keuze om níet te rijden sec bij Verstappen lag?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat de situatie, maar als ik dat contract niet teken zal ik geen 75.000 fans teleurstellen. Zou ik dat op die manier wel doen dan zou ik iig dat weekje doorwerken om de fans te plezieren. Dat is nu eenmaal je verantwoordelijkheid naar je fans. Hij geeft zelf al aan dat Zandvoort vol zit oa vanwege hem.
Nee, helemaal niet oke. Waarom zou dat oke zijn?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En die heeft ie ook gehad, beetje laat maar oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |