quote:Op zondag 17 september 2006 14:16 schreef leroytje het volgende:
Blipo
quote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik dacht laat ik maar niet reageren, het zal wel aan mij liggen dat ik het niet begreep...![]()
![]()
lees nou eens even de post van -tK- en dan snap je het welquote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef leroytje het volgende:
Ik dacht jullie zijn rijm woordjes aant opnoemen. iets anders kon ik me bij zoiets vaags niet bedenken
thxquote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef Fittslickare het volgende:
Thats because you have to add yourself to the wiki page. I've done it for you so your name will show in the next topic.
tvp dus
Als dat nieuwe topic er ooit nog komtquote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef Fittslickare het volgende:
Thats because you have to add yourself to the wiki page. I've done it for you so your name will show in the next topic.
tvp dus
was er maar meer infoquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:16 schreef Gamer_V het volgende:
Waar is er al ergens meer over United? Ik ken alleen dat ene korte stukje tekst, die ene ja. Er is niks over op de site van Nadeo. EN DOORSPAMMEN.
Aangenaam, meneer une bagguette.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
Je m'appelle une baguette.
geen frans gehad op school zekerquote:Op donderdag 21 september 2006 19:56 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Et moi, je suis de la brioche![]()
BB![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Dit topic is voor iedere buitenstaander volslagen onbegrijpelijk en derhalve niet echt aanmoedigend om ook TMN te gaan spelen
de la = geen vertalingquote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef JumperJack het volgende:
[..]
geen frans gehad op school zeker![]()
![]()
"je suis une brioche"/"je suis la brioche"![]()
![]()
dan zou ik eerder gaan voor "je suis brioche"quote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
de la = geen vertaling
ik ben brioche = je suis de la brioche
Wat zeg je hiervan?
ik zal het gewoon zelf maar eens uitproberen als je weer thuis bentquote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Roellie80 het volgende:
heb hier een car-pack gevonden,
Ik zit nu alleen op m'n werk en kan deze dus niet uitproberen..
misschien heeft iemand zin om te kijken of dit de moeite waard is?
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:22 schreef Fittslickare het volgende:
Misschien kunnen we aan Weebel, JJ en RSO vragen of ze hier ook even willen spammen?
niet meer, omdat er zoveel mensen waren die op een gegeven moment Fok! voor hun naam hadden hebben we het aangepastquote:Op maandag 25 september 2006 15:45 schreef Roellie80 het volgende:
Fok! was altijd zo toegangkelijk mogelijk mbt tot clans ed...
Er zit niet echt een toegevoegde waarde in om in het fok! team te spelen..
ik vind het leuk om op drukke buitenlandse servers te spelen en kom dus niet vaak op de fok! server, ook heb ik geen zin om nog een forum er speciaal voor in de gaten te houden... ik wil gewoon crossen
dus laat dan maar hè![]()
Als je eens wist wat wij allemaal hadden op dat private forum zou je wel anders piepen. Maar jammer, je bent nu te laatquote:Op maandag 25 september 2006 15:45 schreef Roellie80 het volgende:
Fok! was altijd zo toegangkelijk mogelijk mbt tot clans ed...
Er zit niet echt een toegevoegde waarde in om in het fok! team te spelen..
ik vind het leuk om op drukke buitenlandse servers te spelen en kom dus niet vaak op de fok! server, ook heb ik geen zin om nog een forum er speciaal voor in de gaten te houden... ik wil gewoon crossen
dus laat dan maar hè![]()
Dat is lang geleden dat ik jou op de server heb gezienquote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef JonKeL het volgende:
Hey jongens, ik zit ook weer in de trackmania businessMijn nick was hijgend_hert, nu nog steeds trouwens. Vind het jammer dat de server van kree er niet meer is. Ben nu bezig met mijn eigen server. Kan alleen wel wat hulp gebruiken van het uitlezen van de tijden. Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten doen. Is hier iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?
Hey Draakje dat is idd lang geleden. Speelde het eigenlijk nooit meer. Maar heb nu weer volop zin om het te spelen. Ben samen met Bob_Cork een eigen server gestart. Op dit moment heet hij Totally Crazy. En er draaien iets van 5 banen van jou op.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:16 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik jou op de server heb gezien![]()
Vanavond staat hij weer aan. Ik ben er ergens in de avond op te vinden. Maar ben ook met site bezig voor de server.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:35 schreef Fittslickare het volgende:
Ik ga tmn ook even op deze computer downloaden en dan zal ik eens langs op je server
heey Jumpie..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef JumperJack het volgende:
hey jedi![]()
ja united = nations + sunrise + original omgevingen en allemaal precies hetzelfde + veel nieuwe opties. ook komt er een nieuwe mode: "online solo" ofzo![]()
enne ik ga iig niet naar regroup...
johh... dat heb ik allemaal gevolgd hoor. speel ook weer battlefield2. nieuwe pc, dus hij doet het weerquote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heey Jumpie..
Leef jij ook nog joh? Je hebt wat gemist. We zijn wezen airsoften met de clan.![]()
http://tm.servegame.org/forum/index.php?act=idxquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:11 schreef jpjedi het volgende:
Wat is de url van jullie forum eigenlijk?
Wachtwoord is 100% goed, en hij zegt ook wrong login niet wrong password. En op m'n oude account kan ik wel gewoon inloggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
Een 'bad login' ligt meestal niet aan jou, maar dan is het spel gewoon even offline. Of je hebt je wachtwoord verkeerd ingetypt.
Soms als je gelukt hebt kun je op NO FEAR terecht in Noorwegenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Kent iemand nog een server waar je als speler met een ranking van 4400 goed kunt spelen. Jamlan was goed te doen, maar is een beetje verneukt door al die lage rankings.
BB stay the boosterquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:46 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Soms als je gelukt hebt kun je op NO FEAR terecht in Noorwegen![]()
Ik heb mijn rank geboost in Hongarije (Fight Club/inactief), Noorwegen (NO FEAR/beetje actief - OnD. Boost/inactief en HYPER BOOST/actief), Litouwen (Linksmai Rounds/soms actief - Boostrockers/zeer actief), India (Xt server) en nog wat andere onbekende
Ik hoop dat je genoeg info hebt gekregen
He die kende ik nog niet, ga hem gelijk uitproberenquote:
XT Server heeft dyrankick, en daar komen echt klasse gastenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
He die kende ik nog niet, ga hem gelijk uitproberen
idd. in de clan, of geen [Fok!] tagquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:30 schreef Ruzbeh het volgende:
De clan?Ik wilde gewoon een Fok tag.
morgen (vandaag dus eigenlijk) gaat er een hoop veranderen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er verplichtingen ofzo in die clan?
Racen is geen probleemquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou das mooi want ik wil gewoon racen
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:10 schreef BReMFoX het volgende:
Hebben er meer last van een Interne Server Fout... ?
idd, since over an hour agoquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:59 schreef erikh het volgende:
Nog steeds internal server error, klotezooi
Ik heb de rank challenge tot nu toe altijd overleefdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
XT Server heeft dyrankick, en daar komen echt klasse gastenals ik ga boosten ga ik daar naartoe als er niemand is, en dan moet voor mij altijd de 'game' draaien. elke ronde minimaal 6e eindigen... wordt altijd eerste of tweede
![]()
![]()
[..]
idd. in de clan, of geen [Fok!] tag![]()
Neeeeee, mijn prachtige rank!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef e-wok het volgende:
OH NEEEALLE RANKS WORDEN GERESET!!!11
11EINS111
geweldig!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef e-wok het volgende:
OH NEEEALLE RANKS WORDEN GERESET!!!11
11EINS111
Nee, ladder is gewoon hetzelfde geblevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:21 schreef -tK- het volgende:
[..]
geweldig!![]()
Hopelijk kan je nu ook punten verliezen als je slecht bent![]()
why that????quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef Silver_Shark het volgende:
geweldig, bent geband door ene JAG leroy :S omdat hij een banvote deed en zijn vriendjes bij JAG votted allemaal..
ik vroeg waarom hij bij fok wegging want ik wist dat nog niet..quote:
you be unbaned but one thing silvershark....be please a nice guy there and dont say that bad words again!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand me unbannen dan
en leroy zei juist dat het zich speet dat hij van die woedebuien kreegquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik vroeg waarom hij bij fok wegging want ik wist dat nog niet..
komt eerst zo scheldpartij van ons beide komt hij ineens banvote :S
leroy look therehttp://tm.servegame.org/forum/index.php?showtopic=355#quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef leroytje het volgende:
en trouwens kerel: Liegen houd ik al helemaal niet vanDus de reden dat ik jou gebanned heb: Ja ik vroeg waarom hij weg was, want dat wist ik nog niet? en toen gebon hij ineens te schelden. Flikker toch op man! Je beschuldigde me meteen, dat ik een vuile overloper was en bla bla bla!
Edit: dat kan zijn Djos, jij hoeft je ook niet aangesproken te voelen, want jij reageerde niet op hem, en zeg nou niet: je hoeft niet op onze server te komen. ik vind et leuk op jullie server, kan ik er dan wat aan doen dat die kerel zo gaat doen tegen mij??
Ow ja dat was et ook nog! Hij begon ineens met kanker te schelden omdat iets niet lukte! Dat was de grootste reden dat we em gebanned hadden
i believe you, but that`s exact the matter because i get into the server and ask for the detailsquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef leroytje het volgende:
ja Markus ik heb et gelezen. maar ja ik wilde et gewoon voor eens en altijd duidelijk maken dat ik extreem slecht tegen valse beschuldigingen kan, dus tsja
wahahah thx leroy but i think that`s the job of itquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef leroytje het volgende:
Ok thank your very much for asking and believing me
Your'e a fine moderator
????quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef Walz het volgende:
[..]
wahahah thx leroy but i think that`s the job of itand excuse fox please
Nee. Hij is bezig met de rechten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef Suikermais het volgende:
Jump ligt allang in z'n nest te meuren......
Ja hoor. Je wordt wel automatisch lid maar BoF! is vooral een Fun Clan waar iedereen welkom is!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef droks het volgende:
Hé, ik zit niet in de Fok clan, in geen één clan, want daar heb ik geen behoefte aan. Maar ik ben wel active bij TMN en lees dit topic regelmatig door. Is het mogelijk dat ik wel toegang krijg tot die TMN subforum gewoon om rond te kijken voor als m'n vingers versleten zijn? Of moet ik daar lid van de clan voor zijn?
nog steeds geen toegangquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
hmz. wil nu toch eigenlijk wel graag toegang![]()
18:00 vandaag of gisteren. als het vandaag is, ben je gewoon ongeduldig, als het gisteren is... welcome to the clubquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef Fittslickare het volgende:
Pff hoelang duurt dat? heb voor 18:00 gemailt maar nog steeds geen toegang..
Gister mocht je pas na 21:00 mailen, hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
18:00 vandaag of gisteren. als het vandaag is, ben je gewoon ongeduldig, als het gisteren is... welcome to the club![]()
Ik heb je mail gezien. Ik heb je nickname met nog een aantal naar FA Jump gestuurd, hij deelt de rechten uit. Helaas is hij offline dus kan ik ook niet vragen of je even snel wil toelaten. Sorry.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef Fittslickare het volgende:
Pff hoelang duurt dat? heb voor 18:00 gemailt maar nog steeds geen toegang..
Heb je mail ontvangenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo, gemaild.
Jump vertelde me dat er bij jou account en nog 2 man de groep vol was ofzo en hij een nieuwe groep moest aanmaken. Kun je er inmiddels al in?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
18:00 vandaag of gisteren. als het vandaag is, ben je gewoon ongeduldig, als het gisteren is... welcome to the club![]()
Vandaagquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ow owkeequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jump vertelde me dat er bij jou account en nog 2 man de groep vol was ofzo en hij een nieuwe groep moest aanmaken. Kun je er inmiddels al in?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je mail ontvangen. Zal waarschijnlijk morgen worden voor je toegang hebt...
[..]
Ik bedoel ook dat het lang duurt voordat de rest er isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:57 schreef Bouncer_Bone het volgende:
maar jij bent allang binnen (in dat subforum)
Ok, ik snap het alquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:07 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het lang duurt voordat de rest er isNu post iedereen in tig verschillende topics op twee forums.
![]()
grapjasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:36 schreef leroytje het volgende:
ikke ook niet
nopequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:39 schreef Bluurgh het volgende:
een internal server error hierzo, ligt zeker niet aan mij?
Ik weet niet waar het te vinden isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja sorry heb het nogal druk idd dus ik stuur alleen de aanmeldingen door naar de Admins. Weebs zou erin moeten kunnen!
Hoiquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef weebel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het te vinden is![]()
Je zou toch een mailtje moeten krijgen met de link naar het forum? ik heb me iig nu geregistreerd dus ik kan erin, en aangezien ik erin zit, had ik een mailtje verwacht![]()
Maar ik wacht wel, tot die tijd kan ik iig nog niet op het subforum![]()
Haaiiiquote:
Jij met je nitro's!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:39 schreef Terecht het volgende:
ik kan niet meer connecten, internal server error geeft hij aan
Was vandaag net zo goed bezig of fok! short tracks, ik heet 'het is TerechT' btw
hehe lol, ik gaat het zo nog maar weer eens proberen. Moet eigenlijk aan de studie, maar dit spel stimuleert mijn sog-gedrag wel in erg hoge matequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:48 schreef Beezz het volgende:
[..]
Jij met je nitro's!
Ik had er ook last van, dacht dat het aan mij lag en heb zelfs opnieuw Trackmania geinstalleerd. Ben er nu wel in, maar er zijn nauwelijks andere spelers![]()
Nee, niet nog steeds maar alweer.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:51 schreef Illiann het volgende:
Bedankt Oldbie, ik kan hier weer komen! Hij doet het weer!
Heeee Lynx dude!!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
t Cool, het bestaat nog.. v Binnenkort weer eens installeren p
Andere topic? Ja, tis alweer lang geleden voor mequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:13 schreef Fittslickare het volgende:
Kom dan ook ff naar het andere topic lynx
Hey Oldbie!! Nog steeds je server draaiende gehouden al die tijd? Zal wel weer ff duren voor ik weer meekom met de restquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heeee Lynx dude!!!!
Lang niet gezien!! Ga snel installeren en ik verwacht je snel op de server
Jazeker, server draait nog maar nu bij een prof. gamehostquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hey Oldbie!! Nog steeds je server draaiende gehouden al die tijd? Zal wel weer ff duren voor ik weer meekom met de rest![]()
Lol, nog een oudgediendequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef Tackleberry het volgende:
Net weer even wat tracks gedaan op de ehhh Common (?) server, maar het ging voor geen meter... Het was te lang geleden...
Ik heb d'r veel meer recht op!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:26 schreef BEEEEEEN het volgende:
ik had me gister ingreschreven en kreeg vandaag key had ik echt nooit verwacht. En bouncer_bone heb je al goeie server gevonden? Ik heb maar paar tracks gespeeld, ga morgen wel wat langer, maar volgens mij zijn er geen dedicated servers.
Mijn frans is helaas een beetje roestig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:26 schreef Fir3fly het volgende:
Zullen we dreigmails gaan versturen naar Nadeo?
Oui, mon francais aussi!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Mijn frans is helaas een beetje roestig.![]()
Ja, UK~Rounds en alle drukke servers in FRAquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:26 schreef BEEEEEEN het volgende:
ik had me gister ingreschreven en kreeg vandaag key had ik echt nooit verwacht. En bouncer_bone heb je al goeie server gevonden? Ik heb maar paar tracks gespeeld, ga morgen wel wat langer, maar volgens mij zijn er geen dedicated servers.
quote:
Hier reed ik al!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef M.Ram het volgende:
tvp
En nu niet meerquote:
Heel leuk voor je. Sinds februari van dit jaar is er een hoop veranderd. Fok heeft 2 zeer succesvolle servers waar heel veel mensen racen. Wij proberen de servers voor iedereen toegankelijk te houden en dan is het uitsechelden en kleineren van bepaalde religies absoluut niet gewenst.quote:
Nogmaals: 'Welcome back, JumperJack!'quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:39 schreef JumperJack het volgende:
ikke weer terug in nederland![]()
en nog steeds geen bètakey...![]()
![]()
Ik heb nieuws voor jou en voor olbie.quote:
Ook als je hierlangs gaat? :Bofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:47 schreef strakkie het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
hmmm
Een gezellige SCquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:12 schreef Tackleberry het volgende:
Heeft het nog enige toegevoegde waarde om je in te schrijven bij BoF?
quote:Vous avez été séléctionné pour participer au dernier Bétâ test de TrackMania United.
Zie hier een voorbeeldquote:
Ben bezigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie is op zoek naar serversoftware
Ik meld me wel als ik een server heb draaien.
[edit]
Er is dus nog geen Dedicated Server software
[/edit]
Wie bouwt de eerste baan?
ENTER is voor respawn, de laatste checkpoint die je hebt gehaald.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef Tackleberry het volgende:
Waarom kost een poging tot offical time coppers
Waarom is <ENTER> niet gewoon restart
dit komt er dus eigenlijk wel op neer dat je elke dag maar een beperkt aantal pogingen hebt om een official time te rijden...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Verdersss... ik had alle 7 omgevingen tot m'n beschikking
Coppers kun je terugverdienen door in te loggen (50 coppers), tracks te uploaden en officiële tijden neerzetten die beter zijn dan brons/zilver/goud
Je krijgt coppers voor je eerste tijd, neem ik dan aan.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dit komt er dus eigenlijk wel op neer dat je elke dag maar een beperkt aantal pogingen hebt om een official time te rijden...![]()
en ik heb vaak betere official times neergezet die ik later weer verbeterde (ook official) maar daar kreeg ik geen coppers voor![]()
Door in te loggen, bedoel je?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef JumperJack het volgende:
maar ik had ook ergens gelezen dat je coppers online kon verdienen... hoe doe je dat dan...![]()
![]()
oh elke keer als je inlogt op internet krijg je 50 coppers... lol 10 keer achterelkaar doen en je hebt weer 50 pogingen voor een official timequote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Door in te loggen, bedoel je?
Neen, per dag kun je maar 1x 50 coppers krijgen via het inloggenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:30 schreef JumperJack het volgende:
[..]
oh elke keer als je inlogt op internet krijg je 50 coppers... lol 10 keer achterelkaar doen en je hebt weer 50 pogingen voor een official timeof werkt dit niet zo
(had het zelf kunnen uitzoeken maar was gisteren met de community track bezig
)
Klaag Nadeo aan!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg geen copppers als ik inlog hoor. Ik krijg ze alleen door een officiele tijd te rijden.
Jazeker, zet in alle omgevingen een officiële tijd neer+platform+puzzlequote:Op donderdag 2 november 2006 16:53 schreef JumperJack het volgende:
is er nou echt geen enkele manier om in korte tijd veeeeeel coppers binnen te halen?!?![]()
de coppers voor nadeo tracks zijn namelijk ook zo opgehaald![]()
maar bone... die raken ook op...quote:Op donderdag 2 november 2006 17:06 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Jazeker, zet in alle omgevingen een officiële tijd neer+platform+puzzle
Maar jumperjack....geen woorden maar daden, dus ga eerst maar racenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
maar bone... die raken ook op...![]()
![]()
Welkom op het Fok! forumquote:Op donderdag 2 november 2006 18:05 schreef Mortale het volgende:
Hoi hoi, eerste postje hier op fok!. Heb me ook maar eens aangemeld. En voor de mensen die het niet door hadden. It's me, lethal
Dat is FiXFirefly, een andere FFquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Fir3fly, jij staat nou toch in de top 10?![]()
En ik heb trouwens nu ook [FOK!] voor mijn naam gezet.Dus ik zou misschien ook in de OP kunnen als dat mag.
XD
Probeer maar erachter te komen welke codes je moet intypen om die kleuren te krijgen, hehequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:20 schreef Quyxz_ het volgende:
OK,
Maar ik kan toch ook gewoon FiX voor mijn naam zetten en dan die kleurtjes doen?
Ja, of ongeveer anders.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:45 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Probeer maar erachter te komen welke codes je moet intypen om die kleuren te krijgen, hehe
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef -tK- het volgende:
En nog bedankt voor de kick Fir3fly, dat ik niet eens TaaT even iets mocht vragen![]()
Er is er nog eentje ja, maar die heeft je toch niet uit een fok!-server gekicktquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:29 schreef -tK- het volgende:
[..]
of zijn er meerdere Nederlandse fir3fly's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |