Neeeeee, mijn prachtige rank!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef e-wok het volgende:
OH NEEEALLE RANKS WORDEN GERESET!!!11
11EINS111
geweldig!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef e-wok het volgende:
OH NEEEALLE RANKS WORDEN GERESET!!!11
11EINS111
Nee, ladder is gewoon hetzelfde geblevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:21 schreef -tK- het volgende:
[..]
geweldig!![]()
Hopelijk kan je nu ook punten verliezen als je slecht bent![]()
why that????quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef Silver_Shark het volgende:
geweldig, bent geband door ene JAG leroy :S omdat hij een banvote deed en zijn vriendjes bij JAG votted allemaal..
ik vroeg waarom hij bij fok wegging want ik wist dat nog niet..quote:
you be unbaned but one thing silvershark....be please a nice guy there and dont say that bad words again!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand me unbannen dan
en leroy zei juist dat het zich speet dat hij van die woedebuien kreegquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik vroeg waarom hij bij fok wegging want ik wist dat nog niet..
komt eerst zo scheldpartij van ons beide komt hij ineens banvote :S
leroy look therehttp://tm.servegame.org/forum/index.php?showtopic=355#quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef leroytje het volgende:
en trouwens kerel: Liegen houd ik al helemaal niet vanDus de reden dat ik jou gebanned heb: Ja ik vroeg waarom hij weg was, want dat wist ik nog niet? en toen gebon hij ineens te schelden. Flikker toch op man! Je beschuldigde me meteen, dat ik een vuile overloper was en bla bla bla!
Edit: dat kan zijn Djos, jij hoeft je ook niet aangesproken te voelen, want jij reageerde niet op hem, en zeg nou niet: je hoeft niet op onze server te komen. ik vind et leuk op jullie server, kan ik er dan wat aan doen dat die kerel zo gaat doen tegen mij??
Ow ja dat was et ook nog! Hij begon ineens met kanker te schelden omdat iets niet lukte! Dat was de grootste reden dat we em gebanned hadden
i believe you, but that`s exact the matter because i get into the server and ask for the detailsquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef leroytje het volgende:
ja Markus ik heb et gelezen. maar ja ik wilde et gewoon voor eens en altijd duidelijk maken dat ik extreem slecht tegen valse beschuldigingen kan, dus tsja
wahahah thx leroy but i think that`s the job of itquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef leroytje het volgende:
Ok thank your very much for asking and believing me
Your'e a fine moderator
????quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef Walz het volgende:
[..]
wahahah thx leroy but i think that`s the job of itand excuse fox please
Nee. Hij is bezig met de rechten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef Suikermais het volgende:
Jump ligt allang in z'n nest te meuren......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |