heey Jumpie..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef JumperJack het volgende:
hey jedi![]()
ja united = nations + sunrise + original omgevingen en allemaal precies hetzelfde + veel nieuwe opties. ook komt er een nieuwe mode: "online solo" ofzo![]()
enne ik ga iig niet naar regroup...
johh... dat heb ik allemaal gevolgd hoor. speel ook weer battlefield2. nieuwe pc, dus hij doet het weerquote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heey Jumpie..
Leef jij ook nog joh? Je hebt wat gemist. We zijn wezen airsoften met de clan.![]()
http://tm.servegame.org/forum/index.php?act=idxquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:11 schreef jpjedi het volgende:
Wat is de url van jullie forum eigenlijk?
Wachtwoord is 100% goed, en hij zegt ook wrong login niet wrong password. En op m'n oude account kan ik wel gewoon inloggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
Een 'bad login' ligt meestal niet aan jou, maar dan is het spel gewoon even offline. Of je hebt je wachtwoord verkeerd ingetypt.
Soms als je gelukt hebt kun je op NO FEAR terecht in Noorwegenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Kent iemand nog een server waar je als speler met een ranking van 4400 goed kunt spelen. Jamlan was goed te doen, maar is een beetje verneukt door al die lage rankings.
BB stay the boosterquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:46 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Soms als je gelukt hebt kun je op NO FEAR terecht in Noorwegen![]()
Ik heb mijn rank geboost in Hongarije (Fight Club/inactief), Noorwegen (NO FEAR/beetje actief - OnD. Boost/inactief en HYPER BOOST/actief), Litouwen (Linksmai Rounds/soms actief - Boostrockers/zeer actief), India (Xt server) en nog wat andere onbekende
Ik hoop dat je genoeg info hebt gekregen
He die kende ik nog niet, ga hem gelijk uitproberenquote:
XT Server heeft dyrankick, en daar komen echt klasse gastenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
He die kende ik nog niet, ga hem gelijk uitproberen
idd. in de clan, of geen [Fok!] tagquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:30 schreef Ruzbeh het volgende:
De clan?Ik wilde gewoon een Fok tag.
morgen (vandaag dus eigenlijk) gaat er een hoop veranderen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er verplichtingen ofzo in die clan?
Racen is geen probleemquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou das mooi want ik wil gewoon racen
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:10 schreef BReMFoX het volgende:
Hebben er meer last van een Interne Server Fout... ?
idd, since over an hour agoquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:59 schreef erikh het volgende:
Nog steeds internal server error, klotezooi
Ik heb de rank challenge tot nu toe altijd overleefdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
XT Server heeft dyrankick, en daar komen echt klasse gastenals ik ga boosten ga ik daar naartoe als er niemand is, en dan moet voor mij altijd de 'game' draaien. elke ronde minimaal 6e eindigen... wordt altijd eerste of tweede
![]()
![]()
[..]
idd. in de clan, of geen [Fok!] tag![]()
Neeeeee, mijn prachtige rank!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef e-wok het volgende:
OH NEEEALLE RANKS WORDEN GERESET!!!11
11EINS111
geweldig!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef e-wok het volgende:
OH NEEEALLE RANKS WORDEN GERESET!!!11
11EINS111
Nee, ladder is gewoon hetzelfde geblevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:21 schreef -tK- het volgende:
[..]
geweldig!![]()
Hopelijk kan je nu ook punten verliezen als je slecht bent![]()
why that????quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef Silver_Shark het volgende:
geweldig, bent geband door ene JAG leroy :S omdat hij een banvote deed en zijn vriendjes bij JAG votted allemaal..
ik vroeg waarom hij bij fok wegging want ik wist dat nog niet..quote:
you be unbaned but one thing silvershark....be please a nice guy there and dont say that bad words again!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:13 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand me unbannen dan
en leroy zei juist dat het zich speet dat hij van die woedebuien kreegquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik vroeg waarom hij bij fok wegging want ik wist dat nog niet..
komt eerst zo scheldpartij van ons beide komt hij ineens banvote :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |