Als je eens wist wat wij allemaal hadden op dat private forum zou je wel anders piepen. Maar jammer, je bent nu te laatquote:Op maandag 25 september 2006 15:45 schreef Roellie80 het volgende:
Fok! was altijd zo toegangkelijk mogelijk mbt tot clans ed...
Er zit niet echt een toegevoegde waarde in om in het fok! team te spelen..
ik vind het leuk om op drukke buitenlandse servers te spelen en kom dus niet vaak op de fok! server, ook heb ik geen zin om nog een forum er speciaal voor in de gaten te houden... ik wil gewoon crossen
dus laat dan maar hè![]()
Dat is lang geleden dat ik jou op de server heb gezienquote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef JonKeL het volgende:
Hey jongens, ik zit ook weer in de trackmania businessMijn nick was hijgend_hert, nu nog steeds trouwens. Vind het jammer dat de server van kree er niet meer is. Ben nu bezig met mijn eigen server. Kan alleen wel wat hulp gebruiken van het uitlezen van de tijden. Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten doen. Is hier iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?
Hey Draakje dat is idd lang geleden. Speelde het eigenlijk nooit meer. Maar heb nu weer volop zin om het te spelen. Ben samen met Bob_Cork een eigen server gestart. Op dit moment heet hij Totally Crazy. En er draaien iets van 5 banen van jou op.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:16 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik jou op de server heb gezien![]()
Vanavond staat hij weer aan. Ik ben er ergens in de avond op te vinden. Maar ben ook met site bezig voor de server.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:35 schreef Fittslickare het volgende:
Ik ga tmn ook even op deze computer downloaden en dan zal ik eens langs op je server
heey Jumpie..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef JumperJack het volgende:
hey jedi![]()
ja united = nations + sunrise + original omgevingen en allemaal precies hetzelfde + veel nieuwe opties. ook komt er een nieuwe mode: "online solo" ofzo![]()
enne ik ga iig niet naar regroup...
johh... dat heb ik allemaal gevolgd hoor. speel ook weer battlefield2. nieuwe pc, dus hij doet het weerquote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heey Jumpie..
Leef jij ook nog joh? Je hebt wat gemist. We zijn wezen airsoften met de clan.![]()
http://tm.servegame.org/forum/index.php?act=idxquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:11 schreef jpjedi het volgende:
Wat is de url van jullie forum eigenlijk?
Wachtwoord is 100% goed, en hij zegt ook wrong login niet wrong password. En op m'n oude account kan ik wel gewoon inloggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
Een 'bad login' ligt meestal niet aan jou, maar dan is het spel gewoon even offline. Of je hebt je wachtwoord verkeerd ingetypt.
Soms als je gelukt hebt kun je op NO FEAR terecht in Noorwegenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Kent iemand nog een server waar je als speler met een ranking van 4400 goed kunt spelen. Jamlan was goed te doen, maar is een beetje verneukt door al die lage rankings.
BB stay the boosterquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:46 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Soms als je gelukt hebt kun je op NO FEAR terecht in Noorwegen![]()
Ik heb mijn rank geboost in Hongarije (Fight Club/inactief), Noorwegen (NO FEAR/beetje actief - OnD. Boost/inactief en HYPER BOOST/actief), Litouwen (Linksmai Rounds/soms actief - Boostrockers/zeer actief), India (Xt server) en nog wat andere onbekende
Ik hoop dat je genoeg info hebt gekregen
He die kende ik nog niet, ga hem gelijk uitproberenquote:
XT Server heeft dyrankick, en daar komen echt klasse gastenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
He die kende ik nog niet, ga hem gelijk uitproberen
idd. in de clan, of geen [Fok!] tagquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:30 schreef Ruzbeh het volgende:
De clan?Ik wilde gewoon een Fok tag.
morgen (vandaag dus eigenlijk) gaat er een hoop veranderen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er verplichtingen ofzo in die clan?
Racen is geen probleemquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou das mooi want ik wil gewoon racen
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:10 schreef BReMFoX het volgende:
Hebben er meer last van een Interne Server Fout... ?
idd, since over an hour agoquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:59 schreef erikh het volgende:
Nog steeds internal server error, klotezooi
Ik heb de rank challenge tot nu toe altijd overleefdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
XT Server heeft dyrankick, en daar komen echt klasse gastenals ik ga boosten ga ik daar naartoe als er niemand is, en dan moet voor mij altijd de 'game' draaien. elke ronde minimaal 6e eindigen... wordt altijd eerste of tweede
![]()
![]()
[..]
idd. in de clan, of geen [Fok!] tag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |