Ja hoor. Je wordt wel automatisch lid maar BoF! is vooral een Fun Clan waar iedereen welkom is!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef droks het volgende:
Hé, ik zit niet in de Fok clan, in geen één clan, want daar heb ik geen behoefte aan. Maar ik ben wel active bij TMN en lees dit topic regelmatig door. Is het mogelijk dat ik wel toegang krijg tot die TMN subforum gewoon om rond te kijken voor als m'n vingers versleten zijn? Of moet ik daar lid van de clan voor zijn?
nog steeds geen toegangquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
hmz. wil nu toch eigenlijk wel graag toegang![]()
18:00 vandaag of gisteren. als het vandaag is, ben je gewoon ongeduldig, als het gisteren is... welcome to the clubquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef Fittslickare het volgende:
Pff hoelang duurt dat? heb voor 18:00 gemailt maar nog steeds geen toegang..
Gister mocht je pas na 21:00 mailen, hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
18:00 vandaag of gisteren. als het vandaag is, ben je gewoon ongeduldig, als het gisteren is... welcome to the club![]()
Ik heb je mail gezien. Ik heb je nickname met nog een aantal naar FA Jump gestuurd, hij deelt de rechten uit. Helaas is hij offline dus kan ik ook niet vragen of je even snel wil toelaten. Sorry.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef Fittslickare het volgende:
Pff hoelang duurt dat? heb voor 18:00 gemailt maar nog steeds geen toegang..
Heb je mail ontvangenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo, gemaild.
Jump vertelde me dat er bij jou account en nog 2 man de groep vol was ofzo en hij een nieuwe groep moest aanmaken. Kun je er inmiddels al in?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
18:00 vandaag of gisteren. als het vandaag is, ben je gewoon ongeduldig, als het gisteren is... welcome to the club![]()
Vandaagquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ow owkeequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jump vertelde me dat er bij jou account en nog 2 man de groep vol was ofzo en hij een nieuwe groep moest aanmaken. Kun je er inmiddels al in?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je mail ontvangen. Zal waarschijnlijk morgen worden voor je toegang hebt...
[..]
Ik bedoel ook dat het lang duurt voordat de rest er isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:57 schreef Bouncer_Bone het volgende:
maar jij bent allang binnen (in dat subforum)
Ok, ik snap het alquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:07 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het lang duurt voordat de rest er isNu post iedereen in tig verschillende topics op twee forums.
![]()
grapjasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:36 schreef leroytje het volgende:
ikke ook niet
nopequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:39 schreef Bluurgh het volgende:
een internal server error hierzo, ligt zeker niet aan mij?
Ik weet niet waar het te vinden isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja sorry heb het nogal druk idd dus ik stuur alleen de aanmeldingen door naar de Admins. Weebs zou erin moeten kunnen!
Hoiquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef weebel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het te vinden is![]()
Je zou toch een mailtje moeten krijgen met de link naar het forum? ik heb me iig nu geregistreerd dus ik kan erin, en aangezien ik erin zit, had ik een mailtje verwacht![]()
Maar ik wacht wel, tot die tijd kan ik iig nog niet op het subforum![]()
Haaiiiquote:
Jij met je nitro's!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:39 schreef Terecht het volgende:
ik kan niet meer connecten, internal server error geeft hij aan
Was vandaag net zo goed bezig of fok! short tracks, ik heet 'het is TerechT' btw
hehe lol, ik gaat het zo nog maar weer eens proberen. Moet eigenlijk aan de studie, maar dit spel stimuleert mijn sog-gedrag wel in erg hoge matequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:48 schreef Beezz het volgende:
[..]
Jij met je nitro's!
Ik had er ook last van, dacht dat het aan mij lag en heb zelfs opnieuw Trackmania geinstalleerd. Ben er nu wel in, maar er zijn nauwelijks andere spelers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |