nopequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:39 schreef Bluurgh het volgende:
een internal server error hierzo, ligt zeker niet aan mij?
Ik weet niet waar het te vinden isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja sorry heb het nogal druk idd dus ik stuur alleen de aanmeldingen door naar de Admins. Weebs zou erin moeten kunnen!
Hoiquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef weebel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het te vinden is![]()
Je zou toch een mailtje moeten krijgen met de link naar het forum? ik heb me iig nu geregistreerd dus ik kan erin, en aangezien ik erin zit, had ik een mailtje verwacht![]()
Maar ik wacht wel, tot die tijd kan ik iig nog niet op het subforum![]()
Haaiiiquote:
Jij met je nitro's!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:39 schreef Terecht het volgende:
ik kan niet meer connecten, internal server error geeft hij aan
Was vandaag net zo goed bezig of fok! short tracks, ik heet 'het is TerechT' btw
hehe lol, ik gaat het zo nog maar weer eens proberen. Moet eigenlijk aan de studie, maar dit spel stimuleert mijn sog-gedrag wel in erg hoge matequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:48 schreef Beezz het volgende:
[..]
Jij met je nitro's!
Ik had er ook last van, dacht dat het aan mij lag en heb zelfs opnieuw Trackmania geinstalleerd. Ben er nu wel in, maar er zijn nauwelijks andere spelers![]()
Nee, niet nog steeds maar alweer.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:51 schreef Illiann het volgende:
Bedankt Oldbie, ik kan hier weer komen! Hij doet het weer!
Heeee Lynx dude!!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
t Cool, het bestaat nog.. v Binnenkort weer eens installeren p
Andere topic? Ja, tis alweer lang geleden voor mequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:13 schreef Fittslickare het volgende:
Kom dan ook ff naar het andere topic lynx
Hey Oldbie!! Nog steeds je server draaiende gehouden al die tijd? Zal wel weer ff duren voor ik weer meekom met de restquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heeee Lynx dude!!!!
Lang niet gezien!! Ga snel installeren en ik verwacht je snel op de server
Jazeker, server draait nog maar nu bij een prof. gamehostquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hey Oldbie!! Nog steeds je server draaiende gehouden al die tijd? Zal wel weer ff duren voor ik weer meekom met de rest![]()
Lol, nog een oudgediendequote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef Tackleberry het volgende:
Net weer even wat tracks gedaan op de ehhh Common (?) server, maar het ging voor geen meter... Het was te lang geleden...
Ik heb d'r veel meer recht op!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:26 schreef BEEEEEEN het volgende:
ik had me gister ingreschreven en kreeg vandaag key had ik echt nooit verwacht. En bouncer_bone heb je al goeie server gevonden? Ik heb maar paar tracks gespeeld, ga morgen wel wat langer, maar volgens mij zijn er geen dedicated servers.
Mijn frans is helaas een beetje roestig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:26 schreef Fir3fly het volgende:
Zullen we dreigmails gaan versturen naar Nadeo?
Oui, mon francais aussi!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Mijn frans is helaas een beetje roestig.![]()
Ja, UK~Rounds en alle drukke servers in FRAquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:26 schreef BEEEEEEN het volgende:
ik had me gister ingreschreven en kreeg vandaag key had ik echt nooit verwacht. En bouncer_bone heb je al goeie server gevonden? Ik heb maar paar tracks gespeeld, ga morgen wel wat langer, maar volgens mij zijn er geen dedicated servers.
quote:
Hier reed ik al!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef M.Ram het volgende:
tvp
En nu niet meerquote:
Heel leuk voor je. Sinds februari van dit jaar is er een hoop veranderd. Fok heeft 2 zeer succesvolle servers waar heel veel mensen racen. Wij proberen de servers voor iedereen toegankelijk te houden en dan is het uitsechelden en kleineren van bepaalde religies absoluut niet gewenst.quote:
Nogmaals: 'Welcome back, JumperJack!'quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:39 schreef JumperJack het volgende:
ikke weer terug in nederland![]()
en nog steeds geen bètakey...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |