Ik heb nieuws voor jou en voor olbie.quote:
Ook als je hierlangs gaat? :Bofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:47 schreef strakkie het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
hmmm
Een gezellige SCquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:12 schreef Tackleberry het volgende:
Heeft het nog enige toegevoegde waarde om je in te schrijven bij BoF?
quote:Vous avez été séléctionné pour participer au dernier Bétâ test de TrackMania United.
Zie hier een voorbeeldquote:
Ben bezigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie is op zoek naar serversoftware
Ik meld me wel als ik een server heb draaien.
[edit]
Er is dus nog geen Dedicated Server software
[/edit]
Wie bouwt de eerste baan?
ENTER is voor respawn, de laatste checkpoint die je hebt gehaald.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef Tackleberry het volgende:
Waarom kost een poging tot offical time coppers
Waarom is <ENTER> niet gewoon restart
dit komt er dus eigenlijk wel op neer dat je elke dag maar een beperkt aantal pogingen hebt om een official time te rijden...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Verdersss... ik had alle 7 omgevingen tot m'n beschikking
Coppers kun je terugverdienen door in te loggen (50 coppers), tracks te uploaden en officiële tijden neerzetten die beter zijn dan brons/zilver/goud
Je krijgt coppers voor je eerste tijd, neem ik dan aan.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dit komt er dus eigenlijk wel op neer dat je elke dag maar een beperkt aantal pogingen hebt om een official time te rijden...![]()
en ik heb vaak betere official times neergezet die ik later weer verbeterde (ook official) maar daar kreeg ik geen coppers voor![]()
Door in te loggen, bedoel je?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef JumperJack het volgende:
maar ik had ook ergens gelezen dat je coppers online kon verdienen... hoe doe je dat dan...![]()
![]()
oh elke keer als je inlogt op internet krijg je 50 coppers... lol 10 keer achterelkaar doen en je hebt weer 50 pogingen voor een official timequote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Door in te loggen, bedoel je?
Neen, per dag kun je maar 1x 50 coppers krijgen via het inloggenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:30 schreef JumperJack het volgende:
[..]
oh elke keer als je inlogt op internet krijg je 50 coppers... lol 10 keer achterelkaar doen en je hebt weer 50 pogingen voor een official timeof werkt dit niet zo
(had het zelf kunnen uitzoeken maar was gisteren met de community track bezig
)
Klaag Nadeo aan!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg geen copppers als ik inlog hoor. Ik krijg ze alleen door een officiele tijd te rijden.
Jazeker, zet in alle omgevingen een officiële tijd neer+platform+puzzlequote:Op donderdag 2 november 2006 16:53 schreef JumperJack het volgende:
is er nou echt geen enkele manier om in korte tijd veeeeeel coppers binnen te halen?!?![]()
de coppers voor nadeo tracks zijn namelijk ook zo opgehaald![]()
maar bone... die raken ook op...quote:Op donderdag 2 november 2006 17:06 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Jazeker, zet in alle omgevingen een officiële tijd neer+platform+puzzle
Maar jumperjack....geen woorden maar daden, dus ga eerst maar racenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
maar bone... die raken ook op...![]()
![]()
Welkom op het Fok! forumquote:Op donderdag 2 november 2006 18:05 schreef Mortale het volgende:
Hoi hoi, eerste postje hier op fok!. Heb me ook maar eens aangemeld. En voor de mensen die het niet door hadden. It's me, lethal
Dat is FiXFirefly, een andere FFquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Fir3fly, jij staat nou toch in de top 10?![]()
En ik heb trouwens nu ook [FOK!] voor mijn naam gezet.Dus ik zou misschien ook in de OP kunnen als dat mag.
XD
Probeer maar erachter te komen welke codes je moet intypen om die kleuren te krijgen, hehequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:20 schreef Quyxz_ het volgende:
OK,
Maar ik kan toch ook gewoon FiX voor mijn naam zetten en dan die kleurtjes doen?
Ja, of ongeveer anders.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:45 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Probeer maar erachter te komen welke codes je moet intypen om die kleuren te krijgen, hehe
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef -tK- het volgende:
En nog bedankt voor de kick Fir3fly, dat ik niet eens TaaT even iets mocht vragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |