tuurlijk er waren zelfs 2 topicsquote:Op donderdag 14 september 2006 03:44 schreef NorthernStar het volgende:
Gun die mensen ook wat privacy.
Mislukt?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:45 schreef latevogel het volgende:
[..]
tuurlijk er waren zelfs 2 topics![]()
Ach, 2 topics met deze titel is geen overbodige luxequote:
Honger?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
Gun die mensen ook wat privacy. ??
Dan moet je niet aan bb meedoen lijkt me
Blijf dan thuis !
Klaar.quote:Kun je de titel even opnummeren ?
Ja of voor de filmpjes op de site ($$$)quote:Op donderdag 14 september 2006 03:52 schreef Suikeroom het volgende:
BB wil bepaalde scenes exclusief houden voor de reguliere uitzendingen op tv
Ik ving net zoiets op van dat ze toch geen goed gevoel had en misschien wou gaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Beeld van hun samen mag sowieso niet.
Geluid mag niet als er gelachen wordt.![]()
Hmm niet echt, toen er een paar meter afstand was, hadden we gelijk weer beeldquote:Op donderdag 14 september 2006 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ving net zoiets op van dat ze toch geen goed gevoel had en misschien wou gaan?
Misschien is het daar wel om, dat we dat niet mogen horen, en dat ze weer even omgepraat moet worden?
Ik denk toch echt dat het door rob komt hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 03:52 schreef Suikeroom het volgende:
BB wil bepaalde scenes exclusief houden voor de reguliere uitzendingen op tv om meer kijkenrs te trekken.. maar die 2 streamers die er nu nog zijn maakt tog ook geen reet uit![]()
Ik zou als ik hem was, haar er nu uit gaan halen !quote:Op donderdag 14 september 2006 03:59 schreef noucky het volgende:
Al draaien ze alles weg, dit riekt natuurlijk naar dat hun samen veel meer hebben als wat ze ons willen laten zien.
Rob weer over de rooie :-)
Jij bent zeker single ?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:04 schreef noucky het volgende:
Al wil Rob haar Mo eruit hebben, dat zal hun huwelijk niet beter maken.
Lijkt mij ook, zodra Semih en Egbert in de buurt waren was er gelijk weer beeld.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het door rob komt hoor
Hun wel, ik nietquote:Op donderdag 14 september 2006 04:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, zodra Semih en Egbert in de buurt waren was er gelijk weer beeld.
Semih ging slapen en bam beeld op de gang en zodra Tijn begon te geinen over iets rechtleggen in z'n broek ook geluid weg.
Dit soort censuur kunnen ze toch onmogelijk volhouden?![]()
De hele dag bloemen en bedden.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:05 schreef noucky het volgende:
WAt zou BB doen als ze de hele dag bij elkaaar zitten, mogen we dan helemaal geen BB meer zien ??????????????????
Looser !quote:Op donderdag 14 september 2006 04:06 schreef noucky het volgende:
Ik ben single ja, maar ik heb een relatie gehad die niet lekker verliep en ik "vreemd" ging. De ander kon nog zoveel zeggen maar mijn gevoel was niet meer goed binnen de relatie.
Ja het blijft erg vreemd allemaalquote:Op donderdag 14 september 2006 04:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, zodra Semih en Egbert in de buurt waren was er gelijk weer beeld.
Semih ging slapen en bam beeld op de gang en zodra Tijn begon te geinen over iets rechtleggen in z'n broek ook geluid weg.
Dit soort censuur kunnen ze toch onmogelijk volhouden?![]()
Denk dat het vooral om de nachtelijke uren gaat, en dus als er niemand anders in de buurt is.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:05 schreef noucky het volgende:
WAt zou BB doen als ze de hele dag bij elkaaar zitten, mogen we dan helemaal geen BB meer zien ??????????????????
Nou ik denk vanwege het camera standpunt, dat mo en tijn nog wel wakker zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 04:15 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen slaapt alweer? Saaie bende vannacht.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 14 september 2006 04:17 schreef noucky het volgende:
Nee scanman, de strams zijn weer weggedraaid omdat Mo en Tijn samen zijn in de kamer op het podium
Rustig?, in het ziekenhuis ?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:18 schreef nachtzuster het volgende:
Ook de geluiden in de verte van Mo en Tijn die je eerst nog hoorde lachen zijn nu weg, wordt een zware nacht voor Rob die nu met geluid op max voor z'n schermpje zit![]()
Ik had ongeveer 3 maand het erover met iemand anders en zij begreep me. Ik had een lusiterend oor. Mijn relatie wilde ik niet stuk laten gaan ( we hadden net een huis gekocht ), ik wilde mijn ei kwijt. Doordat ik een luisterend oor kreeg ontstonden er gevoelens bij mij richting de andere vrouw en ik hiermee in de problemen kwam. Dus ik kon het niet voor me houden en het heb gezegd. We hadden trouwens geen sex.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, als zij niet luisterd. Maar er zal wel meer achter zitten
Dus je bent niet eerst weken achter haar rug om vreemd gegaan?
quote:Op donderdag 14 september 2006 04:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Wat een belachelijk zooitje. Het begint al wat op de Tanja wanvertoning van vorig jaar te lijken.![]()
Rob heeft veel macht !!!!!!!!!!!! In de TElegraaf van donderdag komt een interview met hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Wat een belachelijk zooitje. Het begint al wat op de Tanja wanvertoning van vorig jaar te lijken.![]()
Ik heb juist ergens gelezen dat ze een vrij open relatie hadden en dat ze vaker jonge vriendjes heeft gehad, is daar wat over bekend?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk toch dat elke man voor zijn vrouw wilt vechten, dus ik kan rob geen ongelijk geven.
Zeker niet als je 2 kids hebt
Oh, dacht dat je nachtzuster wasquote:Op donderdag 14 september 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Als dat op mijn nick slaat, geen idee, ik zit gewoon thuis![]()
Heeft hier wel iemand getypt maar ik heb niet meegekregen in gesprekken dat het zo is.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb juist ergens gelezen dat ze een vrij open relatie hadden en dat ze vaker jonge vriendjes heeft gehad, is daar wat over bekend?
Ben ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 04:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je nachtzuster was![]()
Ik heb wel zoiets gehoord, maar toen kon ik die zusjes nog niet uit elkaar houden, dus kan ook sabrina geweest zijn, maar die heeft geen hechte relatie.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Heeft hier wel iemand getypt maar ik heb niet meegekregen in gesprekken dat het zo is.
Wie gaat er naar de wc ?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:33 schreef noucky het volgende:
Jij zit zeker bij de regie van BB :-)
Ja, is gezegd ik weet alleen niet meer op welke dag en wie tegen wie, maar in hun slaapkamer, in een gesprek in de trand van "ik heb toch altijd jongere vrienden gehad"?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Heeft hier wel iemand getypt maar ik heb niet meegekregen in gesprekken dat het zo is.
Wou, zet die stream eens even hiero !quote:Op donderdag 14 september 2006 04:36 schreef nachtzuster het volgende:
Marcia op de wc, dat mogen we wel horen![]()
Dat was een uitspraak van Sabrina omdat ze met E10 optrok.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:37 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ja, is gezegd ik weet alleen niet meer op welke dag en wie tegen wie, maar in hun slaapkamer, in een gesprek in de trand van "ik heb toch altijd jongere vrienden gehad"?
Was geen beeld van, alleen geluidquote:Op donderdag 14 september 2006 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wou, zet die stream eens even hiero !
1 sec
Ah kijk aan, niet van toepassing op deze story dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:41 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van Sabrina omdat ze met E10 optrok.
Al haalt Rob haar op, die Rob heeft dan een vreselijke plaat voor zijn kop, want zijn vrouw is niet gelukkig bij hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
Is rob daar al?
Om haar op te komen halen?
Staat bij recente artikelen in fok blogquote:Op donderdag 14 september 2006 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
Politie ja!
ME? het verhaal wordt steeds groter
Zie ook de duim erbijquote:Op donderdag 14 september 2006 04:46 schreef noucky het volgende:
[..]
Staat bij recente artikelen in fok blog
Ach ja, ze is ook zo dom, eerst kinderen en hem dan niet leuk vinden ?????quote:Op donderdag 14 september 2006 04:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Al haalt Rob haar op, die Rob heeft dan een vreselijke plaat voor zijn kop, want zijn vrouw is niet gelukkig bij hem.
Ja ook gezien en in mijn ogen een verzonnen verhaal. Wel wordt de vraag gesteld of iemand iets heeft gezien.quote:
Dat is bullshit natuurlijk. Hoeveel huwelijken zijn er wel niet dat de ouders bij mekaar blijven om de kinderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, ze is ook zo dom, eerst kinderen en hem dan niet leuk vinden ?????
Dan zal Tijd de volgende wel zijn. Wanneer krijgen ze kids?
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:55 schreef noucky het volgende:
Dat ben jij dan, maar 100% zekerheid heeft niemand in het leven, ook jij niet.
Ach misschien het scenario dat het hele zaakje een opfrisser nodig had in huize MO, en de zusjes een geraffineerd plan bedisselt hebben om Robmans jalours te maken.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, ze is ook zo dom, eerst kinderen en hem dan niet leuk vinden ?????
Dan zal Tijd de volgende wel zijn. Wanneer krijgen ze kids?
Ja nu de verliefde stelletjes weg zijn mag er ook ineens weer beeld van de huiskamer worden getoond.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:54 schreef HiDiHo het volgende:
ah, een ander beeld, de gang weer en de huiskamer
Storm in glas water enzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:48 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja ook gezien en in mijn ogen een verzonnen verhaal. Wel wordt de vraag gesteld of iemand iets heeft gezien.
Dus wat is nu waar of niet waar.
de zusjes een geraffineerd plan ?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:55 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ach misschien het scenario dat het hele zaakje een opfrisser nodig had in huize MO, en de zusjes een geraffineerd plan bedisselt hebben om Robmans jalours te maken.
Dat verklaart wellicht ook dat ze zo happy was met de briefjes van de kids, en haar eigen verklaarde onzekerheid.
Was die al voorbij gekomen?
Ik zou ze niet onderschatten, vrouwen onder mekaar...quote:Op donderdag 14 september 2006 04:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
de zusjes een geraffineerd plan ?
![]()
Ongewild krijgt Mo nog meer aandacht en Rob nog kwader wordtquote:Op donderdag 14 september 2006 04:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Storm in glas water enzo.
Al schijnt Paul Romer wel iets te hebben toegelicht in Entertainment Live vanavond volgens dit eerder gepost bericht
Alsof je dit vooraf bespreekt, je weet niet eens wie er in het huis komt.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:02 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ik zou ze niet onderschatten, vrouwen onder mekaar...
Ik weet niet waar je het over hebt, maar wie speelt er nu met wie?quote:Op donderdag 14 september 2006 05:06 schreef noucky het volgende:
Wie wel een plan heeft is E10, die wil gewoon scoren.
E10 kan geen liefde geven en speelt met vrouwen.
Nee, Tijn is Mo uitzwaaien, en dat mochten we niet zien, want dat zien we morgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:11 schreef noucky het volgende:
Tijn is niet naar bed gekomen.
Zouden ze daar dan beiden in slaap zijn gevallen ?
Al draait BB alles weg, we horen het toch wel van hun of medebewoners dat ze daar geslapen hebben.
Neu, maar als het zo is, dan zal dat daar ontstaan zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:04 schreef noucky het volgende:
[..]
Alsof je dit vooraf bespreekt, je weet niet eens wie er in het huis komt.
niet eens kunnen nadenken, jaquote:Op donderdag 14 september 2006 05:15 schreef noucky het volgende:
De zusjes zijn zo spontaan dat ze daar niet eens over aan het nadenken zijn.
Jij zet dat neer als een feit, ik ben daar niet zeker van.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:15 schreef noucky het volgende:
De zusjes zijn zo spontaan dat ze daar niet eens over aan het nadenken zijn.
E10 is een player en loverboy en helaas trapt Sabrina er in. Ik had hem al lang een trap voor de kop gegeven.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar wie speelt er nu met wie?
E10 een player, laat me niet lachequote:Op donderdag 14 september 2006 05:18 schreef noucky het volgende:
[..]
E10 is een player en loverboy en helaas trapt Sabrina er in. Ik had hem al lang een trap voor de kop gegeven.
Maar Sabrina is naief, alhoewel ze vandaag gelukkig afstand nam en dit zal zeker E10 niet bevallen.
Dat is mijn inschatting, dom wil ik ze niet noemen, maar zover denken ze niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:17 schreef dl3b het volgende:
[..]
Jij zet dat neer als een feit, ik ben daar niet zeker van.
dan zeg ik het maar: ze zijn domquote:Op donderdag 14 september 2006 05:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat is mijn inschatting, dom wil ik ze niet noemen, maar zover denken ze niet.
Bij Talpa staat een bericht van een exmeisje die zei dat hij zijn piemel niet eens omhoog kon krijgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
E10 een player, laat me niet lache![]()
die gozer heeft nog nooit een vrouw gehad als je het mij vraagt.
Kijk wij staan op afstand en denken: ik zou in dit geval dit doen en in dat geval dat.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dan zeg ik het maar: ze zijn dom
Dat geloof ik direct !quote:Op donderdag 14 september 2006 05:21 schreef noucky het volgende:
[..]
Bij Talpa staat een bericht van een exmeisje die zei dat hij zijn piemel niet eens omhoog kon krijgen.
Die staat al wel een kwartier eropquote:Op donderdag 14 september 2006 05:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ah weer een streamer erbij !
Eh? Welk raam ?quote:Op donderdag 14 september 2006 05:25 schreef nachtzuster het volgende:
Breaking news...
Tijn ligt links van Mo voor het raam, zag net zijn voeten bewegen![]()
Nee, geen stream, een streamer die de streams bekijktquote:Op donderdag 14 september 2006 05:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Die staat al wel een kwartier erop
Financieel expert Rob de Roo, zegt de Telegraaf.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, geen stream, een streamer die de streams bekijkt
He, die ken ik, staat in iemands profielquote:Op donderdag 14 september 2006 05:29 schreef dl3b het volgende:
[..]
Financieel expert Rob de Roo, zegt de Telegraaf.
Begin er maar aan met google.
Donderdag in De Telegraaf:quote:Op donderdag 14 september 2006 05:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
He, die ken ik, staat in iemands profiel
Ja dat zei ik net al en dat het morgen ( donderdag ) in de krant komt.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:32 schreef dl3b het volgende:
[..]
Donderdag in De Telegraaf:
Hoe Rob zijn echtgenote opeiste
Financieel expert Rob de Roo kwam zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. Donderdag vertelt Rob in De Telegraaf over zijn actie.
http://www.telegraaf.nl/prive/
Toch een opfris cursus voor Robmans dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 05:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net al en dat het morgen ( donderdag ) in de krant komt.
Ik word er naar van als iemand iemand wil opeisen, zegt veel over zijn karakter.
Daarom is Mo het BB huis ingevlucht.
Is al online te lezen volgens mij, iemand een account bij de Telegraaf?quote:Op donderdag 14 september 2006 05:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net al en dat het morgen ( donderdag ) in de krant komt.
Helaas, is vast een ...voor denk ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is al online te lezen volgens mij, iemand een account bij de Telegraaf?
[afbeelding]
ben ik kwijtquote:Op donderdag 14 september 2006 05:47 schreef dl3b het volgende:
[..]
Helaas, is vast een ...voor denk ik.
Streams?, oh gvd die had ik nog lopen, op de mute..quote:Op donderdag 14 september 2006 05:53 schreef HiDiHo het volgende:
Tja, je mot wat doen als er niks op de streams is.
Zou je zeggen, is mijn inschatting.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:55 schreef noucky het volgende:
Dus je wilt er mee zeggen dat het bericht hier wel online komt ?
Wat jij ziet zie ik nog niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:02 schreef dl3b het volgende:
[..]
Langzaam druppelt het binnen. nu die tekst nog
ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 06:06 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat jij ziet zie ik nog niet.
Op de hoofdpagina klik ik op prive en dan krijg ik een klein stukje tekst.
Moet ik het uitleggen, nee toch.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:06 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat jij ziet zie ik nog niet.
Op de hoofdpagina klik ik op prive en dan krijg ik een klein stukje tekst.
Wat zeg ik.., maar ik mis een bronvermelding.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:13 schreef nachtzuster het volgende:
Beelden knuffelende Monique worden niet meer ’gekleurd’
’BIG BROTHER’ KALMEERT BOZE ECHTGENOOT
[afbeelding]
Financieel expert Rob de Roo kwam woensdagnacht zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. De echtgenoot kreeg de sympathie van heel mannelijk Nederland. Dát waren nog eens daden. Na 24 uur praten en brieven uitwisselen, mag Monique in het huis blijven. Haar geflirt met medebewoner Tijn is schijn, daar is Rob nu van overtuigd. „Big Brother heeft mij wel moeten beloven dat de beelden niet meer worden ’gekleurd’. Hun geknuffel minutenlang uitzenden, met daaronder een romantisch muziekje. Dat is niet goed voor mij en voor onze kinderen”, zegt een nuchtere Rob.
De kordate echtgenoot is na zijn harde gesprekken met Big Brother-hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek, producent Gijs van Dam en uiteindelijk zelfs Endemol-directeur Paul Römer, tevreden. Rob vertelt: „Ik ken Monique al twintig jaar. We hebben twee kinderen, van 12 en 15 jaar. Zij is een lieve spontane meid, die weet wat ze doet. En dat beeld krijg ik niet van haar als ik naar de televisie keek. Dat ligt aan de manier waarop haar belevenissen worden uitgezonden. Ik was dinsdagavond op de voetbaltraining met mijn zoon. In de kantine stond daar de televisie aan. Toen mijn zoon van het veld kwam kreeg hij allemaal opmerkingen over hoe aardig zijn moeder toch wel was tegen Tijn.”
Vervolgt: „Dat deed voor mij de deur dicht. Ik ben naar Aalsmeer gereden. Mijn missie was haar mee terug naar huis te nemen. Ik heb met Monique afgesproken dat ik aan de alarmbel zou trekken als ik het gevoel had dat haar verblijf in het huis slecht was voor de kinderen. Dat was dus acuut aan de orde.”
In Aalsmeer moest hij aandringen om gehoor te krijgen. „Uiteindelijk liet Big Brother een bericht bij Monique bezorgen. De boodschap was dat ik en de kinderen bezorgd waren om haar omgang met Tijn. Ik mocht geen direct contact met haar. Maar zij reageerde huilend in een video: ’Ik kom naar huis. Er is echt niks aan de hand’. Een uur later hoorde ik echter van Hummie dat ze zich had bedacht. Ze wilde er 24 uur over nadenken.”
• Rob heeft er vrede mee dat zijn vrouw Monique in het BB-huis blijft. „Ze wil de kans hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en medebewoner Tijn alleen kameraadschap is.”
EIGEN FOTO
Standvastig
„Ik ben toen zo kwaad geworden dat uiteindelijk de directeur van Endemol erbij is gekomen. Doordat ik standvastig was mocht Monique uiteindelijk een brief schrijven aan mij om uit te leggen hoe zij het ziet. Daarin schreef ze dat ze de kans wil hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en Tijn alleen kameraadschap is. Ik geloof haar, en door de toezeggingen van Endemol was ik gerustgesteld.”
Gistermiddag is Rob met zijn twaalfjarige dochtertje nog een keer in Aalsmeer geweest. „Ik heb Monique een brief geschreven, en ook de kinderen hebben een brief geschreven waarin ze vertelden niet te willen dat ze zou opgeven. Ik had hen gevraagd precies te verwoorden wat ze voelen. Wij zijn nu alledrie gerustgesteld.”
Rob vertelt dat hij zelf heeft aangedrongen dat de zusjes Monique en Sabrina nu eens een keer echt met iets zouden doorzetten, en dus samen het Big Brother-huis in zouden gaan. „Ze zijn heerlijk knettergek met elkaar en Monique kan op een dag wel twintig verschillende stemmingen hebben. Sabrina had dit project bedacht en Monique wilde ook graag. Doe het dan eens een keer echt, zei ik.”
Rob heeft vertrouwen dat Monique het ver zal schoppen als Big Brother haar echte gezicht laat zien. „Ze is de leukste mens op aarde, echt waar.”
Spreek je uit ervaring ?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:18 schreef noucky het volgende:
Jaloerse echtgenotes praten zichzelf altijd vrij !!!!!!!!!!!!!!!!!
ik denk dat iedereen zichzelf in ene goed blaadje wil laten zetten ,bedoel je gaat in een interview niet de vuile was buiten hangenquote:Op donderdag 14 september 2006 06:18 schreef noucky het volgende:
Jaloerse echtgenotes praten zichzelf altijd vrij !!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee mij gaat het niet aan maar mensenkennis heb ik wel.quote:
Nee had even geen streams aan sorryquote:Op donderdag 14 september 2006 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je trouwens gezien dat de voeten bij het raam uit beeld zijn?
of zie ik ze nog?
ik weet niet waar jij zit te kijken maar volgens mij is wat je ziet het bed van sabina alleen is etienne in zijn vaders bed gekoropen normaal is de camera hoek die je nu zie gewoon het bed van sabrina en Marcelquote:Op donderdag 14 september 2006 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je trouwens gezien dat de voeten bij het raam uit beeld zijn?
of zie ik ze nog?
Ze liggen in de kamer, op het podium achter de rode stoelquote:Op donderdag 14 september 2006 06:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij zit te kijken maar volgens mij is wat je ziet het bed van sabina alleen is etienne in zijn vaders bed gekoropen normaal is de camera hoek die je nu zie gewoon het bed van sabrina en Marcel
En onschuldigen niet??quote:Op donderdag 14 september 2006 06:27 schreef noucky het volgende:
Als jij mensenkennis zou hebben weet je dat schuldigen zich altijd willen vrijpleiten.
ze liggen daar allebij ik bedoel je hebt gezien dat ze daar zijn gaan liggen?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze liggen in de kamer, op het podium achter de rode stoel![]()
Jah, zag het een sec later ook,quote:Op donderdag 14 september 2006 06:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze liggen in de kamer, op het podium achter de rode stoel![]()
Ja, eerst lag Mo daar alleen, later is Tijn erbij gekomen en mochten we niks meer zien, alleen een beeld van plant in de gang en even later verdween ook het geluidquote:Op donderdag 14 september 2006 06:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze liggen daar allebij ik bedoel je hebt gezien dat ze daar zijn gaan liggen?
inderdaad, en ze zijn nooit naar de slaapkamer gegaan !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:31 schreef noucky het volgende:
wij volgen al uren de streams en BB heeft ze weggedraaid toen Tijn en Mo er samen gingen kletsen/liggen
oke ik normaal ook maar ben even bb verzadigd eigenlijk om het uren vol te houden afkick verschijnselen denkquote:Op donderdag 14 september 2006 06:31 schreef noucky het volgende:
wij volgen al uren de streams en BB heeft ze weggedraaid toen Tijn en Mo er samen gingen kletsen/liggen
hier was ik al bang voor,dan is er voor mij geen lol meer aan dan nok ik met kijken denkquote:Op donderdag 14 september 2006 06:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, eerst lag Mo daar alleen, later is Tijn erbij gekomen en mochten we niks meer zien, alleen een beeld van plant in de gang en even later verdween ook het geluid![]()
Joh, loop niet zo te zeiken op rob, je kent de situatie helemaal niet !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:37 schreef noucky het volgende:
Rob heeft BB blijkbaar zoveel in de macht gekregen dat streams met Tijn en Mo worden weggedraaid.
Dit kan BB natuurlijk niet lang volhouden want de waarheid komt toch wel uit.
Rob wat ben je toch een looser.
lekker dan "me vrouw zit in bb ..maar niemand mag haar zien"quote:Op donderdag 14 september 2006 06:37 schreef noucky het volgende:
Rob heeft BB blijkbaar zoveel in de macht gekregen dat streams met Tijn en Mo worden weggedraaid.
zou monique ook weten dat beelden van haar gefilterd worden ? want dat geeft ze nu wel vrij spel natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 06:37 schreef noucky het volgende:
dat is het probleem niemand weet de situatie,maar je mag wel een mening hebben toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Joh, loop niet zo te zeiken op rob, je kent de situatie helemaal niet !
Ja, over de dingen die je ziet op de streams en op tv of pers!quote:Op donderdag 14 september 2006 06:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is het probleem niemand weet de situatie,maar je mag wel een mening hebben toch?
Jawel, maar niet alleen met Tijn, zodra er even anderen bij waren kwam het beeld weer terug.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lekker dan "me vrouw zit in bb ..maar niemand mag haar zien"
ja ik ook kan het alleen niet verstaanquote:Op donderdag 14 september 2006 06:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jawel, maar niet alleen met Tijn, zodra er even anderen bij waren kwam het beeld weer terug.
Eerder op de avond ook gelijk beeld weg toen ze even samen aan het kletsen waren.
Zoals ik al eerder zei, deze censuur is toch nooit lang vol te houden
Mo zit rechtop nu en hoor haar praten met Tijn.
Nee ik ken de situatie niet maar als jij de streams goed volgt en hoort wat er wordt gezegd dan kun je veel eruit halen.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Joh, loop niet zo te zeiken op rob, je kent de situatie helemaal niet !
en het feit dat ze bij een ruzie met rob door het raam geslingerd werd?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, ik hoop dan echt dat rob de kinderen krijgt toegewezen !
pff de dag dat semih en micheline ruzie hadden ,toen zat ze dat verhaal te vertellenquote:Op donderdag 14 september 2006 06:50 schreef HiDiHo het volgende:
Welke COS is dat ?
was overdagsquote:Op donderdag 14 september 2006 06:50 schreef HiDiHo het volgende:
Welke COS is dat ?
Jah, sorry als ik soms me nachtrust nodig heb.
Dat heb ik gemist
Op basis van wat vind jij dat de kinderen aan de vader moeten worden toegewezen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, ik hoop dan echt dat rob de kinderen krijgt toegewezen !
hoe bedoel je? ow dat ja ik heb ook al ondervonden dat dat niet lekker werk of ik snap het nietquote:Op donderdag 14 september 2006 06:53 schreef HiDiHo het volgende:
waarom kan ik niet gewoon lekker zoeken op fok ?
keyword: door raam
die ene hersencel van Mo !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:54 schreef noucky het volgende:
[..]
Op basis van wat vind jij dat de kinderen aan de vader moeten worden toegewezen ?
Ah gewoon net als google of een andere index methode of tekst doorzoek methodequote:Op donderdag 14 september 2006 06:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ow dat ja ik heb ook al ondervonden dat dat niet lekker werk of ik snap het niet
Daarom moet rob de kinderen ook krijgen, want die heeft ze dus schijnbaar opgevoed !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
met die enne hersencel voed ze ze al 15 jaar op vind ik toch wel een beetje knap
Ik heb een medestander, vrouwen onder mekaar begrijpen mekaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
met die enne hersencel voed ze ze al 15 jaar op vind ik toch wel een beetje knap
ik denk dat rob zeker 8 uur per dag een baan heeftquote:Op donderdag 14 september 2006 06:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom moet rob de kinderen ook krijgen, want die heeft ze dus schijnbaar opgevoed !
Jah, en de kinderen gaan naar schoolquote:Op donderdag 14 september 2006 06:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat rop zeker 8 uur per dag een baan heeft
heb je zelf kinderen?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jah, en de kinderen gaan naar school
Mo niet iig, die zit in bb en heeft andere dingen te doen !quote:Op donderdag 14 september 2006 07:01 schreef noucky het volgende:
en wie is er voornamelijk thuis normaal gesproken ????????
als ik ze niet heb, ga je dan zeggen dat ik niet weet hoe het werkt ?quote:
NU niet nee ,maar de afgelopen 15 jaar waarschijnlijk wel ,is het dan zo kwalijk dat je 3 maanden niet die taakop je neemt?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mo niet iig, die zit in bb en heeft andere dingen te doen !
Het is wel een uitspraak die veel mannen hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:04 schreef HiDiHo het volgende:
Marcel, dan heb je het ook wel over iemand zeg, jesus !
nou ik maakte al uit je antwoorden een beetje op dat je weinig benul heb van hoeveel tijd een gemiddelde vrouw in haar gezin stopt (met of zonder kinderen,zonder kinderen iets minder)quote:Op donderdag 14 september 2006 07:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als ik ze niet heb, ga je dan zeggen dat ik niet weet hoe het werkt ?
en vergeet het huishouden nietquote:Op donderdag 14 september 2006 07:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Het is wel een uitspraak die veel mannen hebben.
Manne willen vrij zijn, de vrouw mag voor de kinderen zorgen !!!!!!!!!!!!!!!!
Mo's hobby winkelen, hoe dom kan je zijn ?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou ik maakte al uit je antwoorden een beetje op dat je weinig benul heb van hoeveel tijd een gemiddelde vrouw in haar gezin stopt (met of zonder kinderen,zonder kinderen iets minder)
omdat het niet jou hobby is is het niet oer definitie een domme hobby (versta ik onder ook winkelen zonder geld uitgeven,anders gaat het straks daar weer over)quote:Op donderdag 14 september 2006 07:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mo's hobby winkelen, hoe dom kan je zijn ?
En daar bedoelt ze echt geen boodschappen mee, want die doet rob volgens mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:10 schreef noucky het volgende:
Hoe krijg jij je boodschappen en kleding etc thuis ?????????????
Dat ik daar geen antwoord op geef, bewijst alleen maar,quote:Op donderdag 14 september 2006 07:13 schreef noucky het volgende:
Laat maar Idiho, met jou geen zinnig woord te kletsen en je geeft ook nogeens geen antwoord.
Rob kan uberhaupt niks kopen overdag want meneer werkt.
geen bruce almighty maar rob almighty volgens jou zeker? wat een luize leven heeft die monique zeg en waar haald rob de tijd vandaan 15 jaar lang kinderen opvoeden (begin luiers verschonen borstvoedingen geven (jah die heeft ze gegeven was vanavond nog op de streams toen ze het over siliconen borsten hadden)tussen zijn werk door kinderen eten geven ,naar school brengen ,ophalen verrhalen aanhoren,boodschappen doen waarschijnlijk ook nog eten koken ..ik ga die rob mailen, ik wil zijn systeem weten die man heeft meer dan 24 uur in een dag?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En daar bedoelt ze echt geen boodschappen mee, want die doet rob volgens mij.
Mo weet niet eens wat ze mee moeten nemen.
als jullie ze beiden hebben, waar maak je je dan druk om.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:19 schreef noucky het volgende:
Ach ik hou niet van mannen die mij zeggen dat ik vooroordelen heb maar ondertussen ze zelf hebben.
Vooroordeel van mij? Noem er één !quote:Op donderdag 14 september 2006 07:19 schreef noucky het volgende:
Ach ik hou niet van mannen die mij zeggen dat ik vooroordelen heb maar ondertussen ze zelf hebben.
Goed samengevat.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:26 schreef Coraatje het volgende:
het komt er opneer dat monique niet alleen verkeerd is omdat ze ligt te fiezelefozen met tijn ,maar ook nog is als een slechte moeder word omschreven omdat ze haar kinderen achter laat ,en gesuggereerd word dat het beter is dat rob de kinderen krijg als er een scheiding komt,want men acht monique niet is staat voor haar kinderen te zorgen,dat rob dit warschijnlijk nu ook al (alleen) doet (in het kort de discussie van hierboven)
en dat op de vroege ochtendquote:Op donderdag 14 september 2006 07:28 schreef noucky het volgende:
Jij kunt het wel lekker verwoorden coraatje :-)
Ik sta op 1 lijn met jou !!!!!!!!!!!
Zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:31 schreef noucky het volgende:
Als Tijn en Mo verliefd zijn op elkaar, so let it be, daar kan die Rob toch niks aan veranderen.
Wel betwijfel ik of Tijn wel de juiste man voor Mo is gezien het verschil in luxe wat ze thuis gewend zijn.
Hoe dan ook, Mo wil er duidelijk tussenuit en haar gevoelens richting Rob worden in het BB heftig op de proef gesteld.
Gelukkig ben ik een heel ander type als Mo maar niet minder vriendelijk en hartelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:30 schreef HiDiHo het volgende:
Maar om mij nu meteen Jeroen te noemen vind ik wat te ver gaan, ik noem jou ook geen Monique
nee maar je hebt van die mannen die denken als vrouwtje thuis zit kan er niks gebeuren ,maar ook met gewoon winkelenquote:Op donderdag 14 september 2006 07:31 schreef noucky het volgende:
Als Tijn en Mo verliefd zijn op elkaar, so let it be, daar kan die Rob toch niks aan veranderen.
Wel betwijfel ik of Tijn wel de juiste man voor Mo is gezien het verschil in luxe wat ze thuis gewend zijn.
Hoe dan ook, Mo wil er duidelijk tussenuit en haar gevoelens richting Rob worden in het BB heftig op de proef gesteld.
ik heb af en toe monique en sabrina neigingen tikjes ,en ik durf er nog gewoon voor uit te komen ook hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 07:33 schreef noucky het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een heel ander type als Mo maar niet minder vriendelijk en hartelijk.
Dat verdient een applausjequote:Op donderdag 14 september 2006 07:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb af en toe monique en sabrina neigingen tikjes ,en ik durf er nog gewoon voor uit te komen ook hoor
Ze ging uit bed toen E10 bij Sabrina kwam en wilde alleen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is het ook duidelijk waarom ze niet gewoon op bed ligt?
Ok, steun ik rob wel, lolquote:Op donderdag 14 september 2006 07:41 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat we met zijn allen Mo moeten gaan steunen !!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat ze door een hel gaat en hopeloos moeite doet haar gevoelens te willen gaan verbergen.
en dat niet alleen welke keuze ze ook gemaakt zou hebben als ze er uit was gegaan had BB ook nog als een donkere wolk in haar relatie gestaan en was de relatie daar wel tegen bestemd ,en dan bedoel ik niet alleen de strubbeleing van haar en rob ,maar ook het beeld wat ze dan had neergezet de "vrouw die uit het huis gehaald is door haar man" uit het huis had ze gelijk ik de hktiek gezeten nu kan alles een beetje bedaren (met de samenwerking van bb niet alles van tijn en haar als een roze wolk doen laten lijken) (vind het ook jammer dat dat ze moet en wij niet lekker streams kunnen kijken maar het is wel de manier om rust in de tent voor alle partijen te kweken)quote:Op donderdag 14 september 2006 07:41 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat we met zijn allen Mo moeten gaan steunen !!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat ze door een hel gaat en hopeloos moeite doet haar gevoelens te willen gaan verbergen.
ja eerst rust in de tentquote:Op donderdag 14 september 2006 07:51 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat Hummie als hoofdredacteur de opdracht heeft gegeven om tot nader order alle treams op Tijn en Mo offline moeten worden gezet.
Mijn tuin staat altijd open maar ik moet nog gaan slapen, erg he. Het zonnetje zal voor mij uren voorbij gaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:49 schreef HiDiHo het volgende:
Zou de tuin straks weer opengaan ??
Lekker zonnetje !
Ze is niet voor niks het huis ingegaan misschien . Misschien wel de proef voor haar huwelijk met Rob. Ik kan me niet voorstellen dat bij en goede relatie er 1 voor 100 dagen ertussen uitpiept voor een poos..quote:Op donderdag 14 september 2006 07:31 schreef noucky het volgende:
lol fdat is voor mij ook de reden dat ik wel evne blij ben dat de streams niet zo intresant zijn op dit moment ,even me klokje terug draaien zoals het hoort te lopenquote:Op donderdag 14 september 2006 07:56 schreef noucky het volgende:
[..]
Mijn tuin staat altijd open maar ik moet nog gaan slapen, erg he. Het zonnetje zal voor mij uren voorbij gaan.
Hoezo werkt dit verslavend.
Tja, ken 'r nog één die weinig zon zal zien,quote:Op donderdag 14 september 2006 07:56 schreef noucky het volgende:
[..]
Mijn tuin staat altijd open maar ik moet nog gaan slapen, erg he. Het zonnetje zal voor mij uren voorbij gaan.
Hoezo werkt dit verslavend.
nou jah eh ik loop al vanaf bb1 te brullen dat ik er wel in zou willen ,kan niet zeggen dat mijn relatie slecht is,kan ook niet echt onderbouwen waarom ik het nou zo graag zou willen ,gewoon het gevoel ,dat wil k ook !!!(mm totdat ik op dit forum kwam en las hoe men afgezeken kan worden )quote:Op donderdag 14 september 2006 07:57 schreef spriet het volgende:
[..]
Ze is niet voor niks het huis ingegaan misschien . Misschien wel de proef voor haar huwelijk met Rob. Ik kan me niet voorstellen dat bij en goede relatie er 1 voor 100 dagen ertussen uitpiept voor een poos..![]()
Ik ben blij dat je dat van tevoren inziet.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou jah eh ik loop al vanaf bb1 te brullen dat ik er wel in zou willen ,kan niet zeggen dat mijn relatie slecht is,kan ook niet echt onderbouwen waarom ik het nou zo graag zou willen ,gewoon het gevoel ,dat wil k ook !!!(mm totdat ik op dit forum kwam en las hoe men afgezeken kan worden )
Ook al werken de streams niet, je blijft toch kijken in de hoop dat ze het wel weer gaan doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol fdat is voor mij ook de reden dat ik wel evne blij ben dat de streams niet zo intresant zijn op dit moment ,even me klokje terug draaien zoals het hoort te lopen
Hoezo? De streams doen het toch gewoon?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:01 schreef noucky het volgende:
[..]
Ook al werken de streams niet, je blijft toch kijken in de hoop dat ze het wel weer gaan doen.
Heb ik het nog helemaal niet over het gefok hier :-)
lol wij hebben al 2 nachten zonder streams meegemaaktquote:Op donderdag 14 september 2006 08:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoezo? De streams doen het toch gewoon?
Er is alleen nog niets interresants op te zien.
Ik denk dat niemand zo vroeg opstaatquote:Op donderdag 14 september 2006 08:01 schreef HiDiHo het volgende:
De tuin is open !
Wij? ik ook hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 08:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol wij hebben al 2 nachten zonder streams meegemaakt
Ja erg he en maar kijken / afwachten totdat ze het weer deden.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol wij hebben al 2 nachten zonder streams meegemaakt
nou dan weet je toch wat we bedoelen ,met ook al heb je geen beeld gewoon stug blijven zittenwachten ,met de hoop dat ze het opeens wel gaan doenquote:
defragmenteren doe ik allang niet meer, dan blijf ik bezigquote:Op donderdag 14 september 2006 08:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja erg he en maar kijken / afwachten totdat ze het weer deden.
Het is net zo dom als kijken naar de blokjes van je pc als je defragmenteren doet![]()
lol die blokjes vond ik nog leuk ook (blond he ,daar heb je ene van die monique sabine tikjes) maar die nieuwe defragmentatie is geen reet aanquote:Op donderdag 14 september 2006 08:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja erg he en maar kijken / afwachten totdat ze het weer deden.
Het is net zo dom als kijken naar de blokjes van je pc als je defragmenteren doet![]()
Dat doen de meesten, maar sommige blijven gewoon liggen.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:07 schreef Marrije het volgende:
Ze maakt iedereen wakker voor de tuin, lieeeef!
Lol ik mag je wel coraquote:Op donderdag 14 september 2006 08:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol die blokjes vond ik nog leuk ook (blond he ,daar heb je ene van die monique sabine tikjes) maar die nieuwe defragmentatie is geen reet aan
ik denk ook niet dat de zusjes echt dom zijn,ze komen alleen lekker krom uit de bochtquote:Op donderdag 14 september 2006 08:12 schreef noucky het volgende:
Als Cora blond is dan heb ze niet de uitspraken van een "dom blondje ".
Mijn ex was blond maar die was echt blond ( zeg maar dom ) bleek achteraf.
noem een bb bewoner waar jij je het meeste mee kan vergelijk ,mogen ook oud bewoners zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 08:13 schreef noucky het volgende:
ik moet effe nadenken over mijn trekjes hoor :-)
ik zie wanhoop en verdrietquote:Op donderdag 14 september 2006 08:17 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit een nadenk gezicht of niet?
[afbeelding]
niks mis mee toch ,bijna van alle markten thuisquote:Op donderdag 14 september 2006 08:21 schreef noucky het volgende:
Ok hier komt ie.
Karin ? uit BB2 qua gevoel.
Een deel van Sabrina's uiting als ik me happy voel.
Marlies past meer in mijn straatje van serieus zijn en vind ik een mooie vrouw.
met dat laatste ben ik het eens, mooie vrouwquote:Op donderdag 14 september 2006 08:21 schreef noucky het volgende:
Ok hier komt ie.
Karin ? uit BB2 qua gevoel.
Een deel van Sabrina's uiting als ik me happy voel.
Marlies past meer in mijn straatje van serieus zijn en vind ik een mooie vrouw.
rik en de 2 zussies dat is gelijk ook me top 3quote:Op donderdag 14 september 2006 08:24 schreef noucky het volgende:
Marcia is als mij, kat uit de boom kijkend type.
Als ik echt en dan ook echt goed wil feesten dan neem ik denk ik Rik mee :-)
als ze moeite hadden gedaan konden ze elkaar misschien net met de grote tenen aanrakenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:27 schreef arneaux het volgende:
Maar is er nog geneukt?
oh lijkt me ook gezellig,alleen een heel ander soort feesjequote:Op donderdag 14 september 2006 08:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan pas ik voor dat feestje als je het niet erg vindt ?
Ga liever feesten met Roel en (hoe heet die rooie ook al weer?)
Van welk soort feestjes houd jij danquote:Op donderdag 14 september 2006 08:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oh lijkt me ook gezellig,alleen een heel ander soort feesje
Kan je niet beter naar bed gaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:30 schreef noucky het volgende:
Als wij een groot BB fok feestje opzetten en Rik wordt uitgenodigd dan kom jij ook zeker wel :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |