ik weet niet waar jij zit te kijken maar volgens mij is wat je ziet het bed van sabina alleen is etienne in zijn vaders bed gekoropen normaal is de camera hoek die je nu zie gewoon het bed van sabrina en Marcelquote:Op donderdag 14 september 2006 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je trouwens gezien dat de voeten bij het raam uit beeld zijn?
of zie ik ze nog?
Ze liggen in de kamer, op het podium achter de rode stoelquote:Op donderdag 14 september 2006 06:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij zit te kijken maar volgens mij is wat je ziet het bed van sabina alleen is etienne in zijn vaders bed gekoropen normaal is de camera hoek die je nu zie gewoon het bed van sabrina en Marcel
En onschuldigen niet??quote:Op donderdag 14 september 2006 06:27 schreef noucky het volgende:
Als jij mensenkennis zou hebben weet je dat schuldigen zich altijd willen vrijpleiten.
ze liggen daar allebij ik bedoel je hebt gezien dat ze daar zijn gaan liggen?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze liggen in de kamer, op het podium achter de rode stoel![]()
Jah, zag het een sec later ook,quote:Op donderdag 14 september 2006 06:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze liggen in de kamer, op het podium achter de rode stoel![]()
Ja, eerst lag Mo daar alleen, later is Tijn erbij gekomen en mochten we niks meer zien, alleen een beeld van plant in de gang en even later verdween ook het geluidquote:Op donderdag 14 september 2006 06:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze liggen daar allebij ik bedoel je hebt gezien dat ze daar zijn gaan liggen?
inderdaad, en ze zijn nooit naar de slaapkamer gegaan !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:31 schreef noucky het volgende:
wij volgen al uren de streams en BB heeft ze weggedraaid toen Tijn en Mo er samen gingen kletsen/liggen
oke ik normaal ook maar ben even bb verzadigd eigenlijk om het uren vol te houden afkick verschijnselen denkquote:Op donderdag 14 september 2006 06:31 schreef noucky het volgende:
wij volgen al uren de streams en BB heeft ze weggedraaid toen Tijn en Mo er samen gingen kletsen/liggen
hier was ik al bang voor,dan is er voor mij geen lol meer aan dan nok ik met kijken denkquote:Op donderdag 14 september 2006 06:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, eerst lag Mo daar alleen, later is Tijn erbij gekomen en mochten we niks meer zien, alleen een beeld van plant in de gang en even later verdween ook het geluid![]()
Joh, loop niet zo te zeiken op rob, je kent de situatie helemaal niet !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:37 schreef noucky het volgende:
Rob heeft BB blijkbaar zoveel in de macht gekregen dat streams met Tijn en Mo worden weggedraaid.
Dit kan BB natuurlijk niet lang volhouden want de waarheid komt toch wel uit.
Rob wat ben je toch een looser.
lekker dan "me vrouw zit in bb ..maar niemand mag haar zien"quote:Op donderdag 14 september 2006 06:37 schreef noucky het volgende:
Rob heeft BB blijkbaar zoveel in de macht gekregen dat streams met Tijn en Mo worden weggedraaid.
zou monique ook weten dat beelden van haar gefilterd worden ? want dat geeft ze nu wel vrij spel natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 06:37 schreef noucky het volgende:
dat is het probleem niemand weet de situatie,maar je mag wel een mening hebben toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Joh, loop niet zo te zeiken op rob, je kent de situatie helemaal niet !
Ja, over de dingen die je ziet op de streams en op tv of pers!quote:Op donderdag 14 september 2006 06:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is het probleem niemand weet de situatie,maar je mag wel een mening hebben toch?
Jawel, maar niet alleen met Tijn, zodra er even anderen bij waren kwam het beeld weer terug.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lekker dan "me vrouw zit in bb ..maar niemand mag haar zien"
ja ik ook kan het alleen niet verstaanquote:Op donderdag 14 september 2006 06:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jawel, maar niet alleen met Tijn, zodra er even anderen bij waren kwam het beeld weer terug.
Eerder op de avond ook gelijk beeld weg toen ze even samen aan het kletsen waren.
Zoals ik al eerder zei, deze censuur is toch nooit lang vol te houden
Mo zit rechtop nu en hoor haar praten met Tijn.
Nee ik ken de situatie niet maar als jij de streams goed volgt en hoort wat er wordt gezegd dan kun je veel eruit halen.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Joh, loop niet zo te zeiken op rob, je kent de situatie helemaal niet !
en het feit dat ze bij een ruzie met rob door het raam geslingerd werd?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, ik hoop dan echt dat rob de kinderen krijgt toegewezen !
pff de dag dat semih en micheline ruzie hadden ,toen zat ze dat verhaal te vertellenquote:Op donderdag 14 september 2006 06:50 schreef HiDiHo het volgende:
Welke COS is dat ?
was overdagsquote:Op donderdag 14 september 2006 06:50 schreef HiDiHo het volgende:
Welke COS is dat ?
Jah, sorry als ik soms me nachtrust nodig heb.
Dat heb ik gemist
Op basis van wat vind jij dat de kinderen aan de vader moeten worden toegewezen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, ik hoop dan echt dat rob de kinderen krijgt toegewezen !
hoe bedoel je? ow dat ja ik heb ook al ondervonden dat dat niet lekker werk of ik snap het nietquote:Op donderdag 14 september 2006 06:53 schreef HiDiHo het volgende:
waarom kan ik niet gewoon lekker zoeken op fok ?
keyword: door raam
die ene hersencel van Mo !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:54 schreef noucky het volgende:
[..]
Op basis van wat vind jij dat de kinderen aan de vader moeten worden toegewezen ?
Ah gewoon net als google of een andere index methode of tekst doorzoek methodequote:Op donderdag 14 september 2006 06:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ow dat ja ik heb ook al ondervonden dat dat niet lekker werk of ik snap het niet
Daarom moet rob de kinderen ook krijgen, want die heeft ze dus schijnbaar opgevoed !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
met die enne hersencel voed ze ze al 15 jaar op vind ik toch wel een beetje knap
Ik heb een medestander, vrouwen onder mekaar begrijpen mekaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
met die enne hersencel voed ze ze al 15 jaar op vind ik toch wel een beetje knap
ik denk dat rob zeker 8 uur per dag een baan heeftquote:Op donderdag 14 september 2006 06:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom moet rob de kinderen ook krijgen, want die heeft ze dus schijnbaar opgevoed !
Jah, en de kinderen gaan naar schoolquote:Op donderdag 14 september 2006 06:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat rop zeker 8 uur per dag een baan heeft
heb je zelf kinderen?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jah, en de kinderen gaan naar school
Mo niet iig, die zit in bb en heeft andere dingen te doen !quote:Op donderdag 14 september 2006 07:01 schreef noucky het volgende:
en wie is er voornamelijk thuis normaal gesproken ????????
als ik ze niet heb, ga je dan zeggen dat ik niet weet hoe het werkt ?quote:
NU niet nee ,maar de afgelopen 15 jaar waarschijnlijk wel ,is het dan zo kwalijk dat je 3 maanden niet die taakop je neemt?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mo niet iig, die zit in bb en heeft andere dingen te doen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |