Op basis van wat vind jij dat de kinderen aan de vader moeten worden toegewezen ?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, ik hoop dan echt dat rob de kinderen krijgt toegewezen !

hoe bedoel je? ow dat ja ik heb ook al ondervonden dat dat niet lekker werk of ik snap het nietquote:Op donderdag 14 september 2006 06:53 schreef HiDiHo het volgende:
waarom kan ik niet gewoon lekker zoeken op fok ?
keyword: door raam

die ene hersencel van Mo !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:54 schreef noucky het volgende:
[..]
Op basis van wat vind jij dat de kinderen aan de vader moeten worden toegewezen ?

Ah gewoon net als google of een andere index methode of tekst doorzoek methodequote:Op donderdag 14 september 2006 06:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ow dat ja ik heb ook al ondervonden dat dat niet lekker werk of ik snap het niet

Daarom moet rob de kinderen ook krijgen, want die heeft ze dus schijnbaar opgevoed !quote:Op donderdag 14 september 2006 06:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
met die enne hersencel voed ze ze al 15 jaar op vind ik toch wel een beetje knap

Ik heb een medestander, vrouwen onder mekaar begrijpen mekaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 06:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
met die enne hersencel voed ze ze al 15 jaar op vind ik toch wel een beetje knap

ik denk dat rob zeker 8 uur per dag een baan heeftquote:Op donderdag 14 september 2006 06:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom moet rob de kinderen ook krijgen, want die heeft ze dus schijnbaar opgevoed !

Jah, en de kinderen gaan naar schoolquote:Op donderdag 14 september 2006 06:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat rop zeker 8 uur per dag een baan heeft

heb je zelf kinderen?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jah, en de kinderen gaan naar school

Mo niet iig, die zit in bb en heeft andere dingen te doen !quote:Op donderdag 14 september 2006 07:01 schreef noucky het volgende:
en wie is er voornamelijk thuis normaal gesproken ????????

als ik ze niet heb, ga je dan zeggen dat ik niet weet hoe het werkt ?quote:

NU niet nee ,maar de afgelopen 15 jaar waarschijnlijk wel ,is het dan zo kwalijk dat je 3 maanden niet die taakop je neemt?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mo niet iig, die zit in bb en heeft andere dingen te doen !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |