Oh, dacht dat je nachtzuster wasquote:Op donderdag 14 september 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Als dat op mijn nick slaat, geen idee, ik zit gewoon thuis![]()
Heeft hier wel iemand getypt maar ik heb niet meegekregen in gesprekken dat het zo is.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb juist ergens gelezen dat ze een vrij open relatie hadden en dat ze vaker jonge vriendjes heeft gehad, is daar wat over bekend?
Ben ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 04:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je nachtzuster was![]()
Ik heb wel zoiets gehoord, maar toen kon ik die zusjes nog niet uit elkaar houden, dus kan ook sabrina geweest zijn, maar die heeft geen hechte relatie.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Heeft hier wel iemand getypt maar ik heb niet meegekregen in gesprekken dat het zo is.
Wie gaat er naar de wc ?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:33 schreef noucky het volgende:
Jij zit zeker bij de regie van BB :-)
Ja, is gezegd ik weet alleen niet meer op welke dag en wie tegen wie, maar in hun slaapkamer, in een gesprek in de trand van "ik heb toch altijd jongere vrienden gehad"?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Heeft hier wel iemand getypt maar ik heb niet meegekregen in gesprekken dat het zo is.
Wou, zet die stream eens even hiero !quote:Op donderdag 14 september 2006 04:36 schreef nachtzuster het volgende:
Marcia op de wc, dat mogen we wel horen![]()
Dat was een uitspraak van Sabrina omdat ze met E10 optrok.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:37 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ja, is gezegd ik weet alleen niet meer op welke dag en wie tegen wie, maar in hun slaapkamer, in een gesprek in de trand van "ik heb toch altijd jongere vrienden gehad"?
Was geen beeld van, alleen geluidquote:Op donderdag 14 september 2006 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wou, zet die stream eens even hiero !
1 sec
Ah kijk aan, niet van toepassing op deze story dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:41 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van Sabrina omdat ze met E10 optrok.
Al haalt Rob haar op, die Rob heeft dan een vreselijke plaat voor zijn kop, want zijn vrouw is niet gelukkig bij hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
Is rob daar al?
Om haar op te komen halen?
Staat bij recente artikelen in fok blogquote:Op donderdag 14 september 2006 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
Politie ja!
ME? het verhaal wordt steeds groter
Zie ook de duim erbijquote:Op donderdag 14 september 2006 04:46 schreef noucky het volgende:
[..]
Staat bij recente artikelen in fok blog
Ach ja, ze is ook zo dom, eerst kinderen en hem dan niet leuk vinden ?????quote:Op donderdag 14 september 2006 04:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Al haalt Rob haar op, die Rob heeft dan een vreselijke plaat voor zijn kop, want zijn vrouw is niet gelukkig bij hem.
Ja ook gezien en in mijn ogen een verzonnen verhaal. Wel wordt de vraag gesteld of iemand iets heeft gezien.quote:
Dat is bullshit natuurlijk. Hoeveel huwelijken zijn er wel niet dat de ouders bij mekaar blijven om de kinderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, ze is ook zo dom, eerst kinderen en hem dan niet leuk vinden ?????
Dan zal Tijd de volgende wel zijn. Wanneer krijgen ze kids?
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:55 schreef noucky het volgende:
Dat ben jij dan, maar 100% zekerheid heeft niemand in het leven, ook jij niet.
Ach misschien het scenario dat het hele zaakje een opfrisser nodig had in huize MO, en de zusjes een geraffineerd plan bedisselt hebben om Robmans jalours te maken.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, ze is ook zo dom, eerst kinderen en hem dan niet leuk vinden ?????
Dan zal Tijd de volgende wel zijn. Wanneer krijgen ze kids?
Ja nu de verliefde stelletjes weg zijn mag er ook ineens weer beeld van de huiskamer worden getoond.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:54 schreef HiDiHo het volgende:
ah, een ander beeld, de gang weer en de huiskamer
Storm in glas water enzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:48 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja ook gezien en in mijn ogen een verzonnen verhaal. Wel wordt de vraag gesteld of iemand iets heeft gezien.
Dus wat is nu waar of niet waar.
de zusjes een geraffineerd plan ?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:55 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ach misschien het scenario dat het hele zaakje een opfrisser nodig had in huize MO, en de zusjes een geraffineerd plan bedisselt hebben om Robmans jalours te maken.
Dat verklaart wellicht ook dat ze zo happy was met de briefjes van de kids, en haar eigen verklaarde onzekerheid.
Was die al voorbij gekomen?
Ik zou ze niet onderschatten, vrouwen onder mekaar...quote:Op donderdag 14 september 2006 04:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
de zusjes een geraffineerd plan ?
![]()
Ongewild krijgt Mo nog meer aandacht en Rob nog kwader wordtquote:Op donderdag 14 september 2006 04:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Storm in glas water enzo.
Al schijnt Paul Romer wel iets te hebben toegelicht in Entertainment Live vanavond volgens dit eerder gepost bericht
Alsof je dit vooraf bespreekt, je weet niet eens wie er in het huis komt.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:02 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ik zou ze niet onderschatten, vrouwen onder mekaar...
Ik weet niet waar je het over hebt, maar wie speelt er nu met wie?quote:Op donderdag 14 september 2006 05:06 schreef noucky het volgende:
Wie wel een plan heeft is E10, die wil gewoon scoren.
E10 kan geen liefde geven en speelt met vrouwen.
Nee, Tijn is Mo uitzwaaien, en dat mochten we niet zien, want dat zien we morgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:11 schreef noucky het volgende:
Tijn is niet naar bed gekomen.
Zouden ze daar dan beiden in slaap zijn gevallen ?
Al draait BB alles weg, we horen het toch wel van hun of medebewoners dat ze daar geslapen hebben.
Neu, maar als het zo is, dan zal dat daar ontstaan zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:04 schreef noucky het volgende:
[..]
Alsof je dit vooraf bespreekt, je weet niet eens wie er in het huis komt.
niet eens kunnen nadenken, jaquote:Op donderdag 14 september 2006 05:15 schreef noucky het volgende:
De zusjes zijn zo spontaan dat ze daar niet eens over aan het nadenken zijn.
Jij zet dat neer als een feit, ik ben daar niet zeker van.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:15 schreef noucky het volgende:
De zusjes zijn zo spontaan dat ze daar niet eens over aan het nadenken zijn.
E10 is een player en loverboy en helaas trapt Sabrina er in. Ik had hem al lang een trap voor de kop gegeven.quote:Op donderdag 14 september 2006 05:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar wie speelt er nu met wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |