Dat meen je nietquote:Op donderdag 14 september 2006 04:17 schreef noucky het volgende:
Nee scanman, de strams zijn weer weggedraaid omdat Mo en Tijn samen zijn in de kamer op het podium
Rustig?, in het ziekenhuis ?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:18 schreef nachtzuster het volgende:
Ook de geluiden in de verte van Mo en Tijn die je eerst nog hoorde lachen zijn nu weg, wordt een zware nacht voor Rob die nu met geluid op max voor z'n schermpje zit![]()
Ik had ongeveer 3 maand het erover met iemand anders en zij begreep me. Ik had een lusiterend oor. Mijn relatie wilde ik niet stuk laten gaan ( we hadden net een huis gekocht ), ik wilde mijn ei kwijt. Doordat ik een luisterend oor kreeg ontstonden er gevoelens bij mij richting de andere vrouw en ik hiermee in de problemen kwam. Dus ik kon het niet voor me houden en het heb gezegd. We hadden trouwens geen sex.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, als zij niet luisterd. Maar er zal wel meer achter zitten
Dus je bent niet eerst weken achter haar rug om vreemd gegaan?
quote:Op donderdag 14 september 2006 04:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Wat een belachelijk zooitje. Het begint al wat op de Tanja wanvertoning van vorig jaar te lijken.![]()
Rob heeft veel macht !!!!!!!!!!!! In de TElegraaf van donderdag komt een interview met hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Wat een belachelijk zooitje. Het begint al wat op de Tanja wanvertoning van vorig jaar te lijken.![]()
Ik heb juist ergens gelezen dat ze een vrij open relatie hadden en dat ze vaker jonge vriendjes heeft gehad, is daar wat over bekend?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk toch dat elke man voor zijn vrouw wilt vechten, dus ik kan rob geen ongelijk geven.
Zeker niet als je 2 kids hebt
Oh, dacht dat je nachtzuster wasquote:Op donderdag 14 september 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Als dat op mijn nick slaat, geen idee, ik zit gewoon thuis![]()
Heeft hier wel iemand getypt maar ik heb niet meegekregen in gesprekken dat het zo is.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb juist ergens gelezen dat ze een vrij open relatie hadden en dat ze vaker jonge vriendjes heeft gehad, is daar wat over bekend?
Ben ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 04:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je nachtzuster was![]()
Ik heb wel zoiets gehoord, maar toen kon ik die zusjes nog niet uit elkaar houden, dus kan ook sabrina geweest zijn, maar die heeft geen hechte relatie.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Heeft hier wel iemand getypt maar ik heb niet meegekregen in gesprekken dat het zo is.
Wie gaat er naar de wc ?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:33 schreef noucky het volgende:
Jij zit zeker bij de regie van BB :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |