Ja, is gezegd ik weet alleen niet meer op welke dag en wie tegen wie, maar in hun slaapkamer, in een gesprek in de trand van "ik heb toch altijd jongere vrienden gehad"?quote:Op donderdag 14 september 2006 04:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Heeft hier wel iemand getypt maar ik heb niet meegekregen in gesprekken dat het zo is.
Wou, zet die stream eens even hiero !quote:Op donderdag 14 september 2006 04:36 schreef nachtzuster het volgende:
Marcia op de wc, dat mogen we wel horen![]()
Dat was een uitspraak van Sabrina omdat ze met E10 optrok.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:37 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ja, is gezegd ik weet alleen niet meer op welke dag en wie tegen wie, maar in hun slaapkamer, in een gesprek in de trand van "ik heb toch altijd jongere vrienden gehad"?
Was geen beeld van, alleen geluidquote:Op donderdag 14 september 2006 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wou, zet die stream eens even hiero !
1 sec
Ah kijk aan, niet van toepassing op deze story dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:41 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van Sabrina omdat ze met E10 optrok.
Al haalt Rob haar op, die Rob heeft dan een vreselijke plaat voor zijn kop, want zijn vrouw is niet gelukkig bij hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
Is rob daar al?
Om haar op te komen halen?
Staat bij recente artikelen in fok blogquote:Op donderdag 14 september 2006 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
Politie ja!
ME? het verhaal wordt steeds groter
Zie ook de duim erbijquote:Op donderdag 14 september 2006 04:46 schreef noucky het volgende:
[..]
Staat bij recente artikelen in fok blog
Ach ja, ze is ook zo dom, eerst kinderen en hem dan niet leuk vinden ?????quote:Op donderdag 14 september 2006 04:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Al haalt Rob haar op, die Rob heeft dan een vreselijke plaat voor zijn kop, want zijn vrouw is niet gelukkig bij hem.
Ja ook gezien en in mijn ogen een verzonnen verhaal. Wel wordt de vraag gesteld of iemand iets heeft gezien.quote:
Dat is bullshit natuurlijk. Hoeveel huwelijken zijn er wel niet dat de ouders bij mekaar blijven om de kinderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, ze is ook zo dom, eerst kinderen en hem dan niet leuk vinden ?????
Dan zal Tijd de volgende wel zijn. Wanneer krijgen ze kids?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |