quote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Ik zoek die foto van Etienne met die hitlergroet, weet iemand die nog te vinden?
nee hoor ik had het nog niet gelezenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef n1ek het volgende:
in de talpa comments:
Op sky radio was net een kort intervieuw met rob.
de reden dat rob een brief schreef aan bb voor moon was de volgende .
ze zagen thuis dat er niets aan de hand was en dat het goed was , maar de media maakte er door de muziekjes en de geplakte beelden meer van , daardoor werden de kinderen gepest op school.
terwijl de kinderen zelf wel wisten dat het goed was, hierdoor kwamen ze in de problemen op school ed , dit wilde rob niet en daarom wilde rob aan de buitenwereld laten weten dat het goed was
of kom ik weer met oud nieuws
ow....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor ik had het nog niet gelezen
maar dat kan moeilijk alleen met de uitzending van gister te maken hebben aangezien te gisternacht toch niet naar school geweest zijn. Maarja ik heb ook niet alle uitzendingen gezien dus kan ik niet oordelen wat er allemaal over hun daarvoor uitgezonden isquote:Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Het gedonder met Rob had dus inderdaad met de uitzending te maken. Dat vermoeden had ik ook al. Zal me benieuwen of BB zich daar iets van gaat aantrekken.
is hij bij cruyff in de leer geweest?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
De logica van Tijn: "Als je maar met twee mensen genomineerd staat, heb je meer kans om de meeste stemmen te krijgen"
Maar dat was ook alleen maar omdat men de stemmen tussen Marcel en Etienne moest verdelen. Ik verwacht dat Etienne wel wint van Hilde. Makkie toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Etienne mag er van mij nog steeds wel inblijven. Laatste keer had Hilde meer stemmen dan Etienne
dat ligt aan jouquote:Op woensdag 13 september 2006 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
Lig het nou aan mij of is Jeroen gewoon NIET te verstaan?
Dat is waar idd. Vreemd, want daarvoor is er niet zo veel getoond volgens mij.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef n1ek het volgende:
[..]
maar dat kan moeilijk alleen met de uitzending van gister te maken hebben aangezien te gisternacht toch niet naar school geweest zijn. Maarja ik heb ook niet alle uitzendingen gezien dus kan ik niet oordelen wat er allemaal over hun daarvoor uitgezonden is
beide kampen hequote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef natronic het volgende:
hahaha hoor ze roddelen de kampers
Ik heb die uitzending wel kunnen zien, maar ook ik kreeg de indruk dat zij bij Tijn kroop en ik vond dat zijn handen wel op plekken zaten waar haar man ze het liefst niet zou willen zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Het gedonder met Rob had dus inderdaad met de uitzending te maken. Dat vermoeden had ik ook al. Zal me benieuwen of BB zich daar iets van gaat aantrekken. Zo scheef was het getoonde beeld in de uitzending niet.
Vertel...vertel....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef natronic het volgende:
hahaha hoor ze roddelen de kampers
Netjes van 'm.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef n1ek het volgende:
in de talpa comments:
ze zagen thuis dat er niets aan de hand was en dat het goed was , maar de media maakte er door de muziekjes en de geplakte beelden meer van , daardoor werden de kinderen gepest op school.
terwijl de kinderen zelf wel wisten dat het goed was, hierdoor kwamen ze in de problemen op school ed , dit wilde rob niet en daarom wilde rob aan de buitenwereld laten weten dat het goed was
Dank je wel, ik zat op de chat, en daar wilden ze niet geloven dat hij echt rechts isquote:Op woensdag 13 september 2006 17:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
alstublief, al begrijp ik niet wat je daar nou mee moet
wel zwak dat milica moniek heeft genomineerd. Van de week zei ze nog tegen hilde dat ze daar geen rede voor had.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:00 schreef Snoet123 het volgende:
E10 heeft Egbert genomineerd vertelt hij nu aan de " Hilde clan"
Kut scholen ook altijd...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef n1ek het volgende:
in de talpa comments:
kinderen zijn gewoon wreed tegenwoordigquote:
Voor mij was het nog nieuws, bedankt. En Hilde en E10 genomineerd ? Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef n1ek het volgende:
in de talpa comments:
Ja, dat valt mij ook tegen van Milica.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel zwak dat milica moniek heeft genomineerd. Van de week zei ze nog tegen hilde dat ze daar geen rede voor had.
dik 20 en nog steeds onder de plak van moeder hilde. hoe triest...
dit is wel in entertainment live he, een programma dat nog wel eens naast de waarheid zitquote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Snoet123 het volgende:
Paul Romer was net even kort in een intervieuw in een livetalkshow op talpa.
Er werd kort ingegaan hoe het was gegaan gisteravond. De kinderen werden door de beelden op tv gepest op school.
De man van Monique is dus idd boos naar de studio gekomen en wilde in eerste instantie dat Mo er gelijk uit zou gaan.
De politie schijnt nog ingeschakeld te zijn om Rob te kalmeren![]()
Mo heeft ondertussen een brief aan Rob gestuurd, met de mededeling dat ze bedenktijd wilde hebben.
Daarna nog een aantal briefwisselingen geweest...blablabla...nu alles weer "koek en ei"
Het blijft een raar verhaal![]()
Charisma heet dat Hilde, iets wat jij ook hebt maar op een ietwat beschonken negatieve manier...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:10 schreef scanman01 het volgende:
Hilde en Milica: "Zodra de zusjes erbij komen, gaat alle aandacht naar hun. De anderen zijn best aardig, tot dat de zusjes er dus bij komen"
Pffff... onzin....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:10 schreef scanman01 het volgende:
Hilde en Milica: "Zodra de zusjes erbij komen, gaat alle aandacht naar hun. De anderen zijn best aardig, tot dat de zusjes er dus bij komen"
Zeker weten. Ik denk dat het enige doel van Rob was om invloed uit te oefenen op de manier waarop zijn vrouw in beeld werd gebracht. Op zich een te waarderen actie, maar mag natuurlijk absoluut geen gevolg hebben. Als ze zwichten voor de 'dreigementen' van Rob dan is het einde zoek. Dan kan iedereen naar de studio komen wiens familielid negatief naar voren komt in de uitzending. Komt nog bij dat ik toch wel degelijk het idee heb dat er meer aan de hand is/ was dan alleen maar een onschuldige vriendschap. Wat dat betreft heeft Rob denk ik een beetje een plaat voor zijn hoofd.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Snoet123 het volgende:
Paul Romer was net even kort in een intervieuw in een livetalkshow op talpa.
Er werd kort ingegaan hoe het was gegaan gisteravond. De kinderen werden door de beelden op tv gepest op school.
De man van Monique is dus idd boos naar de studio gekomen en wilde in eerste instantie dat Mo er gelijk uit zou gaan.
De politie schijnt nog ingeschakeld te zijn om Rob te kalmeren![]()
Mo heeft ondertussen een brief aan Rob gestuurd, met de mededeling dat ze bedenktijd wilde hebben.
Daarna nog een aantal briefwisselingen geweest...blablabla...nu alles weer "koek en ei"
Het blijft een raar verhaal![]()
Dat charisma zie ik dan ook niet hoor. Ik vind ze ook vooral zeer storend. Sabrina kan ik nog wel verdragen, maar Monique ook absoluut niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Charisma heet dat Hilde, iets wat jij ook hebt maar op een ietwat beschonken negatieve manier...
Ja mieter maar lekkar op...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:15 schreef Marrije het volgende:
Milica: het maakt me niet uit als ik er over 3 weken uit zou zijn.
Ik zou zeggen, gaaaa dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |