Het klopt wel, je hebt 50 % kans om de meeste stemmen te krijgen!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
De logica van Tijn: "Als je maar met twee mensen genomineerd staat, heb je meer kans om de meeste stemmen te krijgen"
Ik vindhet een flapdrol, ik vind hem ook lelijk... beetjes vadsigquote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef GeKa het volgende:
Ik begrijp ook werkelijk waar niet wat een vrouw überhaupt in die E10 ziet.
Zij ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef GeKa het volgende:
Ik begrijp ook werkelijk waar niet wat een vrouw überhaupt in die E10 ziet.
Hij is ontzettend lelijk, zowel van binnen als van buiten!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vindhet een flapdrol, ik vind hem ook lelijk... beetjes vadsig
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:24 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Het klopt wel, je hebt 50 % kans om de meeste stemmen te krijgen!
Maar je hebt inderdaad ook meer kans om de minste stemmen te krijgen.
hier kan ik me prima in vinden, ten eerste val ik niet op kerels, maar die gozer is echt verrot van binnen, ik geef je drie steekwoorden: Nazi, handtastelijk, achterbaks, dan zal die buitenkant me eigenlijk een worst zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef GeKa het volgende:
[..]
Hij is ontzettend lelijk, zowel van binnen als van buiten!
Dat snorretje ook, bleh!
Milica mag nog wel even blijven.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:28 schreef natronic het volgende:
Het wordt pas spannend als de kampers er uit zijn
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:30 schreef GeerenGoor het volgende:
Ach E-10, als je eruit moet is het toch nie zo'n ramp?
je heb altijd nog je denkbeeldig mokkeltje....![]()
Ja want Mliicia voegt zoveel toe.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn zegt dat hij Milica heeft genomineerd. De lul moet er echt uit
Komt nog wel. Flikker eerst die Hilde er maar eens uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja want Mliicia voegt zoveel toe.
Of je nu met 2 of met 5 mensen genomineerd staat, je hebt altijd 50 % kans:quote:Op woensdag 13 september 2006 17:30 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar hij bedoelt als er vier genomineerd staan heb je 25 % kans en nu 50 %. Maar ook op de minste stemmen dus, maar dat vertelt hij er niet bij. Dat is Brabants optimisme, dat begrijp ik wel.
Met een grote smak graag.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog wel. Flikker eerst die Hilde er maar eens uit.
dan is er dus op zijn minst nog een 3e naam genoemd. Waarom dan toch maar 2 mensen op de bankquote:Op woensdag 13 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn zegt dat hij Milica heeft genomineerd. De lul moet er echt uit
Misschien wel omdat hij ervan overtuigd is dat hij door vele vrouwen aanbeden wordt en dus niet eruit zal gaan! Want al die vrouwen zullen wel voor hem bellen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Het doet Etienne nauwelijks iets trouwens.
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef GeKa het volgende:
[..]
Misschien wel omdat hij ervan overtuigd is dat hij door vele vrouwen aanbeden wordt en dus niet eruit zal gaan! Want al die vrouwen zullen wel voor hem bellen.
Was er geen regel dat je meer dan 1 stem moet hebben?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is er dus op zijn minst nog een 3e naam genoemd. Waarom dan toch maar 2 mensen op de bank![]()
omdat er (denk ik) een minimaal aantal stemmen is, Monique is ook 2x genomineerd en vorige keer Jeroen ook 3xquote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is er dus op zijn minst nog een 3e naam genoemd. Waarom dan toch maar 2 mensen op de bank![]()
barry en e10 ging het over toch....ach joh als die elkaar zien ligt barry in een deuk om "de foto" van e10...die kan geen klap meer uitdelen...( o wat zeg ik nou!)quote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zou toch leuk zijn als die 2 mekaar een keer in het echt ontmoeten![]()
nou dan onderschat je Barry denk ik(ken m niet hoor), maar ik denkdat ie m diep van binnen best een goeie bekbeuk zou willen verkopenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
barry en e10 ging het over toch....ach joh als die elkaar zien ligt barry in een deuk om "de foto" van e10...die kan geen klap meer uitdelen...( o wat zeg ik nou!)
Ze gaan dit keer van twee genomineerden uit. De twee met de meeste stemmen staan dus genomineerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij zegt dat ie zichzelf heb genomineerdquote:Op woensdag 13 september 2006 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen wil het niet zeggen.
Whahahahaha, het is toch altijd lache met dat wijfie....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Sabrina "Ik dacht in me kop dat ik echt niet dom was"![]()
nee de susjes staan bij hemquote:Op woensdag 13 september 2006 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
ja hoor en e10 staat weer bij de susjes, het zal eens niet zo zijn
Ik wou net zeggen... kan het nog langer.....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:46 schreef Scarabee het volgende:
Wat doucht e 10 toch lang zeg pffffff
Nee de zusjes gingen met hem mee. Ze hebben alle drie geen zin om bij de rest te zittenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
ja hoor en e10 staat weer bij de susjes, het zal eens niet zo zijn
Hoi ik ben e10, 19 jaar en kom uit Zwolle, ik ben op zoek naar een denkbeeldig vriendinnetje.quote:
Erg he. Was hij dan zoooooo viesquote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... kan het nog langer.....![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hoi ik ben e10, 19 jaar en kom uit Zwolle, ik ben op zoek naar een denkbeeldig vriendinnetje.
leeftijd en looks onbelangrijk aangezien je toch niet bestaat, volgende week heb ik wel tijd voor je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |