Nee, dat van die M zei Marlies, stond niet op het schermquote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
De genomineerde man begint met een E volgens BB ... en de vrouw met een M
Dat is dus indirect praten over de nominaties, nu maar hopen dat BB niet te streng is vandaagquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Micheline: "Maar je wordt niet genomineerd door ons... maar dat komt nog wel"
Dan heb ik het verkeerd verstaan... sorry. Dan klopt de TT ook niet meer dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, dat van die M zei Marlies, stond niet op het scherm
WHAHAHAHAHA H.... HILDE!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Tijn denkt dat hij gruwelijk hard het huis uit wordt geflikkerd als hij genomineerd staat.
Micheline: "Maar je wordt niet genomineerd door ons... maar dat komt nog wel"
quote:
Het is E-10....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Als die andere Etiënne is ben ik een gelukkig mens.
Of BB zoekt iets waardoor opeens iemand anders genomineerd staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:59 schreef n1ek het volgende:
er zal dr nog wel 1 bij komen met de telefoon, twee is wel erg weinig
echt waarquote:
Egbert zou ook wel een stunt zijn. Ik wil die man wel eens opnieuw zien stressen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Als die andere Etiënne is ben ik een gelukkig mens.
e10 en milicaquote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
De genomineerde man begint met een E volgens BB ... en de vrouw met een M
Ja, 1% ofzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Egbert zou ook wel een stunt zijn. Ik wil die man wel eens opnieuw zien stressen.
En Etienne mag er van mij nog steeds wel inblijven. Laatste keer had Hilde meer stemmen dan Etienne
Het was Hilde, die M klopte nietquote:
...sorry ik loop een beetje achter...hihi ...quote:
Welke?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef Day het volgende:
TT aangepast!
Welke denk je?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef Day het volgende:
TT aangepast!
e10quote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Welke denk je?
Is de E al bekend, mensen? Kan niet streamen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |