Nee, dat van die M zei Marlies, stond niet op het schermquote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
De genomineerde man begint met een E volgens BB ... en de vrouw met een M
Dat is dus indirect praten over de nominaties, nu maar hopen dat BB niet te streng is vandaagquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Micheline: "Maar je wordt niet genomineerd door ons... maar dat komt nog wel"
Dan heb ik het verkeerd verstaan... sorry. Dan klopt de TT ook niet meer dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, dat van die M zei Marlies, stond niet op het scherm
WHAHAHAHAHA H.... HILDE!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Tijn denkt dat hij gruwelijk hard het huis uit wordt geflikkerd als hij genomineerd staat.
Micheline: "Maar je wordt niet genomineerd door ons... maar dat komt nog wel"
quote:
Het is E-10....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Als die andere Etiënne is ben ik een gelukkig mens.
Of BB zoekt iets waardoor opeens iemand anders genomineerd staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:59 schreef n1ek het volgende:
er zal dr nog wel 1 bij komen met de telefoon, twee is wel erg weinig
echt waarquote:
Egbert zou ook wel een stunt zijn. Ik wil die man wel eens opnieuw zien stressen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Als die andere Etiënne is ben ik een gelukkig mens.
e10 en milicaquote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
De genomineerde man begint met een E volgens BB ... en de vrouw met een M
Ja, 1% ofzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Egbert zou ook wel een stunt zijn. Ik wil die man wel eens opnieuw zien stressen.
En Etienne mag er van mij nog steeds wel inblijven. Laatste keer had Hilde meer stemmen dan Etienne
Het was Hilde, die M klopte nietquote:
...sorry ik loop een beetje achter...hihi ...quote:
Welke?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef Day het volgende:
TT aangepast!
Welke denk je?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef Day het volgende:
TT aangepast!
e10quote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Welke denk je?
Is de E al bekend, mensen? Kan niet streamen nu.
H(ilde) en E(tiënne), klopt toch? Wat mis ik?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Etienne is nu ook zeker... Verander maar weer Day
Dikke HEADSHOT van Barry!!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef Timon223 het volgende:
En dan gaat Etienne eruit, en staat Barry de soldier hem op te wachten![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef Timon223 het volgende:
En dan gaat Etienne eruit, en staat Barry de soldier hem op te wachten![]()
![]()
Hilde klopt E-10 denk ik ook....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Toch denk ik dat die flapdrol het nog gaat redden ook, zeker van Hilde moet ie het toch kunnen winnen
niet dat ik die etter met Bart wil vergelijken, maar die stond ook bijna elke keer genomineerdquote:Op woensdag 13 september 2006 17:14 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Hilde klopt E-10 denk ik ook....![]()
nu mogen ze erachter komen wie wie heeft genomineerd, ik denk dat er maar 2 namen gevallen zijn, vandaar ook maar 2 mensen op de bankquote:Op woensdag 13 september 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Vorige keer scheelde het maar weinig tussen die 2, dus het wordt inderdaad spannend.
Mogen ze nu wel over de nominaties praten? Snap niks meer van BB!
Wel een beetje opletten hoor Day, het stond op de plasma dat ze er over mochten pratenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Vorige keer scheelde het maar weinig tussen die 2, dus het wordt inderdaad spannend.
Mogen ze nu wel over de nominaties praten? Snap niks meer van BB!
als ik m die gel dr in zie smeren moet ik altijd aan Coming to America denken, daar heb je ook van die gelkoppen inzittenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef GeerenGoor het volgende:
Whahaha ik moet steeds lach als ik E-10 kutkop zie met die gel kop.....!![]()
Jeroen: He, Marcel zit er niet bij deze keerquote:Op woensdag 13 september 2006 17:19 schreef arneaux het volgende:
Yes! Etiënne en Hilde, kutwijven allebei. En hierna word Jeroen genomineerd dat garandeer ik je gewoon.
Ik ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef GeerenGoor het volgende:
Nou echt hopen dat Barry dr is...... ik zou zelfs voor willen betalen...![]()
Ik kan alleen maar meepraten n.a.v. wat hier gepost wordt. En de vorige keer mocht het toch niet, daarom waren E & M toch genomineerd?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hoor Day, het stond op de plasma dat ze er over mochten praten
Jeroen? hierna nomineren wij jou!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:19 schreef arneaux het volgende:
Yes! Etiënne en Hilde, kutwijven allebei. En hierna word Jeroen genomineerd dat garandeer ik je gewoon.
quote:
Weet je zeker dat het Tijn was en niet Jeroen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
De logica van Tijn: "Als je maar met twee mensen genomineerd staat, heb je meer kans om de meeste stemmen te krijgen"
Volgende 3 volgens mij ook wel. Hilde - Etiënne - Jeroen. Dan zou t goed kunnen dat Milicia volgt. Het kampgroepje was het kleinst dus is als eerste weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:22 schreef natronic het volgende:
iig de twee volgende exits zijn bekend, het is alleen nog wachten op de volgorde
zou toch leuk zijn als die 2 mekaar een keer in het echt ontmoetenquote:
Die kop!!!!!...... whahahahahahhaaquote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Tjah dat is kut he E10?![]()
[afbeelding]
Maar nu geven we E10 de schuld... maar Sab gaat ook constant naar E10 toe...... Nu zegt ze ook weer: je bent zo liefquote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef GeKa het volgende:
Ik hoop echt dat E10 vertrekt, ik kan dat misselijk gedoe met Sabrina niet meer aanzien!
"Kut, ik ben toch niet zo populair alsdat ik dacht."quote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Tjah dat is kut he E10?![]()
[afbeelding]
Het klopt wel, je hebt 50 % kans om de meeste stemmen te krijgen!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
De logica van Tijn: "Als je maar met twee mensen genomineerd staat, heb je meer kans om de meeste stemmen te krijgen"
Ik vindhet een flapdrol, ik vind hem ook lelijk... beetjes vadsigquote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef GeKa het volgende:
Ik begrijp ook werkelijk waar niet wat een vrouw überhaupt in die E10 ziet.
Zij ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef GeKa het volgende:
Ik begrijp ook werkelijk waar niet wat een vrouw überhaupt in die E10 ziet.
Hij is ontzettend lelijk, zowel van binnen als van buiten!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vindhet een flapdrol, ik vind hem ook lelijk... beetjes vadsig
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:24 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Het klopt wel, je hebt 50 % kans om de meeste stemmen te krijgen!
Maar je hebt inderdaad ook meer kans om de minste stemmen te krijgen.
hier kan ik me prima in vinden, ten eerste val ik niet op kerels, maar die gozer is echt verrot van binnen, ik geef je drie steekwoorden: Nazi, handtastelijk, achterbaks, dan zal die buitenkant me eigenlijk een worst zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef GeKa het volgende:
[..]
Hij is ontzettend lelijk, zowel van binnen als van buiten!
Dat snorretje ook, bleh!
Milica mag nog wel even blijven.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:28 schreef natronic het volgende:
Het wordt pas spannend als de kampers er uit zijn
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:30 schreef GeerenGoor het volgende:
Ach E-10, als je eruit moet is het toch nie zo'n ramp?
je heb altijd nog je denkbeeldig mokkeltje....![]()
Ja want Mliicia voegt zoveel toe.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn zegt dat hij Milica heeft genomineerd. De lul moet er echt uit
Komt nog wel. Flikker eerst die Hilde er maar eens uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja want Mliicia voegt zoveel toe.
Of je nu met 2 of met 5 mensen genomineerd staat, je hebt altijd 50 % kans:quote:Op woensdag 13 september 2006 17:30 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar hij bedoelt als er vier genomineerd staan heb je 25 % kans en nu 50 %. Maar ook op de minste stemmen dus, maar dat vertelt hij er niet bij. Dat is Brabants optimisme, dat begrijp ik wel.
Met een grote smak graag.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog wel. Flikker eerst die Hilde er maar eens uit.
dan is er dus op zijn minst nog een 3e naam genoemd. Waarom dan toch maar 2 mensen op de bankquote:Op woensdag 13 september 2006 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Tijn zegt dat hij Milica heeft genomineerd. De lul moet er echt uit
Misschien wel omdat hij ervan overtuigd is dat hij door vele vrouwen aanbeden wordt en dus niet eruit zal gaan! Want al die vrouwen zullen wel voor hem bellen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Het doet Etienne nauwelijks iets trouwens.
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef GeKa het volgende:
[..]
Misschien wel omdat hij ervan overtuigd is dat hij door vele vrouwen aanbeden wordt en dus niet eruit zal gaan! Want al die vrouwen zullen wel voor hem bellen.
Was er geen regel dat je meer dan 1 stem moet hebben?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is er dus op zijn minst nog een 3e naam genoemd. Waarom dan toch maar 2 mensen op de bank![]()
omdat er (denk ik) een minimaal aantal stemmen is, Monique is ook 2x genomineerd en vorige keer Jeroen ook 3xquote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is er dus op zijn minst nog een 3e naam genoemd. Waarom dan toch maar 2 mensen op de bank![]()
barry en e10 ging het over toch....ach joh als die elkaar zien ligt barry in een deuk om "de foto" van e10...die kan geen klap meer uitdelen...( o wat zeg ik nou!)quote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zou toch leuk zijn als die 2 mekaar een keer in het echt ontmoeten![]()
nou dan onderschat je Barry denk ik(ken m niet hoor), maar ik denkdat ie m diep van binnen best een goeie bekbeuk zou willen verkopenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
barry en e10 ging het over toch....ach joh als die elkaar zien ligt barry in een deuk om "de foto" van e10...die kan geen klap meer uitdelen...( o wat zeg ik nou!)
Ze gaan dit keer van twee genomineerden uit. De twee met de meeste stemmen staan dus genomineerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij zegt dat ie zichzelf heb genomineerdquote:Op woensdag 13 september 2006 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen wil het niet zeggen.
Whahahahaha, het is toch altijd lache met dat wijfie....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Sabrina "Ik dacht in me kop dat ik echt niet dom was"![]()
nee de susjes staan bij hemquote:Op woensdag 13 september 2006 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
ja hoor en e10 staat weer bij de susjes, het zal eens niet zo zijn
Ik wou net zeggen... kan het nog langer.....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:46 schreef Scarabee het volgende:
Wat doucht e 10 toch lang zeg pffffff
Nee de zusjes gingen met hem mee. Ze hebben alle drie geen zin om bij de rest te zittenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
ja hoor en e10 staat weer bij de susjes, het zal eens niet zo zijn
Hoi ik ben e10, 19 jaar en kom uit Zwolle, ik ben op zoek naar een denkbeeldig vriendinnetje.quote:
Erg he. Was hij dan zoooooo viesquote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... kan het nog langer.....![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hoi ik ben e10, 19 jaar en kom uit Zwolle, ik ben op zoek naar een denkbeeldig vriendinnetje.
leeftijd en looks onbelangrijk aangezien je toch niet bestaat, volgende week heb ik wel tijd voor je![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Ik zoek die foto van Etienne met die hitlergroet, weet iemand die nog te vinden?
nee hoor ik had het nog niet gelezenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef n1ek het volgende:
in de talpa comments:
Op sky radio was net een kort intervieuw met rob.
de reden dat rob een brief schreef aan bb voor moon was de volgende .
ze zagen thuis dat er niets aan de hand was en dat het goed was , maar de media maakte er door de muziekjes en de geplakte beelden meer van , daardoor werden de kinderen gepest op school.
terwijl de kinderen zelf wel wisten dat het goed was, hierdoor kwamen ze in de problemen op school ed , dit wilde rob niet en daarom wilde rob aan de buitenwereld laten weten dat het goed was
of kom ik weer met oud nieuws
ow....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor ik had het nog niet gelezen
maar dat kan moeilijk alleen met de uitzending van gister te maken hebben aangezien te gisternacht toch niet naar school geweest zijn. Maarja ik heb ook niet alle uitzendingen gezien dus kan ik niet oordelen wat er allemaal over hun daarvoor uitgezonden isquote:Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Het gedonder met Rob had dus inderdaad met de uitzending te maken. Dat vermoeden had ik ook al. Zal me benieuwen of BB zich daar iets van gaat aantrekken.
is hij bij cruyff in de leer geweest?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Maar dat was ook alleen maar omdat men de stemmen tussen Marcel en Etienne moest verdelen. Ik verwacht dat Etienne wel wint van Hilde. Makkie toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Etienne mag er van mij nog steeds wel inblijven. Laatste keer had Hilde meer stemmen dan Etienne
dat ligt aan jouquote:Op woensdag 13 september 2006 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
Lig het nou aan mij of is Jeroen gewoon NIET te verstaan?
Dat is waar idd. Vreemd, want daarvoor is er niet zo veel getoond volgens mij.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef n1ek het volgende:
[..]
maar dat kan moeilijk alleen met de uitzending van gister te maken hebben aangezien te gisternacht toch niet naar school geweest zijn. Maarja ik heb ook niet alle uitzendingen gezien dus kan ik niet oordelen wat er allemaal over hun daarvoor uitgezonden is
beide kampen hequote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef natronic het volgende:
hahaha hoor ze roddelen de kampers
Ik heb die uitzending wel kunnen zien, maar ook ik kreeg de indruk dat zij bij Tijn kroop en ik vond dat zijn handen wel op plekken zaten waar haar man ze het liefst niet zou willen zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Het gedonder met Rob had dus inderdaad met de uitzending te maken. Dat vermoeden had ik ook al. Zal me benieuwen of BB zich daar iets van gaat aantrekken. Zo scheef was het getoonde beeld in de uitzending niet.
Vertel...vertel....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef natronic het volgende:
hahaha hoor ze roddelen de kampers
Netjes van 'm.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef n1ek het volgende:
in de talpa comments:
ze zagen thuis dat er niets aan de hand was en dat het goed was , maar de media maakte er door de muziekjes en de geplakte beelden meer van , daardoor werden de kinderen gepest op school.
terwijl de kinderen zelf wel wisten dat het goed was, hierdoor kwamen ze in de problemen op school ed , dit wilde rob niet en daarom wilde rob aan de buitenwereld laten weten dat het goed was
Dank je wel, ik zat op de chat, en daar wilden ze niet geloven dat hij echt rechts isquote:Op woensdag 13 september 2006 17:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
alstublief, al begrijp ik niet wat je daar nou mee moet
wel zwak dat milica moniek heeft genomineerd. Van de week zei ze nog tegen hilde dat ze daar geen rede voor had.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:00 schreef Snoet123 het volgende:
E10 heeft Egbert genomineerd vertelt hij nu aan de " Hilde clan"
Kut scholen ook altijd...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef n1ek het volgende:
in de talpa comments:
kinderen zijn gewoon wreed tegenwoordigquote:
Voor mij was het nog nieuws, bedankt. En Hilde en E10 genomineerd ? Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef n1ek het volgende:
in de talpa comments:
Ja, dat valt mij ook tegen van Milica.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel zwak dat milica moniek heeft genomineerd. Van de week zei ze nog tegen hilde dat ze daar geen rede voor had.
dik 20 en nog steeds onder de plak van moeder hilde. hoe triest...
dit is wel in entertainment live he, een programma dat nog wel eens naast de waarheid zitquote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Snoet123 het volgende:
Paul Romer was net even kort in een intervieuw in een livetalkshow op talpa.
Er werd kort ingegaan hoe het was gegaan gisteravond. De kinderen werden door de beelden op tv gepest op school.
De man van Monique is dus idd boos naar de studio gekomen en wilde in eerste instantie dat Mo er gelijk uit zou gaan.
De politie schijnt nog ingeschakeld te zijn om Rob te kalmeren![]()
Mo heeft ondertussen een brief aan Rob gestuurd, met de mededeling dat ze bedenktijd wilde hebben.
Daarna nog een aantal briefwisselingen geweest...blablabla...nu alles weer "koek en ei"
Het blijft een raar verhaal![]()
Charisma heet dat Hilde, iets wat jij ook hebt maar op een ietwat beschonken negatieve manier...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:10 schreef scanman01 het volgende:
Hilde en Milica: "Zodra de zusjes erbij komen, gaat alle aandacht naar hun. De anderen zijn best aardig, tot dat de zusjes er dus bij komen"
Pffff... onzin....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:10 schreef scanman01 het volgende:
Hilde en Milica: "Zodra de zusjes erbij komen, gaat alle aandacht naar hun. De anderen zijn best aardig, tot dat de zusjes er dus bij komen"
Zeker weten. Ik denk dat het enige doel van Rob was om invloed uit te oefenen op de manier waarop zijn vrouw in beeld werd gebracht. Op zich een te waarderen actie, maar mag natuurlijk absoluut geen gevolg hebben. Als ze zwichten voor de 'dreigementen' van Rob dan is het einde zoek. Dan kan iedereen naar de studio komen wiens familielid negatief naar voren komt in de uitzending. Komt nog bij dat ik toch wel degelijk het idee heb dat er meer aan de hand is/ was dan alleen maar een onschuldige vriendschap. Wat dat betreft heeft Rob denk ik een beetje een plaat voor zijn hoofd.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Snoet123 het volgende:
Er werd kort ingegaan hoe het was gegaan gisteravond. De kinderen werden door de beelden op tv gepest op school.
De man van Monique is dus idd boos naar de studio gekomen en wilde in eerste instantie dat Mo er gelijk uit zou gaan.
Mo heeft ondertussen een brief aan Rob gestuurd, met de mededeling dat ze bedenktijd wilde hebben.
Daarna nog een aantal briefwisselingen geweest...blablabla...nu alles weer "koek en ei"
Dat charisma zie ik dan ook niet hoor. Ik vind ze ook vooral zeer storend. Sabrina kan ik nog wel verdragen, maar Monique ook absoluut niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Charisma heet dat Hilde, iets wat jij ook hebt maar op een ietwat beschonken negatieve manier...
Ja mieter maar lekkar op...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:15 schreef Marrije het volgende:
Milica: het maakt me niet uit als ik er over 3 weken uit zou zijn.
Ik zou zeggen, gaaaa dan!
Ik las ergens dat Rob er op zich niet veel problemen mee had, maar hoe het door de media (lees BB) gebracht werdt vond hij minder ok (zwoele muziekjes eronder en in welke context). Daardoor werden de kids gepest op school, en dat was de reden dat hij naar Aalsmeer vertrok om uitleg te vragen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik denk dat het enige doel van Rob was om invloed uit te oefenen op de manier waarop zijn vrouw in beeld werd gebracht. Op zich een te waarderen actie, maar mag natuurlijk absoluut geen gevolg hebben. Als ze zwichten voor de 'dreigementen' van Rob dan is het einde zoek. Dan kan iedereen naar de studio komen wiens familielid negatief naar voren komt in de uitzending. Komt nog bij dat ik toch wel degelijk het idee heb dat er meer aan de hand is/ was dan alleen maar een onschuldige vriendschap. Wat dat betreft heeft Rob denk ik een beetje een plaat voor zijn hoofd.
Whahahaha, zeg dan nix....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Ik lag een tijd buiten in mn eentje, maar niemand die even naar me toekomt. Maar ik had er ook helemaal geen behoefte aan."
Ja, daar reageerde ik dus op. Reken erop dat er zonder die muziekjes (wat volgens mij gisteren voor het eerst gebeurde, dus daarom kunnen ze niet gepest zijn) ook genoeg overblijft om je over te verbazen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Rob er op zich niet veel problemen mee had, maar hoe het door de media (lees BB) gebracht werdt vond hij minder ok (zwoele muziekjes eronder en in welke context). Daardoor werden de kids gepest op school, en dat was de reden dat hij naar Aalsmeer vertrok om uitleg te vragen.
Absoluut waar, maar handig van hem om dat even aan te halen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
Ja, daar reageerde ik dus op. Reken erop dat er zonder die muziekjes (wat volgens mij gisteren voor het eerst gebeurde, dus daarom kunnen ze niet gepest zijn) ook genoeg overblijft om je over te verbazen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, daar reageerde ik dus op. Reken erop dat er zonder die muziekjes (wat volgens mij gisteren voor het eerst gebeurde, dus daarom kunnen ze niet gepest zijn) ook genoeg overblijft om je over te verbazen.
Is ook zo..quote:Op woensdag 13 september 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig. Straks alleen nog de groep van Semih over... Allemaal leuke vriendjes van elkaar. Gaat boeiende streams opleveren. Ik heb het gevoel dat het helemaal mis gaat met deze BB als die trend doorzet.quote:
Jeroen: ja...ja zeker, zeker.....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:20 schreef natronic het volgende:
wat lult die Jeroen dom
Tis het proberen waardquote:Op woensdag 13 september 2006 18:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar handig van hem om dat even aan te halen.
van wie krijgt hij om zijn oren?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef Nightman het volgende:
Etiennie krijgt om zn oren dat hij 100% van de tijd op Sabje wil zitten..
Neehee, Hilde mag blijvenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig. Straks alleen nog de groep van Semih over... Allemaal leuke vriendjes van elkaar. Gaat boeiende streams opleveren. Ik heb het gevoel dat het helemaal mis gaat met deze BB als die trend doorzet.
Dat was in jouw geval al vanaf dag 1 hoor. Bijna al je berichten zijn anti Milica.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef riri het volgende:
wat een ontevreden gezicht hele tijd die milica...gaat me ontzettend tegen staan dat kind
Kijk jij pas?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:20 schreef natronic het volgende:
wat lult die Jeroen dom
Nee, maar als je zo gaat lullen...tsja....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig. Straks alleen nog de groep van Semih over... Allemaal leuke vriendjes van elkaar. Gaat boeiende streams opleveren. Ik heb het gevoel dat het helemaal mis gaat met deze BB als die trend doorzet.
waarom is dat nou weer vreemd?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat loopt Tijn nu opeens lief en aardig te doen tegen Milica![]()
Heel vreemd weer.
Tja, als ie Monique nu echt met rust gaat laten. . . hij moet toch ergens naartoe.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat loopt Tijn nu opeens lief en aardig te doen tegen Milica![]()
Heel vreemd weer.
Daarmee doelt ze op dat meer mensen (ook in de Semih groep) het inderdaad te ver vonden gaan hoe Monique en Tijn met elkaar omgingen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:19 schreef Marrije het volgende:
Milica: ik kan niet tegen dat schijnheilige gedoe!
Wel opvallend dat hij juist naar Milica gaat, die hij dus heeft genomineerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, als ie Monique nu echt met rust gaat laten. . . hij moet toch ergens naartoe.
heb jij dit niet met Tijn dan???? Praat geen poep............quote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was in jouw geval al vanaf dag 1 hoor. Bijna al je berichten zijn anti Milica.
Even slijmen dusquote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel opvallend dat hij juist naar Milica gaat, die hij dus heeft genomineerd.
Vergis je je lelijk...eerste weken absoluut niet,maar ze verandert heel erg de laatste tijd,begint steeds meer van het venijn van haar moeder te ontwikkelenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was in jouw geval al vanaf dag 1 hoor. Bijna al je berichten zijn anti Milica.
Stelletje draaikonten zijn het!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee doelt ze op dat meer mensen (ook in de Semih groep) het inderdaad te ver vonden gaan hoe Monique en Tijn met elkaar omgingen.
Toen Monique echter wilde vertrekken zeiden ze dat opeens niet meer.
Heb ik met Tijn ja. En die laatste zinnetjes mag je wel weglaten in het vervolg.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:26 schreef natronic het volgende:
[..]
heb jij dit niet met Tijn dan???? Praat geen poep............
Ik snap ook nie dat niemand ff opspringt en ze allemaal ff wakker schut en ff de waarheid zeggenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee doelt ze op dat meer mensen (ook in de Semih groep) het inderdaad te ver vonden gaan hoe Monique en Tijn met elkaar omgingen.
Toen Monique echter wilde vertrekken zeiden ze dat opeens niet meer.
Zo komt het heel erg over, maar omdat het Tijn is... is het PRIMA!!!! Ik weet nog dat iemand anders een week geleden even ging praten met de persoon die ze had genomineerd. Finaal met de grond gelijk gemaakt hier om die reden.quote:
Je weet, ik ben ook geen Tijnfan, maar wie het ook was geweest, dat maakt me dan niet uit, slijmen is slijmen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo komt het heel erg over, maar omdat het Tijn is... is het PRIMA!!!! Ik weet nog dat iemand anders een week geleden even ging praten met de persoon die ze had genomineerd. Finaal met de grond gelijk gemaakt hier om die reden.
Tja.... I rest my case, zegmaar....
Ja dat gaat boeiende streams opleveren omdat ze dan op mensen moeten gaan stemmen waarop ze eigenlijk niet willen stemmen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Marlies loopt anders het kwijl uit haar mond als Tijn iets tegen haar zegt.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, als ie Monique nu echt met rust gaat laten. . . hij moet toch ergens naartoe.
Nee,dat doet ie omdat ie eigenlijk wil verbergen dat ie smerig zit te kletsen...hij is zo stom om te denken dat als hij zo binnensmonds praat wij dat niet horenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:35 schreef GeerenGoor het volgende:
Wat praat E-10 maf zeg, is hij bezopen ofzo???![]()
Dit verhaal kan best in grote lijnen is kloppen. Wat ik er na het lezen overal van kan maken is het volgende...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Snoet123 het volgende:
Omdat ze verongelijkt zijn,ze snappen niet dat het met hun eigen gedrag te maken heeft en zijn niet bereid daar iets aan te veranderenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:40 schreef Sonique het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn Hilde en E10 genomineerd omdat de rest een verkeerd beeld van hun hebben?
Zal best zo zijn, maar waarom doen ze er dan niets aan?
Ik bedoel, moeten 'de anderen' dan maar iets anders verzinnen hoe Hilde en E10 zijn?
Ik snap dat gehele gediscuZEUR niet van E10 de hele tijd. Want dat is het: zeuren.
Als een klein meisje...
Welk plaatje, die van BB, of die van de overige media.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dit verhaal kan best in grote lijnen is kloppen. Wat ik er na het lezen overal van kan maken is het volgende...
Ga er nog steeds niet vanuit dat Mo zelf "om aandacht" heeft zitten zeiken in de DBK. (dat zie ik nu hier nogal is voorbij komen)
Het was volgens mij wel degelijk Rob die even z'n vrouw uit het BB huis kwam halen. Dat daar de politie bij geweest is dat hoor en lees je ook uit verschillende hoeken. Hij ging een beetje over de zeik zeg maar, en wou met alle geweld Mo dat huis uit hebben.![]()
In eerste instantie zou er dan een brief van Rob naar binnen gebracht zijn...wat daarin gestaan geen idee, maar hij zal ook wel een alinea aan de kinderen gewijd hebben.
Mo wil vrijwel gelijk het huis uit, maar na overleg met Sa in de DBK wil ze vervolgens tijd om na te denken(24uur).
Dan komt ineens BB met wat briefmateriaal op de proppen van de kinderen zelf. Hieruit blijkt, dat het allemaal wel mee valt met de problemen, zo lijkt het. Zodra Mo die leest slaat de stemming compleet om.![]()
Denk ook dat ze van BB het niet zo zagen zitten als Mo eruit zou gaan onder dwang van man lief. Mede omdat dan mogelijk Sa ook mee het huis uit zou gaan om haar zus bij te staan. Zou voor het programma een aardige strop zijn als de zusjes vertrekken.
Uiteindelijk is Mo gelukkig gebleven.....maar ik geloof echt niet dat Rob naar Aalsmeer is gereden om even duidelijk te maken dat ze z'n vrouw niet zo in een negatief daglicht moeten zetten. Dat zou die nou weer op de radio verklaard hebben.
Oké een beetje aandikken doen ze altijd, (anders was het wel heel saai allemaal) maar de beelden logen er toch niet om dat er wat begon te komen tussen Tijn en Mo.Dus dat verhaal dat de media een plaatje neerzet dat gaat niet helemaal op.
Klopt...maar dat was meer om te bewijzen dat er "niet al te veel" aan de hand was tussen haar en Tijn. Daar was Rob natuurlijk aardig van over de zeik. Dat wou ze uiteraard ook rechtzetten...(zover mogelijk)quote:Op woensdag 13 september 2006 18:48 schreef riri het volgende:
Mo was al voordat ze de brieven van haar kinderen te lezen kreeg voor 99,9% overtuigd dat ze erin wilde blijven
Heb je geen TV ofzo ?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:05 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/13-9-2006-01.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:29 schreef Fruitloops het volgende:
semih heeft gewoon heel erge zin om micheline flink te nemen, kan hem ook geen ongelijk geven
Semih staat op ontploffen op dit moment, volgens mijquote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef arneaux het volgende:
Dus. Semih en Michelline houden t bijna niet meer.
O. De uitzending was erg goed.
Tijn ziet er ook niet al te best uit. Die twee zijn hartstikke gek op elkaar en proberen elkaar en elkaars gevoelens bewust te negeren zónder dat het op gaat vallen. Het lukt ze niet zo goedquote:Op woensdag 13 september 2006 19:38 schreef arneaux het volgende:
t Zou me niet verbazen als Monique er alsnog uitgaat, die is helemaal van de wereld.
Tijn moet gewoon ff lepelen, ff zijn keigrote tegen die batterij van Mo aanschurken en de zon zal weer schijnenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:38 schreef Sonique het volgende:
Er heerst een duidelijke 'niet goede' spanning tussen Monique en tijn....
Je moet je zwaktes niet camoufleren maar je sterke kanten meer laten zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijn ziet er ook niet al te best uit. Die twee zijn hartstikke gek op elkaar en proberen elkaar en elkaars gevoelens bewust te negeren zónder dat het op gaat vallen. Het lukt ze niet zo goed
die staat wel op de e-10 topic maar wat zou je daar mee willen doen ja door de papierversnipperaar en dan die mafkees er achter aanquote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Ik zoek die foto van Etienne met die hitlergroet, weet iemand die nog te vinden?
die gozer komt echt uit een eiquote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Jaaa ehh, Tijn ehh, ja eeh, je moet me dat toch eens uitleggen hoor, dat eeh schaken, lijkt me toch wel interessant hoor, eeh uitdagend."
tijn zou wel willen, kan je ook zien aan hem. Maar hij durft nu weinig meer te doen met Mo.....quote:Op woensdag 13 september 2006 19:43 schreef Sonique het volgende:
Is er nu echt nietmand die Mo even een knuffel druft te geven?
Kom op mensen, ze schreeuwt het uit!!
ze kan van mij zo een knuffel-deluxe krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:43 schreef Sonique het volgende:
Is er nu echt nietmand die Mo even een knuffel druft te geven?
Kom op mensen, ze schreeuwt het uit!!
Mijn idee, naar huis met die gansquote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
Monique heeft ook geen honger. Ze kan volgens mij beter naar huis gaan. Waarom moet ze voor de rest van Nederland bewijzen dat ze 'anders' is. Als haar man en kinderen weten dat het goedzit is dat toch genoeg.
Heb je soms een filmpje hoe dat gaat? Ik ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef versabommie het volgende:
....of ze liggen strax te ketsen als wilde konijnen op sexdrugs!
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze kan van mij zo een knuffel-deluxe krijgen![]()
Ze zijn highschool sweeties dus dat gaat vaak fout op latere leeftijdquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er ineens iets 'knapt' bij Monique en ze haar huwelijk eraan geeft voor Tijn.
Overigens is dat huwelijk toch al in gevaar...
Met tijnquote:Op woensdag 13 september 2006 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
Monique gaat douchen en daarna slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |