Welk plaatje, die van BB, of die van de overige media.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dit verhaal kan best in grote lijnen is kloppen. Wat ik er na het lezen overal van kan maken is het volgende...
Ga er nog steeds niet vanuit dat Mo zelf "om aandacht" heeft zitten zeiken in de DBK. (dat zie ik nu hier nogal is voorbij komen)
Het was volgens mij wel degelijk Rob die even z'n vrouw uit het BB huis kwam halen. Dat daar de politie bij geweest is dat hoor en lees je ook uit verschillende hoeken. Hij ging een beetje over de zeik zeg maar, en wou met alle geweld Mo dat huis uit hebben.![]()
In eerste instantie zou er dan een brief van Rob naar binnen gebracht zijn...wat daarin gestaan geen idee, maar hij zal ook wel een alinea aan de kinderen gewijd hebben.
Mo wil vrijwel gelijk het huis uit, maar na overleg met Sa in de DBK wil ze vervolgens tijd om na te denken(24uur).
Dan komt ineens BB met wat briefmateriaal op de proppen van de kinderen zelf. Hieruit blijkt, dat het allemaal wel mee valt met de problemen, zo lijkt het. Zodra Mo die leest slaat de stemming compleet om.![]()
Denk ook dat ze van BB het niet zo zagen zitten als Mo eruit zou gaan onder dwang van man lief. Mede omdat dan mogelijk Sa ook mee het huis uit zou gaan om haar zus bij te staan. Zou voor het programma een aardige strop zijn als de zusjes vertrekken.
Uiteindelijk is Mo gelukkig gebleven.....maar ik geloof echt niet dat Rob naar Aalsmeer is gereden om even duidelijk te maken dat ze z'n vrouw niet zo in een negatief daglicht moeten zetten. Dat zou die nou weer op de radio verklaard hebben.
Oké een beetje aandikken doen ze altijd, (anders was het wel heel saai allemaal) maar de beelden logen er toch niet om dat er wat begon te komen tussen Tijn en Mo.Dus dat verhaal dat de media een plaatje neerzet dat gaat niet helemaal op.
Klopt...maar dat was meer om te bewijzen dat er "niet al te veel" aan de hand was tussen haar en Tijn. Daar was Rob natuurlijk aardig van over de zeik. Dat wou ze uiteraard ook rechtzetten...(zover mogelijk)quote:Op woensdag 13 september 2006 18:48 schreef riri het volgende:
Mo was al voordat ze de brieven van haar kinderen te lezen kreeg voor 99,9% overtuigd dat ze erin wilde blijven
Heb je geen TV ofzo ?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:05 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/13-9-2006-01.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:29 schreef Fruitloops het volgende:
semih heeft gewoon heel erge zin om micheline flink te nemen, kan hem ook geen ongelijk geven
Semih staat op ontploffen op dit moment, volgens mijquote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef arneaux het volgende:
Dus. Semih en Michelline houden t bijna niet meer.
O. De uitzending was erg goed.
Tijn ziet er ook niet al te best uit. Die twee zijn hartstikke gek op elkaar en proberen elkaar en elkaars gevoelens bewust te negeren zónder dat het op gaat vallen. Het lukt ze niet zo goedquote:Op woensdag 13 september 2006 19:38 schreef arneaux het volgende:
t Zou me niet verbazen als Monique er alsnog uitgaat, die is helemaal van de wereld.
Tijn moet gewoon ff lepelen, ff zijn keigrote tegen die batterij van Mo aanschurken en de zon zal weer schijnenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:38 schreef Sonique het volgende:
Er heerst een duidelijke 'niet goede' spanning tussen Monique en tijn....
Je moet je zwaktes niet camoufleren maar je sterke kanten meer laten zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijn ziet er ook niet al te best uit. Die twee zijn hartstikke gek op elkaar en proberen elkaar en elkaars gevoelens bewust te negeren zónder dat het op gaat vallen. Het lukt ze niet zo goed
die staat wel op de e-10 topic maar wat zou je daar mee willen doen ja door de papierversnipperaar en dan die mafkees er achter aanquote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef mazaru het volgende:
Ik zoek die foto van Etienne met die hitlergroet, weet iemand die nog te vinden?
die gozer komt echt uit een eiquote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Jaaa ehh, Tijn ehh, ja eeh, je moet me dat toch eens uitleggen hoor, dat eeh schaken, lijkt me toch wel interessant hoor, eeh uitdagend."
tijn zou wel willen, kan je ook zien aan hem. Maar hij durft nu weinig meer te doen met Mo.....quote:Op woensdag 13 september 2006 19:43 schreef Sonique het volgende:
Is er nu echt nietmand die Mo even een knuffel druft te geven?
Kom op mensen, ze schreeuwt het uit!!
ze kan van mij zo een knuffel-deluxe krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:43 schreef Sonique het volgende:
Is er nu echt nietmand die Mo even een knuffel druft te geven?
Kom op mensen, ze schreeuwt het uit!!
Mijn idee, naar huis met die gansquote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
Monique heeft ook geen honger. Ze kan volgens mij beter naar huis gaan. Waarom moet ze voor de rest van Nederland bewijzen dat ze 'anders' is. Als haar man en kinderen weten dat het goedzit is dat toch genoeg.
Heb je soms een filmpje hoe dat gaat? Ik ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef versabommie het volgende:
....of ze liggen strax te ketsen als wilde konijnen op sexdrugs!
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze kan van mij zo een knuffel-deluxe krijgen![]()
Ze zijn highschool sweeties dus dat gaat vaak fout op latere leeftijdquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er ineens iets 'knapt' bij Monique en ze haar huwelijk eraan geeft voor Tijn.
Overigens is dat huwelijk toch al in gevaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |