die gozer komt echt uit een eiquote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Jaaa ehh, Tijn ehh, ja eeh, je moet me dat toch eens uitleggen hoor, dat eeh schaken, lijkt me toch wel interessant hoor, eeh uitdagend."
tijn zou wel willen, kan je ook zien aan hem. Maar hij durft nu weinig meer te doen met Mo.....quote:Op woensdag 13 september 2006 19:43 schreef Sonique het volgende:
Is er nu echt nietmand die Mo even een knuffel druft te geven?
Kom op mensen, ze schreeuwt het uit!!
ze kan van mij zo een knuffel-deluxe krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:43 schreef Sonique het volgende:
Is er nu echt nietmand die Mo even een knuffel druft te geven?
Kom op mensen, ze schreeuwt het uit!!
Mijn idee, naar huis met die gansquote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
Monique heeft ook geen honger. Ze kan volgens mij beter naar huis gaan. Waarom moet ze voor de rest van Nederland bewijzen dat ze 'anders' is. Als haar man en kinderen weten dat het goedzit is dat toch genoeg.
Heb je soms een filmpje hoe dat gaat? Ik ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef versabommie het volgende:
....of ze liggen strax te ketsen als wilde konijnen op sexdrugs!
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze kan van mij zo een knuffel-deluxe krijgen![]()
Ze zijn highschool sweeties dus dat gaat vaak fout op latere leeftijdquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er ineens iets 'knapt' bij Monique en ze haar huwelijk eraan geeft voor Tijn.
Overigens is dat huwelijk toch al in gevaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |