Ik las ergens dat Rob er op zich niet veel problemen mee had, maar hoe het door de media (lees BB) gebracht werdt vond hij minder ok (zwoele muziekjes eronder en in welke context). Daardoor werden de kids gepest op school, en dat was de reden dat hij naar Aalsmeer vertrok om uitleg te vragen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik denk dat het enige doel van Rob was om invloed uit te oefenen op de manier waarop zijn vrouw in beeld werd gebracht. Op zich een te waarderen actie, maar mag natuurlijk absoluut geen gevolg hebben. Als ze zwichten voor de 'dreigementen' van Rob dan is het einde zoek. Dan kan iedereen naar de studio komen wiens familielid negatief naar voren komt in de uitzending. Komt nog bij dat ik toch wel degelijk het idee heb dat er meer aan de hand is/ was dan alleen maar een onschuldige vriendschap. Wat dat betreft heeft Rob denk ik een beetje een plaat voor zijn hoofd.
Whahahaha, zeg dan nix....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Ik lag een tijd buiten in mn eentje, maar niemand die even naar me toekomt. Maar ik had er ook helemaal geen behoefte aan."
Ja, daar reageerde ik dus op. Reken erop dat er zonder die muziekjes (wat volgens mij gisteren voor het eerst gebeurde, dus daarom kunnen ze niet gepest zijn) ook genoeg overblijft om je over te verbazen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Rob er op zich niet veel problemen mee had, maar hoe het door de media (lees BB) gebracht werdt vond hij minder ok (zwoele muziekjes eronder en in welke context). Daardoor werden de kids gepest op school, en dat was de reden dat hij naar Aalsmeer vertrok om uitleg te vragen.
Absoluut waar, maar handig van hem om dat even aan te halen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
Ja, daar reageerde ik dus op. Reken erop dat er zonder die muziekjes (wat volgens mij gisteren voor het eerst gebeurde, dus daarom kunnen ze niet gepest zijn) ook genoeg overblijft om je over te verbazen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, daar reageerde ik dus op. Reken erop dat er zonder die muziekjes (wat volgens mij gisteren voor het eerst gebeurde, dus daarom kunnen ze niet gepest zijn) ook genoeg overblijft om je over te verbazen.
Is ook zo..quote:Op woensdag 13 september 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig. Straks alleen nog de groep van Semih over... Allemaal leuke vriendjes van elkaar. Gaat boeiende streams opleveren. Ik heb het gevoel dat het helemaal mis gaat met deze BB als die trend doorzet.quote:
Jeroen: ja...ja zeker, zeker.....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:20 schreef natronic het volgende:
wat lult die Jeroen dom
Tis het proberen waardquote:Op woensdag 13 september 2006 18:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar handig van hem om dat even aan te halen.
van wie krijgt hij om zijn oren?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef Nightman het volgende:
Etiennie krijgt om zn oren dat hij 100% van de tijd op Sabje wil zitten..
Neehee, Hilde mag blijvenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig. Straks alleen nog de groep van Semih over... Allemaal leuke vriendjes van elkaar. Gaat boeiende streams opleveren. Ik heb het gevoel dat het helemaal mis gaat met deze BB als die trend doorzet.
Dat was in jouw geval al vanaf dag 1 hoor. Bijna al je berichten zijn anti Milica.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef riri het volgende:
wat een ontevreden gezicht hele tijd die milica...gaat me ontzettend tegen staan dat kind
Kijk jij pas?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:20 schreef natronic het volgende:
wat lult die Jeroen dom
Nee, maar als je zo gaat lullen...tsja....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig. Straks alleen nog de groep van Semih over... Allemaal leuke vriendjes van elkaar. Gaat boeiende streams opleveren. Ik heb het gevoel dat het helemaal mis gaat met deze BB als die trend doorzet.
waarom is dat nou weer vreemd?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat loopt Tijn nu opeens lief en aardig te doen tegen Milica![]()
Heel vreemd weer.
Tja, als ie Monique nu echt met rust gaat laten. . . hij moet toch ergens naartoe.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat loopt Tijn nu opeens lief en aardig te doen tegen Milica![]()
Heel vreemd weer.
Daarmee doelt ze op dat meer mensen (ook in de Semih groep) het inderdaad te ver vonden gaan hoe Monique en Tijn met elkaar omgingen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:19 schreef Marrije het volgende:
Milica: ik kan niet tegen dat schijnheilige gedoe!
Wel opvallend dat hij juist naar Milica gaat, die hij dus heeft genomineerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, als ie Monique nu echt met rust gaat laten. . . hij moet toch ergens naartoe.
heb jij dit niet met Tijn dan???? Praat geen poep............quote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was in jouw geval al vanaf dag 1 hoor. Bijna al je berichten zijn anti Milica.
Even slijmen dusquote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel opvallend dat hij juist naar Milica gaat, die hij dus heeft genomineerd.
Vergis je je lelijk...eerste weken absoluut niet,maar ze verandert heel erg de laatste tijd,begint steeds meer van het venijn van haar moeder te ontwikkelenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was in jouw geval al vanaf dag 1 hoor. Bijna al je berichten zijn anti Milica.
Stelletje draaikonten zijn het!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee doelt ze op dat meer mensen (ook in de Semih groep) het inderdaad te ver vonden gaan hoe Monique en Tijn met elkaar omgingen.
Toen Monique echter wilde vertrekken zeiden ze dat opeens niet meer.
Heb ik met Tijn ja. En die laatste zinnetjes mag je wel weglaten in het vervolg.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:26 schreef natronic het volgende:
[..]
heb jij dit niet met Tijn dan???? Praat geen poep............
Ik snap ook nie dat niemand ff opspringt en ze allemaal ff wakker schut en ff de waarheid zeggenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee doelt ze op dat meer mensen (ook in de Semih groep) het inderdaad te ver vonden gaan hoe Monique en Tijn met elkaar omgingen.
Toen Monique echter wilde vertrekken zeiden ze dat opeens niet meer.
Zo komt het heel erg over, maar omdat het Tijn is... is het PRIMA!!!! Ik weet nog dat iemand anders een week geleden even ging praten met de persoon die ze had genomineerd. Finaal met de grond gelijk gemaakt hier om die reden.quote:
Je weet, ik ben ook geen Tijnfan, maar wie het ook was geweest, dat maakt me dan niet uit, slijmen is slijmen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo komt het heel erg over, maar omdat het Tijn is... is het PRIMA!!!! Ik weet nog dat iemand anders een week geleden even ging praten met de persoon die ze had genomineerd. Finaal met de grond gelijk gemaakt hier om die reden.
Tja.... I rest my case, zegmaar....
Ja dat gaat boeiende streams opleveren omdat ze dan op mensen moeten gaan stemmen waarop ze eigenlijk niet willen stemmen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Marlies loopt anders het kwijl uit haar mond als Tijn iets tegen haar zegt.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, als ie Monique nu echt met rust gaat laten. . . hij moet toch ergens naartoe.
Nee,dat doet ie omdat ie eigenlijk wil verbergen dat ie smerig zit te kletsen...hij is zo stom om te denken dat als hij zo binnensmonds praat wij dat niet horenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:35 schreef GeerenGoor het volgende:
Wat praat E-10 maf zeg, is hij bezopen ofzo???![]()
Dit verhaal kan best in grote lijnen is kloppen. Wat ik er na het lezen overal van kan maken is het volgende...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Snoet123 het volgende:
Paul Romer was net even kort in een intervieuw in een livetalkshow op talpa.
Er werd kort ingegaan hoe het was gegaan gisteravond. De kinderen werden door de beelden op tv gepest op school.
De man van Monique is dus idd boos naar de studio gekomen en wilde in eerste instantie dat Mo er gelijk uit zou gaan.
De politie schijnt nog ingeschakeld te zijn om Rob te kalmeren![]()
Mo heeft ondertussen een brief aan Rob gestuurd, met de mededeling dat ze bedenktijd wilde hebben.
Daarna nog een aantal briefwisselingen geweest...blablabla...nu alles weer "koek en ei"
Het blijft een raar verhaal![]()
Omdat ze verongelijkt zijn,ze snappen niet dat het met hun eigen gedrag te maken heeft en zijn niet bereid daar iets aan te veranderenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:40 schreef Sonique het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn Hilde en E10 genomineerd omdat de rest een verkeerd beeld van hun hebben?
Zal best zo zijn, maar waarom doen ze er dan niets aan?
Ik bedoel, moeten 'de anderen' dan maar iets anders verzinnen hoe Hilde en E10 zijn?
Ik snap dat gehele gediscuZEUR niet van E10 de hele tijd. Want dat is het: zeuren.
Als een klein meisje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |