abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41777286
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:32 schreef riri het volgende:
Die Hilde
Zal maar je familie zijn....
  woensdag 13 september 2006 @ 18:37:59 #242
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_41777317
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tja, als ie Monique nu echt met rust gaat laten. . . hij moet toch ergens naartoe.
Bij Marlies loopt anders het kwijl uit haar mond als Tijn iets tegen haar zegt.
eurobilltracker.com
pi_41777358
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:35 schreef GeerenGoor het volgende:
Wat praat E-10 maf zeg, is hij bezopen ofzo???
Nee,dat doet ie omdat ie eigenlijk wil verbergen dat ie smerig zit te kletsen...hij is zo stom om te denken dat als hij zo binnensmonds praat wij dat niet horen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 13 september 2006 @ 18:40:08 #244
130524 Sonique
occasional streamer
pi_41777387
Dus als ik het goed begrijp zijn Hilde en E10 genomineerd omdat de rest een verkeerd beeld van hun hebben?

Zal best zo zijn, maar waarom doen ze er dan niets aan?

Ik bedoel, moeten 'de anderen' dan maar iets anders verzinnen hoe Hilde en E10 zijn?

Ik snap dat gehele gediscuZEUR niet van E10 de hele tijd. Want dat is het: zeuren.

Als een klein meisje...
pi_41777458
Hilde lult altijd over die vervloekte SHAG!!!!!
pi_41777480
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Snoet123 het volgende:
Paul Romer was net even kort in een intervieuw in een livetalkshow op talpa.
Er werd kort ingegaan hoe het was gegaan gisteravond. De kinderen werden door de beelden op tv gepest op school.
De man van Monique is dus idd boos naar de studio gekomen en wilde in eerste instantie dat Mo er gelijk uit zou gaan.
De politie schijnt nog ingeschakeld te zijn om Rob te kalmeren
Mo heeft ondertussen een brief aan Rob gestuurd, met de mededeling dat ze bedenktijd wilde hebben.
Daarna nog een aantal briefwisselingen geweest...blablabla...nu alles weer "koek en ei"

Het blijft een raar verhaal
Dit verhaal kan best in grote lijnen is kloppen. Wat ik er na het lezen overal van kan maken is het volgende...

Ga er nog steeds niet vanuit dat Mo zelf "om aandacht" heeft zitten zeiken in de DBK. (dat zie ik nu hier nogal is voorbij komen)
Het was volgens mij wel degelijk Rob die even z'n vrouw uit het BB huis kwam halen. Dat daar de politie bij geweest is dat hoor en lees je ook uit verschillende hoeken. Hij ging een beetje over de zeik zeg maar, en wou met alle geweld Mo dat huis uit hebben.
In eerste instantie zou er dan een brief van Rob naar binnen gebracht zijn...wat daarin gestaan heeft geen idee, maar hij zal ook wel een alinea aan de kinderen gewijd hebben.
Mo wil vrijwel gelijk het huis uit, maar na overleg met Sa in de DBK wil ze vervolgens tijd om na te denken(24uur).

Dan komt ineens BB met wat briefmateriaal op de proppen van de kinderen zelf. Hieruit blijkt, dat het allemaal wel mee valt met de problemen, zo lijkt het. Zodra Mo die leest slaat de stemming compleet om.
Denk ook dat ze van BB het niet zo zagen zitten als Mo eruit zou gaan onder dwang van man lief. Mede omdat dan mogelijk Sa ook mee het huis uit zou gaan om haar zus bij te staan. Zou voor het programma een aardige strop zijn als de zusjes vertrekken.

Uiteindelijk is Mo gelukkig gebleven.. ...maar ik geloof echt niet dat Rob naar Aalsmeer is gereden om even duidelijk te maken dat ze z'n vrouw niet zo in een negatief daglicht moeten zetten. Dat zou die nou weer op de radio verklaard hebben.
Oké een beetje aandikken doen ze altijd, (anders was het wel heel saai allemaal) maar de beelden logen er toch niet om dat er wat begon te komen tussen Tijn en Mo. Dus dat verhaal dat de media een plaatje neerzet dat gaat niet helemaal op.
pi_41777485
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:40 schreef Sonique het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn Hilde en E10 genomineerd omdat de rest een verkeerd beeld van hun hebben?

Zal best zo zijn, maar waarom doen ze er dan niets aan?

Ik bedoel, moeten 'de anderen' dan maar iets anders verzinnen hoe Hilde en E10 zijn?

Ik snap dat gehele gediscuZEUR niet van E10 de hele tijd. Want dat is het: zeuren.

Als een klein meisje...
Omdat ze verongelijkt zijn,ze snappen niet dat het met hun eigen gedrag te maken heeft en zijn niet bereid daar iets aan te veranderen
wat wil je ook...E10 is met zijn 19 jaar toch een man van de wereld...althans dat vindt hij zelf als enige
pi_41777559
Janine liep toch met de zuurkool vorige week. Volgens mij naar de waskast
  woensdag 13 september 2006 @ 18:47:29 #249
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_41777596
Ik vind BB minder interessant sinds wat er gisteravond gebeurd is.

Die actie met Monique heeft best wel de sfeer verpest, en vooral mijn kijk op BB.

Ik vraag me af hoe jullie daar tegen aan kijken.
pi_41777629
Mo was al voordat ze de brieven van haar kinderen te lezen kreeg voor 99,9% overtuigd dat ze erin wilde blijven
  woensdag 13 september 2006 @ 18:50:10 #251
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41777681
Talpa en Big Brother de grootste leugenaars die er bestaan in TV land
En je niet aan de afspraken houden is dus ook liegen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 13 september 2006 @ 18:52:19 #252
130524 Sonique
occasional streamer
pi_41777748
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:43 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dit verhaal kan best in grote lijnen is kloppen. Wat ik er na het lezen overal van kan maken is het volgende...

Ga er nog steeds niet vanuit dat Mo zelf "om aandacht" heeft zitten zeiken in de DBK. (dat zie ik nu hier nogal is voorbij komen)
Het was volgens mij wel degelijk Rob die even z'n vrouw uit het BB huis kwam halen. Dat daar de politie bij geweest is dat hoor en lees je ook uit verschillende hoeken. Hij ging een beetje over de zeik zeg maar, en wou met alle geweld Mo dat huis uit hebben.
In eerste instantie zou er dan een brief van Rob naar binnen gebracht zijn...wat daarin gestaan geen idee, maar hij zal ook wel een alinea aan de kinderen gewijd hebben.
Mo wil vrijwel gelijk het huis uit, maar na overleg met Sa in de DBK wil ze vervolgens tijd om na te denken(24uur).

Dan komt ineens BB met wat briefmateriaal op de proppen van de kinderen zelf. Hieruit blijkt, dat het allemaal wel mee valt met de problemen, zo lijkt het. Zodra Mo die leest slaat de stemming compleet om.
Denk ook dat ze van BB het niet zo zagen zitten als Mo eruit zou gaan onder dwang van man lief. Mede omdat dan mogelijk Sa ook mee het huis uit zou gaan om haar zus bij te staan. Zou voor het programma een aardige strop zijn als de zusjes vertrekken.

Uiteindelijk is Mo gelukkig gebleven.. ...maar ik geloof echt niet dat Rob naar Aalsmeer is gereden om even duidelijk te maken dat ze z'n vrouw niet zo in een negatief daglicht moeten zetten. Dat zou die nou weer op de radio verklaard hebben.
Oké een beetje aandikken doen ze altijd, (anders was het wel heel saai allemaal) maar de beelden logen er toch niet om dat er wat begon te komen tussen Tijn en Mo. Dus dat verhaal dat de media een plaatje neerzet dat gaat niet helemaal op.
Welk plaatje, die van BB, of die van de overige media.

Want ik denk dat bijde niet geheel kloppen. In grote lijnen wel, maar de details kloppen vaak niet en zijn verzonnen (zoals de politie en dergelijke, dat klinkt echt onrealistisch! Gelukkig hebben ze geen bewaking daar in Aalsmeer, ze staan zelfs buiten de boel in de gaten te houden. En dan zou BB de politie bellen om een man te laten verwijderen omdat deze lastig is...)

Hij zal best boos zijn beweest, en door misverstanden uit de hand zijn gelopen (Ik wil m'n vrouw spreken. Dat kan niet meneer, Wat dat kan niet, nou moet jij eens even goed luisteren maat etc etc)

De waarheid zal waarschijnlijk heel erg onsensationeel in het midden liggen...

En trouwens, het boeid toch allang niet meer, het geeft alleen maar wat extra's aan de huidige situatie (iets waar je ook rekening mee kan houden, wie zegt dat het niet gewoon een dikke publiciteits stunt is? Want zo goed loopt BB dit jaar echt niet...)

Maar goed...

Lekker belangrijk allemaal...
pi_41777839
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:48 schreef riri het volgende:
Mo was al voordat ze de brieven van haar kinderen te lezen kreeg voor 99,9% overtuigd dat ze erin wilde blijven
Klopt...maar dat was meer om te bewijzen dat er "niet al te veel" aan de hand was tussen haar en Tijn. Daar was Rob natuurlijk aardig van over de zeik. Dat wou ze uiteraard ook rechtzetten...(zover mogelijk)

En de kinderen leden er natuurlijk onder...dat zal in die brief ook wel naar voren zijn gekomen.
Toen dat uit brieven van de kinderen wel mee leek te vallen....die steunde d'r juist. Was het voor haar wel duidelijk.
pi_41778178
Milica vind Monique echt een leuke meid.. Vrouw eigenlijk
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  woensdag 13 september 2006 @ 19:05:05 #255
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41778210
Ahhhh, zieleg
  woensdag 13 september 2006 @ 19:05:40 #256
130524 Sonique
occasional streamer
pi_41778233
  woensdag 13 september 2006 @ 19:06:45 #257
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41778275
quote:
Heb je geen TV ofzo ?
  woensdag 13 september 2006 @ 19:08:33 #258
130524 Sonique
occasional streamer
pi_41778339
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Heb je geen TV ofzo ?
Aw KU T!!!

heb ik wat gemist? of isda in het tweede gedeelte? (vond het al rustig)
pi_41778785
waar is die kutkip??
  woensdag 13 september 2006 @ 19:23:19 #260
51981 Fruitloops
You mad fer it?
pi_41778882
micheline is wel goed bezig in de badkamer op dit moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')