quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef Snoet123 het volgende:Paul Romer was net even kort in een intervieuw in een livetalkshow op talpa.
Er werd kort ingegaan hoe het was gegaan gisteravond. De kinderen werden door de beelden op tv gepest op school.
De man van Monique is dus idd boos naar de studio gekomen en wilde in eerste instantie dat Mo er gelijk uit zou gaan.
De politie schijnt nog ingeschakeld te zijn om Rob te kalmeren
Mo heeft ondertussen een brief aan Rob gestuurd, met de mededeling dat ze bedenktijd wilde hebben.
Daarna nog een aantal briefwisselingen geweest...blablabla...nu alles weer "koek en ei"
Het blijft een raar verhaal
Dit verhaal kan best in grote lijnen is kloppen. Wat ik er na het lezen overal van kan maken is het volgende...
Ga er nog steeds niet vanuit dat Mo zelf "om aandacht" heeft zitten zeiken in de DBK. (dat zie ik nu hier nogal is voorbij komen)
Het was volgens mij wel degelijk Rob die even z'n vrouw uit het BB huis kwam halen. Dat daar de politie bij geweest is dat hoor en lees je ook uit verschillende hoeken. Hij ging een beetje over de zeik zeg maar, en wou met alle geweld Mo dat huis uit hebben.
In eerste instantie zou er dan een brief van Rob naar binnen gebracht zijn...wat daarin gestaan heeft geen idee, maar hij zal ook wel een alinea aan de kinderen gewijd hebben.
Mo wil vrijwel gelijk het huis uit, maar na overleg met Sa in de DBK wil ze vervolgens tijd om na te denken(24uur).
Dan komt ineens BB met wat briefmateriaal op de proppen van de kinderen zelf. Hieruit blijkt, dat het allemaal wel mee valt met de problemen, zo lijkt het. Zodra Mo die leest slaat de stemming compleet om.
Denk ook dat ze van BB het niet zo zagen zitten als Mo eruit zou gaan onder dwang van man lief. Mede omdat dan mogelijk Sa ook mee het huis uit zou gaan om haar zus bij te staan. Zou voor het programma een aardige strop zijn als de zusjes vertrekken.
Uiteindelijk is Mo gelukkig gebleven..
![]()
...maar ik geloof echt niet dat Rob naar Aalsmeer is gereden om even duidelijk te maken dat ze z'n vrouw niet zo in een negatief daglicht moeten zetten. Dat zou die nou weer op de radio verklaard hebben.
Oké een beetje aandikken doen ze altijd, (anders was het wel heel saai allemaal) maar de beelden logen er toch niet om dat er wat begon te komen tussen Tijn en Mo.
![]()
Dus dat verhaal dat de media een plaatje neerzet dat gaat niet helemaal op.