Nee, dat van die M zei Marlies, stond niet op het schermquote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
De genomineerde man begint met een E volgens BB ... en de vrouw met een M
Dat is dus indirect praten over de nominaties, nu maar hopen dat BB niet te streng is vandaagquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Micheline: "Maar je wordt niet genomineerd door ons... maar dat komt nog wel"
Dan heb ik het verkeerd verstaan... sorry. Dan klopt de TT ook niet meer dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, dat van die M zei Marlies, stond niet op het scherm
WHAHAHAHAHA H.... HILDE!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Tijn denkt dat hij gruwelijk hard het huis uit wordt geflikkerd als hij genomineerd staat.
Micheline: "Maar je wordt niet genomineerd door ons... maar dat komt nog wel"
quote:
Het is E-10....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Als die andere Etiënne is ben ik een gelukkig mens.
Of BB zoekt iets waardoor opeens iemand anders genomineerd staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:59 schreef n1ek het volgende:
er zal dr nog wel 1 bij komen met de telefoon, twee is wel erg weinig
echt waarquote:
Egbert zou ook wel een stunt zijn. Ik wil die man wel eens opnieuw zien stressen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Als die andere Etiënne is ben ik een gelukkig mens.
e10 en milicaquote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
De genomineerde man begint met een E volgens BB ... en de vrouw met een M
Ja, 1% ofzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Egbert zou ook wel een stunt zijn. Ik wil die man wel eens opnieuw zien stressen.
En Etienne mag er van mij nog steeds wel inblijven. Laatste keer had Hilde meer stemmen dan Etienne
Het was Hilde, die M klopte nietquote:
...sorry ik loop een beetje achter...hihi ...quote:
Welke?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef Day het volgende:
TT aangepast!
Welke denk je?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef Day het volgende:
TT aangepast!
e10quote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Welke denk je?
Is de E al bekend, mensen? Kan niet streamen nu.
H(ilde) en E(tiënne), klopt toch? Wat mis ik?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Etienne is nu ook zeker... Verander maar weer Day
Dikke HEADSHOT van Barry!!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef Timon223 het volgende:
En dan gaat Etienne eruit, en staat Barry de soldier hem op te wachten![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef Timon223 het volgende:
En dan gaat Etienne eruit, en staat Barry de soldier hem op te wachten![]()
![]()
Hilde klopt E-10 denk ik ook....quote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Toch denk ik dat die flapdrol het nog gaat redden ook, zeker van Hilde moet ie het toch kunnen winnen
niet dat ik die etter met Bart wil vergelijken, maar die stond ook bijna elke keer genomineerdquote:Op woensdag 13 september 2006 17:14 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Hilde klopt E-10 denk ik ook....![]()
nu mogen ze erachter komen wie wie heeft genomineerd, ik denk dat er maar 2 namen gevallen zijn, vandaar ook maar 2 mensen op de bankquote:Op woensdag 13 september 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Vorige keer scheelde het maar weinig tussen die 2, dus het wordt inderdaad spannend.
Mogen ze nu wel over de nominaties praten? Snap niks meer van BB!
Wel een beetje opletten hoor Day, het stond op de plasma dat ze er over mochten pratenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Vorige keer scheelde het maar weinig tussen die 2, dus het wordt inderdaad spannend.
Mogen ze nu wel over de nominaties praten? Snap niks meer van BB!
als ik m die gel dr in zie smeren moet ik altijd aan Coming to America denken, daar heb je ook van die gelkoppen inzittenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef GeerenGoor het volgende:
Whahaha ik moet steeds lach als ik E-10 kutkop zie met die gel kop.....!![]()
Jeroen: He, Marcel zit er niet bij deze keerquote:Op woensdag 13 september 2006 17:19 schreef arneaux het volgende:
Yes! Etiënne en Hilde, kutwijven allebei. En hierna word Jeroen genomineerd dat garandeer ik je gewoon.
Ik ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef GeerenGoor het volgende:
Nou echt hopen dat Barry dr is...... ik zou zelfs voor willen betalen...![]()
Ik kan alleen maar meepraten n.a.v. wat hier gepost wordt. En de vorige keer mocht het toch niet, daarom waren E & M toch genomineerd?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hoor Day, het stond op de plasma dat ze er over mochten praten
Jeroen? hierna nomineren wij jou!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:19 schreef arneaux het volgende:
Yes! Etiënne en Hilde, kutwijven allebei. En hierna word Jeroen genomineerd dat garandeer ik je gewoon.
quote:
Weet je zeker dat het Tijn was en niet Jeroen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
De logica van Tijn: "Als je maar met twee mensen genomineerd staat, heb je meer kans om de meeste stemmen te krijgen"
Volgende 3 volgens mij ook wel. Hilde - Etiënne - Jeroen. Dan zou t goed kunnen dat Milicia volgt. Het kampgroepje was het kleinst dus is als eerste weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:22 schreef natronic het volgende:
iig de twee volgende exits zijn bekend, het is alleen nog wachten op de volgorde
zou toch leuk zijn als die 2 mekaar een keer in het echt ontmoetenquote:
Die kop!!!!!...... whahahahahahhaaquote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Tjah dat is kut he E10?![]()
[afbeelding]
Maar nu geven we E10 de schuld... maar Sab gaat ook constant naar E10 toe...... Nu zegt ze ook weer: je bent zo liefquote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef GeKa het volgende:
Ik hoop echt dat E10 vertrekt, ik kan dat misselijk gedoe met Sabrina niet meer aanzien!
"Kut, ik ben toch niet zo populair alsdat ik dacht."quote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Tjah dat is kut he E10?![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |