Het is wel een uitspraak die veel mannen hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:04 schreef HiDiHo het volgende:
Marcel, dan heb je het ook wel over iemand zeg, jesus !

nou ik maakte al uit je antwoorden een beetje op dat je weinig benul heb van hoeveel tijd een gemiddelde vrouw in haar gezin stopt (met of zonder kinderen,zonder kinderen iets minder)quote:Op donderdag 14 september 2006 07:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als ik ze niet heb, ga je dan zeggen dat ik niet weet hoe het werkt ?

en vergeet het huishouden nietquote:Op donderdag 14 september 2006 07:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Het is wel een uitspraak die veel mannen hebben.
Manne willen vrij zijn, de vrouw mag voor de kinderen zorgen !!!!!!!!!!!!!!!!

Mo's hobby winkelen, hoe dom kan je zijn ?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou ik maakte al uit je antwoorden een beetje op dat je weinig benul heb van hoeveel tijd een gemiddelde vrouw in haar gezin stopt (met of zonder kinderen,zonder kinderen iets minder)

omdat het niet jou hobby is is het niet oer definitie een domme hobby (versta ik onder ook winkelen zonder geld uitgeven,anders gaat het straks daar weer over)quote:Op donderdag 14 september 2006 07:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mo's hobby winkelen, hoe dom kan je zijn ?

En daar bedoelt ze echt geen boodschappen mee, want die doet rob volgens mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:10 schreef noucky het volgende:
Hoe krijg jij je boodschappen en kleding etc thuis ?????????????

Dat ik daar geen antwoord op geef, bewijst alleen maar,quote:Op donderdag 14 september 2006 07:13 schreef noucky het volgende:
Laat maar Idiho, met jou geen zinnig woord te kletsen en je geeft ook nogeens geen antwoord.
Rob kan uberhaupt niks kopen overdag want meneer werkt.

geen bruce almighty maar rob almighty volgens jou zeker? wat een luize leven heeft die monique zeg en waar haald rob de tijd vandaan 15 jaar lang kinderen opvoeden (begin luiers verschonen borstvoedingen geven (jah die heeft ze gegeven was vanavond nog op de streams toen ze het over siliconen borsten hadden)tussen zijn werk door kinderen eten geven ,naar school brengen ,ophalen verrhalen aanhoren,boodschappen doen waarschijnlijk ook nog eten koken ..ik ga die rob mailen, ik wil zijn systeem weten die man heeft meer dan 24 uur in een dag?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En daar bedoelt ze echt geen boodschappen mee, want die doet rob volgens mij.
Mo weet niet eens wat ze mee moeten nemen.

als jullie ze beiden hebben, waar maak je je dan druk om.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:19 schreef noucky het volgende:
Ach ik hou niet van mannen die mij zeggen dat ik vooroordelen heb maar ondertussen ze zelf hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |