Vooroordeel van mij? Noem er één !quote:Op donderdag 14 september 2006 07:19 schreef noucky het volgende:
Ach ik hou niet van mannen die mij zeggen dat ik vooroordelen heb maar ondertussen ze zelf hebben.

Goed samengevat.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:26 schreef Coraatje het volgende:
het komt er opneer dat monique niet alleen verkeerd is omdat ze ligt te fiezelefozen met tijn ,maar ook nog is als een slechte moeder word omschreven omdat ze haar kinderen achter laat ,en gesuggereerd word dat het beter is dat rob de kinderen krijg als er een scheiding komt,want men acht monique niet is staat voor haar kinderen te zorgen,dat rob dit warschijnlijk nu ook al (alleen) doet (in het kort de discussie van hierboven)

en dat op de vroege ochtendquote:Op donderdag 14 september 2006 07:28 schreef noucky het volgende:
Jij kunt het wel lekker verwoorden coraatje :-)
Ik sta op 1 lijn met jou !!!!!!!!!!!

Zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:31 schreef noucky het volgende:
Als Tijn en Mo verliefd zijn op elkaar, so let it be, daar kan die Rob toch niks aan veranderen.
Wel betwijfel ik of Tijn wel de juiste man voor Mo is gezien het verschil in luxe wat ze thuis gewend zijn.
Hoe dan ook, Mo wil er duidelijk tussenuit en haar gevoelens richting Rob worden in het BB heftig op de proef gesteld.

Gelukkig ben ik een heel ander type als Mo maar niet minder vriendelijk en hartelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:30 schreef HiDiHo het volgende:
Maar om mij nu meteen Jeroen te noemen vind ik wat te ver gaan, ik noem jou ook geen Monique

nee maar je hebt van die mannen die denken als vrouwtje thuis zit kan er niks gebeuren ,maar ook met gewoon winkelenquote:Op donderdag 14 september 2006 07:31 schreef noucky het volgende:
Als Tijn en Mo verliefd zijn op elkaar, so let it be, daar kan die Rob toch niks aan veranderen.
Wel betwijfel ik of Tijn wel de juiste man voor Mo is gezien het verschil in luxe wat ze thuis gewend zijn.
Hoe dan ook, Mo wil er duidelijk tussenuit en haar gevoelens richting Rob worden in het BB heftig op de proef gesteld.

ik heb af en toe monique en sabrina neigingen tikjes ,en ik durf er nog gewoon voor uit te komen ook hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 07:33 schreef noucky het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een heel ander type als Mo maar niet minder vriendelijk en hartelijk.

Dat verdient een applausjequote:Op donderdag 14 september 2006 07:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb af en toe monique en sabrina neigingen tikjes ,en ik durf er nog gewoon voor uit te komen ook hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |