noem een bb bewoner waar jij je het meeste mee kan vergelijk ,mogen ook oud bewoners zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 08:13 schreef noucky het volgende:
ik moet effe nadenken over mijn trekjes hoor :-)
ik zie wanhoop en verdrietquote:Op donderdag 14 september 2006 08:17 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit een nadenk gezicht of niet?
[afbeelding]
niks mis mee toch ,bijna van alle markten thuisquote:Op donderdag 14 september 2006 08:21 schreef noucky het volgende:
Ok hier komt ie.
Karin ? uit BB2 qua gevoel.
Een deel van Sabrina's uiting als ik me happy voel.
Marlies past meer in mijn straatje van serieus zijn en vind ik een mooie vrouw.
met dat laatste ben ik het eens, mooie vrouwquote:Op donderdag 14 september 2006 08:21 schreef noucky het volgende:
Ok hier komt ie.
Karin ? uit BB2 qua gevoel.
Een deel van Sabrina's uiting als ik me happy voel.
Marlies past meer in mijn straatje van serieus zijn en vind ik een mooie vrouw.
rik en de 2 zussies dat is gelijk ook me top 3quote:Op donderdag 14 september 2006 08:24 schreef noucky het volgende:
Marcia is als mij, kat uit de boom kijkend type.
Als ik echt en dan ook echt goed wil feesten dan neem ik denk ik Rik mee :-)
als ze moeite hadden gedaan konden ze elkaar misschien net met de grote tenen aanrakenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:27 schreef arneaux het volgende:
Maar is er nog geneukt?
oh lijkt me ook gezellig,alleen een heel ander soort feesjequote:Op donderdag 14 september 2006 08:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan pas ik voor dat feestje als je het niet erg vindt ?
Ga liever feesten met Roel en (hoe heet die rooie ook al weer?)
Van welk soort feestjes houd jij danquote:Op donderdag 14 september 2006 08:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oh lijkt me ook gezellig,alleen een heel ander soort feesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |