abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41791908
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:39 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
is het ook duidelijk waarom ze niet gewoon op bed ligt?
pi_41791912
Ik vind dat we met zijn allen Mo moeten gaan steunen !!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat ze door een hel gaat en hopeloos moeite doet haar gevoelens te willen gaan verbergen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_41791914
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:40 schreef Coraatje het volgende:

[..]

is het ook duidelijk waarom ze niet gewoon op bed ligt?
Ze ging uit bed toen E10 bij Sabrina kwam en wilde alleen zijn.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  donderdag 14 september 2006 @ 07:44:24 #244
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791923
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 14 september 2006 @ 07:45:25 #245
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791928
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:41 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat ze door een hel gaat en hopeloos moeite doet haar gevoelens te willen gaan verbergen.
Ok, steun ik rob wel, lol
pi_41791934
Ok jij Rob, Cora enik Mo wel :-)
pi_41791936
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:41 schreef noucky het volgende:
en dat niet alleen welke keuze ze ook gemaakt zou hebben als ze er uit was gegaan had BB ook nog als een donkere wolk in haar relatie gestaan en was de relatie daar wel tegen bestemd ,en dan bedoel ik niet alleen de strubbeleing van haar en rob ,maar ook het beeld wat ze dan had neergezet de "vrouw die uit het huis gehaald is door haar man" uit het huis had ze gelijk ik de hktiek gezeten nu kan alles een beetje bedaren (met de samenwerking van bb niet alles van tijn en haar als een roze wolk doen laten lijken) (vind het ook jammer dat dat ze moet en wij niet lekker streams kunnen kijken maar het is wel de manier om rust in de tent voor alle partijen te kweken)
  donderdag 14 september 2006 @ 07:47:14 #248
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791940
  donderdag 14 september 2006 @ 07:49:51 #249
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791951
Zou de tuin straks weer opengaan ??
Lekker zonnetje !
pi_41791962
Ik denk dat Hummie als hoofdredacteur de opdracht heeft gegeven om tot nader order alle treams op Tijn en Mo offline moeten worden gezet.
  donderdag 14 september 2006 @ 07:53:18 #251
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791973
He? ze staat er nu toch ook op ?
Oh samen bedoel je, ok

Ja, dat staat toch ook in dat artikel, om de kinderen te sparen. (ok, en rob)
pi_41791974
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:51 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat Hummie als hoofdredacteur de opdracht heeft gegeven om tot nader order alle treams op Tijn en Mo offline moeten worden gezet.
ja eerst rust in de tent
pi_41791998
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:49 schreef HiDiHo het volgende:
Zou de tuin straks weer opengaan ??
Lekker zonnetje !
Mijn tuin staat altijd open maar ik moet nog gaan slapen, erg he. Het zonnetje zal voor mij uren voorbij gaan.
Hoezo werkt dit verslavend.
pi_41792002
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:31 schreef noucky het volgende:
Als Tijn en Mo verliefd zijn op elkaar, so let it be, daar kan die Rob toch niks aan veranderen.
Wel betwijfel ik of Tijn wel de juiste man voor Mo is gezien het verschil in luxe wat ze thuis gewend zijn.
Hoe dan ook, Mo wil er duidelijk tussenuit en haar gevoelens richting Rob worden in het BB heftig op de proef gesteld.
Ze is niet voor niks het huis ingegaan misschien . Misschien wel de proef voor haar huwelijk met Rob. Ik kan me niet voorstellen dat bij en goede relatie er 1 voor 100 dagen ertussen uitpiept voor een poos..
pi_41792006
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:56 schreef noucky het volgende:

[..]

Mijn tuin staat altijd open maar ik moet nog gaan slapen, erg he. Het zonnetje zal voor mij uren voorbij gaan.
lol fdat is voor mij ook de reden dat ik wel evne blij ben dat de streams niet zo intresant zijn op dit moment ,even me klokje terug draaien zoals het hoort te lopen
  donderdag 14 september 2006 @ 07:59:54 #256
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41792016
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:56 schreef noucky het volgende:

[..]

Tja, ken 'r nog één die weinig zon zal zien,
Dus Mo blijft in het huis, OK
(ja ik moet er nog van bijkomen)
pi_41792024
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:57 schreef spriet het volgende:

[..]

Ze is niet voor niks het huis ingegaan misschien . Misschien wel de proef voor haar huwelijk met Rob. Ik kan me niet voorstellen dat bij en goede relatie er 1 voor 100 dagen ertussen uitpiept voor een poos..
nou jah eh ik loop al vanaf bb1 te brullen dat ik er wel in zou willen ,kan niet zeggen dat mijn relatie slecht is,kan ook niet echt onderbouwen waarom ik het nou zo graag zou willen ,gewoon het gevoel ,dat wil k ook !!!(mm totdat ik op dit forum kwam en las hoe men afgezeken kan worden )
  donderdag 14 september 2006 @ 08:01:36 #258
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41792032
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:00 schreef Coraatje het volgende:

[..]

nou jah eh ik loop al vanaf bb1 te brullen dat ik er wel in zou willen ,kan niet zeggen dat mijn relatie slecht is,kan ook niet echt onderbouwen waarom ik het nou zo graag zou willen ,gewoon het gevoel ,dat wil k ook !!!(mm totdat ik op dit forum kwam en las hoe men afgezeken kan worden )
Ik ben blij dat je dat van tevoren inziet.
pi_41792034
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:58 schreef Coraatje het volgende:

[..]

lol fdat is voor mij ook de reden dat ik wel evne blij ben dat de streams niet zo intresant zijn op dit moment ,even me klokje terug draaien zoals het hoort te lopen
Ook al werken de streams niet, je blijft toch kijken in de hoop dat ze het wel weer gaan doen.
Heb ik het nog helemaal niet over het gefok hier :-)
  donderdag 14 september 2006 @ 08:01:55 #260
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41792037
De tuin is open !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')