Hoezo? De streams doen het toch gewoon?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:01 schreef noucky het volgende:
[..]
Ook al werken de streams niet, je blijft toch kijken in de hoop dat ze het wel weer gaan doen.
Heb ik het nog helemaal niet over het gefok hier :-)
lol wij hebben al 2 nachten zonder streams meegemaaktquote:Op donderdag 14 september 2006 08:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoezo? De streams doen het toch gewoon?
Er is alleen nog niets interresants op te zien.
Ik denk dat niemand zo vroeg opstaatquote:Op donderdag 14 september 2006 08:01 schreef HiDiHo het volgende:
De tuin is open !
Wij? ik ook hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 08:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol wij hebben al 2 nachten zonder streams meegemaakt
Ja erg he en maar kijken / afwachten totdat ze het weer deden.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol wij hebben al 2 nachten zonder streams meegemaakt
nou dan weet je toch wat we bedoelen ,met ook al heb je geen beeld gewoon stug blijven zittenwachten ,met de hoop dat ze het opeens wel gaan doenquote:
defragmenteren doe ik allang niet meer, dan blijf ik bezigquote:Op donderdag 14 september 2006 08:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja erg he en maar kijken / afwachten totdat ze het weer deden.
Het is net zo dom als kijken naar de blokjes van je pc als je defragmenteren doet![]()
lol die blokjes vond ik nog leuk ook (blond he ,daar heb je ene van die monique sabine tikjes) maar die nieuwe defragmentatie is geen reet aanquote:Op donderdag 14 september 2006 08:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja erg he en maar kijken / afwachten totdat ze het weer deden.
Het is net zo dom als kijken naar de blokjes van je pc als je defragmenteren doet![]()
Dat doen de meesten, maar sommige blijven gewoon liggen.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:07 schreef Marrije het volgende:
Ze maakt iedereen wakker voor de tuin, lieeeef!
Lol ik mag je wel coraquote:Op donderdag 14 september 2006 08:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol die blokjes vond ik nog leuk ook (blond he ,daar heb je ene van die monique sabine tikjes) maar die nieuwe defragmentatie is geen reet aan
ik denk ook niet dat de zusjes echt dom zijn,ze komen alleen lekker krom uit de bochtquote:Op donderdag 14 september 2006 08:12 schreef noucky het volgende:
Als Cora blond is dan heb ze niet de uitspraken van een "dom blondje ".
Mijn ex was blond maar die was echt blond ( zeg maar dom ) bleek achteraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |