Ik heb niks gedaan. Ik wacht nog even af. Ik denk dat Ghana gewoon een moeilijk land is met post...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef Knoekie het volgende:
Wat moet ik nu doen?
Gewoon kaartje sturen of even een pm sturen? Of heb jij dat al gedaan.
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
Misschien is het voor die persoon ook lastiger om op een computer met internet te kunnen en kan hij/zij maar een keer per maand naar zijn/haar postbus![]()
Ik gebruik geen envelop. En ik heb meestal van die grootte kaarten van Rotterdam, zo'n 1,5 keer een normale kaartquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Ik heb tot nu toe alleen 'Groeten uit...' kaarten gestuurd en 1 kunstkaart. Doen jullie alleen enkele ansichtkaarten of ook wel dubbele kaarten in envelop?
Heb je in Rotterdam nog geen winkel gevonden waar ze kaarten van Rotterdam verkopen in normaal formaat en voor een wat nettere prijs? Ik wil binnenkort namelijk even naar Rotterdam gaan om wat kaarten te kopen en dan heb ik het liefst niet van die hele durequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik gebruik geen envelop. En ik heb meestal van die grootte kaarten van Rotterdam, zo'n 1,5 keer een normale kaart![]()
Ik kan bij mijn gemeente 10 gratis kaarten ophalen. Zal ff vragen of ik er meerdere mag hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je in Rotterdam nog geen winkel gevonden waar ze kaarten van Rotterdam verkopen in normaal formaat en voor een wat nettere prijs? Ik wil binnenkort namelijk even naar Rotterdam gaan om wat kaarten te kopen en dan heb ik het liefst niet van die hele dureEen paar weken geleden was ik in Rotterdam bij iemand op bezoek en ben ik daar in de buurt even naar een winkeltje gegaan waar ze kaarten verkochten, helaas alleen maar kaarten van een euro per stuk
![]()
Ojaquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik kan bij mijn gemeente 10 gratis kaarten ophalen. Zal ff vragen of ik er meerdere mag hebbenToch een beetje promotie hé. Ik denk dat ik zaterdag maar even ga kijken bij de VVV en bij een toeristenwinkeltje
![]()
Ik heb pas kaarten gestuurd van Aachen, Brugge, Brussel, België, Londen, Eindhoven en Breda.... en dat terwijl ik in Oosterhout woonquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
Sturen jullie dus ook kaarten van andere steden/dorpen dan die waar je zelf woont?
Hmmquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ojadat is goed
Verkopen ze bij De Slegte geen kaarten van Rotterdam eigenlijk?
Okay!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hmm
Niet dat ik weet
Ga ik ook even langs.
Geef je weinig kansquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay!Ik ga sowieso binnenkort ook even in Rotterdam op zoek naar goedkope kaarten, als ik wat heb gevonden laat ik het weten
Ik stuur dus ook kaarten van andere plaatsen, dat is vooral bij het taggen. Voor officiele kaarten gebruik ik vooral kaarten van Goes/Zeeland![]()
Ik kan ook niet zeggen dat ik mijn adresjes heb in Rotterdamquote:
Grappigquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:13 schreef Allan24 het volgende:
Kaart naar België is aangekomen, volgende mag naar een 5-jarig jongetje uit Brighton, Engeland
Het idee was van Ijsmeisquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:38 schreef .Muis het volgende:
hahdie topictitel is erg toepasselijk!
Vandaag 2 kaartjes ontvangen uit.... Finland
1 kaartje is aangekomen en geregistreerd in.... Finland
Mijn nieuwe mag naar.... je raad het al Finland
Pret met Finland dus![]()
![]()
Tofquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Grappig kaart inderdaad:
http://kraantje.web-log.nl/![]()
Niet lang denk ik, heb voor school ook heel veel projecten. Daar werk ik eerst aan en dan de kaartenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Tof![]()
ik ben wel benieuwd hoe lang je het vol blijft houden! Ik loop echt veel te ver achter met het updaten van mijn site![]()
Maar! Mijn kaart staat er ook tussen![]()
Ja, ik heb ook belangrijkere dingen te doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:22 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Niet lang denk ik, heb voor school ook heel veel projecten. Daar werk ik eerst aan en dan de kaarten![]()
Kan hij op XP?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb nog een (oude) scanner staan, iemand geïnteresseerd?
Stuur je hem dan op?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb nog een (oude) scanner staan, iemand geïnteresseerd?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Stuur je hem dan op?![]()
Ik heb trouwens zo'n gare agfa scanner gebruik hem nooit![]()
Ja, het is een HP Scanjet 4500Cquote:
Ik heb dit lelijke ding: Scannt wel goed hoor, maar past niet waar ik hem wil hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef Allan24 het volgende:
I knowmaar Vava wel
Ik heb 'm een maand of 2-3 geleden voor 25 euro op Marktplaats gekocht, weet dat ie werkt maar heb 'm hier nooit aangesloten gehad. En sinds vorige week heb ik zo'n all-in-one apparaat staan (HP PSC 1402) dus ik ga de ScanJet niet meer aansluiten
Het wordt hier een beetje te vol. Printer/ Foto printer en een scannerquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:13 schreef Allan24 het volgende:
Daarom is deze juist zo handig, printer en scanner ineen, ideaal voor Postcrossing
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:02 schreef Klonk het volgende:
Muckie
ik heb je vanmorgen nog gezien in de ikea, je stond lekker te glimmen
Kaarten?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:17 schreef Muck het volgende:
klonkie
ja, ik sta te glimmen van plezier
deze week weer ruim een kilo kwijt![]()
nee, geen kilo kaartenquote:
Ahaquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, geen kilo kaarten
een kilo, mja, lichaamsgewicht
Welkom terug!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:27 schreef Smittend het volgende:
Ben ik ff 5 daagjes weg, hebben jullie alweer een topic volgel*lt![]()
Ik kan jullie ook niet even alleen he..![]()
quote:En....ik ben ook lid van de IKEA family.![]()
Ja, dat heb ik dus allemaal al gedaan. Nou ja, ik stuur em gewoon nog een keer en dan zie ik het wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:44 schreef Klonk het volgende:
met die kaart zonder ID idd even op de postcrossing site die gegevens invoeren, er komt vanzelf een email met het juiste nummer
en ik zou eerst het adres op de postcrossing site eens checken:
- ga naar Postcards I have sent
- zoek dan de kaart op in die lijst
- en klik op Lost the address?
Dan krijg je nog een keer het adres van die kaart per mail, eerst eens kijken of daar fouten inzitten
Voor Amerikaanse adressen kun je terecht op http://www.usps.comquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:23 schreef Shirley het volgende:
Hm...ik kreeg een paar dagen terug een kaartje uit Finland zonder ID. Nu had ik dus allerlei gegevens van diegene opgegeven, en er staat al een aantal dagen dit:
Received unknown ID postcards (on queue for help)
Name Country Sent date Address Notes
Kamilla Finland 1 Sep, 2006 Helsinki Filminaama Delete
Wat moet ik nou doen? En ook m'n kaart naar Amerika heb ik teruggestuurd gekregen, maar weet niet welke site ik moet hebben om het adres te checken.
Ah bedankt! Heb hem al gevonden, en er blijken inderdaad 4 cijfers te missen. Die heeft ze zelf ook niet opgegeven. Nou, hopen dat ie nu wel aankomt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:43 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Voor Amerikaanse adressen kun je terecht op http://www.usps.com
Ik wel iddquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef Allan24 het volgende:
I knowmaar Vava wel
Ik heb 'm een maand of 2-3 geleden voor 25 euro op Marktplaats gekocht, weet dat ie werkt maar heb 'm hier nooit aangesloten gehad. En sinds vorige week heb ik zo'n all-in-one apparaat staan (HP PSC 1402) dus ik ga de ScanJet niet meer aansluiten
Volgens mij is het upgedatet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:16 schreef Allan24 het volgende:
Ik ken het, mijn Livejournal is qua Postcrossing ook al wéken niet meer geüpdatet (dat schrijf je echt zo) en ik heb nu net een nieuwe scanner.... als ik alles moet gaan scannen ben ik een hele dag bezig, mijn ontvangenkaartendoos is bijna vol
Ik miste je hier al! Maar je hebt een nieuwe en erg leuke en goede hobby gevondenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:13 schreef p-etr-a het volgende:
OT: Ik ben er eigenlijk al een tijd mee gestopt. Werd wat duur, eentonig, et cetera. Plus dat ik dingen eigenlijk nogal vaak bij vlagen doe.
Haha ja, zo zie je maar het is altijd wel wat. Ik ben ook de stad in geweest vandaag en daar alweer zo veel dingen gezien om mee bezig te gaan... Niet normaal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik miste je hier al! Maar je hebt een nieuwe en erg leuke en goede hobby gevonden
Veeeeeel te veelquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha ja, zo zie je maar het is altijd wel wat. Ik ben ook de stad in geweest vandaag en daar alweer zo veel dingen gezien om mee bezig te gaan... Niet normaal.
Hoe veel kaarten heb jij inmiddels wel niet ontvangen?
Dat is een betere prijs, van dat soort kaarten koop ik van hier meestal ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik ben ipv gokken dit gaan doen
Ik heb trouwens 10 mooie kaarten gekocht in Gouda. 30 cent per stuk![]()
Ik wacht al een meer dan een week op een kaart uit Hongarijequote:Op zondag 10 september 2006 12:35 schreef Fannetje het volgende:
Ja, op zondag in ieder geval geen post
Maar morgen misschien weer wel
Ik heb gisteren een lijstje gemaakt met de dingen die ik de laatste twee/drie weken verstuurd heb en die nog niet zijn aangekomen en van de dingen die ik nog moet krijgen. Voor mijn vakantie had ik ook zo'n lijstje, maar dat was niet meer up to date
Er moeten nog vrij veel dingen komen
Het kan niet meer lang duren voor je een kaart krijgtquote:Op zondag 10 september 2006 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nog steeds geen enkel kaartje mogen ontvangen.
quote:HelloI haven't recieved any cards except one
I'm starting to get worried.. I'm sure my mailman keeps the all the cards himself or then there's some serious problems going on with finnish post >:( I hope it arrives next week.. I'm missing cards!
Schattigquote:aww you are nice! I love letters ^^ when I recieve your letter (hope soon) would you like to start writing? I don't have any "letter-friends" so it'd be nice to start writing to someone
What do you think? But say if you are too busy to do that
don't want to force you x)
Ik heb het dus ook gedaan, na 17 dagen, van Finland.quote:Op zondag 10 september 2006 16:42 schreef Knoekie het volgende:
Zal ik een berichtje sturen naar die persoon uit Finland kaart doet er al 15 dagen over
Dat vind ik ook, maar 40 dagen na de VS vind ik niet echt meer normaalquote:Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef Muck het volgende:
wat zijn jullie ongeduldig zeg!
die kaartjes komen echt wel aan
16 dagen naar mexico is vrij normaal hoor
Mooie landenquote:Op zondag 10 september 2006 19:00 schreef Smittend het volgende:
Nieuwe adressen aangevraagd.![]()
De kaarten gaan naar *tromgeroffel* : Frankrijk, Griekenland, Nieuw Zeeland en de Filippijnen !![]()
Het was wel een van de duurste mappen die ze hadden maar er kunnen erg veel kaarten inquote:
Aha, nou maakt niet uit,quote:Op zondag 10 september 2006 19:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Het was wel een van de duurste mappen die ze hadden maar er kunnen erg veel kaarten in![]()
ja, psies, ik ga me pas druk maken bij een dag of 30, maar hoe vreemder de bestemming hoe langer het van mij mag duren.quote:Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef Muck het volgende:
wat zijn jullie ongeduldig zeg!
die kaartjes komen echt wel aan
16 dagen naar mexico is vrij normaal hoor
Het is voor een goed doelquote:
Ik ga wel eerder denken "wanneer komt dat ding nou eindelijk eens aan" maar bij 30 dagen stuur ik een berichtjequote:Op zondag 10 september 2006 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, psies, ik ga me pas druk maken bij een dag of 30, maar hoe vreemder de bestemming hoe langer het van mij mag duren.
dat denk ik al vanaf dag 1quote:Op zondag 10 september 2006 19:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga wel eerder denken "wanneer komt dat ding nou eindelijk eens aan" maar bij 30 dagen stuur ik een berichtje
Ja okayquote:
Indrukwekkend lijstje.quote:Op zondag 10 september 2006 19:23 schreef Knoekie het volgende:
Dit zijn de landen waar ik een kaart naar heb verstuurd:
Estland - Slovenie - Zweden - Portugal - Finland - Mexico - Ghana - Canada - Turkije - Duitsland
En in Griekenland zijn er maar 13 users.quote:Op zondag 10 september 2006 19:00 schreef Smittend het volgende:
Nieuwe adressen aangevraagd.![]()
De kaarten gaan naar *tromgeroffel* : Frankrijk, Griekenland, Nieuw Zeeland en de Filippijnen !![]()
Verdikkequote:Op maandag 11 september 2006 15:42 schreef Vava het volgende:
Hier is ook geen postof de postbode moet nog komen natuurlijk...
quote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat jullie postbodes op weg naar huis zijn
dan mag je klagen jaquote:Op zondag 10 september 2006 16:57 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar 40 dagen na de VS vind ik niet echt meer normaal
Bovendien heeft die user me ruim een week geleden al beloofd die kaart te registreren, maar dat is nog steeds niet gebeurt (ze is ook niet meer online geweest).
quote:hi~!!
i 29 yEar,cOme frOm Taipei.and LasT yEaR i lived in iRelanD fOr Dubin 9 month,and laSt yEar have bEen experience of tour for U.s.A & U.k & iCeLand & gReEnLand & fRanCe & ItAly.
i VeRy LiKe tOuR,i tHink aBouT "We are the wOrlD,tHaN i'll ToUr thE WoRlD aGain,maybe in Octoober for tHe YeaR,MaYbe iS mAyBe i dOn't kNow....bCz ThE chAnGe fOrEvEr cOmPaRed tO plAns many fOr tHe Life.
hAhaHaha...SoRrY i enGlisSh is woRsE bUt,i wANt have get in tOuch with U....
Gewoon zo terugschrijvenquote:Op maandag 11 september 2006 20:40 schreef QTPi het volgende:
Mijn kaartje naar Duitsland was aangekomen, ik mag een nieuw kaartje sturen naar een Taiwanesebreezahjongen
. Hier een stukje van zijn profiel:
[..]
![]()
quote:
Ik heb een kaartje uit Griekenland gehad een poosje geledenquote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef Smittend het volgende:
[..]
En in Griekenland zijn er maar 13 users.![]()
Ik ga niet aan taggen beginnen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Hier was dus ook niks vandaag maar ik heb weer wat leuke tags en trades gedaan voor UNESCO-kaartendus morgen gaat er een stapeltje kaarten op de post!
Ik had vroeger ook altijd van die autokledenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:12 schreef Smittend het volgende:
Pfft om 16:05 toch nog post gekregenen.....er zat een postcrossingkaartje bij uit Indianapolis.
![]()
Terwijl ik op de postbode wachtte heb ik mijn profiel aangepast.
http://www.postcrossing.com/user/Smittend
Heb ik geprobeerd,maar dat lukte mij niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:29 schreef Klonk het volgende:
ik zou die bovenste foto ff flink verkleinen
een Multiplaquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Smittend het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd,maar dat lukte mij niet.![]()
Ik ben een noob met p.c.'s.
P.s. Klonk, wij hebben ook een Multipla![]()
De foto's staan in photobucket en daar kan ik ze ook verkleinen, maar het lukt niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:23 schreef Klonk het volgende:
goed zo, foto's kun je erg makkelijk verkleinen met de resize tool van de powertoys van microsoft
http://download.microsoft(...)zerPowertoySetup.exe
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:08 schreef Klonk het volgende:
netter als net, je profiel wordt nu niet zo vern**kt
Dat is aardig van jequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:41 schreef Klonk het volgende:
jullie krijgen allemaal een dikke, zeg maar als compensatie voor het geen kaartjes krijgen
Dank dank..ik word helemaal verlegen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef Vava het volgende:
Leuk profiel heb je zo Smittend!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
Dank dank..ik word helemaal verlegen.![]()
Tof!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb mijn eerste kaartjeUit Berlijn
Van een 5-jarige kiddo
!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb mijn eerste kaartjeUit Berlijn
Van een 5-jarige kiddo
!
Mooiquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Shirley het volgende:
Eindelijk is de ID van m'n ''onbekende'' kaart terecht! Dat is er weer een mooi lijntje Finland bij!
Krijg jij ooit wel postquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Ja, nu meteen! Dan stond ik over 5 minuten voor je deurquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
Anders kwam je langs? [afbeelding]
Ik ben nog niet naar Rotterdam geweest, misschien ga ik woensdag gelijk na mijn werk (omweg naar huisquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef Knoekie het volgende:
Vava ben je al in Rotterdam geweest?
Moet je zeker ook even naar Gemeentenarchief winkeltje op de Coolsingel (Tegenover de McDonalds bij het Stadhuis. Staan hele mooie kaarten tussen van 60 cent per stuk
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef Smittend het volgende:
[..]
Hoera, nu hoor je echt bij de postcrossingfamily.
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:42 schreef Vava het volgende:
adres van Jag
quote:
quote:
dacht ik eerst ook, maar mijn aardrijkskunde is kei-slechtquote:Op woensdag 13 september 2006 17:41 schreef Vava het volgende:
Istanbul?
trabzon?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:48 schreef Vava het volgende:
Trabzon ofzo?
nu nog een prijs bedenkenquote:Je maakt er idd een spelletje van
jaquote:
neh, het landquote:Op woensdag 13 september 2006 17:55 schreef Vava het volgende:
O ik dacht dat ik een stad moest raden![]()
muckje toch?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 13 september 2006 17:55 schreef Vava het volgende:
O ik dacht dat ik een stad moest raden![]()
ik zal de volgende keer duidelijker zijnquote:
Je kan toch zo wel zien dat dat Turkije is.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]
muckje toch?
what did I do this time?
Dankquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:32 schreef Muck het volgende:
oeh, smittend, i looove your profilewat een schattige foto
O.K. ok..jij wint.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef Klonk het volgende:
Kaartje van mij aangekomen in Finland, na 2 dagen
Patchwork! Wat een originele hobby!!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Vava het volgende:
Ik stuurde een keer iets naar Canada wat er na 2 dagen al was. Voor China is 5 dagen echt heel snel
Oja, nieuwe kaart gaat naar een oma in Nieuw-Zeeland, ze heeft patchwork als hobby![]()
Wowquote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef Fannetje het volgende:
Wow, ik kreeg vandaag een kaartje uit Amerika dat kennelijk 86 (!) dagen onderweg is geweestVerstuurd op 9 juni!
Geen idee wat daar fout is gegaan!
Is de poststempel ook van die datum??quote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef Fannetje het volgende:
Wow, ik kreeg vandaag een kaartje uit Amerika dat kennelijk 86 (!) dagen onderweg is geweestVerstuurd op 9 juni!
Geen idee wat daar fout is gegaan!
Nee,van 5 september. Datum die ze zelf op de kaart heeft gezet is wel 9 juni. Ze zal 'm dus wel heel lang hebben laten liggen... of ze zijn héél langzaam op dat postkantoorquote:Op woensdag 13 september 2006 23:15 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Is de poststempel ook van die datum??
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee,van 5 september. Datum die ze zelf op de kaart heeft gezet is wel 9 juni. Ze zal 'm dus wel heel lang hebben laten liggen... of ze zijn héél langzaam op dat postkantoor
Verder vandaag tag-sleutelhanger uit Spanje, tag-kaartje uit België en een Fok! tot Fok! tag kaartje van Allan24. Bedankt
Hahahaquote:Op donderdag 14 september 2006 12:37 schreef Klonk het volgende:
mijn eerste verjaardagskaartje, dank je wel Allan24
, super
, ow, jah ook nog een kaartje uit Finland, maar da's natuurlijk maar half zo leuk
Op naar de 150 !!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
Vandaag kaartjes uit Brazilië en Singapore. Een heerlijke reactie gekregen op een kaart die ik verstuurd heb naar een man in Frankrijk (heb een zwak voor Franse mannen).
Als ik 100 kaarten verstuurd heb stop ik maar dat zei ik ook toen ik bij de 50 was
Nog maar 3 te gaan![]()
ik zit nog 9 kaartjes van de 100 afquote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef Vava het volgende:
Ik zit nu op 60 verstuurd en voorlopig stop ik nog niet!
''pret met klonk, dankzij de pilletjes mij aangeraden door de huisarts''quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hahahaokedan, geweldig
graag gedaan hoor, fijne verjaardag vast
Als dit topic vandaag nog vol raakt maken we van deel 26 een naamtopic
Pretpillenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
''pret met klonk, dankzij de pilletjes mij aangeraden door de huisarts''
Bij mij is de exacte stand nu: You have sent 60 postcards, received 56 and have 5 travelling (sent).quote:Op donderdag 14 september 2006 21:06 schreef Fannetje het volgende:
You have sent 59 postcards, received 57 and have 6 travelling (sent).
Ik heb nog wel even te gaan voor ik de 100 heb bereikt
Thanksquote:Op donderdag 14 september 2006 21:48 schreef Klonk het volgende:
Fannetje, de url naar je weblog kun je ook zo doen:
Vakantie
of een andere tekst, je onderschrift kan gewoon url tags aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |