Ik miste je hier al! Maar je hebt een nieuwe en erg leuke en goede hobby gevondenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:13 schreef p-etr-a het volgende:
OT: Ik ben er eigenlijk al een tijd mee gestopt. Werd wat duur, eentonig, et cetera. Plus dat ik dingen eigenlijk nogal vaak bij vlagen doe.
Haha ja, zo zie je maar het is altijd wel wat. Ik ben ook de stad in geweest vandaag en daar alweer zo veel dingen gezien om mee bezig te gaan... Niet normaal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik miste je hier al! Maar je hebt een nieuwe en erg leuke en goede hobby gevonden
Veeeeeel te veelquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha ja, zo zie je maar het is altijd wel wat. Ik ben ook de stad in geweest vandaag en daar alweer zo veel dingen gezien om mee bezig te gaan... Niet normaal.
Hoe veel kaarten heb jij inmiddels wel niet ontvangen?
Dat is een betere prijs, van dat soort kaarten koop ik van hier meestal ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik ben ipv gokken dit gaan doen
Ik heb trouwens 10 mooie kaarten gekocht in Gouda. 30 cent per stuk![]()
Ik wacht al een meer dan een week op een kaart uit Hongarijequote:Op zondag 10 september 2006 12:35 schreef Fannetje het volgende:
Ja, op zondag in ieder geval geen post
Maar morgen misschien weer wel
Ik heb gisteren een lijstje gemaakt met de dingen die ik de laatste twee/drie weken verstuurd heb en die nog niet zijn aangekomen en van de dingen die ik nog moet krijgen. Voor mijn vakantie had ik ook zo'n lijstje, maar dat was niet meer up to date
Er moeten nog vrij veel dingen komen
Het kan niet meer lang duren voor je een kaart krijgtquote:Op zondag 10 september 2006 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nog steeds geen enkel kaartje mogen ontvangen.
quote:HelloI haven't recieved any cards except one
I'm starting to get worried.. I'm sure my mailman keeps the all the cards himself or then there's some serious problems going on with finnish post >:( I hope it arrives next week.. I'm missing cards!
Schattigquote:aww you are nice! I love letters ^^ when I recieve your letter (hope soon) would you like to start writing? I don't have any "letter-friends" so it'd be nice to start writing to someone
What do you think? But say if you are too busy to do that
don't want to force you x)
Ik heb het dus ook gedaan, na 17 dagen, van Finland.quote:Op zondag 10 september 2006 16:42 schreef Knoekie het volgende:
Zal ik een berichtje sturen naar die persoon uit Finland kaart doet er al 15 dagen over
Dat vind ik ook, maar 40 dagen na de VS vind ik niet echt meer normaalquote:Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef Muck het volgende:
wat zijn jullie ongeduldig zeg!
die kaartjes komen echt wel aan
16 dagen naar mexico is vrij normaal hoor
Mooie landenquote:Op zondag 10 september 2006 19:00 schreef Smittend het volgende:
Nieuwe adressen aangevraagd.![]()
De kaarten gaan naar *tromgeroffel* : Frankrijk, Griekenland, Nieuw Zeeland en de Filippijnen !![]()
Het was wel een van de duurste mappen die ze hadden maar er kunnen erg veel kaarten inquote:
Aha, nou maakt niet uit,quote:Op zondag 10 september 2006 19:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Het was wel een van de duurste mappen die ze hadden maar er kunnen erg veel kaarten in![]()
ja, psies, ik ga me pas druk maken bij een dag of 30, maar hoe vreemder de bestemming hoe langer het van mij mag duren.quote:Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef Muck het volgende:
wat zijn jullie ongeduldig zeg!
die kaartjes komen echt wel aan
16 dagen naar mexico is vrij normaal hoor
Het is voor een goed doelquote:
Ik ga wel eerder denken "wanneer komt dat ding nou eindelijk eens aan" maar bij 30 dagen stuur ik een berichtjequote:Op zondag 10 september 2006 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, psies, ik ga me pas druk maken bij een dag of 30, maar hoe vreemder de bestemming hoe langer het van mij mag duren.
dat denk ik al vanaf dag 1quote:Op zondag 10 september 2006 19:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga wel eerder denken "wanneer komt dat ding nou eindelijk eens aan" maar bij 30 dagen stuur ik een berichtje
Ja okayquote:
Indrukwekkend lijstje.quote:Op zondag 10 september 2006 19:23 schreef Knoekie het volgende:
Dit zijn de landen waar ik een kaart naar heb verstuurd:
Estland - Slovenie - Zweden - Portugal - Finland - Mexico - Ghana - Canada - Turkije - Duitsland
En in Griekenland zijn er maar 13 users.quote:Op zondag 10 september 2006 19:00 schreef Smittend het volgende:
Nieuwe adressen aangevraagd.![]()
De kaarten gaan naar *tromgeroffel* : Frankrijk, Griekenland, Nieuw Zeeland en de Filippijnen !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |