Ja, ik heb ook belangrijkere dingen te doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:22 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Niet lang denk ik, heb voor school ook heel veel projecten. Daar werk ik eerst aan en dan de kaarten![]()
Kan hij op XP?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb nog een (oude) scanner staan, iemand geïnteresseerd?
Stuur je hem dan op?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb nog een (oude) scanner staan, iemand geïnteresseerd?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Stuur je hem dan op?![]()
Ik heb trouwens zo'n gare agfa scanner gebruik hem nooit![]()
Ja, het is een HP Scanjet 4500Cquote:
Ik heb dit lelijke ding: Scannt wel goed hoor, maar past niet waar ik hem wil hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef Allan24 het volgende:
I knowmaar Vava wel
Ik heb 'm een maand of 2-3 geleden voor 25 euro op Marktplaats gekocht, weet dat ie werkt maar heb 'm hier nooit aangesloten gehad. En sinds vorige week heb ik zo'n all-in-one apparaat staan (HP PSC 1402) dus ik ga de ScanJet niet meer aansluiten
Het wordt hier een beetje te vol. Printer/ Foto printer en een scannerquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:13 schreef Allan24 het volgende:
Daarom is deze juist zo handig, printer en scanner ineen, ideaal voor Postcrossing
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:02 schreef Klonk het volgende:
Muckie
ik heb je vanmorgen nog gezien in de ikea, je stond lekker te glimmen
Kaarten?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:17 schreef Muck het volgende:
klonkie
ja, ik sta te glimmen van plezier
deze week weer ruim een kilo kwijt![]()
nee, geen kilo kaartenquote:
Ahaquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, geen kilo kaarten
een kilo, mja, lichaamsgewicht
Welkom terug!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:27 schreef Smittend het volgende:
Ben ik ff 5 daagjes weg, hebben jullie alweer een topic volgel*lt![]()
Ik kan jullie ook niet even alleen he..![]()
quote:En....ik ben ook lid van de IKEA family.![]()
Ja, dat heb ik dus allemaal al gedaan. Nou ja, ik stuur em gewoon nog een keer en dan zie ik het wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:44 schreef Klonk het volgende:
met die kaart zonder ID idd even op de postcrossing site die gegevens invoeren, er komt vanzelf een email met het juiste nummer
en ik zou eerst het adres op de postcrossing site eens checken:
- ga naar Postcards I have sent
- zoek dan de kaart op in die lijst
- en klik op Lost the address?
Dan krijg je nog een keer het adres van die kaart per mail, eerst eens kijken of daar fouten inzitten
Voor Amerikaanse adressen kun je terecht op http://www.usps.comquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:23 schreef Shirley het volgende:
Hm...ik kreeg een paar dagen terug een kaartje uit Finland zonder ID. Nu had ik dus allerlei gegevens van diegene opgegeven, en er staat al een aantal dagen dit:
Received unknown ID postcards (on queue for help)
Name Country Sent date Address Notes
Kamilla Finland 1 Sep, 2006 Helsinki Filminaama Delete
Wat moet ik nou doen? En ook m'n kaart naar Amerika heb ik teruggestuurd gekregen, maar weet niet welke site ik moet hebben om het adres te checken.
Ah bedankt! Heb hem al gevonden, en er blijken inderdaad 4 cijfers te missen. Die heeft ze zelf ook niet opgegeven. Nou, hopen dat ie nu wel aankomt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:43 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Voor Amerikaanse adressen kun je terecht op http://www.usps.com
Ik wel iddquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef Allan24 het volgende:
I knowmaar Vava wel
Ik heb 'm een maand of 2-3 geleden voor 25 euro op Marktplaats gekocht, weet dat ie werkt maar heb 'm hier nooit aangesloten gehad. En sinds vorige week heb ik zo'n all-in-one apparaat staan (HP PSC 1402) dus ik ga de ScanJet niet meer aansluiten
Volgens mij is het upgedatet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:16 schreef Allan24 het volgende:
Ik ken het, mijn Livejournal is qua Postcrossing ook al wéken niet meer geüpdatet (dat schrijf je echt zo) en ik heb nu net een nieuwe scanner.... als ik alles moet gaan scannen ben ik een hele dag bezig, mijn ontvangenkaartendoos is bijna vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |