Je kan toch zo wel zien dat dat Turkije is.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]
muckje toch?
what did I do this time?

Dankquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:32 schreef Muck het volgende:
oeh, smittend, i looove your profilewat een schattige foto

O.K. ok..jij wint.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef Klonk het volgende:
Kaartje van mij aangekomen in Finland, na 2 dagen

Patchwork! Wat een originele hobby!!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Vava het volgende:
Ik stuurde een keer iets naar Canada wat er na 2 dagen al was. Voor China is 5 dagen echt heel snel
Oja, nieuwe kaart gaat naar een oma in Nieuw-Zeeland, ze heeft patchwork als hobby![]()

Wowquote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef Fannetje het volgende:
Wow, ik kreeg vandaag een kaartje uit Amerika dat kennelijk 86 (!) dagen onderweg is geweestVerstuurd op 9 juni!
Geen idee wat daar fout is gegaan!

Is de poststempel ook van die datum??quote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef Fannetje het volgende:
Wow, ik kreeg vandaag een kaartje uit Amerika dat kennelijk 86 (!) dagen onderweg is geweestVerstuurd op 9 juni!
Geen idee wat daar fout is gegaan!

Nee,van 5 september. Datum die ze zelf op de kaart heeft gezet is wel 9 juni. Ze zal 'm dus wel heel lang hebben laten liggen... of ze zijn héél langzaam op dat postkantoorquote:Op woensdag 13 september 2006 23:15 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Is de poststempel ook van die datum??

quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee,van 5 september. Datum die ze zelf op de kaart heeft gezet is wel 9 juni. Ze zal 'm dus wel heel lang hebben laten liggen... of ze zijn héél langzaam op dat postkantoor
Verder vandaag tag-sleutelhanger uit Spanje, tag-kaartje uit België en een Fok! tot Fok! tag kaartje van Allan24. Bedankt

Hahahaquote:Op donderdag 14 september 2006 12:37 schreef Klonk het volgende:
mijn eerste verjaardagskaartje, dank je wel Allan24
, super
, ow, jah ook nog een kaartje uit Finland, maar da's natuurlijk maar half zo leuk

Op naar de 150 !!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
Vandaag kaartjes uit Brazilië en Singapore. Een heerlijke reactie gekregen op een kaart die ik verstuurd heb naar een man in Frankrijk (heb een zwak voor Franse mannen).
Als ik 100 kaarten verstuurd heb stop ik maar dat zei ik ook toen ik bij de 50 was
Nog maar 3 te gaan![]()

ik zit nog 9 kaartjes van de 100 afquote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef Vava het volgende:
Ik zit nu op 60 verstuurd en voorlopig stop ik nog niet!

''pret met klonk, dankzij de pilletjes mij aangeraden door de huisarts''quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hahahaokedan, geweldig
graag gedaan hoor, fijne verjaardag vast
Als dit topic vandaag nog vol raakt maken we van deel 26 een naamtopic

Pretpillenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
''pret met klonk, dankzij de pilletjes mij aangeraden door de huisarts''

Bij mij is de exacte stand nu: You have sent 60 postcards, received 56 and have 5 travelling (sent).quote:Op donderdag 14 september 2006 21:06 schreef Fannetje het volgende:
You have sent 59 postcards, received 57 and have 6 travelling (sent).
Ik heb nog wel even te gaan voor ik de 100 heb bereikt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |