Kostte wat knutselen om de preciese startpost goed te krijgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef Marsepein het volgende:
En sticky, vervolg op K&W FAQ, SC, FB, de hele handel en nog meer zelfs, deel 10!
Nu op de fok wikipedia zetten met de juiste codesquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kostte wat knutselen om de preciese startpost goed te krijgenis die niet ergens kaal te vinden zodat je hem hier na kopieren zo kunt plaatsen ?
Mooiquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:56 schreef Marsepein het volgende:
Dat nemen we mee in ons zondagmorgenoverleg
Ik kwam er ook niet uit maar na alle tags nagekeken te hebben kwam ik toch uit op iets werkendsquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef arithaterhorst het volgende:
Dank je Vonkenboer.
Ik (als topic sluiter) had zitten klooien met de oude header (en dan reply), maar de images enzo kwamen helemaal niet goed over. 'k Wist niet waar het origineel stond
edit: Oh, het origineel staat ook nergens toegankelijks
Ja, zeg dan ook even waar wil jequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef arithaterhorst het volgende:
Ahum.... ik zie nog een [afbeelding]![]()
![]()
Hehehe, ik weet het wel hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:22 schreef arithaterhorst het volgende:
ctrl-f [afbeelding] ?
Het is een uitdaging![]()
Owh dat mapjequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef arithaterhorst het volgende:
Ahum.... ik zie nog een [afbeelding]![]()
![]()
Thanksquote:
Probeer je het in het donker soms?quote:Op zondag 3 september 2006 14:59 schreef Q. het volgende:
Waarom is het ophangen van verlichting zulk kutwerk?
quote:Op zondag 3 september 2006 16:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Probeer je het in het donker soms?
Dat is een inmiddels bij iedereen bekende ArtyShock traditiequote:Op zondag 3 september 2006 17:27 schreef Duderinnetje het volgende:
We moeten zo weg voor het verjaars-dinertje, dus ik verwacht dat hij elk moment gaat strijken en schoenenpoetsen![]()
Jij ook gefeliciteerd danquote:Op zondag 3 september 2006 22:07 schreef tnimble het volgende:
Van harte Arty wat leuk zijn we gelijk jarig
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat grappig.quote:Op zondag 3 september 2006 22:07 schreef tnimble het volgende:
Van harte Arty wat leuk zijn we gelijk jarig
Wat was er raar aan? Wel een leuke verjaardag gehad hopelijk?quote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef tnimble het volgende:
Thanks allemaal![]()
![]()
Arty en dude proost ik neem nog een lekkere witte wijn en ga dan lekker slapen! Tis een rare dag geweest vandaag.
Poe hee, wat ben jij vroeg uit de veren!quote:Op maandag 4 september 2006 07:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen, ik was nog vergeten te vertellen dat RT een cirkelzaagmachinedinges van mij krijgt. Maar die moet hij zelf uit gaan zoeken
Ik mot een stukkie schrijven in Utrecht vandaag, dus ga zo op de treinquote:Op maandag 4 september 2006 07:59 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Poe hee, wat ben jij vroeg uit de veren!
En een cirkelzaag Arty. Daar wordt de klusser gelukkig van
Volgens mij heb je wat gemistquote:Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat was er raar aan? Wel een leuke verjaardag gehad hopelijk?
quote:Op maandag 4 september 2006 09:00 schreef tnimble het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat gemist
Maar leuk dat RT een sirselzaag krijgt! ik heb een dak gekregen![]()
Bizar he! Wel apart, je zou toch verwachten dat hij wel weet wat hij doet als hij zo een beest benaderd.quote:Op maandag 4 september 2006 17:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Stephen Robert Irwin (22 February 1962 – 4 September 2006)
Is op 44 jarige leeftijd overleden.
[afbeelding]
Veelste jong![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |