dat zou de dag compleet maken qua transfersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef dndiek het volgende:
Op PSV Netwerk staat dat Blackburn ook interesse zou hebben in Ball... dat zou ook prachtig zijn als hij zou gaan
Sorry, had je iets beters in gedachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
damn, dacht iets te lang over een originele tt, was je me net voor
zeker, net als de afgelopen jarenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Klaar voor het kampioenschap heren?
eens per jaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Klaar voor het kampioenschap heren?
Jij zegt het, ik weet het nog niet zo net. Kluivert is aardig versleten en Charisteas schoot er -als eerste spits- bij Ajax meer in dan Huntelaar aanvankelijk deed. Vind Charisteas overigens geen voetballer voor PSV, dat ook weer niet. Het zou leuk zijn als Kluivert het kan opbrengen tien wedstrijden mee te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
Oef, zijn wij toch nog beter af met Kluivert dan Feyenoord met Charisteas![]()
Werd net in het sportjournaal verteld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:34 schreef XAVI het volgende:
Is het eigenlijk al officeel dat Tardelli komt
Sindsdien is PSV de meest sucesvolle nederlandse ploeg, denk ik zo. Dus genoeg reden om positief te zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef mcyodogg het volgende:
Het ziet er naar uit dat PSV stuk betere zaken gedaan heeft, dan zelfde tijd vorig jaar. Ik ben er in ieder geval positief over. Maar dat ben ik eigenlijk al sinds het seizoen 1998/1999 over PSV, dus dat hoeft niet al te veel te betekenen.
Staat nu ook net op psv.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Werd net in het sportjournaal verteld.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat begint PSV een nep club kwa supporters te worden zeg... Neem een voorbeeld aan de Feyenoord supporters die wel tegen bepaalde transfers in actie komen.
Er zit geen greintje trots cq clubgevoel daar in Eindhoven zowel onder de supporters als bestuur...
ze zijn in Rotterdam boos omdat er bagger van ajax gekocht isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat begint PSV een nep club kwa supporters te worden zeg... Neem een voorbeeld aan de Feyenoord supporters die wel tegen bepaalde transfers in actie komen.
Er zit geen greintje trots cq clubgevoel daar in Eindhoven zowel onder de supporters als bestuur...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Neej, omdat er een (ex)-Ajacied gekocht is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn in Rotterdam boos omdat er bagger van ajax gekocht is
ff serieus denk jij dat een van Bommel (hoe nuttig ie ook kan zijn) wel geaccepteerd zou worden bij Ajax?quote:
We kunnen er ook niets aan doen dat wij wel gewoon kunnen relativerenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
ff serieus denk jij dat een van Bommel (hoe nuttig ie ook kan zijn) wel geaccepteerd zou worden bij Ajax?
Nee.
Ja, maar Stam was natuurlijk stiekem altijd al ajaciedquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's wel ff wat anders. Ajax wilde Kluivert niet, dus niet huilen nu. Stam is toch ook een held bij jullie?
Stam is nooit een uitgesproken PSV speler geweest zoals een van Bommel bijv dat wel was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ja, maar Stam was natuurlijk stiekem altijd al ajacied![]()
![]()
Ik zou Cruijff dan maar gauw neerschietenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Stam is nooit een uitgesproken PSV speler geweest zoals een van Bommel bijv dat wel was.
Zelfde geld andersom voor Reizger. Kluivert heeft z'n liefde voor Ajax nooit verborgen en dan doe je zoiets niet.
Idd, naief gezever.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik zou Cruijff dan maar gauw neerschieten
Toen Reiziger kwam waren de reacties van de ajacieden hier ook niet van de lucht dat het niet konquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Stam is nooit een uitgesproken PSV speler geweest zoals een van Bommel bijv dat wel was.
Zelfde geld andersom voor Reizger. Kluivert heeft z'n liefde voor Ajax nooit verborgen en dan doe je zoiets niet.
Dat is het enige wat ik Cruijff ook kwalijk kan nemen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik zou Cruijff dan maar gauw neerschieten
Ff serieus, denk jij dat er onder de Ajax fans geen mensen waren die zeiden. "Zodra hij in een Ajax shirt staat steun ik hem"/"We moeten hem een kans geven" bla bla bla etc.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
ff serieus denk jij dat een van Bommel (hoe nuttig ie ook kan zijn) wel geaccepteerd zou worden bij Ajax?
Nee.
99% van de Ajaxfans die ik ken willen nooit maar dan ook nooit van Bommel in een Ajax shirt zien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ff serieus, denk jij dat er onder de Ajax fans geen mensen waren die zeiden. "Zodra hij in een Ajax shirt staat steun ik hem"/"We moeten hem een kans geven" bla bla bla etc.
Ik heb het deze week al vaak genoeg gehoord en er zijn wel degelijk veel fans tegen zijn komst. Waaronder ik..
Geloof ik dus helemaal niets van. Als het moment daar is zal het percentage snel dalen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
99% van de Ajaxfans die ik ken willen nooit maar dan ook nooit van Bommel in een Ajax shirt zien.
MrDoegewoon, doe je naam eer aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als er reden tot klagen is (kwestie Hiddink/Timmer bv), komt er heus wel protest. Het financiele beleid is niet fantastisch geweest in het recente verleden, maar het sportieve beleid, het meest belangrijke, is geweldig gebleken. Waarom reden om te klagen? Je hoeft niet te klagen om het klagen. Of is het hip om tegen je bestuur te zijn?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Phoehee een tot nu toe vreedzaam protest in Rotterdam oeh wat erg. Ik vind dat gewoon een mooie actie, of moet je altijd maar achter je bestuur aan lopen zoals ze in Eindhoven doen?
Ik zou me toch afvragen waarom het nu nodig is om Kluivert te halen, terwijl je een wereld spits in je opleiding had, en dat die wereldspits nu bij Ajax loopt te ballen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als er reden tot klagen is (kwestie Hiddink/Timmer bv), komt er heus wel protest. Het financiele beleid is niet fantastisch geweest in het recente verleden, maar het sportieve beleid, het meest belangrijke, is geweldig gebleken. Waarom reden om te klagen? Je hoeft niet te klagen om het klagen. Of is het hip om tegen je bestuur te zijn?
Stel je aan meid. PSV koopt een (voormalig) topspeler en Feyenoord een tribuneklant bij een club die niet eens CL speelt. Toch geen vergelijking?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
PSV verliest vlak voor de deadline een goede spits. Ik realiseer me dat een goede opvolger niet makkelijk te vinden is. Ja, liever had ik ook gehad dat er een PSV-coryfee in de spits liep. Maar dit is profvoetbal, niet alles kan op gevoel. Dat hij een groot Ajax verleden heeft, daar zullen veel supporters ook niet helemaal blij mee zijn. Maar ze vinden wel dat het nog belangrijker is dat het goed gaat met PSV, denk ik. Uiteindelijk houd je toch meer van je eigen club, dan dat je de concurrent afschuwt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zou me toch afvragen waarom het nu nodig is om Kluivert te halen, terwijl je een wereld spits in je opleiding had, en dat die wereldspits nu bij Ajax loopt te ballen..
En als ik eerlijk ben zit er bij mij (en veel Ajacieden) nu ook wat frustratie dat Kluivert niet zoveel van Ajax houd als ie altijd ons heeft voorgehouden. Maar dan nog blijft het voor mij vreemd dat ie in Eindhoven zo makkelijk geaccepteerd word, dat gebeurd bij ons echt niet als een van Bommel komt.
Daar is het niet puur tegen Charisteas gericht hoor; het is meer de druppel dat ie van Ajax komt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
Petje af voor de PSV fans hier hoe ze reageren op de komst van PK.
Beter zoals er gereageerd wordt in 010 op de komst van Charisteas. Dat verdiend die jongen niet.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Kluivert kost toch niks. Dan is het ook niet een enorm risico (ook toch voor maar een jaar getekend?). In ieder geval goed voor de opvulling van de selectie, en in Nederland hoeft hij niet zoveel te kunnen.
Inderdaad mooi om hun topic door te lezen nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijk die Feyenoord-soap.
En mocht Koeman vertrekken dit jaar, krijgen we van Gaal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wat ik voorspel? Volgend jaar vertrekt Gomes en dan halen ze Van der Sar
Ach, die reacties zijn ook flink bijgedraaid in de afgelopen dagen, nadat duidelijk werd hoe Ajacieden ervan balen. Het is een wereldaankoop, als je 'm fit krijgt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
Petje af voor de PSV fans hier hoe ze reageren op de komst van PK.
Beter zoals er gereageerd wordt in 010 op de komst van Charisteas. Dat verdiend die jongen niet.
En wat dan als van Bommel naar Ajax zou gaan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
99% van de Ajaxfans die ik ken willen nooit maar dan ook nooit van Bommel in een Ajax shirt zien.
Dit gezwets over Huntelaar door mensen die de situatie toen duidelijk niet kenden moet nu ook eens ophouden. Op dat moment speelde Huntelaar in het tweede en had 2 of 3 betere spitsen voor zich. Hij wilde per sé speelminuten in het eerste krijgen, maar aangezien hij op dat moment nog niet zo goed was als nu en dus nog betere spelers voor zich had, zou dat niet kunnen bij PSV. PSV wilde hem verhuren, maar dat wilde Huntelaar niet. Dus is hij verkocht, PSV kon niet anders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik zou me toch afvragen waarom het nu nodig is om Kluivert te halen, terwijl je een wereld spits in je opleiding had, en dat die wereldspits nu bij Ajax loopt te ballen..
Que?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Laten we hopen dat we nog iets in de winterperiode kunnen regelen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg jammer alleen dat we geen centrale verdediger gehaald hebben, dat wordt een seizoen lang Addo.
Mja, dat is dan wel een half seizoen te laat...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:44 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we nog iets in de winterperiode kunnen regelen...![]()
En jij kent alle ajax fans!? Denk dat het meer zegt om jouw "vrienden" dan over de ajax fans in het algemeen hoor!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je ziet alleen geen zak...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:47 schreef PyTh het volgende:
Live training op de Herdgang
http://www.psv.nl/show?id=63723
Weinig inderdaad.quote:
De meeste ajacieden hebben van Bommel dan ook altijd als de 'anti-christ' onder de voetballers gevonden, puur omdat het zo'n irritante speler is om TEGEN je te hebben. Ik heb dat niet zo met Patrick Kluivert, en al zeker niet omdat er alweer enkele jaren overheen gegaan zijn sinds hij voor het laatst tegen PSV speelde. (en met mij vast meerdere psvfans)quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
En als ik eerlijk ben zit er bij mij (en veel Ajacieden) nu ook wat frustratie dat Kluivert niet zoveel van Ajax houd als ie altijd ons heeft voorgehouden. Maar dan nog blijft het voor mij vreemd dat ie in Eindhoven zo makkelijk geaccepteerd word, dat gebeurd bij ons echt niet als een van Bommel komt.
Paar keer toen ik in Eindhoven studeerdequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weinig inderdaad.
Ben jij wel eens een keer naar de training op de herdgang gaan kijken Grrrrr?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:08 schreef dndiek het volgende:Het vertrek van Westerhof is een bevestiging WAHAHAHAHA. Verder wil ik daar niet veel over kwijt anders ga ik om de man spelen. Ik heb goed contact binnen PSV. Ook goed contact met Westerhof verder gehad. Wat dat betreft blijft dit lekker intern. Maar het vertrek van Westerhof is een bevestiging WAHAHAHAHA.
Bron psv.netwerk.to
het was denk ik de keuze of centraal iets halen of rechtsachter. Met Kromkamp waren ze al een tijd bezig (ook toen Ooijer er nog was) en die wilde wel. Dus logisch dat ze daarvoor zijn gegaan; daarbij komt dat Simons of Cocu eventueel ook centraal achter in kan spelen en we op het middenveld een bredere selectie hebben. Dus opzcih mogelijkheden op een goede verdedging zat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Que?
Maar goed, ik moet nog zien of we iets aan Kluivert of Tardelli hebben, beiden hebben nou niet echt hun reputatie als modelprof mee. Kromkamp is tov Lamey altijd een versterking, dus daar gaan we er iig op vooruit.
Erg jammer alleen dat we geen centrale verdediger gehaald hebben, dat wordt een seizoen lang Addo.
Inderdaad. Eerst zeggen dat je schandalig behandeld bent en wat er precies gebeurd is, "lekker intern" willen houden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ooijer moet òf helemaal zijn mond houden, òf het boekje helemaal open trekken. Nu zegt ie eerst dat ie schandalig behandeld is, maar wie dat deed of waarin zich dat uitte, zegt ie dan niet omdat ie dàn op de man aan het spelen is. Hou dan helemaal je mond denk ik dan.
En wat bevestigt het vertrek van Westerhof nu eigenlijk?
Hoezo goed dat Vayrynen blijft? Er is al Culina, aisatti, affelay en mendez voor die positie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:53 schreef cultheld het volgende:
Dat Väyrynen blijft, lijkt me een goede zaak. Jammer dat Ball niet rond is gekomen met de club van Ooijer.
Väyrynen kan ook nog controleren, voor het geval Cocu/Simons naar achteren wordt geschoven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoezo goed dat Vayrynen blijft? Er is al Culina, aisatti, affelay en mendez voor die positie.
Iemand?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:13 schreef ganzenherder het volgende:
Ffkes een vraagje tussenhoor:
Kan ik mn verlopen seizoenskaart van vorig jaar dit jaar nog gebruiken als clubcard?
bovendien geeft het wat meer mogelijkheden qua opstelling als er wat blessure's zijn kun je 442 gaan spelen e.d.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Väyrynen kan ook nog controleren, voor het geval Cocu/Simons naar achteren wordt geschoven.
Profcoach? Zo nee, je snel inschrijven en meedoen aan de Fok! Subleague.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik heb even een vraagje voor jullie PSV kenners![]()
Gaat Aissati nog veel spelen of invallen dit seizoen? Anders kan ik mijn punten wel vergeten voor PSV (je raad het al, ik doe mee aan zo'n spel op internet)![]()
Das die vent die in Eindhoven altijd beplakt is met bordenquote:
Is hij die Jezus figuur?quote:
weekje of 2, nadeel is dat er interlands zijn anders had hij minuten kunnen krijgen bij jong PSVquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is hij die Jezus figuur?
Gaat het lang duren voordat Patje wedstrijdfit is?
Als ze uit spelen en ze moeten met de eigen auto gaan dan wil vast niemand bij Patje in de autoquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
onee, maandag kan ie al spelen met Jong PSV
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze uit spelen en ze moeten met de eigen auto gaan dan wil vast niemand bij Patje in de auto
Grapje
Je kan volgens mij beter in zn auto zitten dan erbuiten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze uit spelen en ze moeten met de eigen auto gaan dan wil vast niemand bij Patje in de auto
Grapje
Die wedstrijd tegen Rosenborg. I.c.m. JVH vond ik hem toen ijzersterk. Hij speelde toen als een soort van valse "10". En maakt volgens mij de winnende.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef LuNaTiC het volgende:
'Spelen' is een groot woord
maar zit nog wel in de selectie ja. Helaas meer geblesseerd dan dat ie fit was... wel jammer, toen ie nog wel eens een wedstrijd speelde vondik hem altijd sterk spelen...
iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef LuNaTiC het volgende:
'Spelen' is een groot woord
maar zit nog wel in de selectie ja. Helaas meer geblesseerd dan dat ie fit was... wel jammer, toen ie nog wel eens een wedstrijd speelde vondik hem altijd sterk spelen...
Geweldige avatar!quote:
Is ie dan echt zo vaak geblesseerd? Wordt misschien wel een beetje een Maduro verhaal.quote:De zoveelste absentie van PSV’er Ibrahim Afellay baart de bondscoach wél zorgen. ,,Die jongen zit in een vicieuze cirkel. Steeds als hij nét is hersteld, moet hij in een wedstrijd weer voluit. Zijn fysieke basis is niet sterk genoeg. Je kunt nog zo’n mooi huis willen bouwen, als het fundament niet goed is, stort het in. PSV zou Afellay twee maanden uit het seizoen moeten plukken. En dan zouden ze eens heel gericht met hem moeten gaan trainen. Volgens mij is dat de enige oplossing.’’
Ja, idd die wedstrijd komt eigenlijk veel te vroeg en is ook nog eens erg belangrijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:13 schreef JustJunior het volgende:
Liverpool thuis wordt trouwens een lastige wedstrijd. Cocu geschorst, Kluivert nog niet (wedstrijd)fit. Nieuwe spelers als Mendez en Kromkamp zijn nog niet aan het spel gewend, en de vraag is of Tardelli al het papierwerk dan al in orde heeft
Ik zou zeggen: "besteedt eens 15 minuten van je leven om uit te zoeken hoe het ging toen Battistuta weg ging bij Fiorentina".quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef ASSpirine het volgende:
ze zouden eens moeten zien hoe het in Italië eraan toegaat, daar maken ze zich niet zo druk om als een speler bij een rivaliserende club gaat spelen
ow wacht, je hebt het nu over 1 gevalquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:53 schreef manny het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: "besteedt eens 15 minuten van je leven om uit te zoeken hoe het ging toen Battistuta weg ging bij Fiorentina".
Daar zit sta ik ookquote:
Dit zijn niet erg veel wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe de Haan zegt in het AD over Afellay:
[..]
Is ie dan echt zo vaak geblesseerd? Wordt misschien wel een beetje een Maduro verhaal.
Hij heeft geloof ik een slepende knie blessurequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Sloggi het volgende:
John de Jong, speelt die eigenlijk nog bij jullie? Al een tijdje niks meer van gehoord.
En dat komt daar nog eens bij, dan zit ik nog vrij hoog met mijn 15 goals.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Hij moet eerst fit worden natuurlijk, daarna nog in vorm geraken en vervolgens nog gaan renderen. Voordat hij wonderen gaat verrichten is hij veel tijd en veel hoop houden verder. PSV mag zich eerst gelukkig prijzen als Kluivert fit blijft en een nuttige bijdrage levert aan de teamprestaties.
Bij Ajax maakte hij er anders toch wel een paar. Maar het zou mij verbazen als hij er 10 of meer weet in te schieten. Ik denk dat Kluivert passé is. Als hij het echt nog heeft staat hij er snel, maar ik denk dat er de komende 2 maanden vooral veel "hoop gehouden" wordt om uiteindelijk toe te geven dat Kluivert niks meer waard is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik wil even kluivert in bescherming nemen gezien het feit dat sommige mensen denken dat hij er 30 in gaat knallen.
De feiten:
-Kluivert scoort op hele belangrijke momenten
-Kluivert is een hele goede voetballer
-Kluivert geeft veel assists, laat dus anderen meer scoren
-Maaaaaaaar Kluivert is geen Kezman of Nistelrooy die er 30 in een seizoen inknalt
Ik denk dus dat Farfan clubtopscoorder wordt en Kluivert naait er hooguit 15 in, waarvan enkele in de Champions League
als niemand hier het weet morgen ff bellen met 040 - 2380444quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik snap het niet meer :S.
Ik wou dus een minitenue bestellen op de psv site maat 98. Als ik nu op http://www.psv.nl/shop dat artikel uitkies en ik klik op bestel moet ik mijn gegevens invullen. Ook ( eventueel ? ) een lidmaatschapnummer. Heb ik nu alles ingevuld en klik ik op GA VERDER kom ik weer terug in mijn winkelwagentje. Ik ontvang geen e-mail en niks. Is dat lidmaatschapnr nu verplicht ? Volgens mij niet toch ? Zo ja , waar kan ik lid worden. Vind dat ook nergens
Lid worden van de Phoxy Club misschien?quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik snap het niet meer :S.
Ik wou dus een minitenue bestellen op de psv site maat 98. Als ik nu op http://www.psv.nl/shop dat artikel uitkies en ik klik op bestel moet ik mijn gegevens invullen. Ook ( eventueel ? ) een lidmaatschapnummer. Heb ik nu alles ingevuld en klik ik op GA VERDER kom ik weer terug in mijn winkelwagentje. Ik ontvang geen e-mail en niks. Is dat lidmaatschapnr nu verplicht ? Volgens mij niet toch ? Zo ja , waar kan ik lid worden. Vind dat ook nergens
ffs, en ik maar denken dat het publiek bij SBS formule 1 wedstrijden al zielig is.quote:Op zondag 3 september 2006 22:19 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje is al een paar jaar lid.
Ze krijgen leuke kadootjes, een leuk clubblad en korting op veel dingen.
Meh, ik wel zo'n idee dat dat ook wel ongeveer waar is. Er was een traditie dat er wel wat gerommeld werd in de marge en daardoor kon je voetballers ook makkelijker houden voor een extra jaar ofzo. Als dit standaard wordt bij PSV tekenen toppers (of in wording) niet zo gemakkelijk meer bij PSV of verlengen niet zo makkelijk meer natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
vanavond Ooijer bij Studio Voetbal........ nou ben benieuwd, denk dat hij de volledige schuld bij PSV neerlegd
OH ja, jij bent niet klein geweest natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef __________ het volgende:
[..]
ffs, en ik maar denken dat het publiek bij SBS formule 1 wedstrijden al zielig is.
quote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef __________ het volgende:
[..]
ffs, en ik maar denken dat het publiek bij SBS formule 1 wedstrijden al zielig is.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet Cultheld met een Ajax-avatar? Weddenschap ofzo?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet Cultheld met een Ajax-avatar? Weddenschap ofzo?
Ja idd... als ik het zo hoorde ligt het aan Westerhof, hij zei een paar keer namelijk dat zoiets niet onder van Raaij zou zijn gebeurd.quote:Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef Neoktheone het volgende:
Vond Ooijer heel redelijk gisteren in SV.
Ben benieuwd of het nou aan Westerhof lag of aan Timmer...
Hugo Borst was ook duidelijk gecharmeerd van onze voorzitterquote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, de maniier waarop ze Westerhof neerzette gisteren kon je niet anders denken dat het zijn fout was.Dat sloeg nergens op.
Was voor mij ook een grote verrassing, ik heb altijd geroepen dat hij na deze zomer weg zou zijn.quote:
Ik denk dat je de goede richting in zoekt en er weer een mooie tijd aanbreekt als Timmer definitief geen macht meer heeft binnen PSV, maar alleen een netwerkje overhoudt.quote:Op maandag 4 september 2006 09:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hugo Borst was ook duidelijk gecharmeerd van onze voorzitter. Zelf vind ik hem communicatief zwak (Westerhof dan hè). Verstand van financiën heeft hij duidelijk wel, maar volgens mij is hij verder een speelbal van de RvC.
Ik denk dus meer dat Westerhof de schuldige lijkt, maar dat onze grote vriend Timmer de boel achter de schermen verziekt.
Er staat toch een fotoverslag op de site?quote:Op maandag 4 september 2006 11:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een kut site dat psv.nl zeg. Je verwacht gewoon een verslag van elke training met foto's. Ik wil mijn held Kluivert aan het werk zien. Maar nee hoor. Kut site.
Ik heb het over elke training. Zoals bij ajax wel gebeurt.quote:Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Er staat toch een fotoverslag op de site?![]()
Dan ga je daar toch lekker kijken?quote:Op maandag 4 september 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb het over elke training. Zoals bij ajax wel gebeurt.
Nee maar hij wil een volledig verslag van de training en dat hebben ze bij ajax wel.quote:Op maandag 4 september 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Speelt Kluivert weer bij Ajax dan?
quote:Op maandag 4 september 2006 15:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Toch mooi om zulke foto's te zien. Kluivert die even de oefeningen in het spaans uitlegt aan de nieuwe aanwinst Mendez.
[afbeelding]
mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doenquote:Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef Neoktheone het volgende:
Vond Ooijer heel redelijk gisteren in SV.
Ben benieuwd of het nou aan Westerhof lag of aan Timmer...
Als zo'n drambal als Jack van Gelder voor je zit, laat je meestal wel meer los dan je zou willen...quote:Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doen
dat wist hij voor hij er ging zitten.quote:Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als zo'n drambal als Jack van Gelder voor je zit, laat je meestal wel meer los dan je zou willen...![]()
Idd goede zaak van Jackquote:Op maandag 4 september 2006 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wist hij voor hij er ging zitten.
"Ja, kijk. Ik wil niet afgaan geven op de club, want PSV is echt een mooie warme club. Dan ga ik gewoon niet met modder zitten te gooien. Dat doe ik niet."quote:Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doen
Ochja welke speler is er nou niet op geld uit tegenwoordig?quote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef Bombardier het volgende:
Duidelijk een imago-offensief van Ooijer. Blijf sceptisch. Volgens mij is de man iets teveel op geld belust. Ook getuige het verhaal Schalke. Ooijer gaf eerst zelf aan niet gecharmeerd te zijn van de club, waar insider Youri Mulder de ware versie onthulde: het liep stuk op de (exorbitante) salaris-eisen van Ooijer.
Inderdaad, die was mooiquote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef Bombardier het volgende:
Duidelijk een imago-offensief van Ooijer. Blijf sceptisch. Volgens mij is de man iets teveel op geld belust. Ook getuige het verhaal Schalke. Ooijer gaf eerst zelf aan niet gecharmeerd te zijn van de club, waar insider Youri Mulder de ware versie onthulde: het liep stuk op de (exorbitante) salaris-eisen van Ooijer.
Een keihard leugen. Hij schaamde zich ook duidelijk, toen Mulder hem ijskoud corrigeerde.quote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Inderdaad, die was mooi.
Weer op z'n minst éérlijk als je de vermoorde onschuld uithangt.quote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ochja welke speler is er nou niet op geld uit tegenwoordig?
Alleen Farfan niet, maar das ook een held![]()
Duidelijk gevalletje van laat maar zitten dan. Dat komt echt niet meer goed hoor, hij wordt door 80% van de PSV-supporters uitgekotst. Dat wordt geen leuk afscheid..quote:Op maandag 4 september 2006 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
8.5 jaar PSV. Hij verdient wel een afscheid voor het publiek, vind ik. Tenminste als het publiek zich weet te gedragen, anders laat maar zitten.
Viel me ook op ja. Ooijer was zichtbaar een beetje de weg kwijt een corrigeerde zichzelf ook: "ja, we waren er ook niet uitgekomen inderdaad..... maar, de club sprak me ook niet aan".quote:Op maandag 4 september 2006 17:51 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Een keihard leugen. Hij schaamde zich ook duidelijk, toen Mulder hem ijskoud corrigeerde.
Gomesquote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ochja welke speler is er nou niet op geld uit tegenwoordig?
Alleen Farfan niet, maar das ook een held![]()
Je verneukt het natuurlijk bij iedereen als je zo'n zaken hardop gaat zeggen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Weer op z'n minst éérlijk als je de vermoorde onschuld uithangt.![]()
Klopt wel een beetje, hij is eerst heel lang een "aardige rechtback" geweest, pas de laatste seizoenen werd hij echt een bepalende speler.quote:Op maandag 4 september 2006 17:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, Ooijer is een gluiperd een beetje mooi weer spelen voor de camera. Maar hij heeft gewoon 8,5 jaar bij PSV gespeeld omdat hij eerst te slecht was om naar het buitenland te gaan. Pas sinds twee, drie jaar is hij een meerwaarde bij PSV.
Misschien dat Sigi Lens zijn hand overspeeld heeft, maar als één ding duidelijk is geworden, is het dat het stuk liep op "respect". Ooijer had zich opgewerkt tot de derde speler in de kern (achter Cocu en Alex) en heeft vele jaren de PSV defensie bij elkaar gehouden. Toen hij van PSV wegkon naar Schalke liep het mede dankzij PSV niet lekker. In de contractbesprekingen hoopte hij nu iets extra's voor die 8,5 jaar terug te zien. En toen zal Timmer of Westerhof (te) zakelijk zijn geweest, waar Valckx te sociaal was met Ooijer.quote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef Bombardier het volgende:
En wat is de kans op dit scenario?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOu wat zijn als Ooijer gaat floppen en dan over een jaar bij Feyenoord speelt
Ik gun hem die flop wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOu wat zijn als Ooijer gaat floppen en dan over een jaar bij Feyenoord speelt
Ik denk niet dat er veel PSV-supporters die illusie hebben eerlijk gezegd. Kluivert ziet PSV niet als zijn club en wij zien Kluivert niet als echte PSV'er. Hij komt hier een of twee jaar voetballen, doelpunten maken en hopelijk ons kampioen maken en gaat daarna weer verder. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een huichelaars hier zeg ('mijn held Patrick')... Mensen die hem massaal kapot hebben gemaakt en als moordenaar (is hij niet) en verkrachter (onzin) hebben uitgemaakt!
Ik kan jullie een ding vertellen: Patrick heeft geen hart voor jullie club. Hij koos alleen voor PSV omdat Ajax hem niet wilde en hij wel aan spelen wil toekomen.
Toegegeven, het is een puike aankoop van jullie, hij kan nog wel eens het verschil gaan maken in de titelstrijd. Maar doe niet alsof hij enig gevoel heeft bij PSV/Eindhoven/Brabant.
Het is een Amsterdammer en Ajacied. Naar jullie club gaan mag (met deze omstandigheden, kon niet naar Ajax en wil weer voetballen), als hij naar Rotterdam gegaan was was het een ander verhaal. Jullie moeten er niet raar van kijken als Patje over twee jaar Huntelaar opvolgt, want z'n hart ligt hier in Mokum.
http://www.youtube.com/watch?v=Xds82CUp0GA
Maar het zegt genoeg dat "rasajacied" Patrick Kluivert uberhaupt kiest voor de club PSV ipv Bordeaux.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een huichelaars hier zeg ('mijn held Patrick')... Mensen die hem massaal kapot hebben gemaakt en als moordenaar (is hij niet) en verkrachter (onzin) hebben uitgemaakt!
Ik kan jullie een ding vertellen: Patrick heeft geen hart voor jullie club. Hij koos alleen voor PSV omdat Ajax hem niet wilde en hij wel aan spelen wil toekomen.
Toegegeven, het is een puike aankoop van jullie, hij kan nog wel eens het verschil gaan maken in de titelstrijd. Maar doe niet alsof hij enig gevoel heeft bij PSV/Eindhoven/Brabant.
Het is een Amsterdammer en Ajacied. Naar jullie club gaan mag (met deze omstandigheden, kon niet naar Ajax en wil weer voetballen), als hij naar Rotterdam gegaan was was het een ander verhaal. Jullie moeten er niet raar van kijken als Patje over twee jaar Huntelaar opvolgt, want z'n hart ligt hier in Mokum.
Ach, naar PSV gaan als hij lekker wil ballen is niet zo heel veel mis mee hoor. Zolang wij maar niet het kampioenschap mislopen door zijn eventuele doelpunten voor jullie club, dan verliest wel in status hier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar het zegt genoeg dat "rasajacied" Patrick Kluivert uberhaupt kiest voor de club PSV ipv Bordeaux.
Ach ja je kunt het die jongen niet kwalijk nemen, hij speelt graag CL en daar is hij in Eindhoven in ieder geval van verzekerd![]()
En indien Kluivert weer de oude wordt bij PSV betwijfel ik ten zeerste of hij nog de overstap zal maken richting jullie, maar hopen mag
Als ie PSV een kutclub had gevonden, was ie nooit naar Eindhoven gekomen. En als hij een jaar goed speelt in Eindhoven, krijgt ie vanzelf een warm gevoel bij PSV, daar doe je niks aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Maar doe niet alsof hij enig gevoel heeft bij PSV/Eindhoven/Brabant.
ik denk dat dit hem is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef slaapkamermug het volgende:
geef de link naar de site met fotos die het wel doen aub
ook al kikkersquote:
hier mejong.quote:
Het is Doelen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef ganzenherder het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vind fotos vd training altijd erg interessant![]()
Is Doelen een reportage aan het maken of is dat hem niet?
quote:
Je moet iets als je nooit meer speelt. Een wedstrijd langs de kant roept veel meer stress op dan zelf spelen. Het is allemaal begrijpelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Reiziger rookt!!!!!
Nee, de nederlandse wet bepaald dat je niet mag roken op je werk. Als je in de auto van de sponsor naar je werk rijdt is dat in het geval van voetbal al werk anders pak je je eigen auto/fiets/helicopter weet ik veel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:52 schreef Lemming22 het volgende:
Je moet iets als je nooit meer speelt. Een wedstrijd langs de kant roept veel meer stress op dan zelf spelen. Het is allemaal begrijpelijk.
quote:
of zn vriendin...........quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Reiziger rookt!!!!!
Jaja, natuurlijk weten jullie dat. Er is niemand fitter dan Ibrahim Afellay op het moment. Nog zo'n club met zo'n uitstekende medische staf. Jammer dat Eindhoven en Amsterdam niet echt op de route liggen, anders hadden ze kunnen carpoolen om te brainstormen over hun fantastische omgang met spelersquote:PSV boos op Foppe de Haan
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 6 september om 08:56
Vorige week liet Jong Oranje-bondscoach Foppe de Haan weten dat het wellicht beter is om Ibrahim Afellay twee maanden uit de competitie te halen. Bij PSV zijn die uitlatingen niet met dank ontvangen, mede omdat PSV er al alles aan doet om hem fysiek sterker te maken. De jeugdinternational moest zich wederom afmelden voor Jong Oranje, omdat hij met fysieke ongemakken te maken had,
“We kennen die jongen door en door. We weten heus wel wat we doen,” aldus technisch manager Stan Valckx. Trainer Ronald Koeman staat hem bij. “Het zal best dat Foppe de Haan het beste voorheeft met Ibrahim. Maar dan doe je het toch niet op deze manier? Niet in de publiciteit?”
Volgens de clubarts van de Eindhovenaren hoeven we geen zorgen te maken over een toekomst van Afellay. “Als je de foto’s ziet van een paar jaar terug, dan zie je duidelijk het verschil. Ik kan iedereen geruststellen. We weten precies hoe we met Ibrahim Afellay om moeten gaan.”
Jezus, wat lopen Valckx cs weer te janken om niets....quote:Op woensdag 6 september 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jaja, natuurlijk weten jullie dat. Er is niemand fitter dan Ibrahim Afellay op het moment. Nog zo'n club met zo'n uitstekende medische staf. Jammer dat Eindhoven en Amsterdam niet echt op de route liggen, anders hadden ze kunnen carpoolen om te brainstormen over hun fantastische omgang met spelers
zou die toch bij PSV gaan doen ?quote:Real Madrid eindstation voor Van Nistelrooy
Uitgegeven: 6 september 2006 14:34
AMSTERDAM - Ruud van Nistelrooy beëindigt zijn carrière bij Real Madrid. Dat zegt de 30-jarige aanvaller woensdag in de Spaanse krant AS. "Ik wil hier zo veel mogelijk prijzen winnen. Bij Real voel ik me weer een speler van 20 jaar", zegt Van Nistelrooy, die deze zomer voor drie jaar bij Real Madrid tekende.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Ow oke
eerst wel, toen niet, toen wel, toen niet. Ach van mij hoeft hij niet te komen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou die toch bij PSV gaan doen ?
Mijn clubkaart is nog steeds niet binnenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef rubbereend het volgende:
er zijn tot nu toe 21.000 passe-partouts verkocht, binnenkort begint de losse verkoop voor Liverpool
[..]
eerst wel, toen niet, toen wel, toen niet. Ach van mij hoeft hij niet te komen.
je oude is nog geldig, vanwege dit soort dingen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn clubkaart is nog steeds niet binnen
Wanneer preciesquote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef rubbereend het volgende:
er zijn tot nu toe 21.000 passe-partouts verkocht, binnenkort begint de losse verkoop voor Liverpool
[..]
eerst wel, toen niet, toen wel, toen niet. Ach van mij hoeft hij niet te komen.
Hij's vorig jaar al verlopen... maar toen niet verlengd omdat ik toen naar Australië ging..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je oude is nog geldig, vanwege dit soort dingen.
Het gaat om ego-gedrag he, Valckx ment dat hij gepasseerd wordt door Foppe en terecht dat hij dat onzin vindt, ik vind alleen dat Valckx zoiets binnenskamers mag houden en twi, gelukkig is onze medische staff niet zo erbarmelijk als in Amsterdam, anders hadden we Ibi al af kunnen schrijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, wat lopen Valckx cs weer te janken om niets....
quote:
quote:Verkoop PSV-Liverpool start donderdag
6 september 2006 14:30
PSV begint dinsdag aan de tiende UEFA Champions League-campagne op rij. De eerste tegenstander levert meteen een geweldig affiche op: PSV treedt aan tegen de Engelse grootmacht Liverpool. Hier leest u de kaartverkoopinfo.
PSV Losse kaartverkoop!
Tot en met vandaag worden er uitsluitend passe-partouts verkocht die toegang geven tot alle drie de thuisduels. Vanaf morgen gaat de losse kaartverkoop van PSV-Liverpool FC van start. De verkoop loopt in principe tot dinsdag 18.00 uur, maar inmiddels zijn er ruim 21.000 passe-partouts verkocht. Ben er dus snel bij!
PSV TicketBox
Per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card kunnen twee toegangskaarten worden gekocht (reeds gekochte passe-partouts tellen niet mee, dus iedereen kan twee kaarten voor dit duel kopen). Toegangskaarten zijn te koop via TicketBox, kaarten voor kinderen en hun begeleiders op de Family Corner en jongeren op de Jongerenrang zijn echter uitsluitend te koop bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion. Op de Family Corner (vak UU) en Jongerenrang (vak ZZ) zijn ook een aantal plaatsen gereserveerd voor volwassenen, deze zijn gewoon verkrijgbaar bij TicketBox. De sfeervakken zijn inmiddels uitverkocht. Voor volwassenen zijn kaarten beschikbaar van ¤ 34,- tot ¤ 78,-.
de psv supporters grof?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Neh hij vindt de supporters in Nederland te grof
Voor die wedstrijd geldt als het goed is een clubcardverplichting. Dus zal het moeilijk voor je worden om (legaal) aan kaarten te komen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:51 schreef Elusive het volgende:
even een vraagje, hoe kom ik aan kaarten voor PSV - Ajax, ik heb geen clubkaart of seizoenskaart, ik ken ook niemand met van die kaartjes, ik neem aan dat je die kaartjes niet gewoon bij het postkantoor haalt oid ?
Begrijpend le-zen.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:03 schreef JustJunior het volgende:
[..]
PSV supporters != Nederlandse supporters
Le-zen
Als de PSV supporters niet grof zijn, zegt dat bijna niets over de Nederlandse supporter in zijn algemeenheid. Supporters in het algemeen kunnen best grover zijn geworden, terwijl de PSVers poeslief zijn. Dat zou jij ook moeten snappenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Begrijpend le-zen.
Met Nederlandse supporters wordt o.a. ook de psv supp. bedoeld, en die zijn niet bepaald grof
En wat een kutreden om niet hier meer te komen..
Dat hij af en toe een oerwoud in z'n gezicht heeft, betekent nog niet dat hij zich door zulke spreekkoren aangesproken zal voelenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:29 schreef rubbereend het volgende:
daarom gaat Ruud naar Spanje waar de oerwoud geluiden ook in het rond vliegen
Vanaf het PSV-stadion, onder het tunneltje dor en 1e rechts, voor de mediamarkt rechtsaf heb je een parkeergarage en anders voldoet de effenar prima denk ik, hopelijk voor je is er nog plaats.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef Doc het volgende:
Hoe zit het met parkeren rondom het PSV stadion. Is dat goed te doen? Eindhoven ken ik niet zo goed. Eigenlijk alleen de Effenaar, en de parkeerplaatsen daar. Als ik het goed heb is dat zo'n 10 minuten van het stadion. Klopt dat en is dat een aardige plek om je auto te parkeren rond een avondwedstrijd?
Zoals John (wie?) de Jong? Of Jordi Hoogstrate? Of valt psychologie niet onder medische staf?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het gaat om ego-gedrag he, Valckx ment dat hij gepasseerd wordt door Foppe en terecht dat hij dat onzin vindt, ik vind alleen dat Valckx zoiets binnenskamers mag houden en twi, gelukkig is onze medische staff niet zo erbarmelijk als in Amsterdam, anders hadden we Ibi al af kunnen schrijven.
Volgens mij nog niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is Kluivert al wedstrijdfit?
Ik denk dat het wel wat langer zal duren. Ik hoop op minuten tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet.
Denk dat hij Zaterdag ook niet in de basis zal starten maar een invalbeurt zit er wel in volgens mij.
Hoop dat hij Dinsdag tegen Liverpool wel kan beginnen.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet.
Denk dat hij Zaterdag ook niet in de basis zal starten maar een invalbeurt zit er wel in volgens mij.
Hoop dat hij Dinsdag tegen Liverpool wel kan beginnen.
denk dat dat wel tegen zal vallen; hij zal toch een beetje wedstrijdritme op moeten doen eerstquote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat hij wel kan invallen.
En dat hij dan meteen een goede indruk achterlaat./
dat zal het wel worden. 4-3-3 met culina, dat heeft Koeman toch al eerder gedaan laatst?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Anders 4-4-2? Zonder Kluivert en Tardelli, blijven er alleen Farfan en Kone over. Met Culina en Beerens achter de hand, om alsnog 4-3-3 te gaan spelen. Of meteen met Culina voorin beginnen?
Ent toen verloren we vrij kansloos van twente...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal het wel worden. 4-3-3 met culina, dat heeft Koeman toch al eerder gedaan laatst?
Culina is toch geblesseerd? Mendez zou wel eens kunnen spelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ent toen verloren we vrij kansloos van twente...
Ik vind Aissati een geweldige voetballer.....Maar op de vleugel heeft hij nog weinig indruk kunnen maken eigenlijk. 4-4-2 Lijkt mij het beste gezien de dramatische wedstrijd tegen Twentequote:Op donderdag 7 september 2006 19:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Culina is toch geblesseerd? Mendez zou wel eens kunnen spelen.
Gomes
Kromkamp - Addo - Alex - Salcido
Mendez - Simons - Cocu
Aissati - Farfán - Koné
Aissati en Mendez zullen wel op het midenveld spelen en om beurten aan de rechterflank opduiken.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind Aissati een geweldige voetballer.....Maar op de vleugel heeft hij nog weinig indruk kunnen maken eigenlijk. 4-4-2 Lijkt mij het beste gezien de dramatische wedstrijd tegen Twente![]()
Ja heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekkere poll op psv.nl
De gehaalde spelers van PSV:
- Prima versterkingen!
- Brengen de selectie weer in balans
- Verrassende namen, zeker interessant
- Eerst zien, dan geloven!
oftewel je kan kiezen uit geweldig, geweldig, geweldig, mischien geweldig.
Het zit wel diep hèquote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Puur propaganda dat psv.nl, over PhotoShop nog maar niet gesproken
Komop we geen niet weer een foto van bijna een jaar geleden naar boven halen. Die discussie is al lang een breed besproken en echt niet meer van enig waarde, lijkt mequote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Puur propaganda dat psv.nl, over PhotoShop nog maar niet gesproken
Nee hoor, vanmiddag postte 'Maradona' het nog eens, en geef jullie een leuke postquote:
reed hij rond in zn gouden kikker?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:23 schreef mcwops het volgende:
Kluivert is topfit. zag 'm zojuist nog in Eindhoven rondrijden
http://img430.imageshack.us/img430/5674/kluivertnolcoxwh9.jpg
Gomes, Alex, Cocu en Farfanquote:Op donderdag 7 september 2006 21:58 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Staat hem goed![]()
btw het is weer tijd voor een banner up-date, mensen nog voorkeur voor bepaalde spelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |