dat zal het wel worden. 4-3-3 met culina, dat heeft Koeman toch al eerder gedaan laatst?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:00 schreef mcyodogg het volgende:
Anders 4-4-2? Zonder Kluivert en Tardelli, blijven er alleen Farfan en Kone over. Met Culina en Beerens achter de hand, om alsnog 4-3-3 te gaan spelen. Of meteen met Culina voorin beginnen?
Ent toen verloren we vrij kansloos van twente...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal het wel worden. 4-3-3 met culina, dat heeft Koeman toch al eerder gedaan laatst?
Culina is toch geblesseerd? Mendez zou wel eens kunnen spelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ent toen verloren we vrij kansloos van twente...
Ik vind Aissati een geweldige voetballer.....Maar op de vleugel heeft hij nog weinig indruk kunnen maken eigenlijk. 4-4-2 Lijkt mij het beste gezien de dramatische wedstrijd tegen Twentequote:Op donderdag 7 september 2006 19:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Culina is toch geblesseerd? Mendez zou wel eens kunnen spelen.
Gomes
Kromkamp - Addo - Alex - Salcido
Mendez - Simons - Cocu
Aissati - Farfán - Koné
Aissati en Mendez zullen wel op het midenveld spelen en om beurten aan de rechterflank opduiken.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind Aissati een geweldige voetballer.....Maar op de vleugel heeft hij nog weinig indruk kunnen maken eigenlijk. 4-4-2 Lijkt mij het beste gezien de dramatische wedstrijd tegen Twente![]()
Ja heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekkere poll op psv.nl
De gehaalde spelers van PSV:
- Prima versterkingen!
- Brengen de selectie weer in balans
- Verrassende namen, zeker interessant
- Eerst zien, dan geloven!
oftewel je kan kiezen uit geweldig, geweldig, geweldig, mischien geweldig.
Het zit wel diep hèquote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Puur propaganda dat psv.nl, over PhotoShop nog maar niet gesproken
Komop we geen niet weer een foto van bijna een jaar geleden naar boven halen. Die discussie is al lang een breed besproken en echt niet meer van enig waarde, lijkt mequote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Puur propaganda dat psv.nl, over PhotoShop nog maar niet gesproken
Nee hoor, vanmiddag postte 'Maradona' het nog eens, en geef jullie een leuke postquote:
reed hij rond in zn gouden kikker?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:23 schreef mcwops het volgende:
Kluivert is topfit. zag 'm zojuist nog in Eindhoven rondrijden
http://img430.imageshack.us/img430/5674/kluivertnolcoxwh9.jpg
Gomes, Alex, Cocu en Farfanquote:Op donderdag 7 september 2006 21:58 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Staat hem goed![]()
btw het is weer tijd voor een banner up-date, mensen nog voorkeur voor bepaalde spelers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |