abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41468817
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet Cultheld met een Ajax-avatar? Weddenschap ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 23:59:37 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41468896
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet Cultheld met een Ajax-avatar? Weddenschap ofzo?
omdat Farfan is gebleven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41468919
Alsof dat zo'n ramp is
Houd van een lijntje.
  maandag 4 september 2006 @ 00:02:18 #154
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41468952
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Alsof dat zo'n ramp is
Nou, jij durft er niet meer mee te lopen.
pi_41469020
Niet?
Houd van een lijntje.
  maandag 4 september 2006 @ 00:05:51 #156
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41469034
pi_41472581
En Alex

Begin april maakte een lijstje met mogelijke versterkingen voor PSV

11 spelers zijn uiteindelijk getransfereerd en bijna allemaal naar mindere clubs dan PSV, op Kalou na dan.

Scocco
Cabrera
Castroman
Cardozo
Ustari
Bilos
Abraham
Falcao
Pellerano
Michael Jansen
Gijs Luirink
Danny Landzaat
Bousouffa
Gallardo
Montenegro
Salomon Kalou
Elia
Jenner
Proto
Handanovic
Adu
Palacio
Biglia
Johnathan Botinelli
Dario Botinelli
Ramon Zomer
Edson Braafheid
Dwight Tiendali
Arnold Kruiswijk
Wilhelmsson
Guarin
Silvestre (die van Boca)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41473533
Vond Ooijer heel redelijk gisteren in SV.

Ben benieuwd of het nou aan Westerhof lag of aan Timmer...
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 4 september 2006 @ 08:57:57 #159
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41474091
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef Neoktheone het volgende:

Ja idd... als ik het zo hoorde ligt het aan Westerhof, hij zei een paar keer namelijk dat zoiets niet onder van Raaij zou zijn gebeurd.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_41474500
Ja, de maniier waarop ze Westerhof neerzette gisteren kon je niet anders denken dat het zijn fout was .Dat sloeg nergens op.
pi_41474588
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, de maniier waarop ze Westerhof neerzette gisteren kon je niet anders denken dat het zijn fout was .Dat sloeg nergens op.
Hugo Borst was ook duidelijk gecharmeerd van onze voorzitter . Zelf vind ik hem communicatief zwak (Westerhof dan hè). Verstand van financiën heeft hij duidelijk wel, maar volgens mij is hij verder een speelbal van de RvC.
Ik denk dus meer dat Westerhof de schuldige lijkt, maar dat onze grote vriend Timmer de boel achter de schermen verziekt.
pi_41475335
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omdat Farfan is gebleven
Was voor mij ook een grote verrassing, ik heb altijd geroepen dat hij na deze zomer weg zou zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41477454
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:27 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Hugo Borst was ook duidelijk gecharmeerd van onze voorzitter . Zelf vind ik hem communicatief zwak (Westerhof dan hè). Verstand van financiën heeft hij duidelijk wel, maar volgens mij is hij verder een speelbal van de RvC.
Ik denk dus meer dat Westerhof de schuldige lijkt, maar dat onze grote vriend Timmer de boel achter de schermen verziekt.
Ik denk dat je de goede richting in zoekt en er weer een mooie tijd aanbreekt als Timmer definitief geen macht meer heeft binnen PSV, maar alleen een netwerkje overhoudt.
Yeah baby Yeah!
pi_41477496
Wat een kut site dat psv.nl zeg. Je verwacht gewoon een verslag van elke training met foto's. Ik wil mijn held Kluivert aan het werk zien. Maar nee hoor. Kut site.
lollig
pi_41480050
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een kut site dat psv.nl zeg. Je verwacht gewoon een verslag van elke training met foto's. Ik wil mijn held Kluivert aan het werk zien. Maar nee hoor. Kut site.
Er staat toch een fotoverslag op de site?
pi_41480441
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Er staat toch een fotoverslag op de site?
Ik heb het over elke training. Zoals bij ajax wel gebeurt.
lollig
  maandag 4 september 2006 @ 14:32:36 #167
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41481444
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik heb het over elke training. Zoals bij ajax wel gebeurt.
Dan ga je daar toch lekker kijken?

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41482140
Speelt Kluivert weer bij Ajax dan?
Houd van een lijntje.
pi_41482246
Elke dag een foto verslag van een training? Wat is dat voor nutteloze shit
  maandag 4 september 2006 @ 15:14:58 #170
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41482387
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Speelt Kluivert weer bij Ajax dan?
Nee maar hij wil een volledig verslag van de training en dat hebben ze bij ajax wel.
pi_41482860
Toch mooi om zulke foto's te zien. Kluivert die even de oefeningen in het spaans uitlegt aan de nieuwe aanwinst Mendez.

lollig
pi_41483287
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Toch mooi om zulke foto's te zien. Kluivert die even de oefeningen in het spaans uitlegt aan de nieuwe aanwinst Mendez.

[afbeelding]

kluivert

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 september 2006 @ 16:00:33 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41483518
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef Neoktheone het volgende:

mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41484363
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doen
Als zo'n drambal als Jack van Gelder voor je zit, laat je meestal wel meer los dan je zou willen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 september 2006 @ 16:33:25 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41484398
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Als zo'n drambal als Jack van Gelder voor je zit, laat je meestal wel meer los dan je zou willen...
dat wist hij voor hij er ging zitten.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 4 september 2006 @ 16:39:51 #176
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41484564
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat wist hij voor hij er ging zitten.
Idd goede zaak van Jack
Toch jammer dat hij zo is weggegaan... was toch wel een icoon bij PSV.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_41484673
8.5 jaar PSV. Hij verdient wel een afscheid voor het publiek, vind ik. Tenminste als het publiek zich weet te gedragen, anders laat maar zitten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41485782
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

"Ja, kijk. Ik wil niet afgaan geven op de club, want PSV is echt een mooie warme club. Dan ga ik gewoon niet met modder zitten te gooien. Dat doe ik niet."

Westerhof heeft de jou gedane aanbieding ingetrokken toch?

"Nou, ik hoef geen namen te noemen, want PSV is een veel te mooie club. Dan ga ik niet met modder gooien. Maar zo zat het wel ja"

Wat een flapdrol
  maandag 4 september 2006 @ 17:30:40 #179
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41485923
Duidelijk een imago-offensief van Ooijer. Blijf sceptisch. Volgens mij is de man iets teveel op geld belust. Ook getuige het verhaal Schalke. Ooijer gaf eerst zelf aan niet gecharmeerd te zijn van de club, waar insider Youri Mulder de ware versie onthulde: het liep stuk op de (exorbitante) salaris-eisen van Ooijer.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_41486032
Ja, Ooijer is een gluiperd een beetje mooi weer spelen voor de camera. Maar hij heeft gewoon 8,5 jaar bij PSV gespeeld omdat hij eerst te slecht was om naar het buitenland te gaan. Pas sinds twee, drie jaar is hij een meerwaarde bij PSV.
lollig
pi_41486523
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef Bombardier het volgende:
Duidelijk een imago-offensief van Ooijer. Blijf sceptisch. Volgens mij is de man iets teveel op geld belust. Ook getuige het verhaal Schalke. Ooijer gaf eerst zelf aan niet gecharmeerd te zijn van de club, waar insider Youri Mulder de ware versie onthulde: het liep stuk op de (exorbitante) salaris-eisen van Ooijer.
Ochja welke speler is er nou niet op geld uit tegenwoordig?

Alleen Farfan niet, maar das ook een held
Patat Friet
pi_41486544
quote:
Inderdaad, die was mooi .
  maandag 4 september 2006 @ 17:51:32 #183
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41486602
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Inderdaad, die was mooi .
Een keihard leugen. Hij schaamde zich ook duidelijk, toen Mulder hem ijskoud corrigeerde.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  maandag 4 september 2006 @ 17:52:28 #184
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41486637
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Weer op z'n minst éérlijk als je de vermoorde onschuld uithangt.
  maandag 4 september 2006 @ 18:13:35 #185
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41487284
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
8.5 jaar PSV. Hij verdient wel een afscheid voor het publiek, vind ik. Tenminste als het publiek zich weet te gedragen, anders laat maar zitten.
Duidelijk gevalletje van laat maar zitten dan. Dat komt echt niet meer goed hoor, hij wordt door 80% van de PSV-supporters uitgekotst. Dat wordt geen leuk afscheid..
pi_41487430
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:51 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Een keihard leugen. Hij schaamde zich ook duidelijk, toen Mulder hem ijskoud corrigeerde.
Viel me ook op ja. Ooijer was zichtbaar een beetje de weg kwijt een corrigeerde zichzelf ook: "ja, we waren er ook niet uitgekomen inderdaad..... maar, de club sprak me ook niet aan".
Beetje een blunder als je het mij vraagt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 september 2006 @ 18:18:48 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41487434
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Gomes
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41487563
Ooijer was gewoon de eerste 6 jaar vaak geblesseerd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41488123
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Weer op z'n minst éérlijk als je de vermoorde onschuld uithangt.
Je verneukt het natuurlijk bij iedereen als je zo'n zaken hardop gaat zeggen.
Patat Friet
pi_41488137
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Gomes
Hoe kan ik die nou vergeten
Patat Friet
  Redactie Frontpage maandag 4 september 2006 @ 19:37:51 #191
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_41490012
Kaartje voor PSV - Feyenoord is binnen
pi_41490145
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, Ooijer is een gluiperd een beetje mooi weer spelen voor de camera. Maar hij heeft gewoon 8,5 jaar bij PSV gespeeld omdat hij eerst te slecht was om naar het buitenland te gaan. Pas sinds twee, drie jaar is hij een meerwaarde bij PSV.
Klopt wel een beetje, hij is eerst heel lang een "aardige rechtback" geweest, pas de laatste seizoenen werd hij echt een bepalende speler.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41491108
quote:
Misschien dat Sigi Lens zijn hand overspeeld heeft, maar als één ding duidelijk is geworden, is het dat het stuk liep op "respect". Ooijer had zich opgewerkt tot de derde speler in de kern (achter Cocu en Alex) en heeft vele jaren de PSV defensie bij elkaar gehouden. Toen hij van PSV wegkon naar Schalke liep het mede dankzij PSV niet lekker. In de contractbesprekingen hoopte hij nu iets extra's voor die 8,5 jaar terug te zien. En toen zal Timmer of Westerhof (te) zakelijk zijn geweest, waar Valckx te sociaal was met Ooijer.
pi_41502757
ZOu wat zijn als Ooijer gaat floppen en dan over een jaar bij Feyenoord speelt
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:20:45 #195
79837 Lemming22
pi_41510076
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
En wat is de kans op dit scenario?
pi_41510569
Dan is feyenoord allang de licentie kwijt en failliet!!
pi_41510765
Wat een huichelaars hier zeg ('mijn held Patrick')... Mensen die hem massaal kapot hebben gemaakt en als moordenaar (is hij niet) en verkrachter (onzin) hebben uitgemaakt!

Ik kan jullie een ding vertellen: Patrick heeft geen hart voor jullie club. Hij koos alleen voor PSV omdat Ajax hem niet wilde en hij wel aan spelen wil toekomen.

Toegegeven, het is een puike aankoop van jullie, hij kan nog wel eens het verschil gaan maken in de titelstrijd. Maar doe niet alsof hij enig gevoel heeft bij PSV/Eindhoven/Brabant.

Het is een Amsterdammer en Ajacied. Naar jullie club gaan mag (met deze omstandigheden, kon niet naar Ajax en wil weer voetballen), als hij naar Rotterdam gegaan was was het een ander verhaal. Jullie moeten er niet raar van kijken als Patje over twee jaar Huntelaar opvolgt, want z'n hart ligt hier in Mokum.

http://www.youtube.com/watch?v=Xds82CUp0GA
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41510790
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik gun hem die flop wel.
lollig
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:53:01 #199
79837 Lemming22
pi_41510957
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een huichelaars hier zeg ('mijn held Patrick')... Mensen die hem massaal kapot hebben gemaakt en als moordenaar (is hij niet) en verkrachter (onzin) hebben uitgemaakt!

Ik kan jullie een ding vertellen: Patrick heeft geen hart voor jullie club. Hij koos alleen voor PSV omdat Ajax hem niet wilde en hij wel aan spelen wil toekomen.

Toegegeven, het is een puike aankoop van jullie, hij kan nog wel eens het verschil gaan maken in de titelstrijd. Maar doe niet alsof hij enig gevoel heeft bij PSV/Eindhoven/Brabant.

Het is een Amsterdammer en Ajacied. Naar jullie club gaan mag (met deze omstandigheden, kon niet naar Ajax en wil weer voetballen), als hij naar Rotterdam gegaan was was het een ander verhaal. Jullie moeten er niet raar van kijken als Patje over twee jaar Huntelaar opvolgt, want z'n hart ligt hier in Mokum.

http://www.youtube.com/watch?v=Xds82CUp0GA
Ik denk niet dat er veel PSV-supporters die illusie hebben eerlijk gezegd. Kluivert ziet PSV niet als zijn club en wij zien Kluivert niet als echte PSV'er. Hij komt hier een of twee jaar voetballen, doelpunten maken en hopelijk ons kampioen maken en gaat daarna weer verder. Probleem opgelost.
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:53:44 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41510978
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Maar het zegt genoeg dat "rasajacied" Patrick Kluivert uberhaupt kiest voor de club PSV ipv Bordeaux.

Ach ja je kunt het die jongen niet kwalijk nemen, hij speelt graag CL en daar is hij in Eindhoven in ieder geval van verzekerd

En indien Kluivert weer de oude wordt bij PSV betwijfel ik ten zeerste of hij nog de overstap zal maken richting jullie, maar hopen mag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')