quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet Cultheld met een Ajax-avatar? Weddenschap ofzo?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet Cultheld met een Ajax-avatar? Weddenschap ofzo?
Ja idd... als ik het zo hoorde ligt het aan Westerhof, hij zei een paar keer namelijk dat zoiets niet onder van Raaij zou zijn gebeurd.quote:Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef Neoktheone het volgende:
Vond Ooijer heel redelijk gisteren in SV.
Ben benieuwd of het nou aan Westerhof lag of aan Timmer...
Hugo Borst was ook duidelijk gecharmeerd van onze voorzitterquote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, de maniier waarop ze Westerhof neerzette gisteren kon je niet anders denken dat het zijn fout was.Dat sloeg nergens op.
Was voor mij ook een grote verrassing, ik heb altijd geroepen dat hij na deze zomer weg zou zijn.quote:
Ik denk dat je de goede richting in zoekt en er weer een mooie tijd aanbreekt als Timmer definitief geen macht meer heeft binnen PSV, maar alleen een netwerkje overhoudt.quote:Op maandag 4 september 2006 09:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hugo Borst was ook duidelijk gecharmeerd van onze voorzitter. Zelf vind ik hem communicatief zwak (Westerhof dan hè). Verstand van financiën heeft hij duidelijk wel, maar volgens mij is hij verder een speelbal van de RvC.
Ik denk dus meer dat Westerhof de schuldige lijkt, maar dat onze grote vriend Timmer de boel achter de schermen verziekt.
Er staat toch een fotoverslag op de site?quote:Op maandag 4 september 2006 11:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een kut site dat psv.nl zeg. Je verwacht gewoon een verslag van elke training met foto's. Ik wil mijn held Kluivert aan het werk zien. Maar nee hoor. Kut site.
Ik heb het over elke training. Zoals bij ajax wel gebeurt.quote:Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Er staat toch een fotoverslag op de site?![]()
Dan ga je daar toch lekker kijken?quote:Op maandag 4 september 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb het over elke training. Zoals bij ajax wel gebeurt.
Nee maar hij wil een volledig verslag van de training en dat hebben ze bij ajax wel.quote:Op maandag 4 september 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Speelt Kluivert weer bij Ajax dan?
quote:Op maandag 4 september 2006 15:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Toch mooi om zulke foto's te zien. Kluivert die even de oefeningen in het spaans uitlegt aan de nieuwe aanwinst Mendez.
[afbeelding]
mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doenquote:Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef Neoktheone het volgende:
Vond Ooijer heel redelijk gisteren in SV.
Ben benieuwd of het nou aan Westerhof lag of aan Timmer...
Als zo'n drambal als Jack van Gelder voor je zit, laat je meestal wel meer los dan je zou willen...quote:Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doen
dat wist hij voor hij er ging zitten.quote:Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als zo'n drambal als Jack van Gelder voor je zit, laat je meestal wel meer los dan je zou willen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |